ΘΕΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ και ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα (1) : Επιδείνωση κοινωνικών δεικτών  Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό.
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
IGenetics Mια Μεντελική προσέγγιση.
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ
Ημερομηνία: 13/12/2006 Τμήμα: Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου
1 Απόσταση και βιβλιοθήκες ή πώς ερμηνεύεται η επικοινωνία των χρηστών με τα κέντρα πληροφορίας και γνώσης στις σημερινές συνθήκες Κατερίνα Τοράκη Τεχνικό.
Καλή και δημιουργική χρονιά.
Ρωτήθηκαν 67 άτομα μιας σχολής χορού και έδωσαν τις εξής απαντήσεις: Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,L,L,L,L,L,L, L,L,L,L,T,T,T,T,T,T,T,M,M,M,M,M,M,M,M,M,M,L,L,L,L,L,L,L,T,T,T,T,T,M,M,
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
Έρευνα για το Εθνικό Φορολογικό Σύστημα Αθήνα 9 Νοεμβρίου ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Ι.Ο.Φο.Μ. Ι.Ο.Φο.Μ. – Π.Μ.Σ. Φορολογία και Ελεγκτική.
ΜΙΤΩΣΗ: διδακτικές προσεγγίσεις
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΚΑΤΟΧΗ - ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.
Αβιοτικό περιβάλλον οργανισμοί.
Κεφάλαιο 2ο Πεπερασμένα αυτόματα.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Σχέση Απόδοσης- Κινδύνου στα Πλαίσια της Θεωρίας Χαρτοφυλακίου
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
ΑΣΚΗΣΗ 5 η Δίνονται τα παρακάτω στοιχεία: 1.Εκταση Συσταδικός τύπος 1 100Ηα Συσταδικός τύπος 2 200Ηα Συσταδικός τύπος 3 60Ηα 2. Ογκος ανα Ηα και περίοδο.
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
1 Τοπικές βλάβες από δήγματα όφεων Κουτσουμπού Γεωργία Ειδικευόμενη Γενικής Ιατρικής ΓΚΑ Αθήνα, 18 η Ιουλίου 2002.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Travel Salesman. ABDCA, ABCDA, ACBDA, ACDBA, ADBCA, ADCBA … (3!) 3 σταθμοί και 1 βάση (3! διαδρομές) 4 σταθμοί και 1 βάση (4! = 24) 5 σταθμοί και 1 βάση.
Ανάλυση Πολλαπλής Παλινδρόμησης
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Τρίτο Συστήματα.
Εργαστήριο Δασικής Διαχειριστικής & Τηλεπισκόπησης Ασκήσεις Δασικής Διαχειριστικής Ι Διδάσκων Δημήτριος Καραμανώλης, Επίκουρος Καθηγητής Άσκηση 4.
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
Δημιουργικό Marketing συνθέσεις...με χρωματιστούς όγκους παιδικές.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Αλγεβρική Εξειδίκευση u Καθορισμός τύπων αφαίρεσης σε όρους σχέσεων μεταξύ τύπων λειτουργιών.
ΚΕ.ΣΥ.Π ΠΟΡΟΥ ΣΜΥΡΝΑΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΠΕ 09 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ Σ.Ε.Π
Τμήμα Διοίκησης Τεχνολογίας - 9/2/ Μάνος Ρουμελιώτης Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Αρχαία Ελληνική Τεχνολογία Ο Μηχανισμός των.
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
ΜΑΘΗΜΑ AIMATΟΛΟΓΙΑ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΤΟΜΕΑΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΠΡΟΝΟΙΑΣ Γ’ ΤΑΞΗ ΕΠΑ. Λ
ANAKOINWSH H 2η Ενδιάμεση Εξέταση μεταφέρεται στις αντί για , την 24 Νοεμβρίου στις αίθουσες ΧΩΔ και 110 λόγω μη-διαθεσιμότητας.
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
1 Ανατολική Μακεδονία - Θράκη Τμήμα Γεωλογίας Α.Π.Θ., Ασκήσεις Υπαίθρου Β’ έτους.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
1 Νέα Θεωρία Μεγέθυνσης Ενδογενής μεγέθυνση. 2 Συνάρτηση παραγωγής προϊόντος Υ t = Y(K, L, A) Y t = [(1-α k )·K t ] α · [(1-α L )·A t ·L t ] 1-α 0
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
8 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Θεσμοί/ Οργανισμοί 1 8 ΘΕΣΜΟΙ /ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ (Βαθμός επιρροής, Αναγκαιότητα επιρροής, Βαθμός.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Τρίτη 31 Iανουαρίου 2006 Πολύκαστρο Διάλεξη:Η ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ Δρ. Μηχ. - ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΣΤΩΡΗΣ.
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Τάξεις και Αφαίρεση Δεδομένων.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΕΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ και ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ 25-30 ΙΟΥΛΙΟΥ 2009

Μία μυστική (?) ομάδα Μαθηματικών με διάσημα μέλη Ν. ΒOURBAKI Μία μυστική (?) ομάδα Μαθηματικών με διάσημα μέλη

Ο N. Bourbaki και «οι Bourbaki» Σύντομη παρουσίαση Η γνωριμία μου με τους Bourbaki: μια σχέση αγάπης και μίσους Πηγές: Notices of AMS Gazette des Mathématiciens (SMF) M. Mashaal: Bourbaki: A Secret Society of Mathematicians, AMS 2006. A. Aczel: The Artist and the Mathematician, Avalon, 2006.

Η γέννηση της ομάδας Διδακτικές ανησυχίες Οι συναντήσεις στο Café à Capoulade (1934-1935) Το ιδρυτικό συνέδριο στην Besse en Chantesse (10/7/1935) Τα πρώτα μέλη: H. Cartan, C. Chevalley, J. Delsarte, J. Dieudonné, A. Weil --------------------------------- J. Coulomb (P. Dubreil), Ch. Ehresmann (J. Leray), R. de Possel (S. Mandelbrojt)

Η γέννηση της ομάδας (2) Το αρχικό σχέδιο (περίπου 1000 σελ.) Το στύλ Το θεωρητικό πακέτο: Θεωρία Συνόλων, Τοπολογία, Αφηρημένη Άλγεβρα Το νέο σχέδιο (3.000 σελ.) και τα Éléments de Mathématique Ο πρώτος τόμος (1939-40): Théorie des Ensembles: Fascicule des résultats (περίληψη αποτελεσμάτων)

Το όνομα Μια φάρσα στην École Normale Supérieure (ENS) Υιοθεσία του ονόματος Bourbaki

Ο στρατηγός Charles Bourbaki (Pau,1816 – Παρίσι,1897)

Το όνομα (2) Ο συνταγματάρχης Διονύσιος Βούρβαχης (Κεφαλονιά, τέλος 18ου αιώνα - Αττική,1827) Η προσθήκη του N(icolas) στο όνομα Το όνομα και διάφορα αστεία

Η σύνταξη των Éléments de Math. Τα 3 ετήσια συνέδρια Έλεγχος χειρογράφων: ● εξαντλητική ανάγνωση ● διαμάχες και διορθώσεις ● τελική ομοφωνία Νέα σύμβολα, όπως Νέα ορολογία, όπως Injection, bijection, morphism, isomorphism, germ, filter, barreled space etc. Hermann ο εκδότης των Bourbaki

Το περιεχόμενο των Éléments ΒΙΒΛΙΟ 1: Θεωρία συνόλων (4 κεφάλαια + 1 περίληψη αποτελεσμάτων) ΒΙΒΛΙΟ 2: Άλγεβρα (4 κεφάλαια) ΒΙΒΛΙΟ 3: Γενική Τοπολογία (10 κεφάλαια) ΒΙΒΛΙΟ 4: Συναρτήσεις μιας Πραγματικής Μεταβλητής (5 κεφάλαια) ΒΙΒΛΙΟ 5: Τοπολογικοί Διανυσματικοί Χώροι (5 κεφάλαια) ΒΙΒΛΙΟ 6: Ολοκλήρωση (9 κεφάλαια) ΒΙΒΛΙΟ 7: Μεταθετική Άλγεβρα (10 κεφάλαια) ΒΙΒΛΙΟ 8: Διαφορικές και Αναλυτικές Πολλαπλότητες (περίληψη αποτελεσμάτων) ΒΙΒΛΙΟ 9: Ομάδες και Άλγεβρες Lie (9 κεφάλαια) ΒΙΒΛΙΟ 10: Φασματικές Θεωρίες (2 κεφάλαια)

Οι τόμοι των Éléments

Οι επιδράσεις και η νέα προσέγγιση Hilbert vs. Poincaré

Οι επιδράσεις και η νέα προσέγγιση (2) Η αλγεβρική σχολή του Göttingen Emmy Noether (1882-1935) Émil Artin (1898-1962) Bartel L. Van der Waerden (1882-1935)

Οι επιδράσεις και η νέα προσέγγιση (3) Η Άλγεβρα του Van der Waerden

Οι επιδράσεις και η νέα προσέγγιση (4) Υπόβαθρο των Élements ► Αξιωματικοποίηση ► Ενότητα ► Δομές (structures)

Ο Weil για την αξιωματικοποίηση Γράμμα του W. στην αδελφή του Simone

Οι Bourbaki και ο «στρουκτουραλισμός» Ο στρουκτουραλισμός στην τέχνη (Brack, Picasso κ.α) Ο στρουκτουραλισμός στη γλωσσολογία (F. Saussure) Ο στρουκτουραλισμός στην ανθρωπολογία (Claude Levi Strauss) Ο στρουκτουραλισμός στην ψυχολογία (J. Lacan)

Οι Bourbaki και ο «στρουκτουραλισμός» (2) Ο στρουκτουραλισμός στη λογοτεχνία και λογοτεχνική κριτική (R. Barthes) Ο στρουκτουραλισμός των Bourbaki Θεωρία Κατηγοριών vs. Δομών

Το Σεμινάριο Bourbaki Χρόνος και τόπος Ομιλίες και ομιλητές Το αποτέλεσμα (μέχρι το 2000): ● 864 διαλέξεις ● 10.000 σελίδες

Οι τόμοι του Σεμιναρίου

Κριτική του έργου Θετική αποτίμηση Αρνητικές θέσεις για: ● περιφρόνηση Εφαρμοσμένων Μαθηματικών ● κακή έκθεση της Θεωρίας Πιθανοτήτων ● περιφρόνηση (τυπικής) Λογικής ● παραμέληση της Φυσικής Ατομικές θέσεις επί των προηγουμένων

«το έργο δεν διαπνέεται από την απαιτούμενη γενίκευση» Κριτική του έργου (2) Αρνητική κριτική για ● το στυλ και τον φορμαλισμό ● το Σεμινάριο Μερικοί σφοδροί επικριτές: E. Hewitt, E. Michael, P. Halmos Η θέση του A. Grothendieck: «το έργο δεν διαπνέεται από την απαιτούμενη γενίκευση»

Εκπαιδευτική μεταρρύθμιση και Β. Νέα προγράμματα στα Πανεπιστήμια Η έμμεση επίδραση των Β. H. Cartan, G. Choquet, L. Schwartz Μέση Εκπαίδευση: Απαιτήσεις για αλλαγές. Υστερήσεις στον ● τεχνολογικό τομέα (βλ. Sputnik) ● οικονομικό τομέα ● τομέα των θετικών επιστημών «Προκλητικές δηλώσεις» ● J. Dieudonné: «Κάτω ο Ευκλείδης» ● A. Lichnérowicz: «Ο Ευκλείδης πάει 20 αιώνες πίσω»

Εκπαιδευτική μεταρρύθμιση και Β.(2) H επιτροπή Lichnérowicz Νέα προγράμματα Νέα βιβλία Η έμμεση ανάμειξη των Β. Η αποτυχία της μεταρρύθμισης Η επιτροπή Kahan Επιστροφή στα Μαθηματικά του 1800?

Οι γενιές των Β. 1η Γενιά: H. Cartan, C. Chevalley, J. Delsarte, J. Dieudonné, A. Weil, J. Coulomb (αντί P. Dubreil), Ch. Ehresmann (αντί J. Leray), R. de Possel (αντί S. Mandelbrojt) 2η Γενιά: J.-P. Serre, P. Samuel, J.-L.Koszul, J. Dixmier, R. Godement, S. Eilenberg

Οι γενιές των Β. (2) 3η Γενιά: A. Grothendieck, F. Bruhat, S. Lang, J. Tate, P. Cartier, A. Borel Άλλοι νεώτεροι: J.-L. Verdier, A. Douady, P. Deligne

Μικρή Πινακοθήκη

André Weil (1906-1998)

Jean Dieudonné (1906-1992)

Henri Cartan (1904-2008)

Alexander Grothendieck (1928-?)

Επίλογος ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ Η κατάσταση σήμερα Τα αίτια της παρακμής Τελική αποτίμηση ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ