Γιατί να μελετούμε Ιστορία;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ιστορία του Πέπε.
Advertisements

Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
Ένας πατέρας με οικονομική άνεση, θέλοντας να διδάξει στο γιο του τι σημαίνει φτώχεια, τον πήρε μαζί του για να περάσουν λίγες μέρες στο χωριό, σε κάτι.
Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
Φωτεινή Σοφία Κατερίνα Γιώργος
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΗΜΕΡΑ ΓΛΩΣΣΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΦΥΛΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Το να γίνεις ευτυχισμένος είναι μία απόφαση… Έχει ήχο.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Δραστηριότητες προσομοίωσης
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
Οι μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού Σταυρίνα Άννα. Μια φορά και έναν καιρό στο σχολείο των κοντοπόδαρων καθώς παίζανε μπάλα εμφανίστηκε ένας μακροπόδαρος που τον.
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΚΛΑΔΟΙ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
Απο τον ευθυ στον πλαγιο λογο
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
ΠΟΡΕΙΑ ΖΩΗΣ Ένα φυλλάδιο με ερωτήσεις οι οποίες τονίζουν τα πιο σημαντικά γεγονότα της ζωής μας ως τώρα. Οι απαντήσεις ήταν διαφορετικές από τον καθένα.
Βασικές έννοιες των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο Συνάντηση 1 η.
“Μια μέρα στη ζωή του μικρού Ιάσονα” Ο Μυκηναϊκός κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Συνδέσεις στο σήμερα. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Επιμέλεια:
6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο Μίλα, μη φοβάσαι! Το υλικό είναι από την ιστοσελίδα
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
Διδακτική Πρόταση 5: Πηγές, ερωτήματα και τεκμήρια
Ήχος, Επιχειρηματολογία στις Φ.Ε, εναλλακτικές αντιλήψεις μαθητών
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
Διδακτική Πληροφορικής
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΞΕΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ
Αυτόνομοι Πράκτορες Ενισχυτική Μάθηση (Q-learning algorithm) in PONG Χανιά, 4/3/2011 Μπαμπαλής Μπάμπης.
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Είναι άδικο: M ία π ροσέγγιση της έννοιας της αδικίας μέσα από μια αφήγηση Νηπιαγωγός : Αμαλία Παππά 10 ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Θήβας.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Γίνε μέρος της λύσης Τι; Πώς; Πότε;.
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
Φιλοσοφία για τα γερατειά.
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Σ.Ε.Π. Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός 5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
ΕΝΟΤΗΤΑ Δ΄: επίλυση προβλημάτων
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Πανελλήνια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
7ο Δημοτικό Σχολείο Χίου
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γιατί να μελετούμε Ιστορία; Χαρά Μακρυγιάννη, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, 2010 1

Γιατί να μελετούμε Ιστορία; Μαθαίνουμε πως ήταν στο παρελθόν Μαθαίνουμε πώς να σκεφτόμαστε Μαθαίνουμε να επιχειρηματό-λογούμε Γιατί να μελετούμε Ιστορία; Μαθαίνουμε για πράγματα που συμβαίνουν στον κόσμο σήμερα Γινόμαστε πιο ενημερωμένα άτομα Αποκτούμε δεξιότητες που θα μας χρειαστούν και σε άλλα σχολικά μαθήματα

Μαθαίνουμε πως ήταν στο παρελθόν Γιατί να μελετούμε Ιστορία;

Μαθαίνουμε πώς ήταν η ζωή στο παρελθόν Σκέφτηκες εσύ για παράδειγμα: Πώς ήταν η ζωή στα χρόνια του παππού και της γιαγιάς; Γιατί έχει αυτό το όνομα το σχολείο σου; Τι άλλαξε και τι έμεινε το ίδιο στη σχολική ζωή των παιδιών με το πέρασμα των χρόνων; Τι θα έκανες αυτή τη στιγμή αν ζούσες στο παρελθόν;

Μαθαίνουμε πώς να σκεφτόμαστε Μαθαίνουμε πως ήταν στο παρελθόν Μαθαίνουμε πώς να σκεφτόμαστε Γιατί να μελετούμε Ιστορία;

Μαθαίνουμε πώς να σκεφτόμαστε Εσύ μαθαίνεις: πώς να ρωτάς ερωτήσεις και να χρησιμοποιείς τεκμήρια για να καταλήξεις σε συμπεράσματα πώς να εξετάζεις διάφορες και διαφορετικές απόψεις. …

Μαθαίνουμε για πράγματα που συμβαίνουν στον κόσμο σήμερα Μαθαίνουμε πως ήταν στο παρελθόν Μαθαίνουμε πώς να σκεφτόμαστε Γιατί να μελετούμε Ιστορία; Μαθαίνουμε για πράγματα που συμβαίνουν στον κόσμο σήμερα

Μαθαίνουμε για πράγματα που συμβαίνουν στον κόσμο, σήμερα Εσύ εξετάζεις: γιατί υπάρχουν σήμερα χώρες πολύ πλούσιες και χώρες πολύ φτωχές σε συγκεκριμένα μέρη του πλανήτη μας γιατί υπάρχουν σήμερα χώρες που πολεμούν η μια την άλλη. …  

Γιατί να μελετούμε Ιστορία; Μαθαίνουμε πως ήταν στο παρελθόν Μαθαίνουμε πώς να σκεφτόμαστε Γιατί να μελετούμε Ιστορία; Μαθαίνουμε για πράγματα που συμβαίνουν στον κόσμο σήμερα Αποκτούμε δεξιότητες που θα μας χρειαστούν και σε άλλα σχολικά μαθήματα

Αποκτούμε δεξιότητες που θα μας χρειαστούν και σε άλλα σχολικά μαθήματα  Εσύ μαθαίνεις: πώς να γράφεις λεπτομερείς και τεκμηριωμένες απαντήσεις πώς να χρησιμοποιείς πληροφορίες από διάφορες πηγές, για να δημιουργείς τη δική σου εργασία. Αυτές οι δεξιότητες θα σε βοηθήσουν να διαβάσεις κι εσύ εφημερίδες και να παρακολουθήσεις τις ειδήσεις στην τηλεόραση, επειδή θα καταλάβεις πια πως υπάρχει πέρα της μιας πλευράς σε κάθε ιστορία. 

Γιατί να μελετούμε Ιστορία; Μαθαίνουμε πως ήταν στο παρελθόν Μαθαίνουμε πώς να σκεφτόμαστε Γιατί να μελετούμε Ιστορία; Γινόμαστε πιο ενημερωμένα άτομα Μαθαίνουμε για πράγματα που συμβαίνουν στον κόσμο σήμερα Αποκτούμε δεξιότητες που θα μας χρειαστούν και σε άλλα σχολικά μαθήματα

Γινόμαστε πιο ενημερωμένα άτομα Εσύ αρχίζεις να καταλαβαίνεις τις ιστορικές πληροφορίες που υπάρχουν γύρω σου, σε μια σειρά κινουμένων σχεδίων, σε μια ταινία, σε μια διαφήμιση, σε ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι και να διακρίνεις την ιστορική γνώση από τη φαντασία. Σου δίνεται η ευκαιρία να διερευνήσεις π.χ. τις αιτίες και τα αποτελέσματα των αποφάσεων που παίρνουν οι άνθρωποι, και να αξιολογήσεις αυτές τις αποφάσεις τους με βάση τα δεδομένα της συγκεκριμένης περιόδου.

Μαθαίνουμε να επιχειρημα-τόλογούμε Μαθαίνουμε πως ήταν στο παρελθόν Μαθαίνουμε να επιχειρημα-τόλογούμε Μαθαίνουμε πώς να σκεφτόμαστε Γιατί να μελετούμε Ιστορία; Μαθαίνουμε για πράγματα που συμβαίνουν στον κόσμο σήμερα Γινόμαστε πιο ενημερωμένα άτομα Αποκτούμε δεξιότητες που θα μας χρειαστούν και σε άλλα σχολικά μαθήματα

Μαθαίνουμε να επιχειρηματολογούμε Εσύ μαθαίνεις: πώς να οργανώνεις τα επιχειρήματά σου σε μια συζήτηση πώς να εκφράζεις την άποψή σου χωρίς φόβο και τεκμηριωμένα πώς να αντικρούεις τεκμηριωμένα και με σεβασμό μια αντίθετη με τη δική σου άποψη.

Γιατί να μελετούμε Ιστορία; Μαθαίνουμε πως ήταν στο παρελθόν Μαθαίνουμε πώς να σκεφτόμαστε Μαθαίνουμε να επιχειρηματό-λογούμε Γιατί να μελετούμε Ιστορία; Μαθαίνουμε για πράγματα που συμβαίνουν στον κόσμο σήμερα Γινόμαστε πιο ενημερωμένα άτομα Αποκτούμε δεξιότητες που θα μας χρειαστούν και σε άλλα σχολικά μαθήματα