ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
Advertisements

ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ιανουάριος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Μάρτιος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ "ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΔΕΛΤΑ"
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2013 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΙΟΥΛΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Έρευνα της ΣΤ’2 τάξης με θέμα «Ατυχήματα στο χώρο του σχολείου»
1 5 Δεκεμβρίου 2009 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Πανεπιστήμιο Κρήτης Υπουργείο Υγείας Υπουργείο Παιδείας&Πολ/μού.
© ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Ιανουάριος 2011 Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 © ΕΚΛΟΓΙΚΟ.
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Αποτελέσματα μετρήσεων σύστασης σώματος
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΘΕΜΑ:ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ. ΟΜΑΔΑ:ΧΧΧΕ.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Πόσες ώρες την ημέρα χρησιμοποιείτε το κινητό;
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓ. ΥΓΕΙΑΣ 43ου ΓΥΜΝ.) 1) Είστε αγόρι; □ ή κορίτσι ;□ 2) Πόσο ετών είστε; □ 3) Έχετε δεχθεί.
Μάιος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν το Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ το 2008 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ-ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
B΄ Δ ΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓΙΟΥ ΔΟΜΕΤΙΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ : ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΘΗΚΑΝ ΜΕ ΘΕΜΑ « ΕΠΙΛΥΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ - ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ »
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ.
ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ. ΕΧΘΡΟΣ ‘Η ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ;
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ> 2006-2009 ΛΥΚΕΙΟ ΕΘΝΟΜΑΡΤΥΡΑ ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ ΣΤΡΟΒΟΛΟΥ

ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ 2

Στόχοι του προγράμματος Να εντοπισθεί το ποσοστό χρήσης ή και κατάχρησης του κινητού τηλεφώνου από τους μαθητές του σχολείου μας. Να ενημερωθούν οι μαθητές και να κατανοήσουν τις συνέπειες της χρήσης του κινητού τηλεφώνου. Να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές μας έτσι ώστε να μειώσουν την αλόγιστη χρήση του κινητού τηλεφώνου και να κάνουν σωστή και αναγκαία χρήση. Στον περιβάλλοντα χώρο υπάρχουν εκατοντάδες πηγές μη ιονίζουσας ακτινοβολίας. Επανειλημμένες μελέτες προσπαθούν να αποδείξουν είτε ότι είναι ακίνδυνες ή ότι αντίθετα κρύβουν πολλαπλούς κινδύνους. Δημιουργούμε συνεχώς νέους τρόπους χρήσης της μη ιονίζουσας ακτινοβολίας. Όπως : Γραμμές μεταφοράς υψηλής τάσης του ηλεκτρικού ρεύματος Ασύρματα τηλέφωνα Ασύρματα δίκτυα επικοινωνίας ηλεκτρονικών υπολογιστών. Ασύρματη τηλεκατεύθυνση παιχνιδιών, όπως αυτοκινήτων, αεροπλάνων Φούρνοι μικροκυμάτων Κινητό τηλέφωνο Τηλεόραση Σύστημα παρακολούθησης βρεφών Ακτινοβολία από τους ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς 3

Δραστηριότητες που έγιναν Έρευνα με τη βοήθεια ερωτηματολογίου το οποίο απάντησαν όλα τα παιδιά της Β΄Λυκείου. Επεξεργασία - ανάλυση ερωτηματολογίου και διεξαγωγή συμπερασμάτων. Η χρήση του κινητού τηλεφώνου από παιδιά κάτω των 16 ετών πρέπει να αποφεύγεται. Τα παιδιά πρέπει να χρησιμοποιούν το κινητό τηλέφωνο μόνο όταν κρίνεται απολύτως αναγκαίο και για πολύ μικρή χρονική διάρκεια. Η χρήση διαφόρων ακουστικών μέσων , όπως Hands Free και Blue Tooth, επιβάλλεται, αφού είναι αποδεδειγμένο ότι κρατά μακριά ένα μεγάλο μέρος της εκπεμπόμενης ακτινοβολίας. Η χρήση του κινητού τηλεφώνου στο αυτοκίνητο με τον κλασικό τρόπο θα πρέπει να αποφεύγετε. Μπορούμε να το χρησιμοποιούμε με Hands free ή Blue tooth, αλλά να το τοποθετούμε μακριά από το σώμα μας και κοντά στο παράθυρο ώστε να μπορεί να εξέρχεται η ακτινοβολία. Έχει παρατηρηθεί ότι, αν χρησιμοποιείται το κινητό τηλέφωνο κατά τη διάρκεια της οδήγησης, αυξάνονται οι πιθανότητες ατυχήματος, αφού ο οδηγός δυσκολεύεται να διατηρήσει σταθερή ταχύτητα και απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο αυτοκίνητο Το κινητό τηλέφωνο πρέπει να βρίσκεται μακριά από τους χώρους που περνάμε τις περισσότερες ώρες. 4

Κατοχή κινητού τηλεφώνου Ναι Όχι Ηλικία απόκτησης κινητού 9-11 χρονών Ν (%) Φύλο Αγόρια Κορίτσια 102 (51.3) 97 (48.7) Κατοχή κινητού τηλεφώνου Ναι Όχι 198 (99.5) 1 (0.5) Ηλικία απόκτησης κινητού 9-11 χρονών 12-14 χρονών 15-16 χρονών 46 (23.1) 140 (70.4) 13 (6.5) Είστε ενήμεροι για τις επιπτώσεις του στην υγεία σας; 178 (91.3) 17 (8.7) Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου

Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου Έχετε παρατηρήσει κάποιου είδους κατάχρηση του κινητού από τους μαθητές; 33,85% 29,74% 20,51% 15,90% Δεν έχω παρατηρήσει κατι τέτοιο 2- 3 φορές Αρκετές φορές Αυτό γίνεται συνεχώς Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου

Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου Νιώθετε εξαρτημένοι από το κινητό σας; Νιώθετε εξαρτημένοι από το κινητό σας; 26,67% 22,05% 21,03% 17,44% 12,82% Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου

Τελικό συμπέρασμα Από την ανάλυση των αποτελεσμάτων που προέκυψαν από το ερωτηματολόγιο συμπεραίνουμε ότι οι μαθητές παρόλο που πιστεύουν ότι το κινητό τηλέφωνο έχει επιπτώσεις στη ψυχική και σωματική τους υγεία , όχι μόνο το χρησιμοποιούν αλλά κάνουν και κατάχρηση αυτού με αποτέλεσμα να επηρεάζεται και η σχολική τους ζωή.

Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου Στα πλαίσια της εκπαιδευτικής έκθεσης παρουσιάσαμε την εργασία μας που έγινε στην Κρατική Έκθεση στις 20 Φεβρουαρίου, η οποία άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις σε όσους είχαν την ευκαιρία να την παρακολουθήσουν Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου

Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου Στα πλαίσια του προγράμματος οργανώθηκε διάλεξη στο σχολείο μας με ομιλητές από διαφορετικούς φορείς. - Πέτρος Χαράλαμπους , Υπεύθυνος Ανάπτυξης Προϊόντων στη CYTAMOBILE-VOTAFONE - Κυριακή Πάντζιαρου, Λειτουργός ηλεκτρονικών επικοινωνιών στο Υπουργείο Συγκοινωνιών και Έργων. - Δρ.Ελπιδοφόρος Σωτηριάδης , Ιατρός Εργασίας. Το συνέδριο παρακολούθησαν παιδιά που είχαν συμπληρώσει τα ερωτηματολόγια που στο μεταξύ είναι στη Γ΄ Λυκείου τα οποία ενημερώθηκαν για : Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου

Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου Την εξέλιξη του κινητού τηλεφώνου. Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου

Πώς λειτουργεί η κινητή τηλεφωνία; Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου

Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου Είναι επικίνδυνες οι μη ιονίζουσες ακτινοβολίες; Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου

Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου Επιστημονικές έρευνες Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου

Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου   Με θέμα το κινητό τηλέφωνο και πως επηρεάζει την ζωή τους τα παιδιά του σχολείου μας συμμετείχαν σε διαγωνισμό αφίσας και σχεδίου που προκήρυξε το σχολείο μας. Τα παιδιά ζωγράφισαν και δημιούργησαν με την ελπίδα να στείλουν θετικά και αρνητικά μηνύματα για τα κινητά τηλέφωνα και τις επιπτώσεις που έχουν στην ζωή τους.   Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου

Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου Το πρώτο και δεύτερο βραβείο πήραν τα πιο κάτω έργα. Η μαθήτρια που κέρδισε το πρώτο βραβείο πήρε ένα κινητό τηλέφωνο δώρο !!! Ευχόμαστε από τώρα και στο εξής να το χρησιμοποιεί πιο σωστά....... Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου

Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου Έγινε πινακίδα στην οποία αναρτήθηκαν τα αποτελέσματα και συμπεράσματα της έρευνας . Η πινακίδα βρίσκεται στην κεντρική είσοδο του σχολείου με στόχο όλα τα παιδιά του σχολείου να ενημερωθούν για τα αποτελέσματα της έρευνας . Η εργασία έχει δημοσιευθεί επίσης στο περιοδικό και την ιστοσελίδα του σχολείου μας την οποία μπορείται να επισκεφθείται και εσείς . Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου

Ανακτήστε την μοναξιά σας. Αφού σας ευχαριστήσουμε που μας ακούσατε να στείλουμε και ένα μηνυμα προς όλους……. Κλείστε για λίγο το πολύτιμο κινητό σας (βγάλτε και την μπαταρία για παν ενδεχόμενο…). Ανακτήστε την μοναξιά σας. Αντί του «πού είσαι;» που απευθύνεται συνήθως στους άλλους, αυτή τη φορά αναρωτηθείτε: «Πού πάμε ;»…

Ομάδα που συνέβαλε στην διεξαγωγή της εργασίας: Οι μαθήτριες :Στυλιανού Μαρίνα Ανδρέου Παναγιώτα Χαριλάου Χρυσοβαλάντω Ιωάννα Γιαννακού Οι καθηγητές: Αυγούστα Κοκκοφίτου Χρίστος Κουλλάς Παναγιώτα Πούγιουρου Μαρία Καμένου Μαρία Ηροδότου Χρυστάλλα Χριστοφόρου Μαρία χατζηστυλλή Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου Λύκειο Εθνομάρτυρα Κυπριανού Στροβόλου