ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΑΝΑΠΗΔΗΣΕΙ ΜΙΑ ΜΠΑΛΑ ΤΟΥ ΤΕΝΝΙΣ;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Advertisements

Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, •Επιβράδυνση λόγω απώλειας ενέργειας (ολίσθηση) •Φυγόκεντρες δυνάμεις •Διατήρηση ορμής •Κίνηση σωμάτων στον αέρα.
[ ] Ανοικτά Μαθήματα ocw-project.upatras.gr.
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2007 Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΥΓΧΑΙΡΟΥΜΕ
H Mathematica στην υπηρεσία της Φυσικής
Καλή και δημιουργική χρονιά.
Μείωσε ταχύτητα! Χίος, Γρήγορα ή Σίγουρα ;
« ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΥΓΧΡΟΝΙΚΗΣ ΛΗΨΗΣ ΚΑΙ
H έννοια της δύναμης (1.2.1)-Σύνθεση δυνάμεων (1.2.2) (1.3.1),(1.3.2)
Αρχή διατήρησης της μάζας – Εξίσωση συνέχειας
Όνομα: Λεκάκης Κωνσταντίνος καθ. Τεχνολογίας
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΡΟΠΗΣ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ ΠΟΥ ΚΥΛΙΕΤΑΙ ΣΕ ΠΛΑΓΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Γ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Σημαντικό!!! Στις διαφάνειες.
Επιμέλεια: Κυρισκόζογλου Ουρανία
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Eπιμέλεια: Μανδηλιώτης Σωτήρης
Δύναμη: αλληλεπίδραση μεταξύ δύο σωμάτων ή μεταξύ ενός σώματος και του περιβάλλοντός του (πεδίο δυνάμεων). Δυνάμεις επαφής Τριβή Τάσεις Βάρος Μέτρο και.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΦΥΣΙΚΗ Ζαχαριάδου Κατερίνα Γραφείο Β250
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Copyright © 2009 Pearson Education, Inc. Κεφάλαιο 3 Κίνηση σε 2 και 3 διαστάσεις, Διανύσματα.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Φυσική Α΄ Γυμνασίου Στόχοι και μέσα
Ευθύγραμμη ομαλή κίνηση
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Σχολική Βαθμίδα : Β κατεύθυνσης Διάρκεια μαθήματος : 1 διδακτική ώρα 1) Να μελετούν τη συμπεριφορά της συνάρτησης f με τύπο στο μέσω της.
Μέλη Ομάδας Καραγεωργοπούλου Μαρία Λιαποπούλου Μαρία Μαστρονικολής Στέλιος Ματραλή Αγγελική Ρούσσος Νίκος.
Η τάξη μας !!!! Από την Άννα Ιωαννιδου!!!.
INTERACTIVE PHYSICS Χρήση για την υποστήριξη «δύσκολων σημείων» της Φυσικής του Λυκείου Καλφαγιάννης Θανάσης.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Πειραματικός Υπολογισμός της Πυκνότητας Υγρού Σώματος
Υπεύθυνοι καθηγητές: Καρακούσης Δημήτρης Μπαξεβανάκη Άννα.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Γραφήματα και Παρουσιάσεις Λέξεις Κλειδιά: Γραφήματα, Λογισμικό Παρουσίασης Β΄ τάξη Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο Εικόνα.
Σχεδιασμός Μαθήματος ΑΔΜΕ Στόχοι – Δραστηριότητες - Αξιολόγηση.
Αλληλεπίδραση σωμάτων O 3ος νόμος του Newton
Πειραματικός Υπολογισμός της Πυκνότητας Στερεού Σώματος
Πειραματικός Υπολογισμός της Άνωσης
από τον Εργαστηριακό Οδηγό Φυσικής
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Για τη Φυσική Α ’ Λυκείου Εργαστηριακή Άσκηση 2 α Μελέτη της Ευθύγραμμης Ομαλά Επιταχυνόμενης Κίνησης.
Πειραματικός έλεγχος των νόμων του απλού εκκρεμούς Εργαστηριακή Άσκηση 7 από τον Εργαστηριακό Οδηγό Φυσικής Γ′ Γυμνασίου και το αντίστοιχο Τετράδιο Εργασιών.
ΒΑΡΟΣ – ΜΑΖΑ – ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ
Φυσική Γ΄ Λυκείου Θετικής & Τεχνολογικής Κατεύθυνσης
Ο ΟΓΚΟΣ Πολλά από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα
ΑΣΚΗΣΗ 11: Υπολογισμός των συντελεστών κινητικής και στατικής τριβής .
Άσκηση 9 ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΤΩΣΗ ΣΩΜΑΤΟΣ.
Ο ΟΓΚΟΣ Πολλά από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα
Φυσική Γενικής Παιδείας Β΄ Λυκείου Άσκηση 4 (5η του εργ. οδ.)
Όταν δύο μπάλες μπιλιάρδου συγκρούονται , έρχονται σε επαφή , δέχονται μεγάλες δυνάμεις (δράση – αντίδραση ) σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα και οι ταχύτητές.
HIT THE ROAD ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ Μαρία Διακάτου Σταυρούλα Καπάνταη
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
1 Δήμητρα Φινδάνη Ανδριανή Συρίμη Στεριανή Στέτσικα Εύα Πασακοπούλου
ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Η μελέτη των μεταβολών της δυναμικής και κινητικής ενέργειας σώματος κατά την ελεύθερη πτώση του με βάση τη χρονοφωτογραφία. Ο έλεγχος.
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : Οι Αλχημιστές
ΕργαςτΗρι ΦυςικΗς.
Μέτρηση δύναμης (βάρους)
Ομάδα Δ: Κοπανέλης Δημήτρης Μήλας Μιχαήλ Κρητικού Χριστιάνα
ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ
Ταλάντωση ελατηρίου Εργαστηριακή Άσκηση 8 Γ′ Γυμνασίου
1. Ορμή– Γενίκευση νόμου Newton
ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ ΟΜΑΔΑ ΖΑΧΑΡΩΤΑ.
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΗΚΟΥΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ
Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί
1ο ΓΕΛ Αγίου Δημητρίου Σχ. Έτος
Προαπαιτούμενες γνώσεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΑΝΑΠΗΔΗΣΕΙ ΜΙΑ ΜΠΑΛΑ ΤΟΥ ΤΕΝΝΙΣ; ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΚΠ/ΚΟΣ: ΦΥΤΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΣ ΟΜΑΔΑ 1 ΟΜΑΔΑ 2 Αλεβίζου Αλεξάνδρα Γιάννης Αυγέρης Ανδρέας Γανωτής Νίκος Κάρτας Μαρίνα Κωνσταντίνου Ανδριοπούλου Λυδία Μαγειροπούλου Αθηνά Μαγιάκη Άννα Μπούσια Δήγμητρα Σπυροπούλου Μαιρα ΟΜΑΔΑ 3 Μαργαρίτης Γρηγόριος Μπούτρης Νικηφόρος Παπαδόπουλος Παναγιώτης Τσιγγέλη Βικτώρια- Ζωή Χλιάπα Λήδα- Καλλιόπη 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

Λίγα λόγια για τη δουλειά μας… Χωριστήκαμε σε τρεις ομάδες και η κάθε μια ανέλαβε ένα διαφορετικό μπαλάκι του τέννις, Υπολογίσαμε τη μάζα, τον όγκο, την πυκνότητα, τη διάμετρο και την ακτίνα της μπάλας, Συναρμολογήσαμε τη διάταξη και χρησιμοποιήσαμε το πρόγραμμα Logger Pro, Bιντεοσκοπήσαμε την πτώση της μπάλας και βρήκαμε τον λόγο των υψών, ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Ο λόγος δύο διαδοχικών υψών είναι σταθερός για κάθε μπαλάκι. 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ Οι Στόχοι Να παρατηρήσουμε τον αριθμό αναπηδήσεων που θα πραγματοποιηθούν και τους παράγοντες που θα τις επηρεάσουν. 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ Να υπολογίσουμε τα ύψη αναπήδησης μιας μπάλας τέννις με το Video Analysis “Logger Pro” Να εξοικειωθούμε με τη λειτουργία διαφόρων συστημάτων και διατάξεων 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ Να υπολογίσουμε τις ταχύτητες πρόσκρουσης και αναπήδησης μιας μπάλας του τέννις σε ένα συγκεκριμένο οριζόντιο επίπεδο χρησιμοποιώντας το διάγραμμα U-t (ταχύτητα –χρόνος) 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ Να συγγράψουμε μια ερευνητική εργασία με βάση τα επιστημονικά πρότυπα. 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ Ερευνητικά ερωτήματα Είναι σταθερός ο συντελεστής αναπήδησης κατά την πρόσκρουση μιας μπάλας στο έδαφος και αν ναι μπορούμε να τον υπολογίσουμε και να τον χρησιμοποιήσουμε για να υπολογίσουμε το ύψος της νιοστής αναπήδησης; 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ Χάνεται το ίδιο ποσοστό (%) κινητικής ενέργειας για κάθε πρόσκρουση μιας μπάλας του τέννις στο επίπεδο; 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ Μπαλάκια WilsonUsOpen (1.ελαφρώς παιγμένο, 2.καινούριο, 3.χωρίς μαλλί) Ηλεκτρονικός ζυγός (ΓΕ.130.0) Παχύμετρο ή Διαστημόμετρο (ΓΕ.250.0) Ηλεκτρονικός Υπολογιστής Ψηφιακή Φωτογραφική Μηχανή (NikonCoolpix 810) 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ Η ΔΙΑΤΑΞΗ Παραλληλόγραμμη βάση (ΓΕ.010.0) Ράβδος μεταλλική 80cm (ΓΕ.030.3) Ράβδος μεταλλική 30 cm (ΓΕ.030.1) Σύνδεσμος απλός (ΓΕ.020.0) Αισθητήρας (Motion Detector) 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Ο ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΚΙΝΗΣΗΣ 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ Σφικτήρας τύπου G, μικρός (ΓΕ.050.1) Κανόνας χιλιοστομετρικός, 1 m (ΓΕ.225.0) Λαβίδα μεταλλική απλή (ΓΕ.040.0) Λαβίδα μεταλλική σύνθετη (ΓΕ.045.0) 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ LoggerPro (3.8.6) LoggerLite LoggerPro (videoanalysis) Λογισμικό φωτογραφικής μηχανής (Nikon Coolpix 810) Microsoft WordOffice 2007 Microsoft Office Power Point 2007 Microsoft Office Excel 2007 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΤΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΤΩΣΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΦΑΙΡΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΡΟΥΣΗ 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

Η ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ Συναρμολόγηση της διάταξης Συνδέσαμε μία μεταλλική ράβδο με την παραλληλόγραμμη βάση. Στη συνέχεια συνδέσαμε με έναν απλό σύνδεσμο τη μεταλλική ράβδο με τη μεταλλική ράβδο. Με τη βοήθεια μιας μεταλλικής λαβίδας συνδέσαμε τον αισθητήρα προσέχοντας η επιφάνεια του αισθητήρα να βρίσκεται παράλληλα με το έδαφος Ακόμα συνδέσαμε μια μεταλλική ράβδο με μια παραλληλόγραμμη βάση στην οποία τοποθετήσαμε κατακόρυφα τον χάρακα. 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ Ρυθμίσεις Logger Pro 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ Η ΕΚΤΕΛΕΣΗ 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

Ορίζουμε σαν συντελεστή αναπήδησης τον λόγο δυο διαδοχικών αναπηδήσεων, δηλαδή: 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

Πως υπολογίσαμε τα ύψη με τη βοήθεια του Video Analysis του Logger Pro 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

Εισάγω το βίντεο

1.Εισάγουμε τον χάρακα

1.Μετακινούμε το βίντεο στο frame που το μπαλάκι φθάνει στο μέγιστο ύψος 2.Με το εργαλείο του χάρακα καταγράφω το ύψος που εμφανίζεται στο παράθυρο

Αξιοποίηση διαγραμμάτων Ταχύτητας- Χρόνου και Θέσης- Χρόνου Αξιοποίηση διαγραμμάτων Ταχύτητας- Χρόνου και Θέσης- Χρόνου 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ ΜΑΣ MO 1 MO2 MO3 ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ ΜΑΣ ΥΨΟΣ 1m MO 1 MO2 MO3 1η ΑΝΑΠΗΔΗΣΗ Η2/Η1 2η ΑΝΑΠΗΔΗΣΗ Η3/Η2 3η ΑΝΑΠΗΔΗΣΗ Η4/Η3 4η ΑΝΑΠΗΔΗΣΗ Η5/Η4 5η ΑΝΑΠΗΔΗΣΗ Η6/Η5 6η ΑΝΑΠΗΔΗΣΗ Η7/Η6 7η ΑΝΑΠΗΔΗΣΗ Η8/Η7 1 0,58 0,60 0,57 - 2 0,62 0,64 0,72 0,71 3 0,70 0,74 0,76 0,84 0,77 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ Ο πρώτος όρος: Ο δεύτερος όρος: 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

Ο Γεωμετρικός μέσος όρος δίνεται απο τη σχέση: Το ύψος της νιοστής αναπήδησης υπολογίζεται απο τον τύπο: 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΔΗΣΗ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΔΗΣΗ ΥΨΟΣ 1m ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ 1η ΑΝΑΠΗΔΗΣΗ 2η ΑΝΑΠΗΔΗΣΗ 3η ΑΝΑΠΗΔΗΣΗ 4η ΑΝΑΠΗΔΗΣΗ 5η ΑΝΑΠΗΔΗΣΗ 6η ΑΝΑΠΗΔΗΣΗ 7η ΑΝΑΠΗΔΗΣΗ 1 K1 % K3 K5 K7 K9 K2 K4 K6 K8 K10 2 1,98 91,41 O,83 56,62 0,17 0,36 3 0,14 42,72 0,06 16,60 0,01 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ Συμπεράσματα Ο «γεωμετρικός μέσος » όρος για κάθε μπαλάκι 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

Τύποι – Μαθηματικές σχέσεις που χρησιμοποιήθηκαν Για τον υπολογισμό της μάζας (m) μιας μπάλας, έναν ηλεκτρονικό ζυγό ακριβείας (gr), Για τον υπολογισμό της διαμέτρου κάθε μπάλας, ένα παχύμετρο, 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ Για τον υπολογισμό του όγκου (V) κάθε μπάλας του τέννις χρησιμοποιήσαμε τον τύπο: (ρ: η ακτίνα της μπάλας του τέννις) 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ Για τον υπολογισμό της κινητικής ενέργειας εφαρμόσαμε τον τύπο: 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

(όπου ν θετικός, ακέραιος *) Για τον υπολογισμό του ποσοστού απώλειας κινητικής ενέργειας (Κ) κατά την πρόσκρουση με το επίπεδο χρησιμοποιήσαμε τον τύπο (όπου ν θετικός, ακέραιος *) 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ Βιβλιογραφία: Αλέκος Ιωάννου, Γιάννης Ντάνος, Άγγελος Πήττας, Σταύρος Ράπτης (2010). Φυσική Θετικής & Τεχνολογικής κατεύθυνσης Γ΄ Τάξης Γενικού Λυκείου. Αθήνα. Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων. Ιωάννης Α. Βλάχος, Ιωάννης Γ. Γραμματικάκης, Βασίλης Α. Καραπαναγιώτης, Περικλής Εμ. Περιστερόπουλος, Γιώργος B. Τιμοθέου, Νίκος Αλεξάκης, Σταύρος Αμπατζής, Γιώργος Γκουγκούσης, Βαγγέλης Κουντούρης, Νίκος Μοσχοβίτης, Σάββας Οβαδίας, Κλεομένης Πετρόχειλος, Μενέλαος Σαμπράκος, Αργύρης Ψαλίδας (2011). Φυσική Γενικής Παιδείας Α΄ Τάξης Γενικού Λυκείου. Αθήνα. Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων. Παναγιώτης Θεοδωρόπουλος, Παύλος Παπαθεοφάνους, Φιλλένια Σιδέρη (2011). Χημεία Γ΄ Τάξης Γυμνασίου. Αθήνα. Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων. Διαδίκτυο, Βικιπαίδεια. Γκάρω Μπισδικιάν –Γάσος Μολοχίδης (Αθηνά 2002 ΟΕΔΒ) <<ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΟΡΓΑΝΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ >> 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας! 5/4/2017 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PROJECT A ΛΥΚΕΙΟΥ