Page 1 To Internet στην Ελλάδα
Page 2 Το Internet στην Ελλάδα… % Χρήστες InternetΔυνητικοί Χρήστες
Page 3 Άντρες-Γυναίκες…παράλληλα! %
Page 4 Έφηβοι-Νέοι και… όσοι αισθάνονται νέοι!!! %
Page 5 Οι Έλληνες -Consumers Οι αγορές μέσω internet…
Page 6 …παρά τους προβληματισμούς… 87% Φόβος υποκλοπής Έλεγχος προϊόντος Διαρροή στοιχείων 72% 7% 5% 72% Προβλημα- τίζονται 13% Δεν Προβλημα- τίζονται
Page 7 % (185) (303) (509) (690) …Αυξάνονται και Πληθύνονται!
Page 8 % Ποιοι είναι οι « -Consumers»;
Page 9 Ποιοι είναι οι « -Consumers»; % Ανώ- τερη ΜέσηΚατώ- τερη ΑΒ C1 C2 DE Αττική Θεσσα- λονίκη Περι- φέρεια
Page 10 Κατά Μ.Ο. 5.2 αγορές 790 euro Πόσες & Ποιες Αγορές Κάνουν; (τελ. 6 μήνες)
Page 11 Τι Αγοράζουν Οn Line; % ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ / ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ COMPUTER HARDWARE ΒΙΒΛΙΑ COMPUTER SOFTWARE ΡΟΥΧΑ / ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΜΟΥΣΙΚΗ / ΤΑΙΝΙΕΣ / DVD GADGETS ΕΙΣ. ΚΙΝ/ΦΟΥ / ΑΛΛΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ/ΔΙΑΚΟΠΕΣ
Page 12 Αγοράζουν Οn Line Επίσης… % ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ PC ΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ / ΜΗΧΑΝΕΣ / ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΥΓΕΙΑΣ / ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΕΠΙΠΛΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ
Page 13 -Consumers: Τυπολογίες
Page 14 Οι Τυπολογίες των Ελλήνων -Consumers
Page 15 -Consumers: 4 Τυπολογίες Κοινού 34% 16% 28% 22% ΟΙ «ΠΡΑΚΤΙΚΟΙ» Τα πάντα γρήγορα, εύκολα, οικονομικά!!! OΙ «ΟPPORTUNITY SEEKERS» Παράθυρο στον κόσμο! ΟΙ «TREND FOLLOWERS» Είναι trendy! ΟΙ «SMART SHOPPERS» Σιγά μην τα πληρώσω «χρυσά»!
Page 16 -Consumers: Oι «Πρακτικοί» 34% Χώρος Χρήσης Internet % Μέσος Χρόνος Χρήσης : Χρήση Internet % 142 λεπτά Άντρες, Εργαζόμενοι Ανώτατη μόρφωση & τάξη Καθημερινή συνήθεια, λύνει τα χέρια
Page 17 -Consumers: Οι «Πρακτικοί» 34% Χρησιμοποιούν το internet για πάρα πολλούς λόγους… Sites: Google.com Yahoo.com Naftemporiki.gr, Cnn.com, In.gr Plaisio.gr, Αthinorama.gr, Facebook.com, Youtube.com ……… Χρήση Internet (τελ. 6 μήνες) %
Page 18 -Consumers: Οι «Πρακτικοί» 34% Online αγορές: συνήθης πρακτική για την απόκτηση προϊόντων και υπηρεσιών Αγορές Online (τελ. 6 μήνες) % Μέσος Όρος Αγορών:3.6
Page 19 -Consumers: Οι «Opportunity Seekers» 16% Χώρος Χρήσης Internet % Μέσος Χρόνος Χρήσης : Χρήση Internet % 120 λεπτά Άντρες (& γυναίκες), Μέση-ανώτερη μόρφωση, μεσοκατώτερη τάξη Φοιτητές-εργαζόμενοι Θεσσαλονίκη-Περιφέρεια Ψυχαγωγία-Προσωπικοί λόγοι
Page 20 -Consumers: Οι «Opportunity Seekers» 16% …τον ελεύθερο χρόνο για διασκέδαση ή αναζήτηση ευκαιριών… Sites: Google.com Yahoo.com E-shop.gr, Youtube.com Myspace.com In.gr E-bay.com ……… Χρήση Internet (τελ. 6 μήνες) %
Page 21 Online αγορές: η ευκαιρία να αποκτήσουν προϊόντα και υπηρεσίες που δεν υπάρχουν στην πόλη τους/σε χαμηλότερη τιμή Αγορές Online (τελ. 6 μήνες) % -Consumers: Οι «Opportunity Seekers» 16% Μέσος Όρος Αγορών:1.9
Page 22 -Consumers: Οι «Trend Followers» 28% Χώρος Χρήσης Internet % Μέσος Χρόνος Χρήσης : Χρήση Internet % 145 λεπτά Άντρες, Αττική-Θεσσαλονίκη Εργαζόμενοι-φοιτητές Ακολουθούν το σύγχρονο L/S Στα πλαίσια της καθημερινότητας
Page 23 -Consumers: Οι «Trend Followers» 28% …για λόγους επικοινωνίας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας Sites Google.com Yahoo.com Youtube.com In.gr Hotmail.com Gmail.com Plaisio.gr Eshop.gr Ebay.com Χρήση Internet (τελ. 6 μήνες) %
Page 24 -Consumers: Οι «Trend Followers» 28% Online αγορές: αξιοποίηση της τεχνολογίας, για εξοικονόμηση σε χρόνο-χρήμα Αγορές Online (τελ. 6 μήνες) % Μέσος Όρος Αγορών:2.2
Page 25 -Consumers: Οι «Smart Shoppers» 22% Χώρος Χρήσης Internet % Μέσος Χρόνος Χρήσης : Χρήση Internet % 110 λεπτά Γυναίκες, Αττική-Θεσσαλονίκη-Μεγάλα Αστικά Εργαζόμενες Ανώτερη-ανώτατη μόρφωση και τάξη Σε μικρότερο βαθμό/χρόνο
Page 26 -Consumers: Οι «Smart Shoppers» 22% …για λόγους κυρίως προσωπικούς ή και επαγγελματικούς… Sites Google.com In.gr Eshop.gr Gmail.com Ebay.combay.com Easyjet.com Χρήση Internet (τελ. 6 μήνες) %
Page 27 -Consumers: Οι «Smart Shoppers» 22% Online αγορές: πιο συγκεκριμένα είδη, ψάχνοντας τις ευκαιρίες Αγορές Online (τελ. 6 μήνες) % Μέσος Όρος Αγορών:1.8