ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ – ΜΕΡΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Αριθμητική με σφηνοειδείς αριθμούς Ν. Καστάνη
Πέτσας Δημήτριος Παρουσίαση στο μάθημα: Ψηφιακές Βιβλιοθήκες
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2013 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΙΟΥΛΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
ΠΕΤΡΟΓΕΦΥΡΑ Δημου ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ
Παρουσίαση Έρευνας Κοινής Γνώμης «Ο λόγος στον Πολίτη» Θεσσαλονίκη, Ιανουάριος 2010.
Έρευνα για το διαδίκτυο
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 HY302 Διδακτική της Πληροφορικής Αντιλήψεις και Αναπαραστάσεις των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας Χαδήρογλου Μαρία Καλαϊτζή Έφη.
Κεφάλαιο 2ο Πεπερασμένα αυτόματα.
1 5 Δεκεμβρίου 2009 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
1 AYTOΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ….
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
Εξάσκηση στην προπαίδεια
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Παρουσίαση Έρευνας Οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις στις επιχειρήσεις – μέλη του ΒΕΘ που δραστηριοποιούνται στον χώρο της οικοδομής Ιανουάριος 2011.
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Σοφία Τζελέπη, App Inventor ΜΕΡΟΣ B’ Σοφία Τζελέπη,
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Κληρονομικότητα.
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
Παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου (ΠΚΚ) σε ηλικιωμένους και υπέργηρους με ισχαιμικό αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο (ι-ΑΕΕ). Η θέση του σακχαρώδη διαβήτη.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
1. 2 Η Ομάδα Μας Παγκύπριο Λύκειο Λάρνακας  Έμπειρη Ερευνήτρια  Συντονιστής Εκπαιδευτικός  Ονόματα Μαθητριών Νικολέτα Χριστοδούλου Καθηγήτρια Πανεπιστήμιο.
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 25  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 6 (24%) και Μη Ικανοποιητικά 19 (76%)  Μη Συμμορφώσεις : 257  Διορθωτικές.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ – ΜΕΡΑ 2010 - 2011

Η Ομάδα Μας Παγκύπριο Λύκειο Λάρνακας Η Ομάδα Μας Παγκύπριο Λύκειο Λάρνακας Έμπειρη Ερευνήτρια Συντονιστής Εκπαιδευτικός Ονόματα Μαθητριών Νικολέτα Χριστοδούλου Καθηγήτρια Πανεπιστήμιο Frederic Θωμάς Ιωάννου Καθηγητής Πληροφορικής Αντωνία Χριστοφή Μαρία Χατζηδημητρίου Ευαγόρια Δαπόλα

Περιεχόμενα Της Παρουσίασης Πως Γεννήθηκε Η Ιδέα; Τα Ερευνητικά Ερωτήματα Καθορισμός Στοιχειώδης – Βασικής Γνώσης Τρόποι Διερεύνησης Βασικών Ερωτημάτων Το Παιχνίδι Το Ερωτηματολόγιο Περιορισμοί Της Έρευνας Επεξεργασία και Ανάλυση των Δεδομένων

Περιεχόμενα Της Παρουσίασης Τα Αποτελέσματα Της Έρευνας Συμπεράσματα Από την Έρευνα Συνεργασία της Ομάδας Διάχυση της Παρεχόμενης Γνώσης Δεξιότητες Που Αποκτήθηκαν

H Ιδέα για την Έρευνα 28η Οκτωβρίου 2010 Ερώτημα: Τι Γιορτάζουμε;

Τι Μας Μένει??? Γεωγραφία Φυσική Θρησκευτικά Μαθηματικά Επιστήμη Ιστορία

Τα Ερευνητικά μας Ερωτήματα Τι Διερευνήσαμε; Την στοιχειώδη – βασική γνώση του τελειόφοιτου συμμαθητή μας στα Μαθηματικά, Ιστορία, Θρησκευτικά Τα Ερευνητικά μας Ερωτήματα Ο συμμαθητής μας γνωρίζει τα βασικά γύρω από όλα όσα έχει διδαχθεί κατά τη δωδεκαετή φοίτηση του στο σχολείο, στα πιο πάνω μαθήματα; Ο συμμαθητής μας έχει επίγνωση - αυτογνωσία για το τι γνωρίζει και σε ποιο βαθμό, στις πιο πάνω ενότητες;

Στοιχειώδης – Βασική Γνώση Ορίσαμε ως στοιχειώδη – βασική – πυρηνική γνώση, αυτήν που ο μαθητής έχει μάθει από το δημοτικό, την έχει επαναλάβει στο γυμνάσιο και αργότερα και στο λύκειο και είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας του. Μπορώ να βρω την έκπτωση για το κινητό μου; Πότε γιορτάζουμε τις Εθνικές μας γιορτές; Πότε είναι τα Χριστούγεννα; Πρώτα γίνεται ο πολλαπλασιασμός ή η πρόσθεση

Στοιχειώδης – Βασική Γνώση Μελετήσαμε τη βασική γνώση σε τρία Μαθήματα: Τα Μαθηματικά Την Ιστορία Τα Θρησκευτικά Τα βήματα για τον καθορισμό της Βασικής γνώσης Μελετήσαμε τα αναλυτικά προγράμματα των τάξεων του δημοτικού (Από τη Γ’ τάξη και μετέπειτα) Μελετήσαμε τα αναλυτικά προγράμματα των τριών τάξεων του Γυμνασίου

Διερεύνηση των Βασικών Ερωτημάτων Τη βασική γνώση την διερευνήσαμε μέσα από ένα παιγνίδι που κατασκευάσαμε εμείς στην γλώσσα προγραμματισμού Microsoft Visual Basic. Την αυτογνωσία και την στάση των συμμαθητών μας για τα μαθήματα τα διερευνήσαμε μέσα από ερωτηματολόγια.

Το Παιχνίδι Οι ερωτήσεις του παιγνιδιού ήταν παρμένες όλες μέσα από τα βιβλία του δημοτικού. Αποτελείτο από 60 ερωτήσεις και για κάθε μάθημα αντιστοιχούσαν 20 ερωτήσεις. Στο τέλος ο μαθητής ενημερωνόταν για τα αποτελέσματα του παιχνιδιού. Η χρονική του πορεία στην έρευνα ήταν μετά το ερωτηματολόγιο, αλλά φτιάχτηκε πρώτο διότι οι ερωτήσεις από το ερωτηματολόγιο ήταν βασισμένες πάνω σε αυτές του παιχνιδιού.

Το Παιχνίδι Για σκοπούς σύγκρισης των αποτελεσμάτων με αυτά του ερωτηματολογίου, θα έπρεπε προτού αρχίσει το παιχνίδι ο μαθητής να πληκτρολογήσει ένα κωδικό εισόδου (διψήφιο αριθμό). Ο αριθμός αυτός ήταν ο ίδιος με αυτόν που βρισκόταν πάνω στο ερωτηματολόγιο και τον οποίο θα έπρεπε να απομνημονεύσει κατά τη διάρκεια της συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου. Όλες οι απαντήσεις, όλων των συμμαθητών μας, αποθηκεύονται σε μια βάση δεδομένων για μελλοντική ανάλυση και επεξεργασία Demo Game

Το Ερωτηματολόγιο Χωρισμένο σε τέσσερις ενότητες Δημογραφικά Χαρακτηριστικά (φύλο, εθνικότητα, κτλ ) Μαθηματικά Ιστορία Θρησκευτικά Διερευνούσε την αυτογνωσία και τη στάση των συμμαθητών μας απέναντι από τα συγκεκριμένα μαθήματα. Γνωρίζουν οι συμμαθητές μας τι είναι αυτό που γνωρίζουν και σε ποιο βαθμό;

Περιορισμοί της Έρευνας Μόνο στους συμμαθητές της Γ’ Λυκείου του σχολείου μας Ο αριθμός και τα μαθήματα τα οποία διερευνήσαμε Ο αριθμός των ερωτήσεων για κάθε ενότητα μέσα στο παιγνίδι

Επεξεργασία και Ανάλυση των Δεδομένων Μετάβαση σε εργαστήριο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Για την εισαγωγή των δεδομένων του παιχνιδιού και των ερωτηματολογίων Για την ανάλυση των Δεδομένων Χρησιμοποίηση του Λογισμικού SPSS

Αποτελέσματα Της Έρευνας Το 31% των συμμαθητών μας, έχει πλήρη άγνοια στις ενότητες που είχαμε εξετάσει. Η άγνοια στα μαθηματικά αγγίζει το 30.5%, στην ιστορία το 31.4% και στα θρησκευτικά το 31% Μόνο ένας μαθητής απάντησε ορθά και στις 60 ερωτήσεις του παιγνιδιού

Αποτελέσματα - Μαθηματικά Μερικά από τα πιο Χαρακτηριστικά Αποτελέσματα Ερώτηση 1

Αποτελέσματα - Μαθηματικά 55,88% 44,12%

Αποτελέσματα - Μαθηματικά Ερώτηση 2

Αποτελέσματα - Μαθηματικά 58,82% 41,18%

Αποτελέσματα - Μαθηματικά ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΙΧΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ ΚΑΤΩ ΤΟΥ 10%

Αποτελέσματα - Ιστορίας Ερώτηση 1

Αποτελέσματα - Ιστορίας 26,47% 73,53%

Αποτελέσματα - Ιστορίας Ερώτηση 2

Αποτελέσματα - Ιστορίας 52,94% 47,06%

Αποτελέσματα - Θρησκευτικών Ερώτηση 1

Αποτελέσματα - Θρησκευτικών 42,65% 57,35%

Αποτελέσματα - Θρησκευτικών Ερώτηση 2

Αποτελέσματα - Θρησκευτικών 38,24% 61,76%

Αποτελέσματα - Θρησκευτικά ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΙΧΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ ΚΑΤΩ ΤΟΥ 10%

Σύγκριση Αποτελεσμάτων Παιχνιδιού & Ερωτηματολογίου Σύγκριση Αποτελεσμάτων Παιχνιδιού & Ερωτηματολογίου Ενδεικτικά Αποτελέσματα Στα Μαθηματικά Ερώτηση 1 Ενώ στην ερώτηση για το πόσο πιστεύουν ότι γνωρίζουν τα βασικά γύρω από τα στερεά σχήματα απάντησαν 84% ότι έχουν ικανοποιητική ή και περισσότερη γνώση, το 49% από αυτούς απάντησε λάθος στην αντίστοιχη ερώτηση του παιχνιδιού

Σύγκριση Αποτελεσμάτων Παιχνιδιού & Ερωτηματολογίου Σύγκριση Αποτελεσμάτων Παιχνιδιού & Ερωτηματολογίου

Σύγκριση Αποτελεσμάτων Παιχνιδιού & Ερωτηματολογίου Σύγκριση Αποτελεσμάτων Παιχνιδιού & Ερωτηματολογίου Ερώτηση 2 Στην ερώτηση για τις μετατροπές των μονάδων μέτρησης απάντησαν στο ερωτηματολόγιο 72% και στο παιγνίδι στην αντίστοιχη ερώτηση το 29% από αυτούς έκανε λάθος!

Σύγκριση Αποτελεσμάτων Παιχνιδιού & Ερωτηματολογίου Σύγκριση Αποτελεσμάτων Παιχνιδιού & Ερωτηματολογίου

Σύγκριση Αποτελεσμάτων Παιχνιδιού & Ερωτηματολογίου Σύγκριση Αποτελεσμάτων Παιχνιδιού & Ερωτηματολογίου Ενδεικτικά Αποτελέσματα Στην Ιστορία Ερώτηση 1 Στην ερώτηση σχετικά με την ημερομηνία της εισβολής απάντησε το 91% πως έχει ικανοποιητική ή και περισσότερη γνώση γύρω από αυτό το ιστορικό και θλιβερό για τον τόπο μας γεγονός. Στην αντίστοιχη ερώτηση στο παιχνίδι 65% από αυτούς είχε αποτυχία

Σύγκριση Αποτελεσμάτων Παιχνιδιού & Ερωτηματολογίου Σύγκριση Αποτελεσμάτων Παιχνιδιού & Ερωτηματολογίου

Σύγκριση Αποτελεσμάτων Παιχνιδιού & Ερωτηματολογίου Σύγκριση Αποτελεσμάτων Παιχνιδιού & Ερωτηματολογίου Ερώτηση 2 Στην ερώτηση για το πραξικόπημα, ενώ το 85% θεωρεί πως η γνώση του είναι τουλάχιστον επαρκής, στις αντίστοιχες ερωτήσεις του παιχνιδιού το 42% τις έκανε λάθος

Σύγκριση Αποτελεσμάτων Παιχνιδιού & Ερωτηματολογίου Σύγκριση Αποτελεσμάτων Παιχνιδιού & Ερωτηματολογίου

Σύγκριση Αποτελεσμάτων Παιχνιδιού & Ερωτηματολογίου Σύγκριση Αποτελεσμάτων Παιχνιδιού & Ερωτηματολογίου Ενδεικτικά Αποτελέσματα Στα Θρησκευτικά Ερώτηση 1 Στην ερώτηση σχετικά με τις γενικές γνώσεις στα θρησκευτικά απάντησε το 87% πως έχει ικανοποιητική ή και περισσότερη γνώση γύρω από την ενότητα αυτή, σε ερώτηση στο παιχνίδι για το πότε ψάλλεται ο Ακάθιστος Ύμνος το 62% από αυτούς είχε αποτυχία.

Σύγκριση Αποτελεσμάτων Παιχνιδιού & Ερωτηματολογίου Σύγκριση Αποτελεσμάτων Παιχνιδιού & Ερωτηματολογίου

Συμπεράσματα Η γνώση των συμμαθητών μας σε πολύ βασικές και ουσιώδης ενότητες που είχαν διδαχθεί επανειλημμένα μέσα στο σχολείο είναι εξαιρετικά ανεπαρκείς και ελλιπείς. Δεν υπάρχει επίγνωση αυτής της άγνοιας τους. Έχουν την εντύπωση και ψευδαίσθηση πως η επάρκεια της στοιχειώδους γνώσης την οποία κατέχουν είναι ικανοποιητική σε μεγάλο βαθμό ενώ τα αποτελέσματα έχουν δείξει ακριβώς το αντίθετο.

Διάχυση της Παρεχόμενης Γνώσης Μαθητές (Μέσα από το παιχνίδι, Ανάρτηση Αποτελεσμάτων στην Πινακίδα Ανακοινώσεων του σχολείου) Καθηγητές (Παρουσίαση των αποτελεσμάτων) Σύνδεσμος Γονέων του Σχολείου Έμπειρη Ερευνήτρια Συνέντευξη με Αρμόδιο Παράγοντα μέλος της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης Ανάρτηση αποτελεσμάτων στην επίσημη ιστοσελίδα του σχολείου

Δεξιότητες Που Αποκτήθηκαν Ερευνητική Εμπειρία Συγγραφή Έρευνας Ομαδικό Πνεύμα –Συνεργασία Πειθαρχία (Αυστηρή τήρηση Χρονοδιαγραμμάτων) Αναζήτηση, μελέτη και σωστή καταγραφή βιβλιογραφίας Εκμάθηση Λογισμικού Επεξεργασίας Δεδομένων SPSS Εκμάθηση επιπρόσθετων χαρακτηριστικών της Visual Basic απαραίτητες για το παιχνίδι μας Η Πορεία μας Μέσα από εικόνες

Τέλος Παρουσίασης