ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ποια είναι τα σημάδια του Αυτισμού;
Advertisements

“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Α’ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΝΗΠΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ 01/10/ /01/2013 Φοιτήτρια Σηφάκη Ελένη επόπτρια καθηγήτρια:Τσαούλα Κων/να.
Μαρία Σινάνη Αρ. Μητρώου: 07071
Καινοτομία και Δημιουργικότητα στη Φυσική Αγωγή
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΗΘΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Κεφ.15 Τακτικεσ επιτυχιασ στο σχολείο
Τ.Ε.Ι ΑΘΗΝΑΣ Σ.ε.υ.π. ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ e-portfolio
μαθαίνω για την κατασκηνωτική Ζωή
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Μετρήσεις Μάζας – τα διαγράμματα Ηλ. Μαυροματίδης
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ 10 συμβουλές ΣΤ΄2.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ.
Γνωριμία με το Λογισμικό του Η/Υ
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Α’ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΒΡΕΦΙΚΟ ΤΜΗΜΑ 21/01/ /04/2013 Φοιτήτρια:Σηφάκη Ελένη Επόπτρια καθηγήτρια:Τσαούλα Κων/να.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Howard Gardner Θέμα: Ανακύκλωση.
Λιγότερα σκουπίδια άρα ένα καλύτερο αύριο
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
27o Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «NAI στη Ζωή ΌΧΙ στο τσιγάρο!»
ΛΙΑΣΗ ΙΩΑΝΝΑ ΛΙΟΣΑΤΟΥ ΡΕΓΓΙΝΑ 12/3/2012. DENTAL DISTRESS Το παιχνίδι αυτό βρίσκεται στον ιστότοπο : Distress.html.
ΤΙ ΥΛΙΚΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΜΕ
Περιβαλλοντική Ομάδα 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
ΤΜΗΜΑ Γ΄ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ ΕΠΑΛ
ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Μαθησιακά κέντρα:. Η μουσική, ο ρυθμός, το τραγούδι και η κατασκευή αυτοσχέδιων μουσικών οργάνων Η μουσικοκινητική αγωγή είναι όρος ταυτόσημος με τη ρυθμική.
Αυτόνομοι Πράκτορες Ακολουθία κινήσεων για τον ΝΑΟ Στόχος είναι ο ΝΑΟ να ρίχνει την μπάλα σε ένα καλάθι του basket και να βάζει «καλαθιά»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
E-Portfolio Ελένη Πατσά Α.Μ:
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Μάθημα: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών & Παραγωγικών Δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση Τίτλος: Καταγραφή.
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
8° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Ήχος.
9° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Χρόνος.
ΤΙ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση ΣΥΝ-αισθηματα 6 Μαρτίου 2014 Μαρία-Πηγή Ευταξιοπούλου Μάθε πώς τον φόβο να μειώσεις... κι εσύ κεφάλι.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Ελευθερία στα σχολεία Οδηγός εγκατάστασης Ubuntu Ltsp + Εκπαιδευτικό υλικό.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΤΣΟΥΓΚΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Τ.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης : 9 ος Παιδικός Σταθμός Δ. Βύρωνα Διεύθυνση : Βορείου Ηπείρου 7 Τηλέφωνο επικοινωνίας :
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.1: Ζωγραφική και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΠΑΞΩΝ. Ο σκοπός του θέματος είναι η συγγραφή στίχων και σύνθεση μελωδίας όπως και η κατασκευή μουσικών οργάνων μέσα από δημιουργική.
ΤΜΗΜΑ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ. ΤΜΗΜΑ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ TΕΙ ΑΘΗΝΩΝ ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ ( ΙΩΑΝΝΙΝΑ)
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Κελεπούρη Μαρία Σπανός Βασίλειος Χρυσικού Χρυσάνθη ΒΟΛΟΣ, 31/05/2016
«Φτιάχνοντας» την Άνοιξη!!!
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Προσχολική Παιδαγωγική
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ηλεκτροστατικές Αλληλεπιδράσεις
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΦΤΙΑΞΕ τον δικό σου βοηθό ενάντια στις ψείρες
ΕΛΕΝΗ ΚΑΤΣΙΑΝΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ. Για την αδρή, λεπτή κινητικότητα και τα συναισθηματικά στάδια των γονέων μέχρι την αποδοχή της διάγνωσης της αναπηρίας.
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Λουσικών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΡΑΣΕΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΕ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΣΤΟ ΒΡΕΦΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ: ΤΣΙΛΩΝΗ ΜΑΡΙΑ Α.Μ. : 690/07044 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΟΠΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ: ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΤΡΥΦΑΙΝΗ ΕΤΟΣ : 2011-2012

Γνωρίζοντας ότι στη βρεφική ηλικία διαδραμματίζουν σημαντικό ρόλο οι αισθήσεις θέλησα να ενισχύσω την ανάπτυξη αυτών, παρέχοντας ποικίλα ερεθίσματα. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ: Να βοηθήσω στην ανάπτυξη της αίσθησης της αφής, μέσα από το άγγιγμα διαφορετικών υλικών ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ: Αυτοσχέδια βιβλία αφής με υλικά όπως σατέν,βαμβακερα, βελουτέ υφάσματα,κουμπιά,κορδέλες, τούλια,χαρτόνια,γκοφρέ κλπ.

ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΘΗΚΕ Η ΔΡΑΣΗ: Με τη βοήθεια μιας γαντόκουκλας κάλεσα τα παιδιά κοντά μου και τους παρουσίασα τα βιβλία αφής. Αρχικά τα άφησα να τα επεξεργαστούν μόνα τους και στη συνέχεια τα πλησίασα και κάθησα κοντά τους.

Δράση: «Το κουτί των θησαυρών» ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ: Μεγάλο χάρτινο κουτί, σφουγγάρια,υφάσματα,ξύλινες κουτάλες,κορδέλες,μικρή πλαστική μπάλα από αλουμινόχαρτο και πλαστική αντίστοιχα

Δράση: Πατάμε χωρίς κάλτσες στα μαγικά χαλάκια! ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ:«Χαλάκια» από εφημερίδες,αλουμινόχαρτο, λαδόκολλα,ζελατίνη,πλαστική σακούλα,χαρτόνι οντυλέ,βελουτέ,κανσον

Δράση: «Αγγίζω και βρίσκω τι είναι» ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ: Υφασμάτινη τσάντα, μικρή πλαστική μπάλα,τουβλάκια,πιπίλα,ζωάκι,κουδουνίστρα

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ:Να ενισχύσω τα παιδιά στην ανάπτυξη της ακοής εστιάζοντας στη διαφορά του ήχου που παράγεται από διαφορετικά αντικείμενα Δράση: Μουσική από μικρά πλαστικά μπουκάλια.

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ: Μικρά πλαστικά μπουκάλια που περιέχουν ρύζι, φασόλια, ρύζι, νερό, καλαμάκια, χαρτάκια

ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΘΗΚΕ Η ΔΡΑΣΗ: Παρουσιάσα στα παιδιά μία τσάντα στην οποία περιέχονται τα πλαστικά μπουκάλια, το καθένα από τα οποία περιέχει διαφερετικό υλικό.Κούνησα τη τσάντα παράγοντας έτσι πολλούς διαφορετικούς ήχους ταυτόχρονα και έπειτα την άφησα κοντά τους,παρατηρώντας τις αντιδράσεις τους και ενθαρρύνοντάς τα να ακούσουν τις διαφορές μεταξύ των ήχων που παράγονται από τα μπουκάλια

Δράση:Παράγουμε ήχους μέσα από διαφορετικά αντικείμενα!

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ: Να ενισχύσω την ανάπτυξη της όσφρησης των παιδιών Δράση: Απολαμβάνω μυρωδιές! ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ: Χάρτινα κουτιά με εσπεριδοειδή ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ: Να ενισχύσω την ανάπτυξη της όσφρησης των παιδιών

Eπεκτείνουμε και σ’άλλους τομείς ανάπτυξης των παιδιών Δράση: Στίβοντας σφουγγαράκια

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ: Λεκάνη με νερό,μικρά σφουγγαράκια

Δράση:Παιχνίδι με τα μαγνητάκια και το δίσκο ψησίματος ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ: Να βοηθήσω τα παιδιά στην ανάπτυξη της λεπτής κινητικότητας και πιο συγκεκριμένα να καταφέρουν να χρησιμοποιήσουν τη παλάμη τους ώστε να τραβήξουν τα μαγνητάκια aπό το δίσκο ψησίματος.

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ: Δίσκος ψησίματος,διαφόρου τύπου μαγνητάκια

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ: Να ενισχύσω την ανάπτυξη των λεπτών χειρισμών και πιο συγκεκριμένα την κίνηση της λαβίδας (αντίχειρας-δείχτης)

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΥΛΙΚΟ:Ξύλινο καλάθι, χρωματιστά μανταλάκια,σκοινί

Δράση: Παιχνίδι με χαρτόκουτα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ:Να βοηθήσω τα παιδιά να ενισχύσουν την αδρή κινητικότητα

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ:Να νιώσουν τα παιδιά μεγαλύτερη ασφάλεια στο χώρο του παιδικού σταθμού Δράση: Κολάζ με οικογενειακές φωτογραφίες

ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΘΗΚΕ Η ΔΡΑΣΗ: Με τη βοήθεια μιας γαντόκουκλας κάλεσα τα παιδιά κοντά μου και τους ζήτησα να ψάξουν μέσα στο καλάθι τη δική τους φωτογραφία και να μας «συστήσουν» την οικογένειά τους!

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ:Να ενισχύσω την ανάπτυξη της λεπτής κινητικότητας των παιδιών

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ:Να δώσω διάφορα ερεθίσματα για μίμηση και να τα ενθαρρύνω να χρησιμοποιήσουν το λόγο για να εκφραστούν

Ας μην ξεχνάμε ότι η βρεφική ηλικία είναι μία πολύ ευαίσθητη περίοδος και χρειάζεται ιδιαίτερη αγάπη και φροντίδα... Στα πλαίσια της πρακτικής μου άσκησης στο βρεφικό τμήμα πραγματοποιήθηκαν πολλαπλές δραστηριότητες γύρω από το γλωσσικό τομέα και της αδρής κινητικότητας, τα οποία δεν ήταν δυνατό να τις αποτυπώσω σε φωτογραφίες...