Επίσκεψη στο Γυμνάσιο – Λύκειο ΕΚΚΝ Αυλώνα 6/5/14

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Απριλίου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ: Ταξιδεύοντας από το χθες
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ΨΥΧΙΚΟΥ
Προσωπικές δεξιότητες
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ AIDS ΔΗ.ΜΟ.Π. «ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΟΣ» «Η Πρόληψη Τόπος Συνάντησης και Συναπάντησης για τη Συνερασία,
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ «ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ» ΔΕΡΥΝΕΙΑ.
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
Σχολές Γονέων. Φορέα Υλοποίησης • Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης δια του Ιδρύματος Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων,
ή παράθυρο στη ζωή και μοχλός Επανένταξης ;
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Η υφιστάμενη κατάσταση στα καταστήματα κράτησης νέων
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2011 – 2012 ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ – ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ – ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (Π.Α.Κ.Π.Π.Α.)
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Καλύτερη σχολή και κατ΄ επέκταση επάγγελμα είναι εκείνο που ταιριάζει στην προσωπικότητα, τα ενδιαφέροντα και τις δεξιότητες μας. Μόνο όταν εργαζόμαστε.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική.
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Α. ΣΧΟΛΗ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ Η Σχολή Αστυφυλάκων έχει ως αποστολή την εκπαίδευση των Δοκίμων Αστυφυλάκων και αποβλέπει στην κατάλληλη προετοιμασία τους, ώστε.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΗΜΕΡΑ Μα πού είναι οι υπόλοιποι;
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
ΕΞΩΡΑΪΣΤΙΚΟΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ «O ΑΡΔΗΤΤΟΣ» Έτος ιδρύσεως 1927 Συγκρότηση Επιτροπών Φωτογραφίες-επιμέλεια: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΙΑΤΡΟΥ.
Το εἶναι και το φαίνεσθαι στην Ελένη του Ευριπίδη
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
ΤΕΧΝΗ καινοτομώ και δημιουργώ. Σεμινάρια Μνημειακής Τέχνης Με στόχο την αισθητική διαμόρφωση του περιβάλλοντα σχολικού χώρου. Οι καθηγητές παρακολούθησαν.
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
1ο ΓΕΛ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ομότιμοι Μεσολαβητές»
Το σχολείο μας ξεκίνησε να λειτουργεί το 1936 με ιδρυτή τον Ιωακείμ Ξενόπουλο, ο οποίος ήταν δάσκαλος και είχε έρθει από τη Μ. Ασία. Το πρώτο κτίριο που.
Επειδή η μόρφωση είναι δικαίωμα για κάθε άνθρωπο.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΚΗΣ
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
Σχολικές δραστηριότητες ΄12 2ο ΕΠΑΛ ΛΑΜΙΑΣ
ΕΠΑΛ Γιατί να πάω στο Επάλ;;;;. Πώς Αποφασίζω σε ποιο λύκειο θα πάω Ανάλογα με το τι θέλω να σπουδάσω Ανάλογα με το τι θέλω να σπουδάσω Ανάλογα με το.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
ΕΕΕΕΚ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Λίγα λόγια για τα προσωπικά δεδομένα
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου»
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΥ
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επίσκεψη στο Γυμνάσιο – Λύκειο ΕΚΚΝ Αυλώνα 6/5/14 Β΄ τετράμηνο

Τα χελιδόνια αρνούνται να στερηθούν την ελευθερία τους και να μείνουν στις φωλιές που φτιάχνουν για αυτά οι νέοι του ΕΚΚΝ Αυλώνα

Φυλακές Αυλώνα Το Ειδικό Κατάστημα Κράτησης Νέων Αυλώνα (ΕΚΚΝΑ) ή Φυλακές Ανηλίκων, αποτελεί ένα χώρο κράτησης για νεαρούς - έφηβους κρατουμένους ηλικίας από 15-21 ετών

Σήμερα στο κατάστημα κρατούνται πάνω από 400 κρατούμενοι από τους οποίους οι περισσότεροι είναι αλλοδαποί, με σοβαρά κοινωνικά προβλήματα καθώς και έλλειψη οικογενειακού στηρίγματος. Στο κατάστημα λειτουργεί σχολείο (Δημοτικό - Γυμνάσιο - Λύκειο) που υπάγεται στο εθνικό σύστημα παιδείας στο οποίο υλοποιούνται πολλά προγράμματα όπως αγωγής υγείας, περιβάλλοντος και πολλά πολιτιστικά

Yπάρχει και συμβουλευτική υποστήριξη που παρέχεται από το Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων, ΚΕΘΕΑ-Στροφή, σε παιδιά που έχουν κάνει χρήση ναρκωτικών ουσιών, με σκοπό την προετοιμασία τους για ένταξη σε Θεραπευτικό πρόγραμμα εκτός φυλακής.

Προγράμματα Γίνονται μαθήματα θεάτρου και μουσικής σε συνεργασία με εθελοντές καλλιτέχνες. Η θεατρική ομάδα έχει δώσει σειρά παραστάσεων σε προσκεκλημένους του ΕΚΚΝΑ όσο και σε κρατουμένους σ άλλες φυλακές. Η δε μουσική ομάδα πραγματοποιεί διάφορες εκδηλώσεις στο Κατάστημα, κάποιες από τις οποίες προς τιμήν γνωστών καλλιτεχνών που καλούνται και παρευρίσκονται.

Προγράμματα Επιπροσθέτως, η Σκακιστική Ακαδημία Χαλκίδας «Παλαμήδης ο Ευβοεύς», διδάσκει εθελοντικά σκάκι ενώ έχουν διοργανωθεί και σκακιστικά τουρνουά. Τέλος, πραγματοποιούνται εκδηλώσεις χορού, φωτογραφίας, ζωγραφικής τοίχου, ψυχαγωγικές και θεατρικές.

Να αφήσει πίσω το παλαιότερο μπλέξιμό του με τα ναρκωτικά θέλει πλέον ο 22χρονος Αγγελος (με τη μαύρη μπλούζα στο κέντρο), που παρακολουθεί και πρόγραμμα απεξάρτησης. Πρόσφατα βραβεύτηκε για τη συμμετοχή και τις επιδόσεις του σε πολιτιστικά προγράμματα του σχολείου των φυλακών Αυλώνα, όπου φοιτούν περίπου 175 νεαροί κρατούμενοι – δεξιά, ο διευθυντής του σχολείου Πέτρος Δαμιανός

Τουρνουά Σκάκι

Εκδηλώσεις Γιορτή Χριστουγέννων Εκδηλώσεις Γιορτή Χριστουγέννων

Εκδηλώσεις Κοπή της πίτας

Graffiti στον τοίχο του ΕΚΚΝ Αυλώνα με τη συνεργασία των κρατουμένων και των 23 φοιτητών της Σχολής Καλών Τεχνών κάλυψαν περίπου 1000τμ τον Ιούνιο του 2011 Διακρίνεται η φιγούρα του Bob Marley που υπήρχε στο αρχικό σχέδιο και δίπλα του η φιγούρα του Τupac που έγινε μετά από επιθυμία των κρατουμένων

Έκθεση στην αίθουσα Νέων Έργων του ΕΜΣΤ 18-30 Ιουνίου 2013

Έκθεση στην αίθουσα Νέων Έργων του ΕΜΣΤ 18-30 Ιουνίου 2013 Δύο μεγάλων διαστάσεων έργα φιλοτεχνήθηκαν το Μάρτιο και τον Απρίλιο του 2012 στο ΕΚΚΝ Αυλώνα από περίπου 30 μαθητές του Γυμνασίου - Λυκείου. Η ενδιαφέρουσα «τοιχογραφία», με τα έντονα χρώματα, πραγματευόταν τους διαφορετικούς δρόμους που θα καλούνταν να επιλέξουν όταν αποφυλακιστούν. Η ανασφάλεια και ο φόβος ήταν συναισθήματα έκδηλα στην παλέτα τους. Ακολούθησε ένα δεύτερο έργο το θέμα του οποίου προέκυψε όταν ένας μαθητής διαπίστωσε ότι «ελευθερία είναι να έχεις πολλές επιλογές». Ο Έλιο, ένας από τους μαθητές, έγραψε: «(...) Μέσα από τη ζωγραφική εκφράζονται αυτές οι επιλογές. Από τη μια πλευρά μπορεί να διαλέξει την ένταξη στην κοινωνία και την προσπάθεια επαγγελματικής αποκατάστασης και κοινωνικής ενσωμάτωσης. Από την άλλη παραμονεύει ο δύσκολος δρόμος της παρανομίας που σε οδηγεί στα ίδια λάθη και φυσικά στην επιστροφή στη φυλακή».

Επιτυχίες μαθητών του ΕΚΚΝ Αυλώνα στις Πανελλαδικές εξετάσεις 2013 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Μεγάλη επιτυχία σημείωσε ἡ φετινή συμμετοχή τῶν μαθητῶν τοῦ ΕΚΚΝ Αὐλώνα στίς Πανελλαδικές Ἐξετάσεις. Τέσσερις (4) ἀπό τούς ἕξι (6) μαθητές μας πού συμμετεῖχαν ἐξασφάλισαν θέσεις σέ ἀνώτερα καί ἀνώτατα Πανεπιστημιακά Ἱδρύματα. Συγκεκριμένα, ἕνας μαθητής μας εἰσάγεται στο Ἐθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνεῖο καί τρεῖς σέ ΤΕΙ τῆς χώρας.

Επιτυχίες μαθητών του ΕΚΚΝ Αυλώνα στις Πανελλαδικές εξετάσεις 2013 Ἡ ἐπιτυχία τους γίνεται ἀκόμα μεγαλύτερη λόγω τῶν δύσκολων συνθηκῶν διαβίωσής τους σέ ἕνα κατάστημα κράτησης, ἀλλά καί λόγῳ τῶν προβλημάτων πού ἀντιμετώπισε τό σχολεῖο κατά τή διάρκεια τοῦ σχολικοῦ ἔτους 2012-2013. Ὁ Διευθυντής τοῦ 2ου Γυμνασίου & Λυκείου Αὐλώνα Πέτρος Δαμιανός Ὁ Σύλλογός μας εὔχεται στούς φοιτητές καλές σπουδές καί κάθε ἐπιτυχία στή ζωή τους. Δεσμεύεται δέ νά συνδράμει οἰκονομικ, καθ’ὅλη τή διάρκεια τῶν σπουδῶν τους, ὅλους τούς ἐπιτυχόντες σέ ΑΕΙ και ΤΕΙ ἀπό Λύκεια Φυλακῶν Ἀνηλίκων.

Μια μέρα πριν την επίσκεψή μας Τη Δευτέρα 5 Μαΐου 2014, πραγματοποιήθηκε στο Γυμνάσιο- Λύκειο Ε.Κ.Κ.Ν.Α., η Δράση Κοινωνικής Γλυπτικής “Beuys” (Μπόυς), υπό την αιγίδα την Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών, βασισμένη στην έμπνευση του Καλλιτέχνη κου Φώτη Καραγεωργίου σε συνεργασία με το Δ/ντη του Γυμνασίου-Λυκείου Ε.Κ.Κ.Ν.Α. κο Πέτρο Δαμιανό και με την έγκριση της Δ/ντιας του ΕΚΚΝ Αυλώνα, κας Μαρίνας Μπούκη.

Μια μέρα πριν την επίσκεψή μας Φυτεύτηκαν ελιές σε στρατιωτικά κράνη, που προσφέρθηκαν από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας στον καλλιτέχνη, προκειμένου στο μέλλον να φανούν οι συμβολισμοί που είχε στο μυαλό του ο καλλιτέχνης, όπως: Αντίθεση ανάμεσα στην ειρήνη (ελιά) και στον πόλεμο (κράνος) Αντίθεση ανάμεσα στην οργανική και την ανόργανη φύση Οικολογική διάσταση του έργου Δέκα μαθητές υιοθέτησαν από ένα δέντρο και δεσμεύ-τηκαν να το φροντίζουν όσο διαρκεί η παραμονή τους στο ΕΚΚΝ. Σε κάθε δέντρο δόθηκε το όνομα ενός μεγάλου καλλιτέχνη. Στη συνέχεια βγήκαν και έσπασαν το τσιμέντο σε προεπιλεγμένα μέρη.

Γνώμες παιδιών που συμμετείχαν (ενδεικτικά) «Το θέαμα που αντικρίσαμε στους διαδρόμους , να βλέπει κανείς παιδιά 18,20,22 χρόνων να παραμένουν κλεισμένα εκεί , σε κάνει να αναρωτιέσαι εάν έπρεπε εν τέλει να τους αφαιρεθεί το δικαίωμα της ελευθερίας.» Μαίρη Ισμαιλάτι «Το σχολείο για αυτούς είναι μια διέξοδος . Έπειτα μου έκανε καλή εντύπωση το ότι ο διευθυντής ενδιαφέρεται πραγματικά για τους μαθητές και υπάρχει αλληλοσεβασμός» Μαριλένα Γιαλούρη

«Μετά από τη συζήτηση που είχαμε με τα παιδιά αλλά και με το διευθυντή του σχολείου κ. Δαμιανό, αποκομίσαμε πολλά πράγματα και φύγαμε από εκεί γεμάτοι εμπειρίες και γνώσεις γιατί τελικά η φυλακή είναι ένα μεγάλο σχολείο, από το οποίο μπορείς να μάθεις πολλά . Ήταν μια μοναδική εμπειρία που δε θα ξεχάσω ποτέ και έμαθα να εκτιμώ ακόμα περισσότερο την οικογένεια μου άλλα και την ελευθερία που έχω και να βλέπω τα πράγματα με άλλο μάτι. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους καθηγητές μου, κ. Σίνη ως υπεύθυνη του προγράμματος και τον κ. Ζησάκη ως συνοδό καθηγητή αλλά και ένα ακόμα μεγαλύτερο στους καθηγητές των φυλακών» Φάνης Πέγκας «Η επίσκεψη μας στις φυλακές ανηλίκων "Αυλώνα" ήταν μια φανταστική εμπειρία που θα χαραχτεί στην μνήμη μου. Αρχικά χαίρομαι που είχα την ευκαιρία να συζητήσω με τα παιδιά και πιστεύω πως θα είναι καλό να έχουμε υπόψη μας πως δεν είναι δύσκολο να φτάσει κάνεις σε εκείνο το σημείο. Άλλωστε δεν είμαστε εδώ για να τους κρίνουμε, καθώς δε γνωρίζουμε το παρελθόν τους ούτε τα βαθύτερα αίτια των πράξεων τους. Το μόνο που μπορώ να πω με βεβαιότητα είναι πως ο άνθρωπος είναι οι επιλογές και οι επιλογές μας πάντα θα έχουν κάποιες συνέπειες» Βαρβάρα Τσότσου

«Τα παιδιά ήταν χαρούμενα που πήγαμε να τα επισκεφτούμε και καθίσαμε και συζητήσαμε μαζί τους και παρατηρήσαμε ότι τελικά δε διαφέρουν και σε πολλά από εμάς. Αυτό που μας είπαν και τουλάχιστον εμένα με συνεπήρε "θα 'θελα και εγώ να είμαι ελεύθερος και να μπορώ να πάω σε ένα ωραίο μέρος να κάτσω με τους φίλους μου« .» Ξανθή Κούτρα

Φωτογραφίες από την επίσκεψή μας

Φωτογραφίες από την επίσκεψή μας

Ευχαριστήριο σε χορηγούς Ευχαριστούμε το 1o & 2o ΓΕΛ Π