3 Δημ. Σχολείο Παλλήνης ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ τάξη Ε΄

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
Advertisements

Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Πώς διασχίζω το δρόμο όταν έχει σταθμευμένα αυτοκίνητα •Κατεβαίνω και σταματώ ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα,. χωρίς να βγω έξω από αυτά, έτσι ώστε να βλέπω.
Ο μπαμπάς και η μαμά έβλεπαν τηλεόραση όταν η μαμά είπε:
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
Πρόληψη Ατυχημάτων για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
IEE/08/631/SI Duur van het project: 36 maandenAugustus 2009 Εκπαιδεύοντας την επόμενη γενιά στην αειφόρο μετακίνηση
Μια πόλη για τους πεζούς
Μια παρουσίαση από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
Σήματα οδηγών. Τα διάφορα σημεία όπου κυκλοφορούμε Δρόμος Πινακίδες κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Πεζοδρόμιο Ποδηλατόδρομος Φωτεινοί Σηματοδότες.
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
ΟΜΑΔΑ 6 Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης στην ευρύτερη κεντρική περιοχή της Πάτρας.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
H χελώνα που ήθελε να γίνει δρομέας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
Τα Επαγγέλματα Αιμιλία Αριστείδου.
ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ»
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Κυκλοφορώ με ασφάλεια Από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕCOMOBILITY. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΣΟΣΤΑΕΡΩΤΗΣΗ 1 Με τι συνηθίζετε να πηγαίνετε στο σχολείο; Α) με τα πόδια Β) με το αυτοκίνητο Γ) με λεωφορείο.
ΘΕΜΑ 2ο Τροχαία ατυχήματα –κυκλοφοριακή αγωγή
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Κ ΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΉ ΑΓΩΓΉ ! Αιμιλία Αριστείδου. Τις Τίνας της άρεσε πολύ να παίζει με τα παιχνίδια της στην αυλή του σπιτιού της. Όμως κάθε φορά που έβγαινε.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΝΑΚΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 01/42/ΕΚ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Δημήτρης Σκέντζας Αντώνης Σταμάτης Στρατής Βαλάντης Υπερβολική ταχύτητα.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ερευνητική εργασία 2 ου τετραμήνου Ο μάδα Τροχονόμοι Νίκος Πετράκης Θανάσης Τσιάμος Γιάννης Χατζόγλου Λουτσιάνο Σεριάνι.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ Ε2 ΑΛΕΞΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ.
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Τάξη Δ’
1.Να λειτουργούν τα φρένα, το τιμόνι, το κουδούνι, τα φώτα και αν πλησιάζει να νυχτώσει. 2.Να έχεις τουλάχιστον ένα αριστερό καθρέφτη στο ποδήλατό σου.
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΜΗΜΑ:Γ2 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΜΟΥΜΟΥΛΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΩ ΕΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ.
Νικολέττα Αθανασίου Δασκάλα Εκπαιδευτής: Χρίστος Καλογήρου Γυμνάσιο Σταυρού ΛΕΥ13Π2-ΚΟ7Δ ΛΕΥ13Π2-ΚΟ7Δ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ
Κυκλοφορώ με ασφάλεια Μαρία Παπαναστασίου- Λιάκου Εκπαιδεύτρια: Σωτηρούλα Γιασουμή ΑΜΜ04 Π3- ΦΟ5Δ
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Η δική μας έρευνα για την κυκλοφοριακή αγωγή ξέρω Τι ξέρω Τι εφαρμόζω Γ –Δ τάξη.
Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Θεμα: Τροχαια ατυχηματα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

3 Δημ. Σχολείο Παλλήνης ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ τάξη Ε΄ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ 3 Δημ. Σχολείο Παλλήνης τάξη Ε΄ σχ. χρονιά: 2003- 2004

Η ΤΑΞΗ ΜΑΣ

Η ομάδα μας ασχολήθηκε με τα μηχανοκίνητα δίκυκλα Δίκυκλα Παπούτσια Χρήστος Καψάλας Δανάη Γαϊτάνου Φοίβος Αντουλινάκης Η ομάδα μας ασχολήθηκε με τα μηχανοκίνητα δίκυκλα

Όταν οδηγείς δίκυκλο, μην κινείσαι πολύ γρήγορα Όταν οδηγείς δίκυκλο, μην κινείσαι πολύ γρήγορα. Έτσι θα έχεις περισσότερο χρόνο να αντιδράσεις σε περίπτωση κινδύνου. Μην οδηγείς ποτέ πάνω στο πεζοδρόμιο. Ποτέ μην οδηγείς γρήγορα σε πυκνοκατοικημένες περιοχές. Απαγορεύονται οι σούζες γιατί κινδυνεύουν οι περαστικοί, αλλά και ο αναβάτης.

Πριν ξεκινήσουμε ελέγχουμε πάντα την κατάσταση του δικύκλου (λάστιχα, λάδια, φρένα, κ.τ.λ.) Ποτέ δε βγάζω το σιγαστήρα από την εξάτμιση. Όταν οδηγώ δίκυκλο φοράω πάντα κράνος. Ακολουθώ πάντα τον Κ.Ο.Κ.

Η ομάδα μας ασχολήθηκε με τα skates και τα πατίνια. Ιπτάμενα Πατίνια Λευτέρης Κατραντζής Κωνσταντίνος Σέμπος Γλυκερία Κωλέττη Η ομάδα μας ασχολήθηκε με τα skates και τα πατίνια.

Μη διασχίζεις το δρόμο γρήγορα. Να παρατηρείς προσεχτικά τα εμπόδια στο δρόμο σου, ώστε να μπορείς να τα αποφεύγεις με ασφάλεια. Να σέβεσαι τους άλλους ,να προσέχεις να μην τους ενοχλείς και να μη πέφτεις επάνω τους. Μάθε να κάνεις πατίνια σ’ ένα μέρος ασφαλές, ομαλό και στεγνό, που δεν υπάρχουν πεζοί. Να φοράς πάντα εξοπλισμό ασφαλείας και ανακλαστικά. Μη διασχίζεις το δρόμο γρήγορα.

Φρόντιζε πάντα τα πατίνια σου να είναι σε καλή κατάσταση. Μη κάνεις πατίνια στην άκρη του πεζοδρομίου, γιατί κινδυνεύεις να πέσεις ή να χτυπήσεις στην πόρτα ενός αυτοκινήτου που ανοίγει. Να διασχίζεις το δρόμο από τις διαβάσεις πεζών και πάντα αφού έχει ανάψει το πράσινο. Όταν κάνεις πατίνι στο πεζοδρόμιο να προσέχεις τα αυτοκίνητα που μπαίνουν ή βγαίνουν από τα γκαράζ ή τα πάρκινγκ.

ΑΠΡΟΣΕΧΤΟΙ ΠΕΖΟΙ Τι πρέπει να γνωρίζουν οι πεζοί; Άγγελος Ευαγγελίδης Κατερίνα Μαγούλη Ιόλη Παπαγεωργίου Τι πρέπει να γνωρίζουν οι πεζοί;

Να μη περπατάς στην άκρη του πεζοδρομίου γιατί κινδυνεύεις να πέσεις στο δρόμο ή να χτυπήσεις στη πόρτα ενός αυτοκινήτου που ανοίγει. Ακόμα και αν έχεις αργήσει για το σχολείο μη τρέχεις. Προσπάθησε να ξεκινάς νωρίτερα, ώστε να μη φτάνεις καθυστερημένος. Όταν είσαι προσεχτικός, είσαι ασφαλής. Όταν διασχίζεις το δρόμο, να περνάς από τη διάβαση πεζών. Να περιμένεις να ανάψει το πράσινο και μη σταματάς ποτέ στη μέση του δρόμου.

Δεν έχεις ακόμα το ύψος ενός ενήλικα, δεν σε βλέπουν πάντα Δεν έχεις ακόμα το ύψος ενός ενήλικα, δεν σε βλέπουν πάντα. Βεβαιώσου ότι σε έχουν δει. Όταν στο δρόμο που θέλεις να διασχίσεις υπάρχουν αυτοκίνητα παρκαρισμένα, αυτά σε εμποδίζουν να δεις και να σε δουν. Πήγαινε λίγο πιο μπροστά και έλεγξε αριστερά δεξιά και πάλι αριστερά. Βρες μια διάβαση πεζών, όπου δεν υπάρχουν αυτοκίνητα παρκαρισμένα να σε εμποδίζουν.

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ - ΜΕΤΡΑ Ουάχμπε Νίκος Μπάμης Χρήστος Χατζάκη Ιωάννα …επειδή η συμπεριφορά μας στους δρόμους εξαρτάται από την ΑΓΩΓΗ μας!!

Η κακή συμπεριφορά είναι η βασική αιτία των τροχαίων ατυχημάτων Η κακή συμπεριφορά είναι η βασική αιτία των τροχαίων ατυχημάτων. Πρέπει να είσαι προσεχτικός και να σέβεσαι τους διάφορους κανόνες, είτε κυκλοφορείς πεζός είτε με πατίνια, με ποδήλατο ή με αυτοκίνητο. Οι τροχονόμοι σε βοηθούν και σε προστατεύουν. Πρέπει πάντα να τους υπακούς, γιατί οι κινήσεις τους είναι σημαντικότερες από τις ενδείξεις των φαναριών. Μπορούν να σου δώσουν πληροφορίες και να σε βοηθήσουν να βρεις το δρόμο σου αν έχεις χαθεί.

Μάθε να αναγνωρίζεις τα οχήματα που έχουν προτεραιό- τητα ώστε να μην τα εμποδίζεις. Να σέβεσαι τους επιβάτες στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Να δίνεις τη θέση σου σε άτομα που τη χρειάζονται. Να περιμένεις πάντα στη στάση, στο πεζοδρόμιο. Να περιμένεις τη σειρά σου για να μπεις και να βγεις. Περίμενε να ξεκινήσει το λεωφορείο για να διασχίσεις το δρόμο. Κοίταξε δεξιά και αριστερά. Διέσχισε το δρόμο χωρίς να τρέχεις.

Ειδοποίησε έναν ενήλικα ή κάλεσε τους αριθμούς έκτακτης ανάγκης, εάν βρεθείς μπροστά σ’ ένα ατύχημα. 166 100 Μη μετακινείς ποτέ τους τραυματίες. Μην πλησιάζεις ένα αυτοκίνητο που έπαθε ατύχημα, γιατί μπορεί να εκραγεί.

ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Γιώργος Γκότσης Τζουράς Νίκος Θοδωρής Πέτσι Τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουμε όταν είμαστε στο αυτοκίνητο!

Να ακολουθείτε τους βασικούς κανόνες του Κ. Ο Να ακολουθείτε τους βασικούς κανόνες του Κ.Ο.Κ Η παραβίασή τους είναι αιτία για τα μισά οδικά ατυχήματα. Από το 1965 – 2000, σε 35 χρόνια είχαμε στην Ελλάδα περισσότερους από 75.000 νεκρούς και πιο πολλούς από 1.200.000 τραυματίες. Μη πίνετε αλκοόλ πριν οδηγήσετε. Να κρατάτε αποστάσεις από τα προπορευόμενα οχήματα ώστε να μπορείτε να φρενάρετε με ασφάλεια.

Να μη βγάζεις το χέρι ή το κεφάλι σου έξω από το παράθυρο και μην πετάς αντικείμενα, γιατί μπορεί να προκαλέσεις ατύχημα. Να είσαι ήσυχος κατά τη διάρκεια της διαδρομής, ώστε να μην αποσπάς τη προσοχή του οδηγού.

Δέσε τη ζώνη σου ενώ κάθεσαι σε ένα ειδικό υπερυψωμένο παιδικό κάθισμα, ώστε η ζώνη να εφάπτεται σωστά στο σώμα σου. Φρόντισε τ’ αδέρφια σου ή οι φίλοι σου να κάθονται στις σωστές θέσεις και να φορούν τις ζώνες ασφαλείας τους. Μειώνεται έτσι τουλάχιστον στο μισό ο κίνδυνος θανατηφόρου ατυχήματος.

Ποδηλάτες Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ποδηλάτες;;; Νατάσα Σιώμου Ανδρέας Τζουράς Παναγιώτης Δελλαπόρτας Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ποδηλάτες;;;

Τα σήματα και τα φανάρια αφορούν και εσένα. Να σταματάς στη διάβαση πεζών όταν κάποιος προσπαθεί να την διασχίσει. Αν κάνεις ποδήλατο με τους φίλους σου, να μην είστε ποτέ δίπλα- δίπλα. Πριν στρίψεις, σήκωσε το χέρι σου προς τη κατεύθυνση που θέλεις να στρίψεις.

Αν θες να σταματήσεις ανέβα στο πεζοδρόμιο, γιατί τα εμπρός και πίσω φώτα δεν λειτουργούν πάντα όταν είσαι σταματημένος. Όταν φρενάρεις να χρησιμοποιείς και τα δύο φρένα. Τη νύχτα να φοράς ανοιχτόχρωμα ρούχα, ώστε να σε διακρίνουν ευκολότερα. Να μη φοράς ποτέ φαρδιά ρούχα γιατί μπορεί να πιαστούν στην αλυσίδα. Στην ύπαιθρο να προσέχεις τα ζώα που μπορεί να πεταχτούν ξαφνικά στο δρόμο.

Να συντηρείς προσεκτικά το ποδήλατό σου, να φουσκώνεις τα λάστιχα, να φροντίζεις τα φρένα του να είναι σε καλή κατάσταση και να είναι πάντα καλά τεντωμένα.

Όταν κάνεις ποδήλατο, να φοράς πάντα κράνος.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Κατά τη διάρκεια της εκπόνησης του προγράμματός μας, πραγματοποιήσαμε τις εξής δραστηριότητες.

1. Επισκεφτήκαμε το «ΜΕΤΡΟ» όπου μας ξενάγησε και μας ενημέρωσε η υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της «Αττικό Μετρό». Στην αποβάθρα του σταθμού της Ακρόπολης. Ξενάγηση στα ευρήματα στο σταθμό της Ακρόπολης.

2. Αρμόδιος αξιωματικός της τροχαίας επισκέφτηκε το σχολείο μας έπειτα από πρόσκλησή μας και μας ενημέρωσε σε ζητήματα Κυκλοφοριακής Αγωγής.

3. Πραγματοποιήσαμε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής στο Χαλάνδρι. Ενημέρωση…

…αλλά και πρακτική!!

4. Σε μια περιοχή του προαυλίου μας με τη βοήθεια του δήμου, αλλά και με τη δική μας δουλειά, δημιουργήσαμε μια μικρή γωνιά Κυκλοφοριακής Αγωγής, με κάθετη και οριζόντια σήμανση. Πριν…

… και μετά!!

Επίσης εντάξαμε την έρευνα και τη μελέτη μας στο ωρολόγιο πρόγραμμα προσπαθώντας να τη συνδυάσουμε και με διάφορα μαθήματα, όπως για παράδειγμα τη Γλώσσα , την Αγωγή, τα Μαθηματικά. Στα πλαίσια του «Σκέφτομαι και γράφω» ασκηθήκαμε στην έννοια του «επικοινωνιακού λόγου» και δημιουργήσαμε συνθήματα για την ΑΦΙΣΣΑ μας. Καθώς επίσης και με την « ΕΠΙΣΤΟΛΗ» που έπρεπε να στείλουμε στη Τροχαία. Έπειτα από έρευνα των ομάδων στο λεξικό, βρήκαμε σχετικές λέξεις και δημιουργήσαμε το δικό μας Λεξικό Κυκλοφοριακής Αγωγής. Η ομάδα «Ιπτάμενα πατίνια» συνέταξε ερωτηματολόγιο.

Ευχαριστούμε θερμά : Τη “ RENAULT” Το Δήμο Παλλήνης Την «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ» Την Τροχαία Αγίας Παρασκευής Το Δήμο Χαλανδρίου Τον «Ο.Α.Σ.Α»

Τ Ε Λ Ο Σ