Facebook & Ελληνικές Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες: μια χρηστοκεντρική προσέγγιση ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΜΗΜΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Advertisements

Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Πέτσας Δημήτριος Παρουσίαση στο μάθημα: Ψηφιακές Βιβλιοθήκες
21ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 2012
Μαρία Βαρένα, Μαρία Σαρπότα Δρ. Βασίλειος Σάλτας Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών ΣΤΕΦ, ΤΕΙ Σερρών
Σχέδιο Δράσης Σ.Δ.Ε. Αγρινίου
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O.
ΑμεΑ & Εκπαίδευση Βιβλιοθηκονόμων στην Ελλάδα
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
1 Απόσταση και βιβλιοθήκες ή πώς ερμηνεύεται η επικοινωνία των χρηστών με τα κέντρα πληροφορίας και γνώσης στις σημερινές συνθήκες Κατερίνα Τοράκη Τεχνικό.
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Οι απόψεις των υπευθύνων των Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών για τη Συναισθηματική Νοημοσύνη» Ιφιγένεια.
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
Google docs Google docs forms
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Ψηφιακό Χάσμα O αναλφαβητισμός στον 21 ο αι. 15 Μαρτίου 2010 Ντέπη Τζιμέα Δ/νση Εταιρικής Επικοινωνίας.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν το Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ το 2008 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ-ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Ιωάννινα, Σεπτεμβρίου 2008 Σύγχρονες υπηρεσίες ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών: έχουμε πετύχει τους στόχους.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Σοφία Τζελέπη, App Inventor ΜΕΡΟΣ B’ Σοφία Τζελέπη,
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Αξιολόγηση Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Έρευνες Ικανοποίησης Χρηστών Σκρέτα Χριστίνα Γεωργακοπούλου Ιφιγένεια.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Πολιτικών Μηχανικών Μ.Α.Μιμίκου Καθηγήτρια ΕΜΠ « Πολιτικές Φύλου στα Πανεπιστήμια » 21 Νοεμβρίου 2005.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
«…Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε…: Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών σεμιναρίων της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου» 17 ο Πανελλήνιο.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Residency Database Residency Database Project IFMSA Transnational project Από τηv Ελληνική Επιτροπή Διεθνών Σχέσεων και Ανταλλαγών Φοιτητών Ιατρικής (HelMSIC)
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 25  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 6 (24%) και Μη Ικανοποιητικά 19 (76%)  Μη Συμμορφώσεις : 257  Διορθωτικές.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
Google docs Google docs forms
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Facebook & Ελληνικές Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες: μια χρηστοκεντρική προσέγγιση ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΜΗΜΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΩΝ katerinakarag@hotmail.gr ΒΑΣΙΛΑΚΑΚΗ ΕΥΓΕΝΙΑ evevasilak@gmail.com

ΣΚΟΠΟΣ- ΣΤΟΧΟΙ Η αποτύπωση της ελληνικής πραγματικότητας σχετικά με την υιοθέτηση του Facebook από τους φοιτητές/ χρήστες για την αλληλεπίδραση με τις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες. Ειδικότερα, συμβάλλει στη περιγραφή του τρόπου χρήσης του Facebook από τους φοιτητές/ χρήστες για την επικοινωνία με τις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες και την ικανοποίηση των πληροφοριακών αναγκών τους. Θεωρητική προσέγγιση των Κοινωνικών Δικτύων (Social Networks) Καταγραφή των συνηθειών των χρηστών Επικοινωνία των χρηστών με τις Ελληνικές Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Σκοπός- Στόχοι Ορισμός Βιβλιογραφική Επισκόπηση Μεθοδολογία Ερωτηματολόγιο Αποτελέσματα Σχεδιαγράμματα Συμπεράσματα Επίλογος

ΟΡΙΣΜΟΣ Ως Κοινωνικά Δίκτυα (Social Networks) ορίζονται οι δικτυακές υπηρεσίες (web based services), οι οποίες στοχεύουν να παρέχουν τη δυνατότητα στους χρήστες να δημιουργούν προσωπικές σελίδες (profiles), να συνδέονται με τις επαφές τους και να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους (Boyd & Ellison, 2008)

FACEBOOK Το Facebook ξεκίνησε μόλις το 2004 και απευθυνόταν αποκλειστικά στους φοιτητές του Πανεπιστημίου Harvard. Λόγω της ραγδαίας ανάπτυξής του, μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, ο οποιοσδήποτε με απλή σύνδεση στο διαδίκτυο και ένα λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email account) μπορούσε να εξασφαλίσει πρόσβαση.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ 1/3 Facebook & Βιβλιοθήκες Chu και Meulemans (2008): Χρήση Κοινωνικών Δικτύων από τις βιβλιοθήκες για την προσέγγιση χρηστών και προώθηση των υπηρεσιών τους Secker (2008): Διερεύνηση της χρήσης των Κοινωνικών Δικτύων σε βιβλιοθήκες

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ 2/3 Facebook- Βιβλιοθήκες & Χρήστες Mack & Head, (2007): Καταγραφή και επεξεργασία αναρτήσεων στην προσωπική σελίδα (Profile) της βιβλιοθήκης στο Facebook Gerolimos (2011): Ανάλυση διάδρασης των χρηστών του Facebook με Αμερικανικές Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ 3/3 Ελληνική Βιβλιογραφία Ανδρέου κ.α. (2007): Εξοικείωση των Επιστημόνων Πληροφόρησης στις υπηρεσίες των κοινωνικών δικτύων Αξιολόγηση της χρησιμότητας και χρηστικότητας των εργαλείων του Παγκόσμιου Ιστού Δεύτερης Γενιάς (Web 2.0) από Έλληνες και Κυπρίους βιβλιοθηκονόμους Kαταγραφή των απόψεων των βιβλιοθηκονόμων σχετικά με την χρήση των εργαλείων του Παγκόσμιου Ιστού Δεύτερης Γενιάς (Web 2.0)

Μεθοδολογια 1/2 Ερωτηματολόγιο (Questionnaire) Η μέθοδος του Ερωτηματολογίου (Questionnaire) ανήκει στις ποσοτικές μεθόδους έρευνας (Τσιπλήρας, 2006). Οι ποσοτικές μέθοδοι επικεντρώνονται σε αριθμητικά δεδομένα και σε στατιστικές συγκρίσεις, καθώς και στη μέτρηση των θεωρητικών εννοιών μέσω εργαλείων, όπως είναι το τυποποιημένο ερωτηματολόγιο, προκειμένου να εξάγουν αιτιακές σχέσεις (McLean, 1993). Θεωρήθηκε η καταλληλότερη μέθοδος, καθώς το ερωτηματολόγιο που αναπτύχθηκε συνέβαλε στην καταγραφή των συνηθειών των χρηστών σχετικά με την επικοινωνία με τις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες μέσω της χρήσης του κοινωνικού δικτύου «Facebook».

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ 2/2 Διεξαγωγή έρευνας Το Ερωτηματολόγιο μοιράστηκε σε φοιτητές του Τμήματος Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης του ΤΕΙ Αθηνών. Η περίοδος διεξαγωγής της έρευνας ήταν τον Ιούνιο του 2012.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Το παρόν ερωτηματολόγιο αναπτύχθηκε στο πλαίσιο της εκπόνησης πτυχιακής εργασίας με τίτλο «Χρήστες Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών και Κοινωνικά Δίκτυα: ανάλυση της αλληλεπίδρασής τους». Στόχος του ερωτηματολογίου είναι η καταγραφή των συνηθειών των χρηστών σχετικά με την επικοινωνία με τις Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες μέσω της χρήσης του Κοινωνικού Δικτύου «Facebook». Το ερωτηματολόγιο είναι ανώνυμο και όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τις ανάγκες εκπόνησης της εν λόγω πτυχιακής εργασίας. Το ερωτηματολόγιο αποτελείται από ερωτήσεις ως επί το πλείστον πολλαπλής επιλογής και η συμπλήρωση του δεν ξεπερνά κατά μέσο όρο τα πέντε λεπτά. Σας ευχαριστούμε για τη πολύτιμη βοήθειά σας. Καραγιώργου Κατερίνα Επιβλέπων Καθηγητής: Βασιλακάκη Ευγενία

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 1/39 Σχεδιάγραμμα 1. Φύλο Ερωτώμενων

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 2/39 Σχεδιάγραμμα 2. Ηλικιακές Ομάδες Ερωτώμενων

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 3/39 Σχεδιάγραμμα 3. Έτος Σπουδών Ερωτώμενων

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 4/39 Σχεδιάγραμμα 4. Διατήρηση προσωπικής σελίδας (Profile) στο Facebook από τους ερωτώμενους

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 5/39 Σχεδιάγραμμα 4.1. Συχνότητα χρησιμοποίησης του Facebook από τους Ερωτώμενους

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 6/39 Σχεδιάγραμμα 5. Ώρες σύνδεσης στο Facebook

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 7/39 Σχεδιάγραμμα 6. Μέσο πρόσβασης στο Facebook

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 8/39 Σχεδιάγραμμα 7. Λόγοι που χρησιμοποιούν το Facebook

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 9/39 Σχεδιάγραμμα 8. Γνώση των Ερωτώμενων, των προσωπικών σελίδων (Profile) στο Facebook των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 10/39 Σχεδιάγραμμα 9. Προσθήκη στις προσωπικές σελίδες (Profile) των Ερωτώμενων, οι προσωπικές σελίδες (Profile) των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 11/39 Σχεδιάγραμμα 9.1. Λόγοι που δεν πρόσθεσαν τις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 12/39 Σχεδιάγραμμα 9.2. Ο λόγος που επιλέχθηκε αρχικά η προσθήκη των προσωπικών σελίδων (Profile) των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών από τους Ερωτώμενους

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 13/39 Σχεδιάγραμμα 10. Συχνότητα επίσκεψης των Ερωτώμενων στις προσωπικές σελίδες (Profile) των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 14/39 Σχεδιάγραμμα 11. Λόγος που ο Ερωτώμενος επισκέπτεται κάθε φορά τη προσωπική σελίδα (Profile) των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 15/39 Σχεδιάγραμμα 12.1. Επιλογή “Μου αρέσει” (Like) σε μία δημοσίευση 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 16/39 Σχεδιάγραμμα 12.2. Σχολιασμός (Comment) σε μία δημοσίευση

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 17/39 Σχεδιάγραμμα 12.3. Ανάρτηση μιας δημοσίευσης (Post)

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 18/39 Σχεδιάγραμμα 12.4. Αποστολή μηνύματος (Message)

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 19/39 Σχεδιάγραμμα 12.5. Σύνδεση στη συνομιλία (Chat) για επικοινωνία με τη βιβλιοθήκη

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 20/39 Σχεδιάγραμμα 12.6. Αναζήτηση πληροφορίας για μία υπηρεσία της ακαδημαϊκής βιβλιοθήκης

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 21/39 Σχεδιάγραμμα 12.7. Αναζήτηση πληροφορίας για τη λειτουργία της ακαδημαϊκής βιβλιοθήκης (πχ. ωράριο)

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 22/39 Σχεδιάγραμμα 12.8. Κοινοποίηση (Share) πολυμεσικού υλικού

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 23/39 Σχεδιάγραμμα 12.9. Κοινοποίηση (Share) ενημερώσεων (News feed)

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 24/39 Σχεδιάγραμμα 12.10. Γράψιμο Ερωτώμενων στο τοίχο (Wall) των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 25/39 Σχεδιάγραμμα 12.11. Προβολή φίλων των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 26/39 Σχεδιάγραμμα 12.12. Προβολή φωτογραφιών των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 27/39 Σχεδιάγραμμα 13.1. Συχνή ενημέρωση των προσωπικών σελίδων (Profile) των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 28/39 Σχεδιάγραμμα 13.2. Ξεκάθαρος τρόπος επικοινωνίας με τις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 29/39 Σχεδιάγραμμα 13.3. Καθημερινές οι δημοσιεύσεις (Posts) των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 30/39 Σχεδιάγραμμα 13.4. Επίκαιρες οι δημοσιεύσεις (Posts) των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 31/39 Σχεδιάγραμμα 13.5. Ενδιαφέρουσες οι δημοσιεύσεις (Posts) των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 32/39 Σχεδιάγραμμα 13.6. Σχετικές οι δημοσιεύσεις (Posts) με τις δραστηριότητες της ακαδημαϊκής βιβλιοθήκης

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 33/39 Σχεδιάγραμμα 13.7. Οι δημοσιεύσεις (Posts) αφορούν το υλικό της ακαδημαϊκής βιβλιοθήκης

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 34/39 Σχεδιάγραμμα 13.8. Οι δημοσιεύσεις (Posts) είναι σχετικές με την επιστήμη που υπηρετεί η ακαδημαϊκή βιβλιοθήκη

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 35/39 Σχεδιάγραμμα 13.9. Οι δημοσιεύσεις (Posts) των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών αφορούν βάσεις δεδομένων

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 36/39 Σχεδιάγραμμα 13.10. Οι δημοσιεύσεις (Posts) αφορούν διάφορες εκδηλώσεις ή συνέδρια

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 37/39 Σχεδιάγραμμα 13.11. Γρήγορη απάντηση μηνυμάτων (message) από την ακαδημαϊκή βιβλιοθήκη

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 38/39 Σχεδιάγραμμα 13.12. Συνεχή διαθεσιμότητα των βιβλιοθηκονόμων της προσωπικής σελίδας (Profile) των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ- ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ 39/39 Σχεδιάγραμμα 13.13. Απάντηση ερωτημάτων με πολλαπλούς τρόπους από τους βιβλιοθηκονόμους της προσωπικής σελίδας (Profile) των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Το 21% δεν διατηρεί προσωπική σελίδα (Profile) στο Facebook. Το 59% δε γνωρίζει πως οι ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες έχουν προσωπική σελίδα (Profile) στο Facebook. Οι φοιτητές το χρησιμοποιούν καθημερινά ως μέσο επικοινωνίας με τους φίλους, το σχολιασμό των τεκταινόμενων και τη χρήση των παιχνιδιών που αυτό προσφέρει. Η ενημέρωση σχετικά με τη λειτουργία της βιβλιοθήκης, είναι ο κύριος λόγος που προσθέτουν οι φοιτητές τις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες. Η πλειοψηφία δεν είναι αρκετά ικανοποιημένη από τις προσωπικές σελίδες (Profile) των ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών και δεν επιδιώκουν να έχουν επικοινωνία με τις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες μέσω Facebook.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ 1/2 Οι ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες θα πρέπει: Να δημιουργήσουν ή/και να επανεξετάσουν την πολιτική τους σχετικά με τη δημιουργία και ενημέρωση των προσωπικών τους σελίδων στο Facebook. Να εστιάσουν στο πως θα ενημερώσουν και θα προβάλλουν τις σελίδες τους στους φοιτητές. Να τις κάνουν ποιο ενδιαφέρουσες ώστε οι φοιτητές να τις υιοθετούν, να επανέρχονται και να επικοινωνούν μέσω αυτών με τις βιβλιοθήκες τους. Να ενημερώνουν πιο συχνά το περιεχόμενο των σελίδων τους στο Facebook ώστε να διατηρούν το ενδιαφέρον των χρηστών τους.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ 2/2 Περαιτέρω έρευνα Μεγαλύτερο δείγμα φοιτητών και άλλων σχολών Διερεύνηση όλων των ειδών των βιβλιοθηκών Διερεύνηση των λόγων που δεν επιλέγουν τις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες οι φοιτητές/ χρήστες Χρήση ποιοτικότερων μεθόδων, όπως οι συνεντεύξεις

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!!