Εκπαιδευτική Ψυχαγωγία και Ρομποτική

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ιστορία του Πέπε.
Advertisements

Εκπαιδευτική Ψυχαγωγία:
ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
H Αιμιλία πήγε στο σχολείο ενώ δεν αισθανόταν πολύ καλά
Μωρό -μαθαίνει να μπουσουλάει -μαθαίνει να κάθεται -μαθαίνει να μιλάει -μαθαίνει να τρώει -το φροντίζουν η μαμά και ο μπαμπάς.
Συμπόσια και παιχνίδι Οι Έλληνες δεν μπορούσαν να ακούν θλιβερές συζητήσεις στα τραπέζια κι έτσι στα συμπόσια έπαιζαν παιχνίδια πνευματικά ή επιδεξιότητας.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
Το δοντάκι μου χάλασε.
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Έχεις δύο επιλογές! από το
Εμβαδό Ορθ. Παραλληλογράμμου = Μήκος Χ Πλάτος 6 Χ 3 = 18 τ.μ.
Γνωριμία με το Scratch.
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Ο τομέας της Πληροφορικής
Το Moodle ως γνωστικό εργαλείο
Μία διδακτική πρόταση για χρήση εκπαιδευτικών παιχνιδιών μέσα από το moodle Β.Νταλούκας: Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών και Πληροφορικής, Καθηγητής Δευτεροβάθμιας.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΓΕΛ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ.
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
Μια υλοποίηση διδακτικού περιβάλλοντος με τη χρήση εκπαιδευτικών παιχνιδιών στο πρόγραμμα moodle Β. Νταλούκας, Θ. Χρονόπουλος, Σ.Συρμακέσης.
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 11/10/2010 Μ. Μ. (MEd)
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΑΡΕΙ ΦΩΤΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;
Αγαπημένο μου παιδί....
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Αυτόνομοι Πράκτορες Ενισχυτική Μάθηση (Q-learning algorithm) in PONG Χανιά, 4/3/2011 Μπαμπαλής Μπάμπης.
Αθήνα, Νοέμβριος 2011 Το ηλεκτρο-δωμάτιο: ένα διαδραστικό παιχνίδι για τον ηλεκτρισμό Μαρίνα Τομαρά MEd, Εκπαιδευτικός, Φυσικός Ραδιοηλεκτρολόγος,
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Ελευθερία στα σχολεία Οδηγός εγκατάστασης Ubuntu Ltsp + Εκπαιδευτικό υλικό.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
Θ’ Δημοτικό Σχολείο Καψάλου (Κ.Β’) Μια παρουσίαση για τη περιβαλλοντική δράση του σχολείου μας κατά τη σχολική χρονιά
Η αξία θέσης των ψηφίων στους φυσικούς αριθμούς. πόσες καρτέλες σαν αυτή;
Παραδοσιακά παιχνίδια ονομάζονται τα παιχνίδια που έπαιζαν οι παλαιότεροι και μεταφέρονται από γενιά σε γενιά με προφορική περιγραφή ή επίδειξη των μεγαλύτερων.
Συνέντευξη με νήπια.
Μελέτη Περίπτωσης 1 Παραπομπή από γονείς Παιδί 4,6 ετών
Η πλατφόρμα Βασίλης Γαργανουράκης Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Παραδοσιακά Παιχνίδια
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Αγαπημένο μου παιδί....
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
ΣΟΦΙΑ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΣΟΜΟΓΛΟΥ.
Αγιοχώρι Νομός Ροδόπης
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Βδομάδα 3_ Hobbies and pastimes.
Διδάσκοντας ομάδες ενηλίκων Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ.
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Βασικές Έννοιες της Πληροφορικής σελ. 12 Λέξεις Κλειδιά: Δεδομένα (Data), Πληροφορία (Information), Επεξεργασία (Processing), Υπολογιστής.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκπαιδευτική Ψυχαγωγία και Ρομποτική Σπύρος Συρμακέσης Καθηγητής @ ΤΕΙ Μεσολογγίου

Παιχνίδι Η πιο παλιά απασχόληση για παιδιά. Ακόμη και από την Αρχαία Ελλάδα Πλαταγή: μια πήλινη κουδουνίστρα, που την έβαζαν στο χέρι και με τον ήχο που έκαναν τα πετραδάκια που είχε μέσα, το έκαναν να ξεχνιέται και να σταματά τα κλάματα. Άθυρμα, Κύλιντρο, Απόρραξις: ένα πήλινο αλογάκι πάνω σε ρόδες, που το έσερναν σε όλο το σπίτι. Το παιχνίδι όμως που λαχταρούσαν όλα τα αγόρια ήταν ένα «αμαξάκι με ρόδες». Η απόρραξις παιζόταν από κορίτσια με τη «σφαίρα», μπάλα από δέρμα ή κομμάτια ύφασμα, ραμμένα και παραγεμισμένα με αλογότριχες, άχυρο ή μαλλί. Τα αγόρια, πετώντας την μπάλα με τα χέρια, προσπαθούσαν να την περάσουν στο στόμιο ενός αγγείου, κάτι σαν μπάσκετ. Χαλκή Μυία (Τυφλόμυγα) Ακινητίνδα (Αγαλματάκια)

Πως προέκυψε η ιδέα να χρησιμοποιήσει κάποιος παιχνίδια για μάθηση Δεν χρειάστηκε πολύ σκέψη. Απλώς κάποιος παρατήρησε πως ποτέ κανείς δεν άκουσε ένα παιδί να λέει: «Μαμά κουράστηκα να παίζω. Φτάνει πια! Πάω να διαβάσω ένα βιβλίο» «Μπαμπά καλύτερα να μην πάρω τα νέα Monsuno και να μου πάρεις αυτή την εκπληκτική 20άτομη εγκυκλοπαίδεια…σε παρακαλώ!» «Μπαμπά άσε με να διαβάσω λίγο ακόμη και μετά εάν έχω χρόνο θα πάω να παίξω στον υπολογιστή μου.» «Μα καλά μαμά, κάθε μέρα θα παίζουμε;»

Edutainment- Edutainment (Info-tainment ή entertainment-education) είναι η μορφή της διασκέδασης που σχεδιάστηκε να εκπαιδεύει και να διασκεδάζει. Εμείς το λέμε… Play2Learn.gr initiative και τη μεταφορά τεχνογνωσίας Play the Learning Game

Casual Games Η λέξη "casual" αναφέρετε στα παιχνίδια που απευθύνονται στον παίκτη που μπορεί να παίξει ένα παιχνίδι αμέσως, χωρίς μεγάλη εκπαίδευση. Έχουν απλοϊκό gameplay Μπορείς να αφιερώσεις πολύ ή λίγο χρόνο για να παίξεις Δεν χρειάζεται να «σώσεις το παιχνίδι» Μπορεί να μην απαιτούν πολλά γραφικά Μπορείς να το παίξεις στο κινητό, στην ουρά στην τράπεζα, στη στάση του λεωφορείου, περιμένοντας σε ένα παγκάκι.

Πώς μαθαίνεις μέσα σε ένα Casual Game Καταρχήν δεν πρέπει να μαθαίνεις συνεχώς Εάν χαθεί η διασκέδαση τότε δεν είναι παιχνίδι Προσπαθείς να δώσεις κίνητρα για μάθηση «μάθε για να κερδίσεις μια ζωή» «μάθε για πάρεις βοήθεια» «μάθε για να τελειώσεις την πίστα πιο εύκολα ή πιο γρήγορα»

Η δική μας προσπάθεια Βασίζεται σε πολλές συνιστώσες Casual Games βασισμένα στο Moodle όπου οι εκπαιδευτικοί παρέχουν περιεχόμενο 7 παιχνίδια διαθέσιμα (κρεμάλα, σταυρόλεξο, κρυπτόλεξο, εκατομμυριούχος, sudoku, κρυμμένη εικόνα, φιδάκι) Casual Games στο Facebook 2 παιχνίδια διαθέσιμα Mobile Game Based Learning 3 παιχνίδια διαθέσιμα

Και βέβαια Ρομποτική Γιατί ρομπoτική; Γιατί έχει πλάκα. Είναι γουστόζικη, Έχει σπαζοκεφαλιά. Έχει δημιουργία. Έχει εφευρετικότητα. Έχει έμπνευση. Γιατί είναι το ίδιο γοητευτική για αγόρια και κορίτσια. Μια μικρή απόδειξη “Robot1”

Είναι εκπαιδευτική; Τα παιδιά μαθαίνουν να προγραμματίζουν Μάλλον μαθαίνουν να ζωντανεύουν το ρομπότ με βασικές κινήσεις Για να το κάνουν πρέπει να το μάθουν να κάνει ένα βήμα τη φορά να στρίβει να βρίσκει εμπόδια και να τα αποφεύγει να μετακινείται στη πλευρά ενός τριγώνου να υπολογίζει αποστάσεις να αναγνωρίζει χρώματα να ακούει ήχους να ισορροπεί να μην ισορροπεί να τρακάρει να πέφτει να μην πέφτει να τραγουδά να γελά να παίζει κάλαντα να… να… να…

Μερικές Ρομπο-εμπειρίες Scanner Bike Monkey

Ουσιαστικά παίζουν Αλλά το παιχνίδι γεννά γνώση Και όρεξη για παιχνίδι Δηλαδή όρεξη για γνώση Ο γιός μου μου είπε «Μπαμπά να το πάρουμε σπίτι»

Τι θεωρούμε απαραίτητο; Την παρουσία εκπαιδευτικού ή γονέα ή ενήλικα Ειδικά στα παιχνίδια για μικρότερες ηλικίες, ο «εκπαιδευτής κάνει όλο το παιχνίδι». Διαφορετικά ο στόχος του εκπαιδευτικού παιχνιδιού μπορεί να εκφυλιστεί στο «ακόμη ένα παιχνίδι». Η γνώση του και η εμπειρία του είναι αναντικατάστατη Απαραίτητη όμως και η δική του εκπαίδευση σε μαθησιακά θέματα παιχνιδιών αλλά και… σε παιχνίδια.

So we just… ….Play 2 Learn