Ερωτηματολόγιο ESCUELA NOCTURNA DE SERRES ESPERINO GYMNASIO SERRON.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
Advertisements

© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου GfK Hellas | Consumer Experiences | Dr. Spyridon Tryfonas Αθήνα, 4 Φεβουαρίου.
«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Διαδίκτυο: ο νέος δρόμος Μιχάλης Βαφόπουλος,
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Μετά από έρευνα που διενήργησε εταιρεία ερευνών, διαπιστώθηκε πως στην εταιρεία μας οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν μεταξύ τους ένα λεξιλόγιο κάπως ανάρμοστο.
45 μαθήματα ζωής Norvegija – Šiaurės pašvaistė Music: snowdream
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ( ) TOΥ ΠANEΠIΣTHMIOY KΡHTHΣ Συνεδριακή Διημερίδα: “Ανταγωνιστικότητα & Επιστημονικό Δυναμικό” 6-7 Οκτωβρίου 2005.
ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμος Μαθήματα.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Τα στοιχειώδη περί γεωδαιτικών υπολογισμών
ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ
Παρουσίαση Έρευνας Κοινής Γνώμης «Ο λόγος στον Πολίτη» Θεσσαλονίκη, Ιανουάριος 2010.
Έρευνα για το διαδίκτυο
Διαδίκτυο: ο νέος δρόμος Μιχάλης Βαφόπουλος,
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
Κεφάλαιο 2ο Πεπερασμένα αυτόματα.
1 AYTOΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ….
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
Τα επαγγελματικά πρότυπα των μαθητών της Στ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου ως κίνητρα των μελλοντικών επαγγελματικών τους στοχοθετήσεων Στέλιος Κ. Κρασσάς.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
1 Τοπικές βλάβες από δήγματα όφεων Κουτσουμπού Γεωργία Ειδικευόμενη Γενικής Ιατρικής ΓΚΑ Αθήνα, 18 η Ιουλίου 2002.
Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν το Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ το 2008 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ-ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΑΝΕΡΓΙΑ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Έφηβοι και Διατροφή.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Εσπερινό Γυμνάσιο Σερρών και Λυκειακές Τάξεις ΜΕΡΟΣ 1 Ο Μάιος 2010 Το προφίλ των συμμετεχόντων στην έρευνα.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΜΕΡΟΣ 4Ο Δυσκολίες που έχουν στην καθημερινότητα τους
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερωτηματολόγιο ESCUELA NOCTURNA DE SERRES ESPERINO GYMNASIO SERRON

Φύλο 1.Hλικία Γενικά χαρακτηριστικά μαθητών

2.Οικογενειακή κατάσταση 5. Αριθμός παιδιών Γενικά χαρακτηριστικά μαθητών

Γενικά χαρακτηριστικά καταγωγή (3, 4) Γενικά χαρακτηριστικά μαθητών

6.Εργασιακή κατάσταση (την παρούσα χρονική στιγμή)

7. Είδος εργασίας (την παρούσα χρονική στιγμή) Γενικά χαρακτηριστικά μαθητών

8.Πριν πόσα χρόνια σταματήσατε το σχολείο;

9.Για ποιους λόγους το σταματήσατε;

10. Τι περιμένετε να σας προσφέρει η επιστροφή σας στο σχολείο;

1 1. Σας βοήθησε κανείς στην απόφασή σας; Αν ναι, ποιος; 12. Είστε ικανοποιημένος από τη φοίτηση στο Εσπερινό Γυμνάσιο;

1 3.Ποιο είναι το θετικότερο στοιχείο του Εσπερινού Γυμνασίου;

14. Ποιο είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχετε στο σχολείο;

15. Τι θα προτείνατε για τη βελτίωση της κατάστασης;

16. Πόσο νομίζετε ότι θα σας βοηθήσουν μελλοντικά οι σπουδές σας; Προσδοκίες που έχουν από την φοίτηση τους

17. ¿Cuánto tiempo llevas viviendo en este país? Πόσο καιρό έχετε ζήσει σε αυτή τη χώρα ;

18.- ¿Conocías la lengua griega cuando llegaste al país? Γνωρίζατε Ισπανικά/ Ελληνικά/ Ιταλικά/ Πορτογαλικά κατά την άφιξή σας στη χώρα;

19.- ¿Cuántos miembros de tu familia viven contigo? Πόσα είναι τα μέλη της οικογένειας που ζουν μαζί σας;

20.- ¿Qué es lo que más aprecias de la cultura de este país? (Elige hasta 2 opciones) Especifique otros 20. Τι περισσότερο εκτιμάτε από τον πολιτισμό αυτής της χώρας; (Επιλέξτε μέχρι 2 επιλογές) Να προσδιορίσετε άλλες Είναι πιο εύκολο να βρει σταθερή εργασία και καλύτερα αμειβόμενη, Περισσότερες ευκαιρίες και δυνατότητες για να βελτιωθεί η ποιότητα της ζωής σας, Αυξημένη ασφάλεια για την οικογένειά μου, Το κλίμα, ο πολιτισμός, το φαγητό, οι εκδηλώσεις..., Ο χαρακτήρας του λαού, Άλλο

21.- ¿Una vez aquí, cuando te diste cuenta que necesitabas aprender griego? 21. Σε πόσο χρόνο συνειδητοποίησε ότι έπρεπε να μάθει την τοπική γλώσσα της χώρας; Αμέσως (λίγες ημέρες) Κατά τις πρώτες εβδομάδες Μετά από λίγους μήνες Δεν το θεωρώ αναγκαίο

22.- ¿Qué aspectos de tu cultura o comportamiento crees que no son bien entendidos por la gente de este país? 22. Ποιες πτυχές του πολιτισμού ή της συμπεριφοράς σας, νομίζετε ότι δεν είναι καλά κατανοητοί από το λαό αυτής της χώρας; Καθημερινή ρουτίνα μου (χρονοδιάγραμμα, συνήθειες εργασίας...) Η θρησκεία μου και τις συνήθειες που συνδέονται Προσωπική εμφάνιση (ρούχα, συμβολικά ρούχα, τα μαλλιά,...) Το να μιλάω στη μητρική μου γλώσσα μπροστά σε άλλους που δεν γνωρίζουν Άλλο_____________________________

23.- ¿Desde que vives en este país ha cambiado alguna de tus costumbres? Especifique, ¿cuál y por qué? 23. Δεδομένου ότι ζείτε σε αυτή τη χώρα έχουν αλλάξει κάποια από τα ήθη σας; Ναι, τι είναι αυτό;________ Όχι Δεν ξέρω

24.- ¿Te gustaría que tus hijos conservaran la lengua y cultura de tu país de origen? 24. Θέλετε τα παιδιά σας να διατηρήσουν τη γλώσσα και τον πολιτισμό της χώρας σας; Ναι Όχι Δεν ξέρω Δεν έχω παιδιά

25. Ποια γλώσσα ομιλείτε πιο συχνά στο σπίτι; Ρώσικα Ελληνικά Γεωργιανά Ποντιακά

26. Ποια γλώσσα έχετε σπουδάσει στη χώρα σας:

27.- Marca la casilla o casillas que expresen la situación en la cual normalmente necesitas ayuda para comunicarte 27. Από τα παρακάτω επιλέξτε αυτό ή αυτά που εκφράζουν την κατάσταση στην οποία συνήθως χρειάζεστε βοήθεια για να επικοινωνήσετε Ψώνια Γιατρός Σχολείο Συμπλήρωση εγγράφων Περισσότερα...

28. Έχετε κάνει μαθήματα ισπανικών για αλλοδαπούς; Όχι Ναι

30.- ¿Cómo calificarías tu dominio del griego? 30. Πώς θα αξιολογούσατε την ευχέρεια σας στην τοπική γλώσσα; Μπορώ να μιλήσω άπταιστα Πολύ καλή Αρκετά καλή Χαμηλή Πολύ χαμηλή

31.- ¿Consideras que has tenido problemas de aceptación, intolerancia o maltrato en tu lugar de trabajo o de estudios? Especifique lo que pasó 31. Νομίζετε ότι είχατε προβλήματα αποδοχής, μισαλλοδοξίας και καταχρήσεων στον τόπο εργασίας ή σπουδών; Διευκρινίστε τι συνέβη Ναι, πάντα Συχνά Μερικές φορές Εάν ναι, να περιγραφεί αυτό που σας συνέβη__________________________

32.- ¿Con que frecuencia hablas en griego? 32. Πόσο συχνά μιλάτε Ελληνικά; Πολύ Συχνά (τουλάχιστον μία φορά την ημέρα) Μερικές φορές (τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα) Σχεδόν ποτέ ή ποτέ

33.- En tu actual trabajo utilizas la formación académica o la experiencia profesional que tenías antes de venir aquí? 33. Στην τρέχουσα εργασία σας χρησιμοποιείτε την ακαδημαϊκή ή επαγγελματική εμπειρία που είχατε πριν έρθετε εδώ; Ναι, πάντα Συχνά (τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα) Μερικές φορές χρησιμοποιώ την προηγούμενη εκπαίδευση μου, αλλά σπανίως Ποτέ (η κατάρτιση και η εμπειρία μου δεν έχει σχέση με τη δουλειά που έχω) Δεν έχω καμία θέση εργασίας

34.- ¿Cómo te has informado de la existencia de este Centro de Formación de Personas Adultas? 34. Με ποιόν τρόπο πληροφορηθήκατε για την ύπαρξη του Εσπερινού Σχολείου; Προσδιορίστε άλλα Ραδιόφωνο Τύπος Από φίλους ή γνωστούς που είναι ή υπήρξαν μαθητές Από φίλους ή γνωστούς που δεν είναι ούτε υπήρξαν μαθητές από άλλα δημόσια ιδρύματα Άλλο __________________________

35. Ξέρετε το ωράριο λειτουργίας του σχολείου; Ναι Όχι 36. Αν ναι, θεωρείτε ότι σας διευκολύνει στους εκπαιδευτικούς σας στόχους; Ναι Όχι

37. Είστε ικανοποιημένος/η από τις πληροφορίες που λάβατε πριν από την εγγραφή σας στο Κέντρο; Πολύ ικανοποιημένος Ικανοποιημένος Δυσαρεστημένος Πολύ δυσαρεστημένος

38. Πώς θα αξιολογούσατε το πρόγραμμα του σχολείου; Πολύ κατάλληλο Επαρκές Ανεπαρκές Πολύ κακό

39. Είχατε σωστή ενημέρωση σχετικά με τις επιλογές που ταιριάζουν καλύτερα στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες σας; Ναι Όχι

40. Αν απαντήσατε ναι, ποιο μέσο χρησιμοποιήθηκε για να προσδιοριστούν τα ενδιαφέροντα, οι ανάγκες σας και η προηγούμενη γνώση; Κανένα Μόνο ανεπίσημη συνομιλία Μόνο συνέντευξη Μόνο τεστ γνώσεων Προσωπική συνέντευξη και τεστ δεξιοτήτων

41. Εάν η συνέντευξη, το τεστ, κλπ. ανέδειξε για σας μια συγκεκριμένη κατεύθυνση και εκπαιδευτικό επίπεδο. Πως θα σας φαινόταν αυτή η προσέγγιση; Πολύ κατάλληλο Επαρκές Ανεπαρκές Πολύ κακό

42. Ξέρετε πάντως ότι μετά την αρχική τους μαθητές πλαίσιο έχουν εκφράσει τη διαφωνία τους; Ναι Όχι

43.- Si tu respuesta a la pregunta anterior ha sido afirmativa ¿Cómo consideras la reacción del Centro? Πολύ κατάλληλο Επαρκές Ανεπαρκές Πολύ κακό