έ ν α τ α ξ ί δ ι δ ι ε ρ ε ύ ν η σ η ς

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ «Πώς θα τους το διδάξω;»
Advertisements

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
Η κρυφή γεωμετρία της Σχολής των Αθηνών του Ραφαέλο
Π Α Ρ Ο Υ Σ Ι Α Σ Η Π Τ Υ Χ Ι Α Κ Η Σ Ε Ρ Γ Α Σ Ι Α Σ Των Μαρίας ΚΑΤΣΟΥΓΙΑΝΝΗ Αγνής ΠΑΧΟΥΛΗ Τ.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΜΗΜΑ Η/Υ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΕΡΙΦ. &ΔΙΚΤΥΩΝ.
Ακαδ. ‘Ετος Α Ρ Χ Ι Τ Ε Κ Τ Ο Ν Ι Κ Ο Σ Σ Χ Ε Δ Ι Α Σ Μ Ο Σ 9: Α Σ Τ Ι Κ Ο Σ Σ.
Το Διαδίκτυο στη ζωή μας!
Εισαγωγή στους Υ/Η Αναστάσιος Κούτλας Πέμπτη 25/10/2012.
Δρ Μύρια Σιακαλλή Σύμβουλος για τα Μαθηματικά
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ WIKI ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ PROJECTS ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ.
Βαγγέλης Αγγελής Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Γραφείο Διασύνδεσης – Εξυπηρέτησης Φοιτητών και Νέων Αποφοίτων «Επιλογές στην αναζήτηση μεταπτυχιακών προγραμμάτων.
Γ. Ματσαρίδης, Γλωσσολόγος, M.Sc.
Ενδεικτικές προτάσεις για αξιοποίηση του IUSES στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Χρυσάνθη Παλάζη, Εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 4/12/2009 Η αποκλειστική.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΗΣ ΠΡΟΚΛΗΣΗ
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΑ Γ΄5 ΣΧ. ΕΤΟΣ:
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Μέτρηση μήκους Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου &
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΛΛΙΩΣ… ΕΝΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ, ΜΑΓΙΚΟ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΛΑ Τ’ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΙΤΡΙΓΥΡΙΖΟΥΝ!!!
Σ Υ Μ Μ Ε Τ Ρ Ι Α Συμμετρία ονομάζουμε την αρμονία που παρατηρείται είτε ανάμεσα στα μέρη που αποτελούν ένα αντικείμενο είτε ανάμεσα στα διαφορετικά πράγματα.
Το Διαδίκτυο στη ζωή μας!
Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών
ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ Τι είναι Πώς εμφανίζεται Μονάδα μέτρησης – όρια έκθεσης
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
ΡΟΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Ροή ενέργειας είναι… η οποία γίνεται….
Τεχνικές Προσομοίωσης Γιώργος Γιαγλής Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Διδακτικά σενάρια Στέργιος Ναστόπουλος.
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
Χρήση εικονικών μοντέλων στην ορθοδοντική(Orthocad-iTero) Σεργίδης Ανδρέας Δημητρίου Σωτήρης.
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Άκεντρη λείανση (Centerless grinding). Γενικά Στην κλασσική λείανση το τεμάχιο στερεώνεται μεταξύ 2 κέντρων και περιστρέφεται λαμβά- νοντας κίνηση από.
Ιστορία των ελληνικών χαρακτήρων
Η κρυφή γεωμετρία της Σχολής των Αθηνών του Ραφαέλο
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑΣ
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α ΤΑ Μ Ε Τ Α Π Τ Υ Χ Ι Α Κ Ω Ν Σ Π Ο Υ Δ Ω Ν.
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΒΒΙΔΗΣ.
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΑΠ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ Β’ τάξη Σχ
Τα σύμφωνα.
Κινηματογράφος : Προβάλλοντας με δυο διαστάσεις τρισδιάστατα όντα και αλλάζοντας μέγεθος. Κινηματογραφιστές.
Τα Μαθηματικά της Τέχνης & η τέχνη των Μαθηματικών
Maurits Cornelis Escher
H εισαγωγική σελίδα του δικτυακού τόπου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ( Επιλέξτε «Σχολικός Επαγγελματικός.
Αρχιτέκτονες Μηχανικοί
Παλαιολιθική Εποχή Πώς περνούσαν τη μέρα τους οι άνθρωποι της Παλαιολιθικής Εποχής; Διδακτική Πρόταση 3 και 4.
Ο αγαπημένος μας τραγουδιστής
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
Ο ίδιος είπε: “Πρόκειται για την πλουσιότερη πηγή έμπνευσης που είχα ποτέ: Ο τρόπος με τον οποίο μια επιφάνεια μπορεί να διαιρεθεί, ή να γεμίσει με ομοιόμορφα.
Οπτική Τριών Διαστάσεων & Συνθετική Κάμερα Β. Λούμος.
Συχνά οι επιφάνειες των όψεων, ή τα πλάνα, τέμνονται σε γωνίες που δεν έχουν κάποιο αναγνωρίσιμο βάθος. Ο κυβισμός επηρέασε βαθειά τον καλλιτεχνικό.
Η Χρυσή Τομή Στη Ζωγραφική
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
α. ο μ υ θ ο ς τ η ς π ε ρ σ ε φ ο ν η ς β. ο μ υ θ ο ς τ ο υ ε γ κ ε λ α δ ο υ γ. ο μ υ θ ο ς τ η ς α ρ α χ ν η ς.
Γ ι ά ν ν η ς Μ ό ρ α λ η ς « Π Α Ν Σ Ε Λ Η Ν Ο Σ »
Το ερώτημα "τι είναι επιστήμη;" δεν έχει νόημα χωρίς κάποιο χρονικό προσδιορισμό Όταν τις δεκαετίες του 80 και του 90 κατέρρεε το αποκαλούμενο ανατολικό.
Άραγε, γνωρίζουν οι μέλισσες μαθηματικά?
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
Τι ήταν άραγε ο Μοντριάν;;;
5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΜΗΜΑ Α4 ΣΧ.ΕΤΟΣ
Έλενα Βότση, Βαλίνα Διαμαντή
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α Π Λ Η Ρ Ο Φ Ο Ρ Ι Κ Ω Ν Σ Υ Σ Τ Η Μ Α Τ Ω Ν
Η κρυφή γεωμετρία της Σχολής των Αθηνών του Ραφαέλο
اعداد الأستاذ/ عبدالرؤوف أحمد يوسف
για να σχηματίσω τη λέξη
Η κρυφή γεωμετρία της Σχολής των Αθηνών του Ραφαέλο
№207 “Жаңатұрмыс” орта мектебі
Ο ερμηνευτικός διάλογος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

έ ν α τ α ξ ί δ ι δ ι ε ρ ε ύ ν η σ η ς Ας κ ά ν ο υ μ ε μ α ζ ί έ ν α τ α ξ ί δ ι δ ι ε ρ ε ύ ν η σ η ς τ ω ν μ α θ η μ α τ ι κ ώ ν α ρ χ ώ ν π ί σ ω α π ό τα έ ρ γ α τ έ χ ν η ς.

Σαν οδηγό μας θα έχουμε τα έργα του Ολλανδού καλλιτέχνη Maurits Cornelis Escher

Μια πρώτη επαφή με τα έργα του Μ. C. Escher

Τα Μαθηματικά και οι Πλακοστρώσεις του M.C. Escher

Η λεπτή γραμμή μεταξύ της φαντασίας, των μαθηματικών και της πραγματικής ζωής μέσα από τα έργα του Escher. Η υπεροχή της Γεωμετρίας!

Το “Ημέρα και Νύχτα” μία ξυλογραφία που χρησιμοποιεί τη συμμετρία σε άξονα στη συστηματική διαίρεση του επιπέδου. Σταδιακά η αυστηρή γεωμετρία υποχωρεί σε ένα ακανόνιστο μωσαϊκό και το τοπίο χάνεται στο βάθος του ορίζοντα…….

Τα “Ερπετά” Μία πολύ όμορφη και χιουμοριστική λιθογραφία με κανονική εξαγωνική πλακόστρωση μας δείχνει μια παιχνιδιάρικη μετάβαση ενός πράγματος από μία διάσταση σε άλλη. Από το μονοδιάστατο επίπεδο στο τρισδιάστατο πραγματικό αντικείμενο

Το έργο “Μεταμόρφωση II” είναι ένας πίνακας που χρησιμοποιεί στενόμακρες λωρίδες αλλά λόγω της συμμετρίας των δύο άκρων του μας δίνει την αίσθηση ενός κύκλου. Ένα σταυρόλεξο που μετατρέπεται σε σκακιέρα, σε ερπετό, σε κυψέλη, σε μελίσσι, σε πουλιά, σε ψάρια, σε πόλη, σε σκακιέρα και καταλήγει πάλι σε σταυρόλεξο, με κύρια τεχνική τη συστηματική διαίρεση του επιπέδου.

Θα παρακολουθήσουμε τη μέθοδο της περιστροφής στο επόμενο έργο του Escher. Ένα πλακόστρωτο που αποτελείται ουσιαστικά από εξαγωνικά “πλακίδια” στα οποία κυριαρχεί η περιστροφή και η συμμετρία.

Μετάθεση αξόνων, συμμετρία και αντανακλαστική ολίσθηση… Μετάθεση αξόνων, συμμετρία και αντανακλαστική ολίσθηση….. στο έργο του Escher “Κανονική Διαίρεση του Επιπέδου III”

“Angels & Devils” η μεταφυσική διάσταση της δυικότητας στο έργο του Escher

Λίγοι ήξεραν ότι ο Escher θα γινόταν ένας διάσημος καλλιτέχνης και θα δημιουργούσε ένα εμπνευσμένο έργο που πάντρευε τον κόσμο της τέχνης και των μαθηματικών. Στην εποχή του το έργο του εκτιμήθηκε από μαθηματικούς παρά από ομότεχνούς του.

Διαδικτυακή Βιβλιογραφία M.C. Escher “The Graphic Work” : Μουσείο Ηρακλειδών Αθήνα M.C. Escher “Συνεχής Κίνηση”: Πολιτιστικό Κέντρο Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με το Ολλανδικό Ινστιτούτο Αθηνών Σημειώσεις του Π. Νικολαϊδη 2004: “Πλακοστρώσεις και σχετικές συμμετρικές διατάξεις στο έργο του M.C. Escher” Διαδικτυακή Βιβλιογραφία http://www.math.nus.edu.sg/aslaksen/gem-projects/maa/0203-2-03-Escher/main.html “The Mathematics behind the art of M.C. Escher “ http://library.thinkquest.org/11750/index.shtml : M.C. Escher : “Artist or Mathematican? ” http://www.sasked.gov.sk.ca/docs/midlmath/escher.html : M.C. Escher : “The Poet of the Impossible” http://escherdroste.math.leidenuniv.nl/ “Escher and the Droste effect” http://www.dartmouth.edu/~matc/math5.pattern/lesson7math.html “Art and math for  Escher” http://www.mcescher.com M.C. Escher : “The official website” http://www.mathacademy.com/pr/minitext/escher/index.asp “The Mathematical art of M.C. Escher” http://www.msri.org/people/members/sara/articles/siamescher.pdf M.C. Escher : “ More Mathematics than meets the eye” http://www.geocities.com/williamwchow/escher/escher.htm M.C. Escher : “Interlocking Tiling” http://www.flytoistros.com/modules.php?name=News&file=article&sid=586 Αφιέρωμα της Ελένης Κονιδάρη: M.C. Escher: “Η συστηματική προσέγγιση του ανέφικτου”

Η Εκπαιδευτική Πύλη σας ευχαριστεί που παρευρεθήκατε στη σημερινή της που παρευρεθήκατε στη σημερινή της εκδήλωση.