Λανσάρισμα στην Ελληνική Αγορά Launch 2011- 2012.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
Advertisements

Microsoft Dynamics NAVIns for Microsoft Dynamics NAV
Στοιχεία ΕπικοινωνίαςContact Details Το Κέντρο Ευρωπαϊκής Τεκμηρίωσης αποτελεί επίσημα θεσμοθετημένο δίκτυο πληροφόρησης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Γεωρία.
ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Πληροφοριακά συστήματα Marketing Social media marketing The fiesta movement Γιώργος Κυριακίδης Βασίλης Μανάσας Γιώργος Μωυσιάδης Πληροφοριακά συστήματα.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
Το cloud computing & τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα 12o Συνέδριο Infocom World 2010 Αθήνα, 19 Οκτωβρίου 2010 Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού.
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Σεμινάριο Διαφημιστικών Μέσων Ιούνιος ΠΡΟΙΟΝ / ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ Πώς θα προσεγγίσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία τον καταναλωτή?
Πανελλήνια ενημερωτική εκστρατεία για τις Ρευματικές Παθήσεις και το ρόλο του Ρευματολόγου Ελληνική Ρευματολογική εταιρία & Επαγγελματική Ένωση Ρευματολόγων.
Προώθηση / Επικοινωνία
Business English Ενότητα # 9: Financial Planning Ευαγγελία Κουτσογιάννη Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά.
Τελική εργασία του μαθήματος “Σχεδιασμός Δημιουργικού & Διαφημιστικών Μηνυμάτων” Ιανουάριος 2054 Ομάδα Χ Ονοματεπώνυμο 1 Ονοματεπώνυμο 2 Ονοματεπώνυμο.
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #5: Key result indicators (KRIs), Performance Indicators (PIs), Key Performance Indicators (KPIs)
Day 45: Computer repair JSIS E 111: Intensive Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Η έννοια της Τέχνης (What is art 1) Διδάσκων: Καθηγητής Χρήστος.
 Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons.  Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας.
Time Management Matrix Assignment Submitted By Safwan Zubair October 21, 2013 BUS Contemporary Business Practice Professor Nankin.
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 17 : ΠΡΟΒΟΛΗ II Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Αντίληψη (2016) Όραση Μαρία Κουτρομάνου. Structure of the Eye: Iris The iris is similar to the diaphragm in a camera Your iris widens in dim light and.
1 Αποτελέσματα κλάδου – ‘Α τρίμηνο 2015 Το α’ τρίμηνο του 2015 ο κλάδος παρουσιάζει τάσεις σταθεροποίησης στα έσοδα του ενώ οι επενδύσεις αυξάνονται με.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Αυτο-εντύπωση & Τρόπος Ζωής (Self-Concept & Lifestyle)
Αντισταθμιστική ανάλυση
Πνευματική Ιδιοκτησία
Διαχείριση Χορηγιών Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Επανασχεδιασμός του Ευρωπαϊκού Συστήματος Ενδοκοινοτικών Συναλλαγών (Revised Intrastat) Η συγκεκριμένη παρουσίαση συνοψίζει την ανάλυση των αποτελεσμάτων.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης
Matrix Analytic Techniques
Κεφάλαιο 12 Δάση.
Διαφημιστική εκστρατεία
Working Along with Key Experts
Η Επικοινωνία Α΄.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Media Planning.
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Γεώργιος Σ. Γκουμάς MD,PhD, FESC
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
CYPRUS RHEUMATOLOGY SOCIETY
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Η Περιβαλλοντική Αγωγή εισήλθε στα εκπαιδευτικά συστήματα πολλών κρατών από την ανάγκη ανταπόκρισης στις όλο και αυξανόμενες πιέσεις της οικολογικής κρίσης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Expression Home All In One Inkjet Printers
aka Mathematical Models and Applications
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ‘ABC of Selling’. ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Deriving the equations of
Κοστολόγηση κατά Φάση Τέταρτο Κεφάλαιο
CPSC-608 Database Systems
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Τα ΜΜΕ από την Οπτική της Οικονομικής Θεωρίας
Παράδειγμα Ένα σποτ παίζει 3 φορές σε ένα μήνα και πετυχαίνει την παρακάτω έκθεση στο κοινό-στόχο : σποτ εκπομπή 1 = 18% του κοινού σποτ εκπομπή 2 = 21%
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Λανσάρισμα στην Ελληνική Αγορά Launch

Για να ξεκινήσουμε θα χρειαστεί από πλευράς μας:  Ανάλυση ανταγωνισμού (Ελλάδα)  Δημιουργία positioning (στρατηγικής τοποθέτησης της μάρκας) για τα καλλυντικά Michael Todd.  Παρουσίαση προτάσεων επικοινωνίας ( above & below the line, δηλ. διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, promotions, events, press relations, internet, social media, χορηγίες κτλ.)  Παρουσίαση Στρατηγικής Media (Strategic Media Plan) και Προτάσεων προβολής στα ΜΜΕ  Παρουσίαση εναλλακτικών δημιουργικών Concepts ( creative)

Έχουμε δουλέψει με τις εξής παραδοχές:  Λανσάρισμα σε φαρμακεία- Πανελλαδικά (ή σε μεγάλα αστικά κέντρα)  Βασικό προϊόν - άξονας επικοινωνίας το καινοτόμο KNU : Μέσα από αυτό θα επικοινωνήσουμε όλη τη σειρά  Βασικό κοινό-στόχος, γυναίκες  Θέλουμε γρήγορη αναγνωρησιμότητα και δημιουργία επώνυμης ζήτησης στα φαρμακεία το συντομότερο  Θέλουμε να δημιουργήσουμε αυτοπεποίθηση στους φαρμακοποιούς για την επιλογή τους

ABOVE THE LINE Διαφήμιση σε Τηλεόραση ή/καιΠεριοδικά ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟ ΚΟΝΔΥΛΙ: από ως ΕΥΡΩ + ΦΠΑ BELOW THE LINE Προώθηση Πωλήσεων – διαγωνισμός ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟ ΚΟΝΔΥΛΙ : ΕΥΡΩ + ΦΠΑ PUBLIC RELATIONS Γραφείο Τύπου, χτίσιμο σχέσης με τους beauty editors & beauty Bloggers κτλ. ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟ ΚΟΝΔΥΛΙ : ΕΥΡΩ + ΦΠΑ (για λανσάρισμα & 3μηνη περίοδο)

 Με την ανάθεση,θα παρουσιάσουμε εναλλακτικά δημιουργικά Concepts ( creative proposals ) και εφαρμογές (σενάρια, μακέτες κτλ.) για επιλογή δημιουργικής κατεύθυνσης πάνω στην οποία θα βασιστεί το σύνολο της επικοινωνίας.  Για παράδειγμα:  Αν επιλεγεί τηλεόραση θα δημιουργήσουμε τηλεοπτικό spot (έχουμε υπολογίσει 15’’ διάρκεια)  Αν επιλεγούν περιοδικά, θα δημιουργήσουμε μακέτα ολοσέλιδη βάσει πλάνου διαφήμισης.

 ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ:  ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΥ ΣΠΟΤ  ΣΕΝΑΡΙΟ ΕΥΡΩ  ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΥΡΩ ΚΑΤ’ ΕΚΤΙΜΗΣΗ  ΥΛΙΚΑ (BETA KTΛ) ΚΑΤΟΠΙΝ MEDIA PLAN  ΑΡΧΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗΣ ΟΛΟΣΕΛΙΔΗΣ  900 ΕΥΡΩ

 ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ  ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ  ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (ΔΙΠΤΥΧΟ) 900 ΕΥΡΩ  ΕΚΤΥΠΩΣΗ – ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΌ ΠΟΣΟΤΗΤΑ  ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΕ ΠΡΟΩΘΗΤΡΙΕΣ  ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ – ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ  ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ -  ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΟ ΚΟΝΔΥΛΙ – κατόπιν συνεννόησης για γεωγραφική κάλυψη, διάρκεια κτλ. (Μόνο Αθήνα; Και επαρχία; Για πόσο χρόνο κτλ.)

 Οι προτάσεις μας έχουν σαν γνώμονα ένα ενδεδειγμένο πλαίσιο ενεργειών για δυνατό λανσάρισμα. Φυσικά, όλα μπορούν να αναπροσαρμοστούν με βάση το budget που θα αποφασιστεί να επενδυθεί.  Έχουμε επιλέξει να ξεκινήσουμε αμέσως μετά τις γιορτές γιατί α) οι τιμές είναι καλές στα media και πετυχαίνουμε καλύτερες εκπτώσεις β) λιγότεροι διαφημιζόμενοι σε σχέση με την περίοδο πριν τα Χ’να οπότε ξεφεύγουμε από το clutter  Έχουμε δουλέψει 2 πλάνα εναλλακτικά: Μόνο TV σε 2 κανάλια «δυνατά» στο κοινό μας ή μόνο περιοδικά, σε ένα δυνατό πρόγραμμα σε μηνιαία & εβδομαδιαία. Θα μπορούσε να γίνει σαφώς και συνδυασμός των 2 μέσων ( ΤV & Περιοδικά) ή όποια άλλη τροποποίηση θέλουμε.

We propose Television as it:  Builds high levels of reach, in a short period of time, in our selected target group (but also on the broader audience).  Empowers the brand's image  Combines image, sound and movement that result on high impact  Is the most cost effective medium in comparison to other traditional media (low investment cost per thousand people reached)

 As far as the channel mix is concerned we propose to use two selected channels (ANT1 and Alpha) in order to allocate high shares of spending on each channel and therefore optimize discounts and cost effective results for the available budget.  We propose to go on air on ANT1 and Alpha as both channels include typologies of programs/shows that address mostly to women and specifically to our target group.  Finally in order to achieve the best possible viewership, we propose to emphasize on the main time zones that our target group watches TV (morning, noon, afternoon zones) and also have presence on prime time (19:30-24:30) using a 35% of our available budget.

Source: AGB Hellas

Alternatively to Television, we propose Magazines as they:  Enable us to provide analytical information on the brand, characteristics and benefits to consumer  Allow us for better targeting  Provide additional benefits to advertiser (press clippings, indirect references)  Remain available for a longer time period than the electronic media  Allow us to achieve constant advertising presence throughout the year at a low cost

 We can better target our audience by combining:  Key monthly female lifestyle titles (including major insert titles on Sunday Newspapers)  Key weekly lifestyle titles  We propose to run the print insertions during either one or two months (by placing titles to different circulation dates), depending on the needs of the launch, distribution issues etc.  The proposed media plan includes a combination of the most important public houses that provide the assurance of a very good portfolio of titles to use, high reach among our target group and very big discounts per title as well.