1 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Παρουσίαση ερευνητικού προγράμματος για το Υπουργείο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης.
Advertisements

Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Έρευνα Κοινής Γνώμης Για το Περιβάλλον IΣΤΑΜΕ – Ανδρέας Παπανδρέου.
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
1 1 [Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] Έρευνα Γνώμης Γενικού Κοινού Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Μάρτιος 2006.
Μάρτιος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2013 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΙΟΥΛΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
Παρουσίαση Έρευνας Κοινής Γνώμης «Ο λόγος στον Πολίτη» Θεσσαλονίκη, Ιανουάριος 2010.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΑΣΧΟΛΙΕΣ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.
1 5 Δεκεμβρίου 2009 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσι τηλ.: fax:
Εξάσκηση στην προπαίδεια
3 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εκλογική συμπεριφορά 1 3 ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ( Πρόθεση ψήφου )
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
4 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Αξιολόγηση έργου Κυβέρνησης & Αξιωματικής Αντιπολίτευσης 1 4 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ EΡΓΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
7 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Οικονομικοί Μετανάστες 1 7 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ( Ανεκτικότητα, Συμβολή στην οικονομία,
Παρουσίαση Έρευνας Οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις στις επιχειρήσεις – μέλη του ΒΕΘ που δραστηριοποιούνται στον χώρο της οικοδομής Ιανουάριος 2011.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Σοφία Τζελέπη, App Inventor ΜΕΡΟΣ B’ Σοφία Τζελέπη,
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.: ΧΟΡΗΓΟΣ: Μέλος του δικτύου :
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.:
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Πολιτικών Μηχανικών Μ.Α.Μιμίκου Καθηγήτρια ΕΜΠ « Πολιτικές Φύλου στα Πανεπιστήμια » 21 Νοεμβρίου 2005.
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
Παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου (ΠΚΚ) σε ηλικιωμένους και υπέργηρους με ισχαιμικό αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο (ι-ΑΕΕ). Η θέση του σακχαρώδη διαβήτη.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
8 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Θεσμοί/ Οργανισμοί 1 8 ΘΕΣΜΟΙ /ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ (Βαθμός επιρροής, Αναγκαιότητα επιρροής, Βαθμός.
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 25  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 6 (24%) και Μη Ικανοποιητικά 19 (76%)  Μη Συμμορφώσεις : 257  Διορθωτικές.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Έρευνα ανίχνευσης στάσεων σχετικά
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Παρουσίαση ερευνητικού προγράμματος για το Υπουργείο Παιδείας Ιανουάριος 2011 «Εθνική Στρατηγική για την Ανώτατη Εκπαίδευση Το Δημόσιο Πανεπιστήμιο Το Δημόσιο Τεχνολογικό Ίδρυμα»

2 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Κοινά υπό διερεύνηση ΣΤΟΧΟΣ:προσδοκίες αντιδράσεις δρώντες του χώρου ΣΤΟΧΟΣ: Να κατανοήσουμε τις προσδοκίες αλλά και τις αντιδράσεις στις νέες προτάσεις, μέσα από τους δρώντες του χώρου σε ποσοτικό επίπεδο. ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ: Πανελλαδική ΜΕΘΟΔΟΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ: Τηλεφωνική έρευνα. Ακολουθήθηκε η διαδικασία της τυχαίας επιλογής τηλεφωνικών αριθμών ΕυρύΚοινό Ως κοινό Ευρύτερος αποδέκτης/ κριτής ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ: ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ άτομα ΣεΦοιτητές Ως κοινό βίωμα ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ: 21 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2011 – 11 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ άτομα γονείς Σε γονείς Μαθητών Γυμνασίου/ Λυκείου Φοιτητών ΑΕΙ Ως κοινό στόχος ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ: 21 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2011 – 5 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ άτομα

3 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Βαθμός ενημέρωσης για τις προτάσεις /αλλαγές του Υπ. Παιδείας για την Ανώτατη εκπαίδευση Όπως ίσως γνωρίζετε τον τελευταίο καιρό έχει ξεκινήσει ο διάλογος για την παιδεία και γίνονται συζητήσεις για την Εθνική Στρατηγική για την Ανώτατη Εκπαίδευση -τα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ Εσείς προσωπικά, πόσο ενημερωμένος θα λέγατε ότι είστε σε σχέση με τις αλλαγές που προτείνει το Υπουργείο Παιδείας για Ανώτατη εκπαίδευση/ τα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ. Θα λέγατε ότι είστε … 42,1% 26,4 32,1% 33,6% Φοιτητές ΠανεπιστημίουΦοιτητές ΤΕΙ

4 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Βαθμός ενημέρωσης για τις προτάσεις /αλλαγές του Υπ. Παιδείας για την Ανώτατη εκπαίδευση Όπως ίσως γνωρίζετε τον τελευταίο καιρό έχει ξεκινήσει ο διάλογος για την παιδεία και γίνονται συζητήσεις για την Εθνική Στρατηγική για την Ανώτατη Εκπαίδευση -τα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ Εσείς προσωπικά, πόσο ενημερωμένος θα λέγατε ότι είστε σε σχέση με τις αλλαγές που προτείνει το Υπουργείο Παιδείας για Ανώτατη εκπαίδευση/ τα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ. Θα λέγατε ότι είστε … Γονείς μαθητών φοιτητών / Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=455) 36,9% 40,2% ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΛΥΚΕΙΟ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΤΕΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΤΕΙ / ΑΕΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΑΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝ ΟΣ 36,934,835,733,634,742 ΟΥΤΕ/ ΟΥΤΕ 19,6 22,217,820,819,3 ΣΙΓΟΥΡΑ/ ΜΑΛΛΟΝ ΜΗ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝ ΟΣ 40,239,339,544,943,135,3 ΔΞ/ΔΑ 3,36,32,73,71,43,4 Με παιδιά (ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ) (31,7%) (45%)

5 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Πρέπει να γίνουν αλλαγές στο υπάρχον σύστημα Ανώτατης εκπαίδευσης; Με βάση αυτά που γνωρίζετε, έχετε ακούσει έχετε διαβάσει εσείς προσωπικά, κατά πόσο πιστεύετε ότι πρέπει γίνουν αλλαγές στο υπάρχον σύστημα Ανώτατης εκπαίδευσης; Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=1004) 97,4% 2,2% 97% 2,3% Φοιτητές ΠανεπιστημίουΦοιτητές ΤΕΙ

6 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Πρέπει να γίνουν οι συγκεκριμένες αλλαγές στο υπάρχον σύστημα Ανώτατης εκπαίδευσης; Με βάση αυτά που γνωρίζετε, έχετε ακούσει έχετε διαβάσει εσείς προσωπικά, κατά πόσο πιστεύετε ότι πρέπει γίνουν οι συγκεκριμένες αλλαγές στο υπάρχον σύστημα Ανώτατης εκπαίδευσης; Γονείς μαθητών φοιτητών / Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=455) 79,4% 10,5% ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΛΥΚΕΙΟ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΤΕΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΤΕΙ / ΑΕΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΑΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ / ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ 79,482,177,377,681,978,3 ΣΙΓΟΥΡΑ / ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ 10,56,311,911,28,312,1 ΔΞ/ΔΑ 10,111,610,811,29,7 Με παιδιά (ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ) (76,1%) (11,1%)

7 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Αξιολόγηση συγκεκριμένων προτάσεων Υπ. Παιδείας 1ου - 2 ου και 3ου άξονα Ανάλυση σε ΜΟ θετικών αναφορών (θα ωφεληθώ πολύ 1+2 ) σε φοιτητές Πανεπιστημίου και ΤΕΙ Θα σας διαβάσω κάποιες από τις προτάσεις που ανακοινώθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας στο «κείμενο διαβούλευσης» για την έναρξη διαλόγου για την Εθνική Στρατηγική για την Ανώτατη Εκπαίδευση – τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ. Mε την βοήθεια μιας κλίμακας από το 1 έως το 4-όπου 1 σημαίνει Θα ωφεληθώ πολύ και 4 σημαίνει Δεν θα ωφεληθώ καθόλου, θα ήθελα να μου πείτε πόσο πιστεύετε ότι θα ωφεληθείτε εσείς προσωπικά από κάθε μία από τις προτάσεις που θα σας διαβάσω Νέα ταυτότητα με νέα ηγεσία και ενίσχυση της αυτοδιοίκησης των ΑΕΙ Πτυχία με αντίκρισμα Ενίσχυση του διεθνούς χαρακτήρα και της διεθνούς παρουσίας των Ιδρυμάτων

8 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες % Αξιολόγηση συγκεκριμένων προτάσεων Υπ. Παιδείας 1 ου άξονα /Νέα ταυτότητα με νέα ηγεσία και ενίσχυση της αυτοδιοίκησης των ΑΕΙ Φοιτητές Πανεπιστημίου Μ.Ο 51,8%Μ.Ο 56,6%Φοιτητές ΤΕΙ

9 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες % Αξιολόγηση συγκεκριμένων προτάσεων Υπ. Παιδείας 2 ου άξονα /Πτυχία με αντίκρισμα Φοιτητές ΠανεπιστημίουΜ.Ο 73,5%Φοιτητές ΤΕΙΜ.Ο 77,5%

10 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Μ.Ο 78,8% % Αξιολόγηση συγκεκριμένων προτάσεων Υπ. Παιδείας 3 ου άξονα /Ενίσχυση του διεθνούς χαρακτήρα και της διεθνούς παρουσίας των Ιδρυμάτων Φοιτητές Πανεπιστημίου Φοιτητές ΤΕΙΜ.Ο 85,7%

11 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες % Ωφελημένοι από τις αλλαγές που προωθεί το Υπουργείο Παιδείας για την Ανώτατη Εκπαίδευση Από τους παρακάτω φορείς που θα σας διαβάσω ποιοι κατά την γνώμη σας θα ωφεληθούν από τις αλλαγές που προωθεί το Υπουργείο Παιδείας για την Ανώτατη Εκπαίδευση; Φοιτητές Πανεπιστημίου Μ.Ο. 52,4% Φοιτητές ΤΕΙ Μ.Ο. 60,2%

12 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες % Ωφελημένοι από τις αλλαγές που προωθεί το Υπουργείο Παιδείας για την Ανώτατη Εκπαίδευση Από τους παρακάτω φορείς που θα σας διαβάσω ποιοι κατά την γνώμη σας θα ωφεληθούν από τις αλλαγές που προωθεί το Υπουργείο Παιδείας για την Ανώτατη Εκπαίδευση; Γονείς μαθητών φοιτητών / Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=455) Γονείς μαθητών/ φοιτητών 61,5% 62,1% 54,8% 52,1% 42,9% 38% 35,6% 36,5% 21,4% ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ Μ.Ο.45,5%

13 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες % Οφέλη από την εφαρμογή των προτάσεων του Υπ. Παιδείας για την Τριτοβάθμια εκπαίδευση Σκεπτόμενοι τον συγκεκριμένο διάλογο και τις προτάσεις του Υπουργείου Παιδείας για την Τριτοβάθμια εκπαίδευση/ τα Δημόσια Πανεπιστήμια και ΤΕΙ, εσείς προσωπικά πιστεύετε η εφαρμογή τους τελικά θα συμβάλλει ή όχι.. Φοιτητές Πανεπιστημίου Φοιτητές ΤΕΙ Μ.Ο. 68,5% Μ.Ο. 79,4%

14 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες % Οφέλη από την εφαρμογή των προτάσεων του Υπ. Παιδείας για την Τριτοβάθμια εκπαίδευση Σκεπτόμενοι τον συγκεκριμένο διάλογο και τις προτάσεις του Υπουργείου Παιδείας για την Τριτοβάθμια εκπαίδευση/ τα Δημόσια Πανεπιστήμια και ΤΕΙ, εσείς προσωπικά πιστεύετε η εφαρμογή τους τελικά θα συμβάλλει ή όχι... Γονείς μαθητών φοιτητών / Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=455) Γονείς μαθητών/ φοιτητών 70,2% 68,1% 67,8% 67,4% 66,7% 59,6% 54,4% 64,2% (ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ) Μ.Ο. 66,5%

15 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Οι προτάσεις του Υπουργείου Παιδείας για την Τριτοβάθμια εκπαίδευση θα μπορέσουν να εφαρμοστούν; Και με βάση αυτά που γνωρίζετε, έχετε ακούσει, έχετε δει, έχετε διαβάσει, σχετικά με το κείμενο διαβούλευσης για την Ανώτατη Εκπαίδευση, εσείς προσωπικά πιστεύετε ότι οι προτάσεις που περιλαμβάνονται στον κείμενο αυτό … Φοιτητές Πανεπιστημίων Φοιτητές TEI

16 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Οι προτάσεις του Υπουργείου Παιδείας για την Τριτοβάθμια εκπαίδευση θα μπορέσουν να εφαρμοστούν; Και με βάση αυτά που γνωρίζετε, έχετε ακούσει, έχετε δει, έχετε διαβάσει, σχετικά με το κείμενο διαβούλευσης για την Ανώτατη Εκπαίδευση, εσείς προσωπικά πιστεύετε ότι οι προτάσεις που περιλαμβάνονται στον κείμενο αυτό … Γονείς μαθητών φοιτητών / Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=455) Γονείς μαθητών/φοιτητών ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΛΥΚΕΙΟ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΤΕΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΤΕΙ / ΑΕΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΑΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ 7,7877,511,16,3 ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΜΕΡΙΚΩΣ 63,965,262,266,463,966,2 ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ 19,117,921,117,819,419,3 Με παιδιά (ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ) (18,7%) (61,7%) (6,8%) (12,8%)

17 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Το Υπ. Παιδείας θα πρέπει να εφαρμόσει τις αλλαγές στην Ανώτατη Εκπαίδευση όποιες και αν είναι οι αντιδράσεις; Δηλαδή κατά την προσωπική σας άποψη το Υπ. Παιδείας θα πρέπει ή όχι να προχωρήσει το διάλογο για την Ανώτατη Εκπαίδευση /τα Δημόσια Πανεπιστήμια και ΤΕΙ, όποιες και αν είναι οι αντιδράσεις και τα εμπόδια που θα συναντήσει πχ δηλαδή ακόμα και αν κλείσουν τα ΑΕΙ; Γονείς μαθητών φοιτητών / Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=455) 79,8% 13,7% ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΛΥΚΕΙΟ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΤΕΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΤΕΙ / ΑΕΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΑΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ/ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ 79,882,177,381,380,679,7 ΣΙΓΟΥΡΑ/ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ 13,712,515,79,313,915 ΔΞ/ΔΑ 6,65,479,35,65,3 Με παιδιά (ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ) (77,8%) (13,5%)

18 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Το Υπ. Παιδείας θα πρέπει να εφαρμόσει τις αλλαγές στην Ανώτατη Εκπαίδευση όποιες και αν είναι οι αντιδράσεις; Δηλαδή κατά την προσωπική σας άποψη το Υπ. Παιδείας θα πρέπει ή όχι να προχωρήσει το διάλογο για την Ανώτατη Εκπαίδευση /τα Δημόσια Πανεπιστήμια και ΤΕΙ, όποιες και αν είναι οι αντιδράσεις και τα εμπόδια που θα συναντήσει πχ δηλαδή ακόμα και αν κλείσουν τα ΑΕΙ; 75,8% 22,4% 80,9% 17,6% Φοιτητές Πανεπιστημίων Φοιτητές TEI

19 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Τα 5 σημαντικότερα προβλήματα των ΑΕΙ σήμερα Κατά καιρούς αναφέρονται διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι φοιτητές σήμερα. Άσχετα με το αν επηρεάζεται από αυτά η προσωπική σας κατάσταση ως φοιτητής/σπουδαστής, ποια κατά την προσωπική σας άποψη είναι τα πέντε σημαντικότερα προβλήματα; Σύνολο Φοιτητών (Ν=404) ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ /ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΚΑΚΟΓΡΑΜΜΕΝΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΕΠΑΡΚΩΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΙ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΕ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ Η ΕΛΛΙΠΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤ. ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΧΑΛΑΡΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ Οι 10 πρώτες αναφορές Ανοικτή ερώτηση/ Αυθόρμητες αναφορές

20 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Πόσο ανταποκρίνονται τα Ελληνικά Πανεπιστήμια/ ΤΕΙ στις ανάγκες της αγοράς εργασίας; Και πόσο ανταποκρίνονται τα Ελληνικά Πανεπιστήμια/ ΤΕΙ στις ανάγκες της αγοράς εργασίας, δηλαδή πόσο συνδεδεμένα θα λέγατε ότι είναι με την αγορά εργασίας στην Ελλάδα σήμερα 18,3% 81% Φοιτητές Πανεπιστημίων Φοιτητές ΤΕΙ 43,5% 54,2%

21 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Πόσο ανταποκρίνονται τα Ελληνικά Πανεπιστήμια/ ΤΕΙ στις ανάγκες της αγοράς εργασίας; Και πόσο ανταποκρίνονται τα Ελληνικά Πανεπιστήμια/ ΤΕΙ στις ανάγκες της αγοράς εργασίας, δηλαδή πόσο συνδεδεμένα θα λέγατε ότι είναι με την αγορά εργασίας στην Ελλάδα σήμερα Γονείς μαθητών φοιτητών / Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=455) 15% 83,1% 20% 73,1% Πανεπιστήμια ΤΕΙ (19,2%) (ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ) (79,4%) (26,2%) (69,7%)

22 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Αξιολόγηση σπουδών γενικά, στο Πανεπιστήμιο/ΤΕΙ Θα ήθελα τώρα να σας ρωτήσω, πώς αξιολογείτε, ποια είναι δηλαδή η γενική σας εντύπωση για τις σπουδές σας στο Πανεπιστήμιο/ΤΕΙ; 53,1% 10,6% 51,9% 10% Φοιτητές Πανεπιστημίου/ (Ν=273) Φοιτητές ΤΕΙ / (Ν=131)

23 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Αξιολόγηση σπουδών γενικά, στο Πανεπιστήμιο/ΤΕΙ Θα ήθελα τώρα να σας ρωτήσω, πώς αξιολογείτε, ποια είναι δηλαδή η γενική σας εντύπωση για τις σπουδές σας στο Πανεπιστήμιο; Από Γονείς μαθητών / φοιτητών / Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=455) 24% 31,8% 20% 34,3% …. για το Πανεπιστήμιο …. για τα ΤΕΙ (28,7%) (ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ) (24,5%) (23,1%) (27,8%)

24 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Αρχικές προσδοκίες από τις σπουδές και κατάσταση που εν τέλει επικρατεί Σε σχέση με τις αρχικές προσδοκίες από τις σπουδές σας, η σημερινή κατάσταση στην σχολή σας είναι… 16,1% 43,2% 51,3% 48,3% 24,4% 33,6% 59,5% 39,7% Φοιτητές Πανεπιστημίου (Ν=273) Φοιτητές ΤΕΙ (Ν=131)

25 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Εάν μπορούσατε, θα παραμένατε φοιτητής/ σπουδαστής στο πανεπιστήμιο/ ΤΕΙ που είστε σήμερα, ή θα αλλάζατε ίδρυμα ανώτατης εκπαίδευσης; Εάν είχατε τη δυνατότητα της επιλογής, θα παραμένατε φοιτητής/ σπουδαστής στο πανεπιστήμιο/ ΤΕΙ που είστε φοιτητής/ σπουδαστής σήμερα ή θα αλλάζατε ίδρυμα ανώτατης εκπαίδευσης; 71% 28,6% 55% 44,3% Φοιτητές Πανεπιστημίου Φοιτητές ΤΕΙ

26 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Αξιολόγηση στάσης φοιτητικών παρατάξεων σε θέματα που αφορούν τα ΑΕΙ Θα ήθελα στην συνέχεια να μου πείτε πως κρίνετε, δηλαδή ποια είναι η γενική εντύπωση που έχετε για την στάση των φοιτητικών παρατάξεων σε θέματα που αφορούν τα Δημόσια Πανεπιστήμια και ΤΕΙ; 12,8% 85% 14,5% 83,2% Φοιτητές Πανεπιστημίων Φοιτητές TEI

27 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Αξιολόγηση στάσης φοιτητικών παρατάξεων σε θέματα που αφορούν τα ΑΕΙ Θα ήθελα στην συνέχεια να μου πείτε πως κρίνετε, δηλαδή ποια είναι η γενική εντύπωση που έχετε για την στάση των φοιτητικών παρατάξεων σε θέματα που αφορούν τα Δημόσια Πανεπιστήμια και ΤΕΙ; Γονείς μαθητών φοιτητών / Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=455) 11,4% 76,3% ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΛΥΚΕΙΟ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΤΕΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΤΕΙ / ΑΕΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΑΕΙ ΠΟΛΎ ΚΑΛΗ/ ΚΑΛΗ 11,411,610,312,115,311,6 ΌΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΗ 76,378,676,870,169,478,7 ΔΞ/ΔΑ 12,39,81317,815,39,7 Με παιδιά (ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ) (12,1%) (77,1%)

28 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Φοιτητές Πανεπιστημίων Βαθμός συμφωνίας με απόψεις για τις καταλήψεις Δηλαδή με ποια από τις παρακάτω φράσεις συμφωνείτε περισσότερο σε σχέση με τις καταλήψεις στα Πανεπιστήμια;

29 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Φοιτητές ΤΕΙ Βαθμός συμφωνίας με απόψεις για τις καταλήψεις Δηλαδή με ποια από τις παρακάτω φράσεις συμφωνείτε περισσότερο σε σχέση με τις καταλήψεις στα Πανεπιστήμια;

30 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Γονείς μαθητών/ φοιτητών Βαθμός συμφωνίας με απόψεις για τις καταλήψεις Δηλαδή με ποια από τις παρακάτω φράσεις συμφωνείτε περισσότερο σε σχέση με τις καταλήψεις στα Πανεπιστήμια; Γονείς μαθητών φοιτητών / Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=455) ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΑΘΗΤΗΣ ΛΥΚΕΙΟ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΤΕΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΤΕΙ / ΑΕΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΑΕΙ ΟΙ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΣΤΑ ΠΑΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΩΣ ΕΣΧΑΤΗ ΜΟΡΦΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ 45,947,345,948,634,746,4 ΟΙ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ 3634,83332,747,239,6 ΟΙ ΚΑΤΑ ΛΗΨΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟ ΝΤΑΙ ΩΣ ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ 14,716,116,215,912,511,6 Με παιδιά (ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ) (2,5%) (40,7%) (19,9%) (36,9%)

31 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Λόγοι που οφείλεται η χαμηλή συμμετοχή/ αποχή των φοιτητών στις φοιτητικές εκλογές Φοιτητές ΑΕΙ / Όσοι δεν πήγαν να ψηφίσουν (Ν=248) Πήγατε να ψηφίσετε; Λόγοι που δεν πήγαν να ψηφίσουν

32 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Λόγοι που οφείλεται η χαμηλή συμμετοχή/ αποχή των φοιτητών στις φοιτητικές εκλογές Εσείς προσωπικά που πιστεύετε ότι οφείλεται η χαμηλή συμμετοχή/ αποχή των φοιτητών στις πρόσφατες φοιτητικές εκλογές; Γονείς μαθητών φοιτητών / Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=455) (ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ) (44,6%) (38,5%) (22,8%) (22,6%) (17,1%)

33 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες ΑΕΙ με πολλούς φοιτητές/ εισακτέους και χαμηλότερη ποιότητα ή ΑΕΙ με λιγότερους φοιτητές/ εισακτέους και υψηλότερη ποιότητα ; Εσάς προσωπικά ποια άποψη σας εκφράζει καλύτερα…. Φοιτητές Πανεπιστημίων Φοιτητές TEI

34 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες ΑΕΙ με πολλούς φοιτητές/ εισακτέους και χαμηλότερη ποιότητα ή ΑΕΙ με λιγότερους εισακτέους και υψηλότερη ποιότητα ; Εσάς προσωπικά ποια άποψη σας εκφράζει καλύτερα…. Γονείς μαθητών/ φοιτητών ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΑΘΗΤΗΣ ΛΥΚΕΙΟ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΤΕΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΤΕΙ / ΑΕΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΑΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΤΑ ΑΕΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ/ ΕΙΣΑΚΤΕΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ 64,865,264,352,376,4 70 ΜΑΛΛΟΝ ΤΑ ΑΕΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ/ ΕΙΣΑΚΤΕΟΥΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΠΙΔΡΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ 2421,424,932,716,7 19,3 ΔΞ/ΔΑ 11,213,410,8156,9 10,6 Με παιδιά Γονείς μαθητών/ φοιτητών (ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ) (13,6%) (24,5%) (61,9%)

35 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Βαθμός συμφωνίας με άποψη ότι για να βελτιωθεί το επίπεδο σπουδών αλλά και να αναβαθμιστεί η αξία των πτυχίων της χώρας θα πρέπει να υπάρξει το κλείσιμο ορισμένου αριθμού Σχολών ή /και να υπάρξει η συγχώνευση τους Κάποιοι υποστηρίζουν την άποψη ότι προκειμένου να βελτιωθεί η ποιότητα και το επίπεδο σπουδών αλλά και να αναβαθμιστεί η αξία των πτυχίων της χώρας θα πρέπει να υπάρξει το κλείσιμο ορισμένου αριθμού τέτοιων Σχολών ή /και να υπάρξει η συγχώνευση τους. Θα ήθελα να μου πείτε εάν εσείς προσωπικά συμφωνείτε ή όχι με την άποψη αυτή; 54,5% 42,2% 60,3% 38,2% Φοιτητές Πανεπιστημίων Φοιτητές TEI

36 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Βαθμός συμφωνίας με άποψη ότι για να βελτιωθεί το επίπεδο σπουδών αλλά και να αναβαθμιστεί η αξία των πτυχίων της χώρας θα πρέπει να υπάρξει το κλείσιμο ορισμένου αριθμού Σχολών ή /και να υπάρξει η συγχώνευση τους Κάποιοι υποστηρίζουν την άποψη ότι προκειμένου να βελτιωθεί η ποιότητα και το επίπεδο σπουδών αλλά και να αναβαθμιστεί η αξία των πτυχίων της χώρας θα πρέπει να υπάρξει το κλείσιμο ορισμένου αριθμού τέτοιων Σχολών ή /και να υπάρξει η συγχώνευση τους. Θα ήθελα να μου πείτε εάν εσείς προσωπικά συμφωνείτε ή όχι με την άποψη αυτή; Γονείς μαθητών φοιτητών / Σύνολο ερωτηθέντων (Ν=455) 64,9% 25,3% Με παιδιά ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΛΥΚΕΙΟ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΤΕΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΤΕΙ / ΑΕΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΑΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ/ ΜΑΛΛΟΝ ΣΥΜΦΩΝΩ 64,965,261,157,965,370,5 ΣΙΓΟΥΡΑ/ ΜΑΛΛΟΝ ΔΙΑΦΩΝΩ 25,328,62733,620,821,3 ΔΞ/ΔΑ 9,96,311,98,413,98,2 (ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ) (59,5%) (30,6%)

37 Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Ιανουάριος 2011 Πανελλαδικές Τηλεφωνικές Έρευνες Παρουσίαση ερευνητικού προγράμματος για το Υπουργείο Παιδείας Ιανουάριος 2011 «Εθνική Στρατηγική για την Ανώτατη Εκπαίδευση Το Δημόσιο Πανεπιστήμιο Το Δημόσιο Τεχνολογικό Ίδρυμα»