Γιώργος Ντόντορος 18.12.2009.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

Οδική Ασφάλεια Στατιστικά & Έρευνες
Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
Επαγγελματικά Οχήματα και Επιπτώσεις στην Οδική Ασφάλεια Επιστημονικός Υπεύθυνος Ματθαίος Καρλαύτης Επίκουρος Καθηγητής, ΕΜΠ Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής.
Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
Ευρωπαϊκή εκστρατεία για την εκτίμηση κινδύνου
Αθήνα, 6 Ιουνίου Οδική ασφάλεια στην Ελλάδα Η συμβολή της ΕΛΠΑ και οι προτάσεις της Η συμβολή της ΕΛΠΑ στα θέματα οδικής ασφάλειας (1)  Σήμανση.
Μια πόλη για τους πεζούς
SPORT.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
ΤΣΙΓΑΡΟ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.
 H λέξη νοοτροπία είναι ντεμοντέ- όταν, όμως, αυτή χρησιμοποιείται δίπλα στο επίθετο «κακή» (για να περιγράψει τον τρόπο που οδηγούν οι Ελληνες), τότε.
Θέμα: ΝΕΑΝΙΚΗ ΟΔΙΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Ιστορικη εξελιξη Κ.Ο.Κ-(ΣωστΗ οδικΗ συμπεριφορΑ)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
Νίκη Κάτσαρη Καθηγήτρια Οικιακής Οικονομίας & Οικολογίας
LIFE- ENVIRONMENT PROGRAMME ‘Starting with the promotion of IPP approach in Mediterranean countries’’ Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2005 Παρουσίαση Start-IPP.
Αλκοόλ ή οδήγηση Ι. Στ. Παπαδόπουλος.
Τροχοί κ΄ υγεία Εργασία: Οικιακής Οικονομίας Από τον μαθητή: Παναγιώτη Κάρκουλα.
ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Γιώργος – Μιχαήλ Κλήμης, ΜΒΑ, PhD ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
προοπτικές βελτίωσης συγκοινωνιακών παραμέτρων – ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Μαθήτρια:Ντανιέλα Τσομπανίκοβα
Τμήμα :A4.  Είναι η ικανότητα να αντιδρά κανείς στο μικρότερο δυνατό χρόνο σε ένα ερέθισμα.  Είναι ο χρόνος μεταξύ της αποκάλυψης ενός ερεθίσματος και.
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
ΘΕΜΑ 2ο Τροχαία ατυχήματα –κυκλοφοριακή αγωγή
ΛΑΜΠΕΣ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Οικιακή Οικονομία ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Ελληνικός τουρισμός Θετικές και Αρνητικές Συνέπειες.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Φεβρουάριος Βύσκα Λίντια Γεωργιάδη Δήμητρα Κουμελά Αγγελική.
Οι θάλασσες της Ελλάδας
Δια βίου εκπαίδευση Κ Β Κ Σ Μ Χ Μ Χ Κ Ά Ορισμός δια βίου εκπαίδευσης Η μαθησιακή δραστηριότητα με την οποία η εκπαίδευση θεωρείται ως μια μακροχρόνια.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο Μίλα, μη φοβάσαι! Το υλικό είναι από την ιστοσελίδα
Δημήτρης Σκέντζας Αντώνης Σταμάτης Στρατής Βαλάντης Υπερβολική ταχύτητα.
Παραολυμπιακή Τοξοβολία
Γιάννης Ρίτσος.
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Φροντίζω τον εαυτό μου Κίνδυνοι τροχαίων ατυχημάτων από
FONDATION VINCI AUTOROUTES ΙΔΡΥΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Βαρόμετρο για την Ασφαλή Οδήγηση 2015 – Ελλάδα 7 Απριλίου 2015.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ερευνητική εργασία 2 ου τετραμήνου Ο μάδα Τροχονόμοι Νίκος Πετράκης Θανάσης Τσιάμος Γιάννης Χατζόγλου Λουτσιάνο Σεριάνι.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
ΝΕΟΙ ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Γιάννης Δημητρόπουλος Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος MSc Μέλος Συλλόγου Ελλήνων.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, Γεώργιος Κανελλαΐδης, Καθηγητής ΕΜΠ Εθνικό Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ - Ο∆ΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
Τελική Εκδήλωση 15 Νοεμβρίου 2013, Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ!
ΣΤΑΘΗΣ ΚΟΠΑΛΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΣ
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
ΟΔΗΓΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΟΥΣΙΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γιώργος Ντόντορος 18.12.2009

Γεια σας! Χημικός Μηχανικός- Απόφοιτος του Π. Πατρών (2006) Φοιτητής στο TU Delft, Ολλανδία Γνωριμία με/Παρουσίαση από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC) στο Ντέλφτ Το Πρόγραμμα Managing Speed - ShLOW (Show me How Slow) υλοποιείται από το ETSC με συμμετοχή 14 Ευρωπαϊκών φορέων σε 11 χώρες με την υποστήριξη της Ε.Ε.

Οι Οργανισμοί Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (European Transport Safety Council) είναι ανεξάρτητος, μη κερδοσκοπικός οργανισμός με αποστολή τη μείωση του αριθμού και της σοβαρότητας των τροχαίων ατυχημάτων στην Ευρώπη και βρίσκεται στις Βρυξέλλες (www.etsc.be). Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» είναι μη κερδοσκοπικός οργανισμός και έχει σαν σκοπό την υποστήριξη και προώθηση δραστηριοτήτων σε θέματα τα οποία προάγουν την οδική ασφάλεια, την κυκλοφοριακή αγωγή, τη μελέτη, έρευνα, ενημέρωση και εκπαίδευση, στοχεύοντας κατ’ εξοχήν στην πρόληψη και μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. (www.ioas.gr)

Το Πρόγραμμα Το Πρόγραμμα Managing Speed - ShLOW (Show me How Slow) υλοποιείται από το ETSC με συμμετοχή 14 Ευρωπαϊκών φορέων σε 11 χώρες με την υποστήριξη της Ε.Ε. και έχει σαν σκοπό την ανάληψη δράσης ενάντια στην υπέρβαση του ορίου ταχύτητας μέσω της (εθελοντικής) εργασίας φοιτητών. Τελικός στόχος η ενημέρωση των πολιτών και η ενεργοποίηση νέων επιστημόνων σε θέματα διαχείρισης της ταχύτητας.

Ο Πάνος Μυλωνάς 2000: σπούδαζε στο Τμήμα Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πατρών 2004: τομέα Ενέργειας και Περιβάλλοντος Διπλωματική: σχετικά με Κινητήρες Εσωτερικής Καύσης Οχημάτων ~ ∙~

Ο Πάνος Μυλωνάς

Ο Πάνος Μυλωνάς 2000: σπούδαζε στο Τμήμα Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πατρών 2004: τομέα Ενέργειας και Περιβάλλοντος Διπλωματική: σχετικά με Κινητήρες Εσωτερικής Καύσης Οχημάτων Οδηγός αγώνων kart, Συντάκτης στο Auto Motor & Sport Ο νεότερος δημοσιογράφος στην Ευρώπη στο WRC ~ ∙~

Πάτρα-Κόρινθος

Αριθμοί

Ατυχήματα στην Ευρώπη 5 νεκροί/ώρα 3 εκατομμύρια τραυματίες τον χρόνο Πιθανότητες τραυματισμού : 1/150 Θάνατος 1/19 Σοβαρός Τραυματισμός

Ατυχήματα στην Ευρώπη Η υπέρβαση του ορίου ταχύτητας είναι υπεύθυνη για το 1/3 των θανατηφόρων ατυχημάτων

Ατυχήματα στην Ευρώπη Νεκροί ανά εκατομμύριο επιβατηγών οχημάτων το 2004 (EU25 & Υποψήφιες Χώρες)

Οι 20 πιο επικίνδυνες περιοχές στην Ευρώπη Νεκροί ανά εκατομμύριο επιβατηγών οχημάτων το 2004 (EU25 & Υποψήφιες Χώρες) Οι 8 από τις 20 πιο επικίνδυνες επαρχίες στην Ευρώπη, βρίσκονται στην Ελλάδα

Πτήση 522 - Αερογραμμές Helios Αύγουστος 2005 121 Νεκροί Boeing 737-31S

Τροχαία στην Ελλάδα ? νεκροί ανά εβδομάδα

Τροχαία στην Ελλάδα 1 Boeing κάθε μήνα

Γρίπη των Χοίρων 1 χρόνος ↓ 36 νεκροί

Γρήγορη Οδήγηση: Αξίζει;

Τελικά, πόσην ώρα είναι ; Πάτρα-Αθήνα …? Τελικά, πόσην ώρα είναι ;

Βικιπαίδεια Πάτρα-Αθήνα …? Μέσω της Νέας Εθνικής οδού η διάρκεια του ταξιδιού από την Αθήνα προς την Κόρινθο είναι περίπου μία ώρα και συνεχίζοντας, η Πάτρα απέχει μιάμιση με δύο ώρες. http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE%B8%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%9F%CE%B4%CF%8C%CF%82_%CE%91%CE%B8%CE%B7%CE%BD%CF%8E%CE%BD_-_%CE%A0%CE%B1%CF%84%CF%81%CF%8E%CE%BD

Πάτρα-Αθήνα … Με υπερβάσεις του ορίου ταχύτητας Τηρώντας το όριο αδιαλείπτως

Υπερβάσεις του ορίου ταχύτητας

Σχέση Ταχύτητας με Ρυθμό Συγκρούσεων Εκθετική Με μικρή αύξηση της ταχύτητας, οι συγκρούσεις αυξάνονται με μεγάλο ρυθμό. ± 5% της ταχύτητας σημαίνει ± 10% σοβαρούς τραυματισμούς και ± 20% θανάτους (NILSSON, 2004)

Ταχύτητα vs. Απόσταση φρεναρίσματος

Αποστάσεις Φρεναρίσματος

Αποστάσεις Φρεναρίσματος http://www.youtube.com/watch?v=9kV24bhdzLI

Περιβάλλον

Εκπομπές CO2 Οι μεταφορές είναι η 2η πηγή εκπομπών CO2 μετά την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Ε.Ε.: 27% του ολικού CO2 προέρχεται από τον τομέα των μεταφορών

CO2 vs. Ταχύτητα

Προς τι τόση βιασύνη;

“Βιάσου, θ’ αργήσεις!” Η βιασύνη είναι η κινητήριος δύναμη όλων των ενεργειών μας. Η ζωή μας περικλείει κινητικές επιπέδου Grand Prix. “Speedάρουμε” τα πάντα, για να εκμεταλλευτούμε στο μέγιστο το κάθε δευτερόλεπτο. Όλα για την ταχύτητα… η οποία δε μας κάνει αναγκαστικά καλύτερους!

Οι ζωές μας

Φαγητό Πολλές φορές, απλώς: “τρώμε ότι βρούμε”. Μια οποιαδήποτε πηγή θερμίδων-βιταμινών! ↓ Αντίθετα, μπορούμε να μαγειρέψουμε σωστά και να απολαύσουμε ευχάριστα

Δουλειά Ο φόρτος εργασίας και το άγχος που επιφέρει είναι η αιτία για τις πιο ανησυχητικές διαταραχές στις Ανεπτυγμένες χώρες σήμερα. ↓ Ρίχνοντας λίγο τους ρυθμούς μπορούμε να βελτιώσουμε τη δημιουργικότητα, αλλά και την παραγωγικότητα μας

Εκπαίδευση Τα παιδιά μεγαλώνουν στρεσαρισμένα υπό την ανάγκη να γίνουν γρήγορα ώριμοι ενήλικες. Οι γονείς τα υπερφορτώνουν με δραστηριότητες για να συνηθίσουν τον φρενήρη ρυθμό της ζωής ↓ Αντίθετα, το σχολείο πρέπει να ενθαρρύνει την αλληλεπίδραση και όχι τον ανταγωνισμό. Η αργή διδασκαλία, βασίζεται στην εκμάθηση του τρόπου σκέψης και στην εύρεση συσχετισμών σε αντίθεση με τη συσσώρευση άχρηστων πληροφοριών.

Η ζωή μας στο δρόμο Cities Μποτιλιαρίσματα, κόρνες, στρες, εκνευρισμός, κούραση ↓ Πόλεις ήσυχες και φιλικές σε πεζούς και ποδηλάτες, με χαμηλότερες ταχύτητες

Η Οδήγησή μας

Οδήγηση “Τρελοί” οδηγοί:

Οδήγηση “Τρελοί” οδηγοί: Τρέχουμε Κάθε στιγμή, σε οποιονδήποτε Ευρωπαϊκό δρόμο, το 50% των οδηγών υπερβαίνει το όριο ταχύτητας (OECD 2006 –εκτίμηση)

Οδήγηση “Τρελοί” οδηγοί: Τρέχουμε Είμαστε επιθετικοί Οι Έλληνες οδηγοί εμφανίζουν το μεγαλύτερο ποσοστό στην Ευρώπη αντίδρασης συμπεριφοράς στο δρόμο με επίθεση ή προσπάθεια σωματικής επίθεσης (9%) !

Οδήγηση “Τρελοί” οδηγοί: Τρέχουμε Είμαστε επιθετικοί Πάντα βιαζόμαστε! Δε σταματάμε στις διαβάσεις πεζών

Οδήγηση “Τρελοί” οδηγοί: Τρέχουμε Είμαστε επιθετικοί Πάντα βιαζόμαστε! Multi-tasking: Μιλάμε στο κινητό, καπνίζουμε, στέλνουμε μήνυμα, πίνουμε καφέ, κοιτάμε από τον καθρέφτη τους συνεπιβάτες Δίνουμε προτεραιότητα, επειδή “Πρέπει” και όχι επειδή “Είναι ωραίο”…

Γιατί δεν ρίχνουμε λίγο τους ρυθμούς ?

Η βραδύτητα είναι κατακριτέα Η βραδύτητα συνήθως συσχετίζεται με αρνητικές αξίες. Η Αδεξιότητα, Η Αδιαφορία και η “Βαριεστημάρα” είναι εκδηλώσεις βραδύτητας, που όμως δεν περιλαμβάνουν τη θετική επίδραση μίας Συγκροτημένης Μελετημένης και Ασφαλούς συμπεριφοράς.

Όλοι όμως συμφωνούμε… Οι σημαντικές αποφάσεις δε γίνεται να λαμβάνονται πάντα τυχαία η’ παρορμητικά !

Αργή Οδήγηση

Αργή Οδήγηση Οι διαφορές στο χρόνο άφιξης είναι αμελητέες Ευχάριστο συναίσθημα, Καλύτερη διάθεση Χρόνος για χαλάρωση Ανακαλύπτουμε ξανά την ψυχαγωγική διάσταση της οδήγησης Ευρύτερο πεδίο όρασης  “Βλέπεις περισσότερα!” Τα λάθη ελαττώνονται Οι κίνδυνοι γίνονται λιγότερο… επικίνδυνοι Πιο εύκολο να δώσεις προτεραιότητα στις διαβάσεις Μείωση του Στρες Καλύτερη Ζωή !

Υπάρχουν περισσότερο σημαντικά πράγματα στη ζωή από το, απλώς, να αυξάνουμε την ταχύτητά της (Gandhi)

Σας ευχαριστώ !

Links http://www.speedorsafety.com/educational-campaigns http://www.youtube.com/watch?v=9kV24bhdzLI www.movimientoslow.com http://www.youtube.com/watch?v=ECzTRG7tjV0

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

Carlo Petrini Carlo Petrini, 1949 Ιδρυτής του Slow Food Movement Ξεκίνησε με μια καμπάνια ενάντια στο άνοιγμα ενός εστιατορίου McDonald’s κοντά στα “Ισπανικά Σκαλιά” στη Ρώμη

Συμβουλές από τους “ειδικούς” ! Πιες ένα τσάϊ και τέντωσε τα πόδια σου έξω από το παράθυρο. Μην το κάνεις ενώ οδηγείς. Πέρνα ποιοτικό χρόνο στην μπανιέρα σου. Αν έχεις και παρέα ακόμα καλύτερα Σημείωσε αυτές τις προτάσεις και βάλ’ τες κάπου που μπορείς να τις βλέπεις εύκολα. Multi-tasking είναι να μπορείς να κάνεις αυτά ταυτόχρονα Μην πιεστείς να απαντήσεις καμία ερώτηση αμέσως. Με την ησυχία σου. Μη φοράς ρολόϊ. Μην ανησυχείς, θα ξέρεις την ώρα όταν θα χρειάζεσαι να τη ξέρεις. Να χασμουριέσαι συχνά. Το χασμουρητό είναι καλό για την υγεία σου. Άκου μια σύνθεση του Mozart στο αυθεντικό της τέμπο.

Slow… Slow Food Slow Work Slow Schooling Slow Sex Slow Cities Slow Driving

the movement has expanded to include over 83,000 members with chapters in over 122 countries

As a guiding rule it seems more constructive to develop campaigns that end with positive images or messages just after a threat appeal (e.g.: what one can do to avoid a crash).

Δυστυχήματα και Τύπος Δρόμου

OECD: Organisation for Economic Co-operation and Development

Αιτίες Τροχαίων Δυστυχημάτων

Τροχαία Ατυχήματα (2008) Αθηνών-Πατρών 43 ατυχήματα 55 νεκροί Αθηνών-Πατρών 43 ατυχήματα 55 νεκροί Αθηνών-Θεσσαλονίκης 54 65 Λοιπό Εθν.Οδ.Δίκτυο 375 429 Λοιπό Οδικό Δίκτυο 445 483 Κατοικημένη περιοχή 470 490

Έρευνα: Ευγένεια στο Δρόμο Συμπεράσματα η πιο συνηθισμένη εκδήλωση επιθετικής οδηγικής συμπεριφοράς για την Ευρώπη είναι το αναβοσβήσιμο (“παίξιμο”) των φώτων επιθετικά σε ποσοστό 57% η εξύβριση αποτελεί την πιο συνηθισμένη μορφή επιθετικότητας στην οδήγηση των Ελλήνων πολιτών με ποσοστό 58% οι Έλληνες οδηγοί εμφανίζουν και το μεγαλύτερο ποσοστό αντίδρασης συμπεριφοράς στο δρόμο με επίθεση ή προσπάθεια σωματικής επίθεσης (9%) που είναι τα υψηλότερα που παρατηρούνται στην Ευρώπη

Images

Αφίσες

Επισήμανση επικίνδυνων θέσεων (1) Σήμανση των επικίνδυνων σημείων του οδικού άξονα Κορίνθου- Πατρών

Επισήμανση επικίνδυνων θέσεων (2)