Definitions of Rhetorical Concepts in the Late Latin Poetry

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημοτικό Σχολείο Διαβατού – Μέσης Ε’ Τάξη Μάθημα Γαλλικά
Advertisements

Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2011 – 2012 ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2011 (2/1 – 28/12/2012) - Πραγματοποίησε 38 συνεδριάσεις εκ.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Η ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ Aurelii Augustini de animae quantitate Incipiunt Sancti Augustini soliloquiorum libri duo Carmen angelicum Gloria in excel[si]s D[e]o. Et in.
Δημοτικό Σχολείο Διαβατού – Μέσης Ε’ Τάξη Μάθημα Γαλλικά
Ρωτήθηκαν 67 άτομα μιας σχολής χορού και έδωσαν τις εξής απαντήσεις: Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,L,L,L,L,L,L, L,L,L,L,T,T,T,T,T,T,T,M,M,M,M,M,M,M,M,M,M,L,L,L,L,L,L,L,T,T,T,T,T,M,M,
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΕΠΙΚΑΘΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ Η έρευνα αυτή συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στα.
Εκπομπές ΝΟx (σε ktn) ανά τομέα NOx ετήσιες μέσες τιμές NO 2 ετήσιες μέσες τιμές.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Επιπλοκές της αιμοκάθαρσης
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Δομές Δεδομένων - Ισοζυγισμένα Δυαδικά Δένδρα (balanced binary trees)
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Solon, qui Atheniensibus leges scripsit, dicebat neminem, dum viveret, beatum haberi posse, quod omnes ad ultimum usque diem ancipiti fortunae obnoxii.
R o m a Æ t e r n a : ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΑΓΙΑΣΜΕΝΗ ΠΟΛΗ
Κωνσταντίνος Βακουφτσής, Φιλόλογος Το λουτρό και η χρήση του νερού στην Οδύσσεια και στο διάστημα Η Ευρύκλεια αναγνωρίζει τον Οδυσσέα πλένοντας τα πόδια.
Ερμηνεία και ερμηνευτική της Καινής Διαθήκης Ενότητα 1: H τέχνη της ερμηνείας 1 Σωτήριος Δεσπότης Θεολογική Σχολή Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας.
Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Στρατηγική Ανάλυση 8/12/2015 Δρ.
Ενότητα 3 : ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ Α ’ Αισχύλος (68 Θ 200) Επτά επί Θήβας : Πόλεμος μεταξύ « αδελφών - εχθρών » Αικατερίνη ( Καίτη ) Διαμαντάκου Φιλοσοφική.
ΑΦΗΓΗΣΗ Ορισμός (ενότητα 3) Μορφές αφήγησης (ενότητα 3) Δομή αφηγηματικού κειμένου (ενότητα 3) Το ρήμα στην αφήγηση (ενότητα 5) Οπτική γωνία (ενότητα 8)
Ανδρέας Ιωάννου Κασσέτας
Μάθηση Εμπειρία η οποία έχει ως αποτέλεσμα μια σχετικά μόνιμη αλλαγή της κατάστασης του μαθητή Απόκτηση γνώσης Σχηματισμός μνήμης Διαφορετικοί τρόποι Εξοικείωση.
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Δικαιο των προσωπων.
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )
ΚΙΚΕΡΩΝ (M. Tullius Cicero)
Μακροοικονομία Διάλεξη 9.
Έχω ένα σκυλάκι που το λένε Μαρκάνα και είναι θηλαστικό ζώο
Πώς μελετάμε τη λατινική λογοτεχνία;
Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΦΟΡΤΙΟ.
Η ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ Η ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
Ο Χορός ως Φυσική Δραστηριότητα
Παρουσίαση Προβλημάτων Msc , μαθηματικού Κοσόγλου Ιορδάνη
Το να γίνεις ευτυχισμένος
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Σαγώνας Κ1., Κοτσακιόζη Π1., Παφίλης Π2,3., και Ε.Δ. Βαλάκος1
ΡΑΦΑΕΛΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ - Ε’ ΤΑΞΗ
«Εισαγωγή στην Αρχαιολογία των Αρχαίων Θεάτρων»
ITAΛΙΑ Κοινωνικός συνεταιρισμός 381/1991 Κοινωνικές υπηρεσίες (τύπου α) Ένταξη σε εργασία (τύπου β)
ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – Σεπτέμβριος 2017
Η εποχή των επαναστάσεων
Πρακτική άσκηση – μελέτη περίπτωσης
ΟΛΛΑΝΔΙΚΟ ΜΠΑΡΟΚ συνέχεια…
ΕΝΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΝΟΜΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ Ε. Κ. Π. Α
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
Λύση της εταιρείας και κλείσιμο της επιχείρησης
Θεωρίες Προσωπικότητας
Είναι η ύπαρξη της αγάπης.
ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΕΙΛΩΤΕΣ-ΠΕΡΙΟΙΚΟΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ 2014 – 2020
ΚΡΗΤΙΚΟΣ – Δ. ΣΟΛΩΜΟΥ.
Lorem ipsum dolor sit amet, adipiscing elit
Ηλεκτρικά δίπολα Όλες οι ηλεκτρικές συσκευές που χρησιμοποιούμε
Η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ Θ.Μ.
Τίτλος εξωφύλλου παρουσίασης
Τεχνολογία & εφαρμογές μεταλλικών υλικών
Αγαπημένο μου παιδί....
Онтологи ба сайэнс “Сайэнсийн тэори” Проф. С. Молор-Эрдэнэ Лэкц 4
Συγγραφή Βιογραφικού Σημειώματος
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (Σ.Α.)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Definitions of Rhetorical Concepts in the Late Latin Poetry Ilze Rūmniece Department of Classical Philology and Anthropological Studies Faculty of Humanities, University of Latvia Colloquium Balticum Lund 2012

Incerti carmen de figuris vel schematibus POETAE LATINI MINORES recensuit et emendavit Aemilius Baerens Lispiae MDCCCLXXX Incerti carmen de figuris vel schematibus

ΚΟΜΜΑ/PARTICULA ΚΩΛΟΝ/MEMBRUM ΠΕΡΙΟΔΟΣ/CIRCUITUS ΑΝΑΚΛΑΣΙΣ/REFLEXIO ΑΝΤΙΜΕΤΑΒΟΛΗ/PERMUTATIO ΑΛΛΟΙΩΣΙΣ/DIFFERITAS ΑΝΤΙΘΕΤΟΝ/OPPOSITUM ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ/REDDITIO CAUSAE ΑΝΘΥΠΟΦΟΡΑ/RELATIO ΑΠΟΚΡΙΣΙΣ/RESPONSIO ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ/REPETITIO ΕΠΙΦΟΡΑ/DESITIO ΚΟΙΝΟΤΗΣ/COMMUNIO ΑΝΑΔΙΠΛΩΣΙΣ/REPLICATIO ΒΡΑΧΥΛΟΓΙΑ/BREUITAS ΔΙΑΦΟΡΑ/DISTINCTIO ΠΟΛΥΣΥΝΔΕΤΟΝ/MULTIIUGUM ΔΙΑΛΕΛΥΜΕΝΟΝ/ABIUNCTUM ΔΙΗΙΡΕΜΕΝΟΝ/DISPARSUM ΔΙΕΞΟΔΟΣ/PERCURSIO ΕΠΙΠΛΟΚΗ/CONEXIO ΕΠΑΝΑΛΗΨΙΣ/RESUMPTIO ΕΠΙΤΡΟΠΗ/CONCESSIO ΕΠΙΦΩΝΟΥΜΕΝΟΝ/INTERSERTIO ΕΠΙZΕΥΞΙΣ/GEMINATIO ΕΠΕΚΦΩΝΗΣΙΣ/EXCLAMATIO ΙΣΟΚΩΛΟΝ/PARIMEMBRE ΜΕΡΙΣΜΟΣ/DISTRIBUELA ΜΕΤΑΒΑΣΙΣ/REMEATIO ΜΕΤΑΦΡΑΣΙΣ/UARIATIO ΜΕΤΑΚΛΙΣΙΣ/DECLINATIO ΟΡΙΣΜΟΣ/DEFINITIO ΟΜΟΙΟΤΕΛΕΥΤΟΝ/CONFINE ΟΜΟΙΟΠΤΩΤΟΝ/AEQUECLINA TUM ΠΟΛΥΠΤΩΤΟΝ/MULTICLINATUM ΠΑΡΟΝΟΜΑΣΙΑ/SUPPARILE ΠΡΟΣΑΠΟΔΟΣΙΣ/SUBNEXIO ΠΑΡΑΔΙΑΣΤΟΛΗ/SUBDISTINCTIO ΠΑΡΕΝΘΕΣΙΣ/INTERIECTIO ΠΑΡΟΜΟΛΟΓΙΑ/SUFFESSIO ΠΡΟΛΗΨΙΣ/ANTICIPATIO ΠΑΡΟΜΟΙΟΝ/ADSIMULATIO ΠΑΡΡΗΣΙΑ/INRETICENTIA ΠΡΟΤΑΣΙΣ/PROPOSITUM ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΣ ΠΑΝΤΑ/CUNCTA AD CUNCTA ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΜΟΣ/CONDUCTIO,CONGREGATIO ΣΥΝΟΙΚΕΙΩΣΙΣ/CONCILIATIO ΤΡΙΚΩΛΟΝ/TERIUGA ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ/DEPICTIO ΕΠΙΤΙΜΗΣΙΣ/CORRECTIO ΠΡΟΥΠΑΝΤΗΣΙΣ/PRAEOCCURSIO ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ/REUERSIO ΥΠΕΡΒΑΤΟΝ/TRANSCENSUS ΑΝΤΕΝΑΝΤΙΟΩΣΙΣ/EXADUERSIO ΖΕΥΓΜΑ/NEXUM ΜEΤΑΒΟΛΗ/UARIATIO ΑΛΛΟΙΩΣΙΣ,ΥΠΑΛΛΑΓΗ/MUTA TIO ΕΛΛΕΙΨΙΣ/DEFECTIO ΠΛΕΟΝΑΣΜΟΣ/EXUPERATIO ΠΕΡΙΦΡΑΣΙΣ/CIRCUMLOCUTIO ΠΡΟΣΔΙΑΣΑΦΗΣΙΣ/ADSIGNIFI CATIO

Redditio causae porro est, cum, cur ita, dico. ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ Redditio causae porro est, cum, cur ita, dico. „Audi, etsi durum est; nam uerum quod graue primo Consilium acciderit, fit iocundum utilitate” 25-27

Interiectio, cum quaedam medio ordine famur. ΠΑΡΕΝΘΕΣΙΣ Interiectio, cum quaedam medio ordine famur. „Huc ut uenimus, interea – nam tempus erat uer – In sacrum Florae et Cereri nemus imus ad aras” 118-120

Illa resumptio fit, quaedam cum dicta resumo. ΕΠΑΝΑΛΗΨΙΣ Illa resumptio fit, quaedam cum dicta resumo. „Cognitus est nobis, iam cognitus est bene nobis.” „Tu uere sapiens, uere tu immo ipsa Minerva” 67-69

ΖΕΥΓΜΑ Nexum est, si uarias res uno nectimus uerbo. „Oebalon ense, Lycon ferit hasta, Pedason arcu” Nam medium „ferit”et fini pote principioque. 166-168

Multiiugum dico, articulis quod pluribus iungo (52) Abiunctum contra est, si singlis singula necto. (55)

Oppositum dico, contra cum opponimus quaedam. ΑΝΤΙΘΕΤΟΝ Oppositum dico, contra cum opponimus quaedam. „Doctor tute, ego discipulus; tu scriba, ego censor; Histrio tu, spectator ego; adque ego sibilo, tu exis.” 22-24

Collibitum est nobis, in lexi schemata quae sunt, Trino ad te, Messi, perscribere singula versu Et prosam metro pariter religare priorum. 1-3

SCHOLAE AN VITAE ?..