MAΘHMATIKA ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ Χ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ Μύρια Σιακαλλή Σύμβουλος για τα Μαθηματικά Δεκέμβριος 2007
Advertisements

Δυαδικό Σύστημα Αρίθμησης
Οι πράξεις στα μαθηματικά.
Δυαδικη παρασταση αριθμων και συμβολων
Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ (ΒΑΣΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ) ΤΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Εφαρμογες με αριθμους και συμβολοσειρες
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕ TUX MATH ...ή πώς να μάθουμε προπαίδεια παίζοντας..!!
Εισαγωγή στο MATLAB.
Μονάδες Μέτρησης.
Το παιχνίδι των πράξεων
ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ με άγνωστο τον μειωτέο.
Διαίρεση Ενότητα 1 – Δ’ τάξης.
Μάθημα 5 – 6 Παίζοντας με τη διαίρεση. Επίπεδο 1Επίπεδο 2.
Μάθημα 3. Συμπλήρωσε τις πράξεις που κρατούν τα ψαράκια. Ακολόυθησε τον χρόνο και μάζεψε όσες πιο πολλές μονάδες μπορείς.
Παρουσίαση μαθήματος Α΄Γυμνασίου : Δυνάμεις ρητών αριθμών
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
Οι νοεροί υπολογισμοί Χρησιμοποιούνται περισσότερο από τους γραπτούς υπολογισμούς. Αναφέρονται συνήθως στις τέσσερις πράξεις, αλλά και στους αριθμούς και.
Τι είναι συνισταμένη δύο ή περισσοτέρων δυνάμεων;
Προβλήματα πολλαπλασιαστικών δομών
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
Περιεκτικότητα %w/w - %w/v - %v/v.
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 2. 2 Στόχοι μαθήματος Αριθμητικοί– Λογικοί Τελεστές Η εντολή IF.
Μοντελοποίηση ταυτοτήτων - Παραγοντοποίηση
Σχετικά με κλασματικές παραστάσεις
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ
3ο Γυμνάσιο Ν. Ιωνίας - Βόλου Μακρή Βαρβάρα
Mathematical literacy and basic competences in science and technology Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα.
ΑΠΟ ΚΛΑΣΜΑ ΣΕ ΜΕΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΙΚΤΟ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑ!!!
Αναλυτική παρουσίαση εκτέλεσης διαίρεσης με διψήφιο διαιρέτη
Kεφάλαιο 4 ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ-ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (αναλυτική προσέγγιση)
Αφαίρεση δύο ρητών αριθμών
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.
ΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Κοζαλάκης Ευστάθιος ΠΕ03
Διαφάνειες παρουσίασης #2
2ο Γυμνάσιο Αριδαίας Α’ Γυμνασίου
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
ΗΜΥ 100: Εισαγωγή στην Τεχνολογία Διάλεξη 16 Εισαγωγή στα Ψηφιακά Συστήματα: Μέρος B TΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ.
Ο πολλαπλασιασμός με το 11 πολύ απλά και γρήγορα Επιμέλεια: Κων/νος Κλουβάτος (από το icks.html#20x20«)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ Διδάσκοντες:Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
ΗΜΥ 100 Εισαγωγή στην Τεχνολογία ΤΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ.
Μαθαίνω τη γλώσσα των αριθμών Πράξεις με μεικτές αριθμητικές παραστάσεις.
Εξελίσσοντας τις έννοιες των τεσσάρων αριθμητικών πράξεων ο πολλαπλασιασμός και η διαίρεση.
Φυσική για Επιστήμονες και Μηχανικούς Εισαγωγή – Φυσική και μετρήσεις.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
Γιώργος Δημητρίου Μάθημα 11-12: Σύνθετες Πράξεις
Prolog Επεξεργασία και Αναπαράσταση Γνώσης
Επαλήθευση κάνω, όταν θέλω να σιγουρευτώ ότι έκανα σωστά μια πράξη.
Αριθμητικές πράξεις με φυσικούς αριθμούς
Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι μειωτέος ή αφαιρετέος
Η ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ Διαιρετέος: Ακέραιος διαιρέτης: Ακέραιος
Άθροισμα ρητών αριθμών.
Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι προσθετέος
Μανασσάκης Βασίλης Καθηγητής Πληροφορικής
Τελεστές και ή όχι Για την εκτέλεση αριθμητικών πράξεων
Αριθμητικές πράξεις με χαρτί και μολύβι
ΑΠΟ ΚΛΑΣΜΑ ΣΕ ΜΕΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΙΚΤΟ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑ!!!
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Εκπαιδευτικός: Ειρήνη Περυσινάκη
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Μαθηματικά Ε΄ ¨ Ισοδύναμα κλάσματα¨
ΕΝΟΤΗΤΑ : 6   ΘΕΜΑ: Διαίρεση –επιμεριστική ιδιότητα  ΤΑΞΗ: Δ’
ΗΜΥ 210: Λογικός Σχεδιασμός
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Υπολογιστικά Φύλλα Περιεχόμενο κελιού - Πράξεις
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

MAΘHMATIKA ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ Χ

Πως βρίσκουμε τον άγνωστο προσθετέο, όταν ξέρουμε το άθροισμα Από μια πράξη πρόσθεσης μπορούμε να φτιάξουμε δυο πράξεις αφαίρεσης . Π.χ. α) χ+1250=3000 οπότε χ =3000-1250 ή χ =1750 β) 1750+χ=3000 οπότε χ=3000-1750 ή χ =1250 Για να βρούμε τον άγνωστο προσθετέο, αφαιρούμε από το άθροισμα το γνωστό προσθετέο.

Πως βρίσκουμε τον άγνωστο μειωτέο ή τον αφαιρετέο, όταν ξέρουμε τη διαφορά. Από μια πράξη αφαίρεσης μπορούμε να φτιάξουμε μια πράξη πρόσθεσης και μία ακόμη πράξη αφαίρεσης. Π.χ. Α) χ-2700=1500 ή χ=1500+2700=4200 Β) 4200-Χ=1500 ή Χ=4200-1500=2700

Πώς βρίσκουμε τον άγνωστο παράγοντα, όταν ξέρουμε το γινόμενο. Από μια πράξη πολλαπλασιασμού μπορούμε να φτιάξουμε δυο πράξεις τέλειας διαίρεσης. Π.χ. α)χ*30=4500 οπότε χ=4500:30 ή χ=150 β)150*χ=4500 οπότε χ=4500:150 ή χ=30

Πώς βρίσκουμε τον άγνωστο διαιρέτη ή τον διαιρετέο, όταν ξέρουμε το πηλίκο μιας τέλειας διαίρεσης. Από μια πράξη τέλειας διαίρεσης μπορούμε να φτιάξουμε μια πράξη πολλαπλασιασμού και μια ακόμη πράξη διαίρεσης. Π.χ. α) χ:70=60 οπότε χ=60*70 ή χ= 4200 β) 4200:χ=60 οπότε χ=4200:60 ή χ=70

Την εργασία αυτή έκανε η μαθήτρια της ΣΤ΄ τάξης Κατερίνα Παπαγιάννη! ΤΕΛΟΣ