ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Θεοδωράκη Ελένη-Μαρία Μάθημα: Τεχνικές Επικοινωνίας.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Η Ψυχολογία της άθλησης μελετά τον άνθρωπο και τη συμπεριφορά του σε σχέση με την άθληση. Εφαρμόζεται σε συμβουλευτικό επίπεδο (σε αθλητικούς ομίλους ή.
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
25 σεπτεμβρίου ΓΥΝΑΙΚΑ- ΕΡΓΑΣΙΑ- ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ελευθερία αραβανή ψυχολόγος.
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Γονιός : Ένα επάγγελμα χωρίς προετοιμασία Ειρήνη Κορδερά Ψυχολόγος - Παιδοψυχολόγος.
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
Δημιουργία θετικής ατμόσφαιρας μάθησης Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης Παπαδόπουλος Πάρης.
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
5. Χαρακτηρισμός των μαθηματικών γνώσεων των μαθητών.
ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ - ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Γονεϊκή εμπλοκή στη μαθησιακή διαδικασία των παιδιών
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Πρακτικές Οδηγίες εκπαίδευσης στο σχολείο
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Έχεις άγχος; Είναι φυσιολογικό. Λίγο άγχος είναι ωφέλιμο, γιατί βοηθάει το άτομο να συγκεντρωθεί πολύ καλά και να είναι σε εγρήγορση. Μια καλή αρχή είναι.
Ψυχολογία των νέων 1)Η μετάβαση της παιδικής στην εφηβική ηλικία
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Δίγλωσση εκπαίδευση και σχολική αποτυχία.. Σχολική Αποτυχία Συχνά η ευθύνη της σχολικής αποτυχίας, επιρρίπτεται στη διγλωσσία. Δεν ισχύει παρά μόνο για.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Βιολογία Γυμνασίου.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
Ραχήλ Μαρτίδου Σχ. Σύμβουλος 37ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Παρουσίαση στο μάθημα «Διγλωσσία και εκπαίδευση»
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Μάθημα: Συμβουλευτική στη Δια Βίου Ανάπτυξη
H ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ THΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΚΟΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΡΑΚΑ, 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013
Το καμάρι μου έχει δυσλεξία
ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: …………………….. ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ α’
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
Από τον 19ο στον 20ό αιώνα ( ) 5. Οι Βαλκανικοί Πόλεμοι ( )
7ο Δημοτικό Σχολείο Χίου
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Καλώς ορίσατε, μαθητές! Το όνομα του καθηγητή.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

O στόχος της μελέτης στο σπίτι Εμπέδωση όσων έχει διδαχθεί στην τάξη. Ανάπτυξη δεξιοτήτων αυτό-οργάνωσης και διαχείρισης του χρόνου. Ανακάλυψη των δυνατών και αδύνατων σημείων του.  Αυτονομία, ανεξαρτησία, αυτεπάρκεια και αίσθημα ευθύνης.

Άρνηση των μαθητών να διαβάσουν Τρόμος από τις πολλές αλλαγές που συναντούν με την είσοδό τους στο Γυμνάσιο Το διάβασμα μετατρέπεται σε πεδίο αντιπαραθέσεων και συγκρούσεων.

Casus belli!!!

Άρνηση του παιδιού να μελετήσει Απόγνωση γονιών

Διάλογος με τα παιδιά. Στήριξη Ενίσχυση

Λάθη που κάνουν οι γονείς όταν βοηθούν τα παιδιά στη μελέτη: Σύγχυση από διαφορετικές διδακτικές τεχνικές Ξεπερνιέται το όριο βοήθειας Φροντιστήριο Φορτική μετάδοση της αίσθησης της υποχρέωσης ΛΑΘΟΣ ΛΑΘΟΣ ΛΑΘΟΣ ΛΑΘΟΣ

Ο ρόλος των γονιών είναι υποστηρικτικός και συμβουλευτικός. Ο ρόλος των γονιών είναι υποστηρικτικός και συμβουλευτικός. Ήρεμο περιβάλλον με καλή ενδοοικογενειακή επικοινωνία Παράδειγμα προς μίμηση Βοηθητικές συνθήκες μελέτης

Συνθήκες μελέτης Σταθερή ρουτίνα Ξεκινά τη μελέτη ξεκούραστο Κλείνει τηλεόραση, κινητό και υπολογιστή Ξεκινά έγκαιρα τις επαναλήψεις

Προγραμματισμός διαβάσματος

Οδηγίες για μελέτη Μελέτη των σημειώσεων Οργάνωση της σκέψης

Βοήθεια στη μελέτη Οπτικά βοηθήματα Το παιδί μετατρέπεται σε δάσκαλο

Βοήθεια στη μελέτη Έπαινος Έλεγχος βαθμολογημένων εργασιών Η επιτυχία φέρνει περισσότερη επιτυχία (παιδιά με ανεπτυγμένη κοινωνική δεξιότητα και ισχυρή αυτοπεποίθηση)

ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ Ο απώτερος στόχος των γονιών πρέπει να είναι να βοηθήσουν το παιδί να αναλάβει την ευθύνη για την προετοιμασία για το σχολείο

Έχει την αποδοχή και τη στήριξη των γονιών του; Τα εφόδια που προσφέρει η οικογένεια στο παιδί συμβάλλουν στη σχολική επιτυχία! Έχει το παιδί συναισθηματική ασφάλεια και εμπιστοσύνη στις ικανότητές του; Είναι σίγουρο ότι οι γονείς του θα το βοηθήσουν και θα το υποστηρίξουν σε στιγμές ανάγκης; Έχει την αποδοχή και τη στήριξη των γονιών του;

Έχει πάρει πρωινό για να έχει ενέργεια στο ξεκίνημα της μέρας; Τα εφόδια που προσφέρει η οικογένεια στο παιδί συμβάλλουν στη σχολική επιτυχία! Είναι προετοιμασμένο για τη σχολική ημέρα με όλες τις εργασίες τελειωμένες και όλα τα βιβλία τοποθετημένα στην τσάντα του; Έχει πάρει πρωινό για να έχει ενέργεια στο ξεκίνημα της μέρας;

Εάν όλες αυτές οι ερωτήσεις έχουν μια θετική απάντηση, τότε είναι έτοιμο για μια παραγωγική ημέρα.

Ευχαριστώ για τα φτερά που μου δώσατε για να πετάξω μοναχός μου…

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!!! ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΟΛΑΝΗ, Β.Δ. Α’