Σωματείο Κρεοπωλών Θεσσαλονίκης Έρευνα Κοινής Γνώμης «Το παραδοσιακό Κρεοπωλείο της γειτονιάς» Φεβρουάριος 2007 Θεσσαλονίκη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

Έρευνα Κοινής Γνώμης Για το Περιβάλλον IΣΤΑΜΕ – Ανδρέας Παπανδρέου.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
Στάσεις και συνήθειες απέναντι στα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα Απρίλιος 2008.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Μετά από έρευνα που διενήργησε εταιρεία ερευνών, διαπιστώθηκε πως στην εταιρεία μας οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν μεταξύ τους ένα λεξιλόγιο κάπως ανάρμοστο.
1 Έρευνα κοινής γνώμης για την κρίση στην Εκκλησία ΠΕΙΡΑΙΑΣ 1-3 Μαρτίου 2005.
1 ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Δήμος Ιωαννιτών (αποσπάσματα δημοσίευσης την εφημερίδα ‘Ελευθερία’ ) ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάρτιος 2005.
Ιανουάριος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
1 Έρευνα 13-14/4 Έρευνα κοινής γνώμης για το θέμα των Σκοπίων και τις προκλήσεις της Τουρκίας στα Ίμια ΠΕΙΡΑΙΑΣ Απρίλιος 2005.
Μάρτιος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2013 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΙΟΥΛΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Μάιος 2010 Πανελλαδική έρευνα γνώμης. 2 Συλλογή στοιχείων 11-12/05 Ανάθεση: ‘ Περίοδος έρευνας: Η έρευνα διεξήχθη από 11 έως και 12 Μαΐου.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α.Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ ΔΡΑΜΑΣ Πανελλαδική έρευνα
1 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Δήμος Θεσσαλονίκης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Φεβρουάριος 2005.
Παρουσίαση Έρευνας Κοινής Γνώμης «Ο λόγος στον Πολίτη» Θεσσαλονίκη, Ιανουάριος 2010.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΑΣΧΟΛΙΕΣ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.
1 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ Φεβρουαρίου 2004.
1 5 Δεκεμβρίου 2009 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσι τηλ.: fax:
© ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Ιανουάριος 2011 Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 © ΕΚΛΟΓΙΚΟ.
Αρτοποιοί Νομού Καβάλας Μάρτιος-Απρίλιος 2012 Παρουσίαση Έρευνας κλάδου Αρτοποιών.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Παρουσίαση Έρευνας Οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις στις επιχειρήσεις – μέλη του ΒΕΘ που δραστηριοποιούνται στον χώρο της οικοδομής Ιανουάριος 2011.
ΜΑΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Μάιος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
1 Πανελλαδική πολιτική έρευνα γνώμης Ιανουάριος 2015.
Νοέμβριος – Δεκέμβριος 2008 Ερώτηση Σε ποιον τομέα δραστηριοποιείστε; (μέχρι 3 επιλογές) Ποσοστό Εμπορία3,0% Μελέτη52,9% Κατασκευή42,1% Συμβουλευτικές.
ΕΡΕΥΝΑ στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης Νοέμβριος 2013.
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
8 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Θεσμοί/ Οργανισμοί 1 8 ΘΕΣΜΟΙ /ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ (Βαθμός επιρροής, Αναγκαιότητα επιρροής, Βαθμός.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σωματείο Κρεοπωλών Θεσσαλονίκης Έρευνα Κοινής Γνώμης «Το παραδοσιακό Κρεοπωλείο της γειτονιάς» Φεβρουάριος 2007 Θεσσαλονίκη

Ερώτηση 1 Τι είδος κρέατος σας αρέσει να καταναλώνετε κυρίως; (μέχρι 2 επιλογές) Ποσοστό Μοσχαρίσιο63,0% Χοιρινό37,3% Κατσίκι / Αρνί2,5% Κοτόπουλο56,1% Γαλοπούλα1,9% Άλλο4,1%

Ερώτηση 2 Πόσο εμπιστεύεστε το κρέας που αγοράζετε από το σουπερ Μάρκετ; Ποσοστό Πολύ2,0% 19,2% Αρκετά17,2% Λίγο; Ή22,7% 77,9% Καθόλου55,2% ΔΓ/ΔΑ2,9%

Ερώτηση 3 Πόσο εμπιστεύεστε το κρέας που αγοράζετε από το κρεοπωλείο της γειτονιάς σας; Ποσοστό Πολύ37,9% 83,7% Αρκετά45,8% Λίγο; Ή8,9% 14,8% Καθόλου5,9% ΔΓ/ΔΑ1,5%

Ερώτηση 4 Πιστεύετε ότι τα Ελληνικά κρέατα είναι καλύτερα από τα εισαγόμενα; Ποσοστό Ναι76,8% Όχι14,3% ΔΓ/ΔΑ8,9% Ερώτηση 5 Θα πληρώνατε ακριβότερα ένα ελληνικό κρέας από ότι ένα εισαγόμενο; Ποσοστό Ναι78,8% Όχι17,2% ΔΓ/ΔΑ3,9%

Ερώτηση 6 Γνωρίζεται να διακρίνεται ένα ελληνικό κρέας από ένα εισαγόμενο; Ποσοστό Ναι22,2% Όχι77,3% ΔΓ/ΔΑ0,5% Ερώτηση 7 Γνωρίζεται σε ποιες ποιότητες χωρίζεται το μοσχάρι; Ποσοστό Ναι24,6% Όχι74,4% ΔΓ/ΔΑ1,0%

Ερώτηση 8 Τι είναι κατά την γνώμη σας ποιότητα στο κρέας (αυθόρμητες απαντήσεις) : Συχνότερες αναφορές 1. Φρέσκο 2. Ντόπιο 3. Νέο ζώο 4. Φυσικό χρώμα 5. Εκτροφή ζώου 6. Οσμή 7. Όψη 8. Ελευθέρας βοσκής 9. Γνωστός κρεοπώλης 10. Μαλακό 11. Όχι και τόσο μαλακό

Ερώτηση 9 Ένα κρεοπωλείο με πιστοποιημένο σύστημα ποιότητας το οποίο θα αναγνωρίζατε από κάποιο ειδικό σήμα, θα το προτιμούσατε περισσότερο; Ποσοστό Ναι71,8% Όχι20,3% ΔΓ/ΔΑ7,9% Ερώτηση 10 Αγοράζετε συσκευασμένο κρέας από επώνυμη εταιρεία; Ποσοστό Πολύ συχνά10,3% Σπάνια30,0% Ποτέ59,6%

Ερώτηση 11 Αγοράζεται συσκευασμένο κρέας από σουπερ Μάρκετ; Ποσοστό Πολύ συχνά3,9% Σπάνια25,6% Ποτέ70,4%

Ερώτηση 12 Για ποιο λόγο κυρίως εμπιστεύεστε τον κρεοπώλη της γειτονιάς; (μέχρι 2 επιλογές) Ποσοστό Γιατί τον έχω εμπιστοσύνη 47,8% Γιατί έχει την ποικιλία που θέλω 3,3% Γιατί είναι καθαρός 15,5% Γιατί είμαι σίγουρος ότι αγοράζω ποιοτικό κρέας 39,8% Γιατί ο ίδιος φροντίζει να έχει πάντα τα καλύτερα κρέατα 11,6% Γιατί είναι κοντά στο σπίτι μου 11,0% Άλλο 4,7%

Ερώτηση 13 Το βασικό κριτήριο με το οποίο αγοράζετε κρέας είναι : Ποσοστό Η τιμή, ή2,8% Η ποιότητα;93,4% ΔΓ/ΔΑ3,9%

1.Κατηγοριοποίηση Καταναλωτών Καταναλωτής Απαιτητικός : «Ο Μερακλής»Λιγότερο απαιτητικός : «Κρέας και ότι θέλει ας είναι» Επιφυλακτικός και καχύποπτοςΛιγότερο καχύποπτος Προτιμά σταθερά ελληνικό κρέαςΝτόπιο ή εισαγόμενο, για αυτόν είναι το ίδιο Πρόθυμος να πληρώσει κάτι παραπάνω για το ελληνικό κρέας Δεν πολυπιστεύει στη διάκριση ελληνικού και εισαγόμενου Είναι σε θέση να ξεχωρίσει ένα ελληνικό από ένα εισαγόμενο Είναι λιγότερο ικανός να ξεχωρίσει την προέλευση του κρέατος Γνωρίζει καλύτερα τις ποιότητες του μοσχαριούΈχει εντελώς θολή εικόνα τι είναι ποιότητα στο μοσχάρι Το ειδικό σήμα ποιότητας δεν τον διασφαλίζειΤο ειδικό σήμα ποιότητας τον καθησυχάζει Δεν αγοράζει ποτέ συσκευασμένο κρέας από επώνυμη εταιρεία Αγοράζει αρκετά συχνά συσκευασμένο κρέας από επώνυμη εταιρεία Δεν αγοράζει ποτέ συσκευασμένο κρέας από σουπερ Μάρκετ Αγοράζει αρκετά συχνά συσκευασμένο κρέας από σουπερ Μάρκετ 64,4%35,6%

1.Πίνακες Ροής Δημογραφικών Κατηγορία Καταναλωτή Φύλο ΆνδραςΓυναίκα Απαιτητικός56,9%67,9% Λιγότερο απαιτητικός 43,1%32,1% Κατηγορία Καταναλωτή Ηλικία Απαιτητικός51,5%62,7%81,4% Λιγότερο απαιτητικός 48,5%37,3%18,6%

Κατηγορία Καταναλωτή Μόρφωση ΔημοτικόΓυμνάσιο/ Λύκειο ΑΕΙ/ΤΕΙ Απαιτητικός76,5%69,8%51,4% Λιγότερο απαιτητικός 23,5%30,2%48,6%

Ταυτότητα της Έρευνας Ανάθεση : Σωματείο Κρεοπωλών Θεσσαλονίκης Εταιρεία : INTERVIEW Τύπος : Ποσοτική Μεθοδολογία : Τηλεφωνική με τυχαία επιλογή τηλεφωνικών αριθμών Μέγεθος Δείγματος : 625 άτομα ηλικίας 18 + Περιοχή : Νομός Θεσσαλονίκης (πολεοδομικό συγκρότημα + υπόλοιπο Νομού) Ημερομηνία Διεξαγωγής : από 6/02/2007 έως 7/02/2007 Σταθμίσεις : Σύμφωνα με το φύλο και την ηλικία Προσωπικό : Για την έρευνα εργάστηκαν 12 ερευνητές και 2 επόπτες Η INTERVIEW είναι πιστοποιημένη με το πρότυπο διαχείρισης ποιότητας ISO 9001:2000, εφαρμόζει τον κώδικα δεοντολογίας της ICC/ESOMAR για την διεξαγωγή και δημοσίευση των αποτελεσμάτων έρευνας της κοινής γνώμης και είναι μέλος της WAPOR. I, Dimitrios Vassiliadis, INTERVIEW, accept and agree to abide by the ICC/ESOMAR International Code of Marketing and Social Research Practice,ICC/ESOMAR International Code of Marketing and Social Research Practice as well as to accept the ESOMAR terms & conditionsterms & conditions