Page  1 To Internet στην Ελλάδα. Page  2 Το Internet στην Ελλάδα… % Χρήστες InternetΔυνητικοί Χρήστες.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Advertisements

1 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε θέματα αισθητικής αγωγής.  1995.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα (1) : Επιδείνωση κοινωνικών δεικτών  Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Διαδίκτυο: ο νέος δρόμος Μιχάλης Βαφόπουλος,
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Μετά από έρευνα που διενήργησε εταιρεία ερευνών, διαπιστώθηκε πως στην εταιρεία μας οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν μεταξύ τους ένα λεξιλόγιο κάπως ανάρμοστο.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ Πανελλήνια Έρευνα για το Internet Η εξέλιξη της χρήσης των Social Media.
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ Η μόχλευση σε ανταγωνιστική και χωρίς φόρους οικονομία
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
Best Practices of the Best Agents RE/MAX Europe 5 th Convention – Gil Li-ran, VP of Marketing RE/MAX Israel Οι καλύτερες πρακτικές από τους καλύτερους.
Το υλικό του Υπολογιστή
ΕΝΩΣΗ ΕΙΣΗΓΜΕΝΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ Θέμα που απασχόλησε την Δικαιοσύνη: • Αποτίμηση θυγατρικών εταιρειών Θέματα που μπορεί να απασχολήσουν την Δικαιοσύνη: • Εφαρμογή.
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ
Ανοικτά δεδομένα & Ανοικτή Διακυβέρνηση
1 Απόσταση και βιβλιοθήκες ή πώς ερμηνεύεται η επικοινωνία των χρηστών με τα κέντρα πληροφορίας και γνώσης στις σημερινές συνθήκες Κατερίνα Τοράκη Τεχνικό.
Διαδίκτυο: ο νέος δρόμος Μιχάλης Βαφόπουλος,
Ρωτήθηκαν 67 άτομα μιας σχολής χορού και έδωσαν τις εξής απαντήσεις: Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,L,L,L,L,L,L, L,L,L,L,T,T,T,T,T,T,T,M,M,M,M,M,M,M,M,M,M,L,L,L,L,L,L,L,T,T,T,T,T,M,M,
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΚΑΤΟΧΗ - ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.
Page 1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΩΝ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Εμείς δεν βλέπουμε ένα απλό σχεδιάγραμμα. Βλέπουμε τον τρόπο.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Λογοτεχνίας (Γ λυκείου)
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
Πόσες ώρες την ημέρα χρησιμοποιείτε το κινητό;
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
I N T E R N E TI N T E R N E T ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2005.
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Αγαθά είναι τα μέσα που ικανοποιούν τις ανθρώπινες ανάγκες.
1 Τοπικές βλάβες από δήγματα όφεων Κουτσουμπού Γεωργία Ειδικευόμενη Γενικής Ιατρικής ΓΚΑ Αθήνα, 18 η Ιουλίου 2002.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ 2007 ΑΛΛΟΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΛΟΓΕΣ ΜΑΚ 1.Γ. Παπανικολάου (n= 71) 2.Ευαγγελισμός (n= 60) 3.Άγ. Σάββας,
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Travel Salesman. ABDCA, ABCDA, ACBDA, ACDBA, ADBCA, ADCBA … (3!) 3 σταθμοί και 1 βάση (3! διαδρομές) 4 σταθμοί και 1 βάση (4! = 24) 5 σταθμοί και 1 βάση.
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
ΚΕ.ΣΥ.Π ΠΟΡΟΥ ΣΜΥΡΝΑΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΠΕ 09 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ Σ.Ε.Π
Συνολική Ζήτηση Εθνικό Εισόδημα Εθνικό Προϊόν Εθνική Δαπάνη
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη/Ίδρυμα Καρέλια
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Residency Database Residency Database Project IFMSA Transnational project Από τηv Ελληνική Επιτροπή Διεθνών Σχέσεων και Ανταλλαγών Φοιτητών Ιατρικής (HelMSIC)
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Τρίτη 31 Iανουαρίου 2006 Πολύκαστρο Διάλεξη:Η ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ Δρ. Μηχ. - ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΣΤΩΡΗΣ.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Page  1 To Internet στην Ελλάδα

Page  2 Το Internet στην Ελλάδα… % Χρήστες InternetΔυνητικοί Χρήστες

Page  3 Άντρες-Γυναίκες…παράλληλα! %

Page  4 Έφηβοι-Νέοι και… όσοι αισθάνονται νέοι!!! %

Page  5 Οι Έλληνες -Consumers Οι αγορές μέσω internet…

Page  6 …παρά τους προβληματισμούς… 87%  Φόβος υποκλοπής  Έλεγχος προϊόντος  Διαρροή στοιχείων 72% 7% 5% 72% Προβλημα- τίζονται 13% Δεν Προβλημα- τίζονται

Page  7 % (185) (303) (509) (690) …Αυξάνονται και Πληθύνονται!

Page  8 % Ποιοι είναι οι « -Consumers»;

Page  9 Ποιοι είναι οι « -Consumers»; % Ανώ- τερη ΜέσηΚατώ- τερη ΑΒ C1 C2 DE Αττική Θεσσα- λονίκη Περι- φέρεια

Page  10  Κατά Μ.Ο. 5.2 αγορές 790 euro Πόσες & Ποιες Αγορές Κάνουν; (τελ. 6 μήνες)

Page  11 Τι Αγοράζουν Οn Line; % ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ / ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ COMPUTER HARDWARE ΒΙΒΛΙΑ COMPUTER SOFTWARE ΡΟΥΧΑ / ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΜΟΥΣΙΚΗ / ΤΑΙΝΙΕΣ / DVD GADGETS ΕΙΣ. ΚΙΝ/ΦΟΥ / ΑΛΛΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ/ΔΙΑΚΟΠΕΣ

Page  12 Αγοράζουν Οn Line Επίσης… % ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ PC ΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ / ΜΗΧΑΝΕΣ / ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΥΓΕΙΑΣ / ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΕΠΙΠΛΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ

Page  13 -Consumers: Τυπολογίες

Page  14 Οι Τυπολογίες των Ελλήνων -Consumers

Page  15 -Consumers: 4 Τυπολογίες Κοινού 34% 16% 28% 22% ΟΙ «ΠΡΑΚΤΙΚΟΙ» Τα πάντα γρήγορα, εύκολα, οικονομικά!!! OΙ «ΟPPORTUNITY SEEKERS» Παράθυρο στον κόσμο! ΟΙ «TREND FOLLOWERS» Είναι trendy! ΟΙ «SMART SHOPPERS» Σιγά μην τα πληρώσω «χρυσά»!

Page  16 -Consumers: Oι «Πρακτικοί» 34% Χώρος Χρήσης Internet % Μέσος Χρόνος Χρήσης : Χρήση Internet % 142 λεπτά  Άντρες,  Εργαζόμενοι  Ανώτατη μόρφωση & τάξη Καθημερινή συνήθεια, λύνει τα χέρια

Page  17 -Consumers: Οι «Πρακτικοί» 34% Χρησιμοποιούν το internet για πάρα πολλούς λόγους… Sites: Google.com Yahoo.com Naftemporiki.gr, Cnn.com, In.gr Plaisio.gr, Αthinorama.gr, Facebook.com, Youtube.com ……… Χρήση Internet (τελ. 6 μήνες) %

Page  18 -Consumers: Οι «Πρακτικοί» 34% Online αγορές: συνήθης πρακτική για την απόκτηση προϊόντων και υπηρεσιών Αγορές Online (τελ. 6 μήνες) % Μέσος Όρος Αγορών:3.6

Page  19 -Consumers: Οι «Opportunity Seekers» 16% Χώρος Χρήσης Internet % Μέσος Χρόνος Χρήσης : Χρήση Internet % 120 λεπτά  Άντρες (& γυναίκες),  Μέση-ανώτερη μόρφωση, μεσοκατώτερη τάξη  Φοιτητές-εργαζόμενοι  Θεσσαλονίκη-Περιφέρεια Ψυχαγωγία-Προσωπικοί λόγοι

Page  20 -Consumers: Οι «Opportunity Seekers» 16% …τον ελεύθερο χρόνο για διασκέδαση ή αναζήτηση ευκαιριών… Sites: Google.com Yahoo.com E-shop.gr, Youtube.com Myspace.com In.gr E-bay.com ……… Χρήση Internet (τελ. 6 μήνες) %

Page  21 Online αγορές: η ευκαιρία να αποκτήσουν προϊόντα και υπηρεσίες που δεν υπάρχουν στην πόλη τους/σε χαμηλότερη τιμή Αγορές Online (τελ. 6 μήνες) % -Consumers: Οι «Opportunity Seekers» 16% Μέσος Όρος Αγορών:1.9

Page  22 -Consumers: Οι «Trend Followers» 28% Χώρος Χρήσης Internet % Μέσος Χρόνος Χρήσης : Χρήση Internet % 145 λεπτά  Άντρες,  Αττική-Θεσσαλονίκη  Εργαζόμενοι-φοιτητές  Ακολουθούν το σύγχρονο L/S Στα πλαίσια της καθημερινότητας

Page  23 -Consumers: Οι «Trend Followers» 28% …για λόγους επικοινωνίας, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας Sites Google.com Yahoo.com Youtube.com In.gr Hotmail.com Gmail.com Plaisio.gr Eshop.gr Ebay.com Χρήση Internet (τελ. 6 μήνες) %

Page  24 -Consumers: Οι «Trend Followers» 28% Online αγορές: αξιοποίηση της τεχνολογίας, για εξοικονόμηση σε χρόνο-χρήμα Αγορές Online (τελ. 6 μήνες) % Μέσος Όρος Αγορών:2.2

Page  25 -Consumers: Οι «Smart Shoppers» 22% Χώρος Χρήσης Internet % Μέσος Χρόνος Χρήσης : Χρήση Internet % 110 λεπτά  Γυναίκες,  Αττική-Θεσσαλονίκη-Μεγάλα Αστικά  Εργαζόμενες  Ανώτερη-ανώτατη μόρφωση και τάξη Σε μικρότερο βαθμό/χρόνο

Page  26 -Consumers: Οι «Smart Shoppers» 22% …για λόγους κυρίως προσωπικούς ή και επαγγελματικούς… Sites Google.com In.gr Eshop.gr Gmail.com Ebay.combay.com Easyjet.com Χρήση Internet (τελ. 6 μήνες) %

Page  27 -Consumers: Οι «Smart Shoppers» 22% Online αγορές: πιο συγκεκριμένα είδη, ψάχνοντας τις ευκαιρίες Αγορές Online (τελ. 6 μήνες) % Μέσος Όρος Αγορών:1.8