Ενιαίο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Ερήμης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ AIDS ΔΗ.ΜΟ.Π. «ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΟΣ» «Η Πρόληψη Τόπος Συνάντησης και Συναπάντησης για τη Συνερασία,
Γ΄ Δημοτικό Σχολείο Σωτήρας
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΠΕΔΩΝ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Ενιαίο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Χοιροκοιτίας
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Διδασκαλία στα Τμήματα Ελληνικής Γλώσσας Βρυξέλλες 24/10/2011 Συνάντηση εργασίας με τους εκπαιδευτικούς των Τ.Ε.Γ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΘΑΡΗΣ – ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΙΠΕΡΤΗ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
«Περισσότερες Εμπειρίες, Περισσότερες Γνώσεις, Περισσότερη Χαρά»
Στέλλα Καραολιά Βαλεντίνα Θεοδοσίου 20 Απριλίου 2013
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Π.Ε.
Δημιουργία θετικής ατμόσφαιρας μάθησης Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης Παπαδόπουλος Πάρης.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ - ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Πρακτικές Οδηγίες εκπαίδευσης στο σχολείο
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
B΄ Δ ΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓΙΟΥ ΔΟΜΕΤΙΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ : ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΘΗΚΑΝ ΜΕ ΘΕΜΑ « ΕΠΙΛΥΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ - ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ »
Συνεργασία στο νηπιαγωγείο μέσα από ένα δημιουργικό πολύγωνο
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Αγωγή Υγείας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Η παρουσίαση ετοιμάστηκε από την Ενδοτμηματική Επιτροπή Γλωσσικού.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΟΝΤΣΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΛΓΑ ΜΟΥΣΙΟΥ-ΜΥΛΩΝΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 1 ΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Η αξιοποίηση των tablets στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
1o Λύκειο Ελευσίνας Πρόγραμμα Σχολικής Διαμεσολάβησης: 4ος χρόνος !
Διεθνείς έρευνες (PISA) και κυπριακό εκπαιδευτικό σύστηµα: δεδοµένα και προβληµατισµοί Δρ Αθ. Μιχαηλίδου Διευθύντρια Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενιαίο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Ερήμης 7 τμήματα (διπλό τμήμα Α’ τάξης) 138 μαθητές 8 εκπαιδευτικοί πρωινής ζώνης (διευθύντρια, βοηθός διευθύντρια και 6 δάσκαλοι) 7 εκπαιδευτικοί απογευματινής ζώνης (διευθύνων και 6 δάσκαλοι) 2 επισκέπτες δάσκαλοι 7 εκπαιδευτές ενδιαφερόντων (καράτε, αθλοπαιδιές, μπαλέτο, ζωγραφική, χορός, θέατρο)

Ενιαίο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Ερήμης Παρεμβατικό Πρόγραμμα 2009 - 2010 Συντονιστική ομάδα: Μαρία Χατζηχαμπή – Διευθύντρια Δέσποινα Αντωνίου Παπαγιάννη – ΒΔ πρωινής ζώνης Ανδρέας Δρυνιάτης- δάσκαλος πρωινής ζώνης Μενέλαος Πιτσιλλίδης – ΒΔ απογευματινής ζώνης (διευθύνων) Νεκταρία Κωνσταντίνου - δασκάλα απογευματινής ζώνης Συνεργάτες: Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου Σύνδεσμος Γονέων και Κηδεμόνων Κοινοτική Αρχή – Σχολική Εφορεία ΚΕΝΘΕΑ ΜΕΝΤΩΡ

Αντιπροσώπευση του σχολείου στην Επιστημονική Ημερίδα με θέμα «Βία στο σχολείο και τρόποι αντιμετώπισής της» Παρουσίαση σε συνεδρία προσωπικού - σχετικό υλικό Καταρτισμός Παρεμβατικού Προγράμματος Εμπλοκή συναδέλφων πρωινής και απογευματινής ζώνης, αλλά και των ενδιαφερόντων Αξιολόγηση σχολικής μονάδας – προβλήματα – διδασκαλικός σύλλογος - αξιολόγηση – εισηγήσεις - σχέδιο δράσης

«Βελτίωση βαθμού πειθαρχίας στο σχολείο – Αυτοεκτίμηση, Αυτοπειθαρχία, Διαπροσωπικές Σχέσεις»

Στόχοι: Αυτογνωσία και αυτοεκτίμηση Σεβασμός του εαυτού τους - αυτοπειθαρχία, αυτοέλεγχος και αυτοκριτική - κριτήρια αυτοβελτίωσης Αίσθημα ότι ανήκουν σε μια μεγάλη οικογένεια και σεβασμός στη διαφορετικότητα για καταπολέμηση ρατσισμού, ξενοφοβίας και κοινωνικού αποκλεισμού

Δραστηριότητες: Αποφυγή κοινωνικού αποκλεισμού: Διαφοροποίηση εργασίας στην τάξη και ενίσχυση Παράλληλη διδασκαλία στο ίδιο μάθημα του αναλυτικού – 2 δασκάλες ταυτόχρονα! Παρακολούθηση μαθήματος Ελληνικών Α΄ τάξης από αλλόγλωσσα παιδιά Καθημερινά και εντατικά μαθήματα σε νεοεισερχόμενους αλλόγλωσσους μαθητές μέσω διαφοροποιημένων ενισχύσεων

Αποφυγή κοινωνικού αποκλεισμού (συνέχεια): Χωρισμός των παιδιών της Γ΄- Δ΄ στο μάθημα του Σχεδιασμού –Τεχνολογίας σε 2 ομοιογενείς ομάδες. Εναλλαγή ανά 15θήμερο Οι περισσότερες ενισχύσεις στο δάσκαλο της τάξης Α’ τάξη – δύο βασικές δασκάλες(1 πρωί/1 απόγευμα). Μεγιστοποίηση αναγνωστικής ικανότητας. Μηδενική κατ’ οίκον εργασία Δ’ τάξη – εθελοντική ανάγνωση, Α’, Β’, Γ’ - ανάπτυξη αναγνωστικής ικανότητας εντός τάξης, Ε’, Στ’ – αξιοποίηση βιβλιοθήκης

Αξιοποίηση μαθήματος ενδιαφερόντων Ανάπτυξη ιδιαίτερων κλίσεων Ενίσχυση αισθημάτων αυτοαντίληψης, αυτοπειθαρχίας και υπευθυνότητας Ανάδειξη παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες.Ταλέντα Σχολικές γιορτές – συνεργασία εκπαιδευτικών πρωινής, απογευματινής ζώνης και ενδιαφερόντων

Καταρτισμός επιτροπής ενάντια στη Βία και την Παραβατικότητα Καταρτισμός επιτροπής ενάντια στη Βία και την Παραβατικότητα Συνεδριάσεις – ανακοινώσεις Κώδικας φιλικής συμπεριφοράς Οργάνωση παιχνιδιών στην αυλή Αξιολόγηση υπεύθυνων παιδιών Επιβράβευση παιδιών που δώρισαν παιχνίδια

Αφηγήσεις σχετικών παραμυθιών Παιχνίδια Θεατρικό παιχνίδι

Πρόγραμμα διαμεσολάβησης Συνεργασία όλων των εκπαιδευτικών με γραπτή αναφορά Περιπτώσεων προβλημάτων συμπεριφοράς Περιπτώσεων βελτίωσης και προόδου Μεγιστοποίηση μαθησιακού χρόνου – διαφοροποίηση

Κοινές συγκεντρώσεις Επικρότηση: Δημιουργικών εργασιών Καλής συμπεριφοράς Προσφοράς βοήθειας Εθελοντικής εργασίας

Πληροφορική στο ΕΟΣ Διαδραστικοί πίνακες Διαδίκτυο Διαθεματικές εργασίες (projects) Ίσες ευκαιρίες σε όλα τα παιδιά

Εντοπισμός και στήριξη μαθητών που κρίνονται παιδιά «υψηλού κινδύνου» Εντοπισμός και στήριξη μαθητών που κρίνονται παιδιά «υψηλού κινδύνου» Μεντορισμός Υπευθυνότητες στα παιδιά αυτά Στήριξη ξενόγλωσσων μαθητών από άλλους μαθητές Γεύματα Διαλείμματα Τάξη

Δημιουργική απασχόληση παιδιών Επιτραπέζια παιχνίδια Κατασκευή επιδαπέδιων παιχνιδιών στην αυλή

Εμπλοκή κοινοτική αρχής, σχολικής εφορείας και άλλων τοπικών ομάδων (θεατρική ομάδα) – Εισφορές Κουτί επικοινωνίας Για κάθε τάξη Για το σχολείο

Παρουσίαση στοιχείων από τον πολιτισμό και την κουλτούρα παιδιών που προέρχονται από άλλες χώρες στα υπόλοιπα παιδιά του σχολείου (Τετάρτη, 28.4.2010)

Ενημερωτικές συναντήσεις με γονείς Μέθοδοι εργασίας και διδασκαλίας Τρόποι ενίσχυσης παιδιών Συμπεριφορά και πρόοδος Επικοινωνία με γονείς Επιστολές, ενημερωτικό υλικό για το Παρεμβατικό Πρόγραμμα (και αγγλόφωνους)

Διάλεξη προς τους γονείς από το Σύνδεσμο Ανάπτυξης Δεξιοτήτων Ζωής με θέμα: «Κτίστε σωστά την αυτοεκτίμηση του παιδιού σας». Διάλεξη προς τους γονείς από λειτουργό του Συμβουλευτικού Σταθμού Πρόληψης Εξαρτήσεων «Θησέας» με θέμα ‘‘Σχολικός Εκφοβισμός – bullying’’.

Ενημέρωση εκπαιδευτικών από το Λειτουργό του σταθμού «Θησέας» με θέμα «Διαχείριση περιπτώσεων σχολικού εκφοβισμού (bullying)»

Εργαστήρι με θέμα σχολικού εκφοβισμού (bullying) στα παιδιά της Στ’ τάξης Σειρά εργαστηρίων στην Στ’ τάξη από μέλος του ΚΕΝΘΕΑ με θέμα την πρωτογενή πρόληψη της χρήσης εξαρτησιογόνων ουσιών

Εργαστήρι από το «Μέντωρ» για τις Ε’ και Στ’ τάξεις με στόχο την πρωτογενή πρόληψη εξαρτησιογόνων ουσιών

Βιωματικό εργαστήρι σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο από τον ειδικό ψυχολόγο κ. Νεόφυτο Χαραλάμπους στις Δ’, Ε’ και Στ’ τάξεις με θέμα τη συναισθηματική αγωγή, αυτογνωσία και αυτοπειθαρχία.

Δείγματα εργασιών

Αξιολόγηση Συναντήσεις συντονιστικής ομάδας, ανατροφοδότηση, διαφοροποίηση Συντρέχουσα αξιολόγηση Ενδοτμηματικές συζητήσεις για την εξέλιξη του προγράμματος – στόχοι της βδομάδας

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας! ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ, ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ: ΣΤΟΧΟΣ ΜΑΣ ΤΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!