Γλώσσα Α Δημοτικού ΚΑΡΑΒΙΑ Αγγίσταλη Ματίνα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Advertisements

Παρουσίαση Περιστατικού
Stress Mark & Letter Combinations
Μωρό -μαθαίνει να μπουσουλάει -μαθαίνει να κάθεται -μαθαίνει να μιλάει -μαθαίνει να τρώει -το φροντίζουν η μαμά και ο μπαμπάς.
ΤΟ ΣΚΟΙΝΑΚΙ Σόνια Παγουλάτου.
Επανάληψη στη γλώσσα Αυ Ευ Αγγίσταλη Ματίνα.
Όνομα:______________________________Τάξη:Β΄
Ατομικές και Ομαδικές εργασίες από τα παιδιά της Α3
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
Το σχολείο ταξιδεύει στο χρόνο
Διαφορετικότητα-Διαπολιτισμική εκπαίδευση Τάξη Γ2Σχολικό έτος:
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
Παραγωγή με αχώριστα μόρια 1η Ενότητα Θεωρία – Ασκήσεις
Στην τάξη μου.
Modern Greek Lessons 29, 30.
Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη
Δημιουργώντας νέες λέξεις - Διαδικασίες
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΤΖΕΝΕΜΠΑ Το παραμύθι του 2 ου Νηπιαγωγείου Ιεράπετρας, στα πλαίσια της δράσης «όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους». ( Τα παιδιά.
Χοροί Κώστας κ. – Γιάννης Φ..
Τα γράμματα Ββ , Ωω και Δδ Αγγίσταλη Ματίνα.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Η εικονογραφικη μεθοδοΣ
Ενότητα 5 Πάμε για ψώνια; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ
Εγγραμματισμός μέσα από τη λογοτεχνία
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Τα σύμφωνα.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Τα φωνήεντα είναι επτά και φωνάζουν δυνατά : α,ε,ι,η,ο,υ,ω
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Προαγωγής Υγείας Σχολική Χρονιά Δημοτικό Σχολείο Αγίου Στυλιανού Λακατάμειας.
Στο τετράδιό σου, βάλε τις παρακάτω εικόνες σε δύο ομάδες
Χημεία 1 μάθημα τη βδομάδα
ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ Γεια σας! Είμαι η ψιλή! ἀκρόπολις.
ΝΕΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗΝ ΑΛΦΑΒΗΤΑ.
2.Η Μαρία έκλεισε την πόρτα.
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
Φωνητικά, φωνολογικά και μορφολογικά ζητήματα της νεοελληνικής
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Ενότητα 4 η : Διατροφή Ο εκπαιδευτικός: Τουλιόπουλος Φώτης.
ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΚΟΝΑΣ Μπάτος Κωνσταντίνος. Έχουμε την παρακάτω εικόνα για ψηφιοποίηση. Δηλαδή να την μετατρέψουμε σε αριθμούς, και ειδικότερα δυαδικούς.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Ομαδικά παιχνίδια που επινόησαν οι μαθητές του Ε1 Το μονοπάτι του χαμένου θησαυρού Λεξομαχίες.
Τι θα κάνεις για να νικήσεις: 1) Δες τις δύο ερωτήσεις που ακολουθούν. ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΔΕΙΣ: 20 ΔΕΥΤΕΡΑ! 2) Προχωράς στο δεύτερο στάδιο όπου πρέπει να.
Αρχές Οικονομικής Θεωρίας Καμπύλη παραγωγικών Δυνατοτήτων Μοσχούλα – Καλλιρόη Δουρή ΠΕ09 Οικονομολόγος.
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
TA ΦΩΝΗΕΝΤΑ ΤΗΣ ΚΝΕ Χαρακτηριστικά φωνηέντων:
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα
Το Πληκτρολόγιο.
Β’ δημοτικό σχολειό ιδαλιου
Συλλαβισμός.
1ο πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε. - Α.Π.Θ
Δομή Επιλογής , 8.1.
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Γνωρίζω τον υπολογιστή ως ενιαίο σύστημα
Γνωριμία με το πληκτρολόγιο
Τα εργοστάσια ______________προϊόντα τοποθετώ
Κώστας κ. – Γιάννης Φ. Χοροί. Καλαματιανό Δημοφιλέστατος δημοτικός χορός ( που λέγεται και ίσος ή συρτός ) με πανάρχαιες ελληνικές ρίζες. Άγνωστος είναι.
«ΠΑΛΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» Ομαδική Εργασία στο μάθημα της Λογοτεχνίας με θέμα :
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
Η Αγγελική Διπλός τόνος Αρβανιτάκη Μαρία. Παίζουμε σχολείο ; Εγώ θα είμαι ο δάσκαλός σου. Κι εγώ ο μαθητής σου. Εμείς θα είμαστε οι δάσκαλοί σας.
21ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας ΣΤ τάξη
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο Κεφ. 12 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γλώσσα Α Δημοτικού ΚΑΡΑΒΙΑ Αγγίσταλη Ματίνα

Δίψηφα φωνήεντα Έχουμε μάθει τα ζευγαράκια ου, ει, οι, αι, ευ, αυ Τα ζευγαράκια αυτά λέγονται δίψηφα φωνήεντα

Αυτά διαβάζονται μαζί και όταν τονίζονται ο τόνος μπαίνει πάντα στο δεύτερο γράμμα: ού, εί, οί, αί, εύ, αύ Π.χ. πιρούνι, πλοίο, σχολείο, παίζω, πεύκο, αύριο

Μερικές φορές όμως τα ζευγαράκια αυτά διαλύονται και τα γράμματα διαβάζονται χωριστά. Για να γίνει αυτό χρησιμοποιούμε τα διαλυτικά (¨) π.χ. παιδάκια παϊδάκια καΐκι τρόλεϊ νεραϊδούλα

Αν όμως ο τόνος μπαίνει στο πρώτο γράμμα του ζευγαριού, τότε δε χρειάζονται τα διαλυτικά Π. χ. κορόιδο, γάιδαρος, Μάιος, σόι, μπόι, νεράιδα

Χωρίζω σε δυο στήλες τις λέξεις: τσαι, φαι, μαιμού, μαιντανος, τρολει, σοι, μποι, πλαι, νεραιδα, νεραιδουλα, γαιδουρι, γαιδαρος Με διαλυτικά Χωρίς διαλυτικά

μικρός άσχημος μαύρος μακρινός κοντός κρύος κλειστός βρόμικος φτωχός Γράφω τα αντίθετα: μικρός μεγάλος …………………… όμορφος ………………….. άσπρος …………………… κοντινός …………………… ψηλός …………………… ζεστός …………………… ανοιχτός …………………… καθαρός …………………… πλούσιος ……………………. άσχημος μαύρος μακρινός κοντός κρύος κλειστός βρόμικος φτωχός

Περιγράφω στο τετράδιο εκθέσεων την παρακάτω εικόνα:

ΤΕΛΟΣ Αγγίσταλη Ματίνα