Εκπαίδευση επαγγελματιών οδηγών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

© 2002 Thomson / South-Western Slide 2-1 Κεφάλαιο 2 Διαγράμματα και Γραφήματα Περιγράφικής Στατιστικής.
«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Συμφωνίας Άμεσου Διακανονισμού Ζημιών
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
Συνεισφορά στις ελληνικές εξαγωγές ανά περιφέρεια Διάστημα: Ιαν-Ιούνιος 2012 •70% των ελληνικών εξαγωγών εξακολουθεί να πραγματοποιείται από τις περιφέρειες.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Επαγγελματικά Οχήματα και Επιπτώσεις στην Οδική Ασφάλεια Επιστημονικός Υπεύθυνος Ματθαίος Καρλαύτης Επίκουρος Καθηγητής, ΕΜΠ Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Α. Τ. Ε. Ι. Θεσσαλονίκης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμήμα Πολ. Έργων Υποδομής ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2013.
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
Θέμα: ΝΕΑΝΙΚΗ ΟΔΙΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ιατρική Σχολή Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Αποτελέσματα μετρήσεων σύστασης σώματος
Αλκοόλ ή οδήγηση Ι. Στ. Παπαδόπουλος.
Ηλικιωμένοι και Οδήγηση Ι.Στ. Παπαδόπουλος. Η Τρίτη Ηλικία δεν είναι απαγορευτική για οδήγηση Οι ηλικίες ετών συμμετέχουν με μεγαλύτερα ποσοστά.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
προοπτικές βελτίωσης συγκοινωνιακών παραμέτρων – ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Περιγραφική Στατιστική
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΕΤΠΑ : ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ Π/Υ ΕΝΤΑΞΕΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΣΠΑ ΟΠΩΣ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Ιούλιος 2012.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Διάγραμμα 1: Φύλο. ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΥΠΡΟΥ (ΔΡ ΑΝΔΡΕΑΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ) ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΥΠΡΟΥ.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.: ΧΟΡΗΓΟΣ: Μέλος του δικτύου :
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
Καλές Πρακτικές για την Οδική Ασφάλεια Όμιλος Εταιριών ΑΓΕΤ Ηρακλής Δημήτρης Δήμου, Μηχ. Μηχανικός, Συντονιστής Ασφάλειας Εφοδιαστικής Αλυσίδας.
Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ
ΚΕ.ΣΥ.Π ΠΟΡΟΥ ΣΜΥΡΝΑΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΠΕ 09 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ Σ.Ε.Π
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Κληρονομικότητα.
Σ. Ε. Γ. Α. Σ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ  ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 2014 ΓΛΥΦΑΔΑ / 12 / 2014.
Παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου (ΠΚΚ) σε ηλικιωμένους και υπέργηρους με ισχαιμικό αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο (ι-ΑΕΕ). Η θέση του σακχαρώδη διαβήτη.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 25  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 6 (24%) και Μη Ικανοποιητικά 19 (76%)  Μη Συμμορφώσεις : 257  Διορθωτικές.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μανδηλαρά 11 Άλιμος, Τηλ./Fax : Κιν.: ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΩΝ.
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκπαίδευση επαγγελματιών οδηγών Ημερίδα «Ασφάλεια στις Οδικές Μεταφορές: Συντελεστής Ανάπτυξης & Ποιότητας Ζωής» Μπλάνα Ευμορφία, Δρ Συγκοινωνιολόγος Μηχανικός, Ζαχαρής Στρατής, Δρ Μηχανολόγος Μηχανικός 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

Οδική ασφάλεια και εκπαίδευση επαγγελματιών οδηγών Εισαγωγή Νομοθεσία Εφαρμογή 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

Ατυχήματα βαρέων οχημάτων Αποτελέσματα «Θεαματικά», τύπος Υψηλό κόστος Μείωση παραγωγικότητας

Οδική Ασφάλεια –ατυχήματα 2006 Αίτια ατυχημάτων Σύνολο νεκρών (1657) Νεκροί από βαρέα οχήματα (217) Είσοδος στο αντίθετο ρεύμα 323 (19,49%) 44 (20,28%) Κανονική πορεία 257 (15,51%) 42 (19,35%) Άλλος ελιγμός 192 (11,59%) 29 (13,36%) Ταχύτητα > του επιτρεπ. ορίου 358 (21,61%) 25 (11,52%) Έξοδος από το ρεύμα κυκλοφορίας 150 (7,83%) 17 (7,83%) Όπισθεν 13 (0,78%) (16ο) 10 (4,61%)

Οδική Ασφάλεια – ηλικία νεκρών οδηγών 2006 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

Οδική Ασφάλεια – ατυχήματα 2006 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

Οδική Ασφάλεια – παλαιότητα οχημάτων 2006 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

Οδική ασφάλεια – χρήση ζώνης ασφαλείας ΙΧ 45,54% - βαρέα οχήματα 41,26% Βαρέα οχήματα βυτιοφόρα, ρυμουλκά και μηχανήματα έργων: κανένας Φορτηγό μέχρι 3.5τ: 31,85% Φορτηγό άνω των 3.5τ: 11,37% Ξένης: 81,53% (72% οι ξένοι) 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

Οδική ασφάλεια – οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ ΙΧ 11,31% - βαρέα οχήματα 4,4% Βαρέα οχήματα βυτιοφόρα και μηχανήματα έργων: κανένας Φορτηγό μέχρι 3.5τ: 4,26% Φορτηγό άνω των 3.5τ: 2,13% Ρυμουλκό: 1,2% Ξένης: 6,62% 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

Συμπεριφορά επαγγελματιών οδηγών Παράγοντες που παίζουν σημαντικότερο ρόλο στην οδήγηση Πίεση/ Αξία χρόνου Μέση ταχύτητα ταξιδιού Προγραμματισμός/ σχεδιασμός ταξιδιού (scheduling/ route planning) Διάθεση/ στρες/ άγχος/ κόπωση Συγκέντρωση/ έγκαιρη αντίληψη κινδύνου 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

Οδική ασφάλεια - εκπαίδευση Νομοθετικές ρυθμίσεις Εκπαίδευση/ Κατάρτιση Ώρες εργασίας Εφαρμογή Ευρωπαϊκή Ένωση Ελλάδα 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

Εκπαίδευση – τι ισχύει σήμερα Άδεια οδήγησης ΕΕ: οδηγίες 91/439/ΕΟΚ και 2000/56/ΕK Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητος Οδηγία 76/914/ΕΟΚ Ελάχιστες απαιτήσεις εκπαίδευσης για επαγγελματίες οδηγούς για φορτηγά μέγιστου μικτού βάρους 7,5τ 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

Εκπαίδευση – τι ισχύει σήμερα Εκπαίδευση επαγγελματιών οδηγών Οδηγία 2003/59/EK (τροποποίηση του κανονισμού (ΕΟΚ) αριθ. 3820/85 του Συμβουλίου και της οδηγίας 91/439/ΕΟΚ και κατάργηση της οδηγίας 76/914/ΕΟΚ από 10/9/2009) Αρχική επιμόρφωση Περιοδική κατάρτιση Για οδηγούς κατηγοριών Γ1, Γ1+E, Γ, Γ+E (εφαρμογή από τις 10/9/2009) Για οδηγούς κατηγοριών Δ1, Δ1+E, Δ, Δ+E (εφαρμογή από τις 10/9/2008) 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου Οδηγία 2003/59/EK Αρχική επιμόρφωση Υποχρεωτική παρακολούθηση μαθημάτων και εξέταση ή μόνο θεωρητική και πρακτική εξέταση Αρχική επιμόρφωση ή ταχύρυθμη αρχική επιμόρφωση Ελάχιστες απαιτήσεις ηλικίας για την οδήγηση βαρέων οχημάτων 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου Οδηγία 2003/59/EK Περιοδική κατάρτιση Παρακολούθηση μαθημάτων Έμφαση στην οδική ασφάλεια και στην ορθολογική κατανάλωση καυσίμων 35 ώρες ανά πενταετία, σε περιόδους των 7 ωρών (2 ώρες ατομική οδήγηση) Επαναληπτική περίοδος (3-7 έτη) 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

Ώρες εργασίας/ Ανάπαυση – τι ισχύει σήμερα Έλεγχος των Ωρών Οδήγησης και Ανάπαυσης των Οδηγών Κανονισμός 561/2006 (αντικατέστησε τον Κανονισμό 3820/85/ΕΟΚ) (Ν. 29(ΙΙΙ)/2002, εναρμόνισε Κανονισμούς 3820/85/ΕΟΚ και 2135/98/ΕK) Ν. 137(Ι)/2004 περί «Ελέγχου των Ωρών Οδήγησης και Ανάπαυσης των Οδηγών Ορισμένων Οχημάτων» (εναρμόνισε Κανονισμούς 3820/85/ΕΟΚ και 3821/85/ΕΟΚ και την Οδηγία 88/599/ΕΟΚ) Ταχογράφος Κανονισμός 561/2006 (τροποποίησε τον Κανονισμό 3821/85/ΕΟΚ) και Οδηγία 88/599/ΕΟΚ Ν. 3534/2007 για αναλογικό και ψηφιακό ταχογράφο 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

Εκπαίδευση επαγγελματιών οδηγών – Διεθνής πρακτική Προγράμματα-επί-της-οδού AFT-IFTIM Γαλλία VTL, VVCR Ολλανδία TUR Δανία IWT-ITR Βέλγιο (για ADR) IAM-Fleet Αγγλία Σε προσομοιωτές οδήγησης Σε 15 προσομοιωτές ανά την Ευρώπη 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

Εκπαίδευση επαγγελματιών οδηγών - Ελλάδα Εταιρεία QS Έναρξη λειτουργίας: 2001 Αριθμός εκπαιδευθέντων οδηγών:~6500 Παρεχόμενη εκπαίδευση Τεχνικές αμυντικής και οικονομικής οδήγησης επαγγελματιών (δίπλωμα κατηγορίας Γ, Δ, Ε και κάρτα ADR για βυτιοφορείς) και μη οδηγών Τεχνικές αντιανατροπής και αντιολίσθησης επαγγελματιών οδηγών 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

Μεθοδολογία εκπαίδευσης Θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση σε τεχνικές αμυντικής και οικονομικής οδήγησης Πρακτική εκπαίδευση σε τεχνικές αντιανατροπής και αντιολίσθησης 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

Αμυντική οδήγηση μη επαγγελματιών οδηγών Στόχοι Έγκαιρη αναγνώριση/ αντίληψη κινδύνων και αντιμετώπιση αυτών Επισήμανση λαθών και αδυναμιών στην οδηγική συμπεριφορά Δημιουργία ασφαλούς οδηγικού περιβάλλοντος Όρια και δυνατότητες οδηγού Μείωση άγχους Οικονομική οδήγηση Παράγοντες που επηρεάζουν την υγεία και την ικανότητα των οδηγών 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

Αμυντική οδήγηση μη επαγγελματιών οδηγών Περιεχόμενα εκπαίδευσης Ορισμός αμυντικής οδήγησης Αντιμετώπιση κινδύνων Βελτίωση συμπεριφορών οδήγησης 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

Αμυντική οδήγηση μη επαγγελματιών οδηγών Θεωρητική εκπαίδευση ~4 ώρες, μέχρι 12 άτομα Στην τάξη με οπτικοακουστικά μέσα Πρακτική εκπαίδευση ~3 ώρες ανά εκπαιδευόμενο Στην οδό με τα οχήματα των εκπαιδευόμενων Φύλλο αξιολόγησης του εκπαιδευόμενου Φύλλο αξιολόγησης της παρεχόμενης εκπαίδευσης 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

Αμυντική οδήγηση οδηγών βαρέων οχημάτων Περιεχόμενα εκπαίδευσης Σχεδιασμός ταξιδιού Χαρακτηριστικά ευπαθών χρηστών της οδού Αποτελέσματα αλκοόλ και φαρμάκων Αποτελέσματα κόπωσης Χαρακτηριστικά κινδύνων 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

Αμυντική οδήγηση οδηγών βαρέων οχημάτων Θεωρητική εκπαίδευση 4 ώρες, μέχρι 12 άτομα Στην τάξη με οπτικοακουστικά μέσα Πρακτική εκπαίδευση 3 ώρες ανά εκπαιδευόμενο Στην οδό με τα οχήματα των εκπαιδευόμενων Φύλλο αξιολόγησης του εκπαιδευόμενου Φύλλο έκθεσης οδήγησης (πριν & μετά) Φύλλο αξιολόγησης της παρεχόμενης εκπαίδευσης 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

Αμυντική οδήγηση οδηγών βαρέων οχημάτων Φύλλο έκθεσης οδήγησης Αξιολόγηση βαθμού επικινδυνότητας πριν και μετά την εκπαίδευση σε 11 πεδία Χρήση χειριστηρίων οχήματος Συγκέντρωση Παρατηρητικότητα Αποφυγή Χειρισμός κινδύνων Τοποθέτηση οχήματος στην οδό Χρήση προειδοποιητικών σημάτων οχήματος Χρήση καθρεπτών Τρόπος συμπεριφοράς Ικανότητα ελιγμών Τήρηση αποστάσεων 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

Εκπαίδευση αντιανατροπής και αντιολίσθησης Πρακτική εκπαίδευση σε πίστα δοκιμών με κανονικά και ειδικά οχήματα σε κανονικές και ειδικές συνθήκες Ομάδες 6 ατόμων ανά εκπαιδευτή ~8 ώρες (1,5 ώρα θεωρητική εκπαίδευση και από 2 ώρες η πρακτική εκπαίδευση σε αντιανατροπή και αντιολίσθηση) 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

Εκπαίδευση αντιανατροπής και αντιολίσθησης Θέματα αντιολίσθησης (anti-skid) Ορισμός ABS και χρησιμότητα Πέδηση με/ χωρίς ABS τράκτορα/ τρέιλερ Αποφυγή διπλώματος (jack-knife) Τεχνική πέδησης εκτάκτου ανάγκης 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

Εκπαίδευση αντιανατροπής και αντιολίσθησης Θέματα αντιανατροπής (anti-rollover) Αντίληψη κινδύνου Συνθήκες οδοστρώματος και ανατροπή Παράγοντες ανατροπής Ποσοστό πλήρωσης βυτιοφόρου και συμπεριφορά κατά την οδήγηση Βέλτιστη διάταξη φορτίου σε μισογεμάτο βυτιοφόρο Ασφαλής οδήγηση σε στροφές 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

Αποτελέσματα εκπαίδευσης Συνολική εκτίμηση Επικινδυνότητας Αριθμός οδηγών ΠΡΙΝ ΜΕΤΑ ΧΑΜΗΛΗ (1-2,35) 32 (3,52%) 416 (45,76%) ΜΕΤΡΙΑ (2,36-3,25) 159 (17,49%) 489 (53,80%) ΥΨΗΛΗ (>3,25) 718 (78,99%) 4 (0,44%) ΣΥΝΟΛΟ (Σεπ. 2007 ως σήμερα) 909 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

Αποτελέσματα εκπαίδευσης Εκτίμηση Επικινδυνότητας Πριν Μετά Μέση τιμή 3,41 (υψηλή) 2,39 (μέτρια) Τυπική απόκλιση 0,46 0,24 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

Αποτελέσματα εκπαίδευσης 95% πιστεύει ότι βελτιώθηκε ο τρόπος οδήγησής τους λόγω της εκπαίδευσης 75% πιστεύει ότι η εκπαίδευση πρέπει να επαναλαμβάνεται τουλάχιστον σε ετήσια βάση (20% αυτών εξαμηνιαία) και να διαρκεί μισή μέρα (85%) 97% επιθυμεί τόσο θεωρητική όσο και πρακτική εκπαίδευση 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου Συμπεράσματα Για την αποφυγή τροχαίων ατυχημάτων με εμπλοκή βαρέων οχημάτων που συνεπάγονται κοινωνικό και οικονομικό κόστος Αυξημένος αριθμός νεκρών Αυξημένο κόστος (ζημίες: απώλεια ανθρώπων/ οχημάτων/ φορτίου, αποκατάσταση κατεστραμμένης περιουσίας και οδού/ οδικού περιβάλλοντος, καθυστερήσεις κυκλοφορίας/ παράδοσης φορτίου, μείωση παραγωγικότητας) 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου Συμπεράσματα Στοχευμένη έρευνα σε θέματα συμπεριφοράς επαγγελματιών οδηγών σε σχέση με τους παρακάτω παράγοντες: Χρόνος Προγραμματισμός/ σχεδιασμός ταξιδιού Στρες/ Άγχος Αντίληψη κινδύνων Ώρες εργασίας/ κόπωση 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου Συμπεράσματα Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι είναι στο χέρι μας, ο καθένας από τη θέση που βρίσκεται, να προαχθεί η οδική ασφάλεια Να σταματήσουμε να πιστεύουμε ότι οι επαγγελματίες οδηγοί δεν επιδέχονται επιμόρφωση Η οδική ασφάλεια θα πρέπει να αντιμετωπιστεί βάσει των αρχών του Management, ως σύστημα με αρχές και διαδικασίες που θα πρέπει να τηρούνται για να έχουμε αποτελέσματα. Δεν πρέπει να τα περιμένουμε όλα από τον οδηγό ούτε από την εκπαίδευση που του παρέχεται. 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου

Η οδική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων μας 18 Σεπτεμβρίου 2008 4η Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου