ΟΦΘΑΛΜΑΠΑΤΕΣ Χρήστος Γεωργινέζη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΟΛΟΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΑΡΟΣ Του Φρανσίσκο Κούνα Εάν έρθεις στο σπίτι μου, από το παράθυρο της κρεβατοκάμαράς μου θα δεις τη θάλασσα, την παραλία και πολλές.
Advertisements

Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
Ο Φαρμακοποιός Πάτα για συνέχεια…...
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
ΕΠΟΧΕΣ.
ΚΩΔΙΚΑΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΑΤΩΝ
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Η πιο έξυπνη χελώνα στον κόσμο
Τι σου κάνει το μυαλό….
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
Μάθημα 14ο «Ισοδύναμα κλάσματα» Δάσκαλος: Γιάννης Στυλιανού
Τ Ο ΠΟΡΤΟΚΑΛΊ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα κοριτσάκι με πορτοκαλί φόρεμα, πορτοκαλιά παπούτσια και πορτοκαλί λουλούδι στα μαλλιά. Υπάρχουν.
Ο ΜΑΔΟΠΟΊΗΣΗ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί που παίζει στο χαλί με το παιχνίδι ξυλάκια. Τα ξυλάκια είναι σε χρώματα: κόκκινά, κίτρινα,
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Είναι ο πρόεδρος Clinton και ο αντιπρόεδρος Gore. Τι βλέπετε; Λάθος. Είναι δύο φορές ο Clinton με διαφορετικά χτενίσματα.
Modern Greek. Το βιβλίο είναι κόκκινο. Το σκουλίκι είναι πράσινο.
Και Αρχικό: Γεωργακή Ιφιγένεια – Τροποποίηση: Τσούτσουρας Σπύρος.
8.3 ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ 8.4 ΤΟ ΧΡΩΜΑ.
Τα ψάθινα καπέλα.
Τ Ο ΚΌΚΚΙΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί η Αλίκη. Φοράει κόκκινο φόρεμα, κόκκινα παπούτσια και ένα κόκκινο λουλούδι στα μαλλιά. Γεια.
Συμβουλές για τις Διαρροές και το Ντους
Φως και χρώματα (α).
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 1)ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ –ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑΚΙ. 2) ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ.
 Πήραμε μια λεκάνη με νερό και βάλαμε μέσα έναν πορτοκαλί κόκκο που ονομάζεται Διχρωμικό Κάλλιο.  Παρατηρήσαμε ότι ο κόκκος άρχισε να διαλύεται και.
Αυτόματα εστιασμένη προσοχή (covert attention)
Προβλήματα Ικανοποίησης Περιορισμών Ασκήσεις. 2 Άσκηση 5.2 Πόσες λύσεις έχει το πρόβλημα χρωματισμού του παρακάτω χάρτη; Πόσες λύσεις έχει το πρόβλημα.
1.Να λειτουργούν τα φρένα, το τιμόνι, το κουδούνι, τα φώτα και αν πλησιάζει να νυχτώσει. 2.Να έχεις τουλάχιστον ένα αριστερό καθρέφτη στο ποδήλατό σου.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ Ηλεκτρική Αντίσταση είναι η ιδιότητα των υλικών να δυσκολεύουν το πέρασμα του ηλεκτρικού ρεύματος από μέσα τους. Το ηλεκτρικό ρεύμα.
ΓΛΩΣΣΑ: μορφή επικοινωνίας χαρακτηριστική του ανθρώπου, μέσο μεταβίβασης πληροφοριών.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Σε αυτή την τάξη των εντόμων ανήκουν πάνω από είδη σε όλο τον κόσμο. Ολομετάβολα έντομα Δύο ζεύγη φτερών καλυμμένα με πολύχρωμα λέπια Διαθέτουν.
1 GREEK II LECTURE II MRS DOXA EFSTATHIOU. 2 3 ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ- ANSWERS  1. Σωστό  2. Σωστό  3. Λάθος  4. Λάθος  5. Σωστό  6. Λάθος.
Η έννοια του εμβαδού. Ο κύριος Γιώργοςείχε δύο τετράγωνα χωράφια. Το κόκκινο χωράφι Το κόκκινο χωράφι το έδωσε στο μεγαλύτερο γιό του το Φάνη Το πράσινο.
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
Επιτραπέζια Αντισφαίριση. EΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗ [Πινγκ Πονγκ]  Προέλευση: Δεκαετία 1890 στην Αγγλία  Στην δεκαετία του 1920 δημιουργήθηκαν οι πρώτοι.
Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Προετοιμασία της Βιβλικής
ΤΙΤΛΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΣΤΑΤΕΣ
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
   Γύρω μας βλέπουμε συνεχώς χρώματα .
ΚΩΔΙΚΑΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΑΤΩΝ
Προβλήματα Ικανοποίησης Περιορισμών
ΟΠΤΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ.
Κυκλαδίτες, Μινωίτες και Μυκηναίοι- σύγκριση της τέχνης τους
Ιωάννα, Αγγελική, Ειρήνη
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.45
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.44
Ο ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ.
Λέγεται ότι το έχει γράψει ένα παιδί από την Αφρική και προτάθηκε από τα Ηνωμένα Έθνη ως το καλύτερο ποίημα του
Κοιτάμε για ένα λεπτό πολύ προσεκτικά την εικόνα και προσπαθούμε να θυμόμαστε όσα περισσότερα μπορούμε!
«ΠΑΛΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» Ομαδική Εργασία στο μάθημα της Λογοτεχνίας με θέμα :
ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ; Πεγίδου Αντωνία
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Τρόπος προσαρμογής του Microsoft SharePoint Τοποθεσία Web με σύνδεση
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Καθηγητής: Κ. Πιτσιλαδής Τάξη-Τμήμα: Α΄1 Μάθημα: Βιολογία
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΦΘΑΛΜΑΠΑΤΕΣ Χρήστος Γεωργινέζη

ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΤΟΤΕ ΜΗΝ ΔΗΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ …

Αν ΒΛΕΠΕΤΕ ΝΑ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΟΦΘΑΜΙΑΤΡΟ.

Εάν κοιτάξετε στο τιμόνι τότε θα δείτε τις ρόδες να κουνιούνται. Το ποδήλατο Εάν κοιτάξετε στο τιμόνι τότε θα δείτε τις ρόδες να κουνιούνται.

ΔΙΠΛΕΣ ΗΚΟΝΕΣ Μια εικόνα μπορεί να είναι δυο??? Κοιτάξτε τα παρακάτω…

ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΠΡΟΣΟΠΟ ΕΝΟΣ ΙΝΔΙΑΝΟΥ Η ΕΝΑ ΕΣΚΙΜΩΟ ΠΟΥ ΒΑΦΕΙ ΤΟ ΙΝΓΚΛΟΥ ΤΟΥ ???

ΚΑΠΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΛΕΕΙ GOOD ΑΛΛΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΛΕΕΙ EVIL.

ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ Η ΤΗ ΛΕΞΗ <LIAR>??? (Το πρόσωπο με περιστροφή στα αριστερά.)

ΔΥΟ ΠΡΟΣΩΠΑ Η ΕΝΑ ΠΟΤΗΡΙ????

ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΙΑ ΠΑΠΙΑ Η ΕΝΑ ΛΑΓΟ????? (η εικόνα με περιστροφή στα δεξιά)

ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΝΑ ΣΚΕΛΕΤΟ Η ΔΥΟ ΚΟΠΕΛΕΣ?????

ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ Η ΕΝΑ ΔΑΣΟΣ????

Τα παιχνίδια του εγκέφαλου.

ΚΟΙΤΑΖΕ ΤΙΣ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΛΕΓΕ ΜΕΓΑΛΟΦΩΝΑ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΚΙΤΡΙΝΟ ΜΠΛΕ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΜΑΥΡΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΑΦΕ ΚΙΤΡΙΝΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΠΡΑΣΙΝΟ ΜΑΥΡΟ ΜΠΛΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΦΕ ΠΡΑΣΙΝΟ ΜΠΛΕ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

ΕΩΡΙΤΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ???

ΤΟ ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ…

1)ΣΥΝΤΡΩΘΕΙΤΕ ΣΤΙΣ 4 ΤΕΛΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΓΙΑ 30 ΜΕ 40 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ. 2)ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΕΝΑ ΤΟΙΧΟ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ (ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΜΜΕΝΟΣ ΜΕ ΕΝΑ ΧΡΩΜΑ) 3)ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΣΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΜΙΑ ΦΙΓΟΥΡΑ ΝΑ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ..... ΤΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΝ ΒΛΕΠΕΤΕ;;;;;

ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑ.