μαθαίνω για την κατασκηνωτική Ζωή

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Το παιδικό παιχνίδι από την αρχαιότητα ως σήμερα»
Advertisements

Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
O ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΙΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ
Διαβίωση στη Φύση –μικροί εξερευνητές Η περιπέτεια αρχίζει…
Διαβίωση στη Φύση – Μικροί Κατασκηνωτές
Τα δευτεράκια του 7ου Δημοτικού Σχολείου Ιλίου
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ
ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ: ΜΥΘΟΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Εργαστήριο : «Αξιοποίηση ή Ολοκληρωμένη Διαχείριση του Χώρου του Παλαιού Εργοστασίου Λιπασμάτων (μέθοδος Ιστοριογραμμής)» Σεμινάριο του Δικτύου : «Τα Λιμάνια.
Σκοπός Σκοπός της εισαγωγής της Πληροφορικής στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό Σχολείο είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες με τις βασικές.
Περιβαλλοντική εργασία
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
Το φαγητό μας. Η άθλησή μας Τα παιχνίδια μας στην άμμο.
Επ ιτέλους ήρθε η Άνοιξη και κάναμε την πρώτη μας επίσκεψη στο πάρκο. Εκεί μιλήσαμε για τους κινδύνους που εγκυμονούν στη φύση και πώς πρέπει να τους αντιμετωπίζουμε.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ.
Συνεργασία με το Δημοτικό Κάμπινγκ Αλεξανδρούπολης
Διαβίωση στη Φύση – Μικροί Κατασκηνωτές Περιβαλλοντική Ομάδα Δημοτικού Σχολείου Νέας Χηλής Στ1 τάξη Υπεύθυνη προγράμματος: Ελένη Δελίδου Υπεύθυνη τμήματος:
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
14ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών Τάξη ΣΤ’
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
ΠΟΛΙΚΗ ΖΩΝΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΙΑΜΑ.
Β΄ΦΑΣΗ: ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Β΄ΦΑΣΗ: ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Το πρόγραμμα διαρκεί περίπου 90 λεπτά και περιλαμβάνει: Ι. ΥΠΟΔΟΧΗ II. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ.
Κώστα νομίζω η μέρα δεν είναι καλή σήμερα. Κοίταξε τον ουρανό
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΠΕ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ 5 ο Δ. Σχ. Κιλκίς Υπεύθυνη προγράμματος: Αφροδίτη Ντίνου (ΠΕ11) Σχ. έτος (1 η χρονιά)
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Δημιουργικότητα και Καινοτομία στο μάθημα της Ιστορίας
“Μια μέρα στη ζωή του μικρού Ιάσονα” Ο Μυκηναϊκός κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Συνδέσεις στο σήμερα. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Επιμέλεια:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες- ΣΚΙ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΗΛΙΑΚΟΥ ΡΟΛΟΓΙΟΥ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τούλιου Ευτυχια Τάξη: Β΄, ΣΤ΄
ΜΑΘΗΜΑ 2: H σημασία της σχετικής θέσης για τους ανθρώπους
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Λογοτεχνία και Τέχνη 23 Ιανουαρίου 2013 Κωνσταντοπούλου Άννα.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
«Μες του κάστρου τη σιγή, ιστορία ν΄ακουστεί…» τάξη: Ε΄ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΤΣΟΥΓΚΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Τ.
ΛΆΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΏΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΆ ΜΑΡΊΑ ΓΕΩΡΓΊΑ ΑΜ:5385 Η γη ως ουράνιο σώμα- Η εναλλαγή μέρας νύχτας.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Συνέντευξη με νήπια.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Αγγελική Θεοδωροπούλου (Οκτώβριος 2014-Ιανουάριος 2015) Ελένη Καμάρη
Βιολογία Γυμνασίου.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Μάνταινα Νομού Ξάνθης Εκπαιδευτική ομάδα: Γεωργία Πατρωνίδου
«Διασχίζοντας το δρόμο που χάραξε ο Άραχθος»
Κρυστα ρακαλλιδου.
Οι κλιματικές ζώνες της Γης
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Στόχος: να αναπτύξουν την δημιουργική φαντασία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: φτιάχνοντας ένα δικό μας τραγούδι για την ειρήνη παίξαμε θεατρικό παιχνίδι όπου εμψυχώσαμε.
ΔΕΚΑΡΧΟ Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Εκπαιδευτική ομάδα: Ανέτα Θεοδωρίδου
Εκτίμηση αναγκών & Κοινωνικός Σχεδιασμός Μάθημα 1ο - Εισαγωγή
Μετρώντας Αντίστροφα..! Στέλλα Πέτρου Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό
Επιστημονική υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Μεταγλωσσική ανάπτυξη στο νηπιαγωγείο: ευαισθητοποίηση ως προς τα μορφολογικά στοιχεία της γλώσσας».
Μεταγράφημα παρουσίασης:

μαθαίνω για την κατασκηνωτική Ζωή είδη κατασκήνωσης Εξοπλισμός Οργανωμένη Εξοπλισμός σκηνής Υπνόσακος Προσωπικά είδη Τροφή Φαρμακείο Είδη αναψυχής Ελεύθερη Οργάνωση -σχεδιασμός Προσανατολισμός Επιλογή σημείου στησίματος Στήσιμο σκηνής Τρόποι διαφυγής Καταμερισμός εργασιών Επιλογή σημείων κοινής χρήσης Κανονισμοί ομάδας Συμπεριφορά

Προσανατολίζομαι με… Τα σημεία του Ορίζοντα Τα στοιχεία του φυσικού περιβάλλοντος (παρατήρηση φυσικών σημαδιών) Τον ήλιο Τον Ήλιο και ένα ρολόι Τη Σελήνη Τους αστερισμούς τη νύχτα

Με οδηγό το χάρτη Ανάγνωση χάρτη Υπόμνημα Εύρεση σημείων στο χάρτη και συντομότερων διαδρομών Παιχνίδι προσανατολισμού στην τάξη: Γνωρίζοντας το Βορρά, αναζητήσαμε σε συγκεκριμένες κατευθύνσεις τις κρυμμένες οδηγίες για να λύσουμε διάφορους γρίφους.

Με οδηγό την πυξίδα Μάθαμε τη λειτουργία της και τη χρήση της. Μάθαμε να διαβάζουμε την πυξίδα και στο τέλος κατασκευάσαμε τις δικές μας πυξίδες με χαρτόνια.

παιχνίδια στην ακτή «Καλαμάκι». Ημέρα ζεστή αλλά με συννεφιά και η θάλασσα με ένα υπέροχο γκρι χρώμα. Εξαιτίας των ανέμων που φυσούσαν με μέτρια ταχύτητα η θάλασσα είχε μεγάλα κύματα τα οποία κάλυπταν το μισό πλάτος της παραλίας. Εντοπίσαμε την κατεύθυνση των ανέμων παρατηρώντας το «ίχνος» του Ήλιου στον ουρανό αφού ο Ήλιος δεν φαινόταν. Ο άνεμος ερχόταν από το Νότο γι’ αυτό και η θάλασσα είχε μεγάλα κύματα. Παρόλα αυτά δεν πτοηθήκαμε και ξεκινήσαμε τα παιχνίδια μας στην παραλία, εκεί όπου δεν έφταναν τα κύματα. Παίξαμε παιχνίδια γνωριμίας, εμπιστοσύνης και φιλίας με σκοπό τη δημιουργία ισχυρότερων δεσμών μεταξύ των μελών των συμμετεχόντων. Τα παιδιά συνεργάστηκαν άψογα και διασκέδασαν με την ψυχή τους.

Κατασκευές με φυσικά υλικά μέσα στην τάξη Χειμώνας και η μέρα βροχερή. Αποφασίζουμε να δημιουργήσουμε πρωτότυπα έργα με τα φυσικά υλικά που συλλέξαμε από την ακτή.

Άλλη μια χειμωνιάτικη μέρα. Εμείς όμως δεν πτοηθήκαμε Άλλη μια χειμωνιάτικη μέρα. Εμείς όμως δεν πτοηθήκαμε. Θέλοντας πολύ να παίξουμε, ανακαλύψαμε μια άλλη διάσταση του μπάσκετ. Φτιάξαμε χάρτινα μπαλάκια και βάζαμε «καλάθια» στο … καλαθάκι των αχρήστων. Δεν ήταν κι άσχημα. Είχε πολύ γέλιο.

Η φύση και το παραμύθι Η φύση από πάντα εξήρε τη φαντασία του ανθρώπου. Αμέτρητοι μύθοι, θρύλοι και λαϊκά παραμύθια συνδέουν τη φύση και τους κατοίκους της με τους ανθρώπους, σε κάθε μεριά της γης. Επτά καταπληκτικά παραμύθια απ’ όλο τον κόσμο μας αφηγήθηκε με μοναδικό τρόπο, η κ. Γερακοπούλου από το ίδρυμα Λασκαρίδη, μεταφέροντάς μας σε κόσμους μαγικούς και παραδεισένιους όπου ζωντανεύουν τα ξωτικά και οι νεράιδες των δασών και των θαλασσών και παρεμβαίνουν στη ζωή των ανθρώπων.

Επίσκεψη στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας στον Πλατανότοπο Μαΐστρου Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Γνωρίζω το Νομό μου» που πραγματοποίησε το Μουσείο με σκοπό την ανάδειξη της βιοποικιλότητας σε όλα της τα επίπεδα (γενετικής, ειδών, οικοσυστημάτων τοπίου) της περιοχής του Έβρου. Υλοποιήθηκαν δύο καταπληκτικές δράσεις προκειμένου να κατανοηθεί η μορφολογία του νομού Έβρου και γιατί αυτός αποτελεί σημαντικό βιότοπο.

Κατασκευή παζλ Η πρώτη δράση περιλάμβανε την κατασκευή -δύο μεγάλων διαστάσεων -πάζλ, με ξύλινα τουβλάκια. το πρώτο πάζλ αναπαριστούσε το ανάγλυφο της περιοχής και το δεύτερο τη βιοποικιλότητα της, κάνοντας σαφή την ενοποίηση των περιοχών, πέρα των συνόρων, τη συνέχεια και την αλληλεξάρτηση μεταξύ των σημαντικών βιότοπων της περιοχής μας.

«Γιατί εδώ και όχι αλλού» Η δεύτερη δράση περιλάμβανε τη συλλογή πληροφοριών για τη δημιουργία του βιότοπου. Βασιζόταν στην ενεργή συμμετοχή των συμμετεχόντων και την κινητοποίησή τους σε όλους τους χώρους του μουσείου για την αναζήτηση καρτελών που απαντούσαν σε καίρια ερωτήματα για το σχηματισμό των βιότοπων στην περιοχή μας. Τα παιδιά εργάστηκαν σε ομάδες και στο τέλος παρουσίασαν τα ευρήματά τους.