Εισαγωγή στην Επιστήμη των Η/Υ ΙΙ Μάθημα 6 Παλινδρόμηση – Δημιουργία Video - Συναρτήσεις - GUI

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κεφάλαιο Τμηματικός προγραμματισμός
Advertisements

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ PHP. Τι θα μάθουμε;  Να καταλάβουμε τι είναι η PHP και πώς δουλεύουν τα PHP scripts  Τι χρειάζεται για να ξεκινήσουμε με την PHP  Να.
Τεχνικές Προγραμματισμού με την JavaScript Στυλιάδης Κων/νος Φλώρινα, Οκτώβριος 2004.
ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Πολυδιάστατοι Πίνακες, Δομές, Ενώσεις
Εισαγωγή στους Η/Υ Πίνακες.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Διάλεξη 2: Πίνακες και δυναμικά δεδομένα στη FORTRAN 90 Εαρινό εξάμηνο 2009 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ.
Εισαγωγή στους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές
Εκκίνηση του MATLAB.
Μάθημα 2 Εισαγωγή στην Επιστήμη των Η/Υ ΙΙ
TEMPLATES STANDARD TEMPLATE LIBRARY ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ C Evangelos Theodoridis.
HY100 : ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ, ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ Αντώνιος Σαββίδης, Χρήστος.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ Διδάσκοντες:Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
MATrix LABoratory Εισαγωγή στο MatLab
Εισαγωγή στο MATLAB.
Προγραμματισμός PASCAL Πληροφορική Γ' Λυκείου μέρος γ
Προγραμματισμός στο ΜatLab
Νευρωνικά Δίκτυα Εργαστήριο Εικόνας, Βίντεο και Πολυμέσων
1 ΕΝΤΟΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΘΕΣΗ ΣΗΜΕΙΟΥΘΕΣΗ ΣΗΜΕΙΟΥ ΑΠΟΣΤΑΣΗΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΜΒΑΔΟΝΕΜΒΑΔΟΝ.
ΗΜΥ 100 Εισαγωγή στην Τεχνολογία 7 Νοεμβρίου 2008 Στυλιανή Πετρούδη ΤΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Η ΓΛΩΣΣΑ C ΜΑΘΗΜΑ 2.
Ολυμπιάδα Πληροφορικής
ΕΣΔ 232: Οργάνωση δεδομένων στην Κοινωνία της Πληροφορίας © 2013 Nicolas Tsapatsoulis Φόρμες Δημιουργία Περιεχομένου Ι.
ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 5. 2 Στόχοι μαθήματος Πίνακες 2 διαστάσεων.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΗΥ302 Διδακτική της Πληροφορικής Η γλώσσα προγραμματισμού LOGO Writer Ομάδα Εργασία: Αλεβίζου Βασιλική (Α.Μ.:1029) Κοφφινά Ιωάννα (Α.Μ.:1035) Τριανταφυλλίδου.
Μεταβλητές – εντολές εκχώρησης- δομή ακολουθίας
HY340 : ΓΛΩΣΣΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ, ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ Αντώνιος Σαββίδης.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
Σχεδιασμός Προσανατολισμένος σε Λειτουργίες
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ) Καλλονιάτης Χρήστος Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας.
HY100 : ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ, ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ Αντώνιος Σαββίδης, Χρήστος.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
HY100 : ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ, ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ Αντώνιος Σαββίδης, Χρήστος.
Applets Εκμεταλλεύονται τo γραφικό υπόβαθρο που παρέχουν οι browsers, έχοντας έτσι τη δυνατότητα προβολής γραφικών και τη δυνατότητα υλοποίησης ενός γραφικού.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Η/Υ ΙΙ Μάθημα 3 Αρχεία δεδομένων – Διαγράμματα.
Κεφάλαιο 10 – Υποπρογράμματα
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αναδρομή (1/2)
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
ΜΑΘ3122/106 – Γλώσσα προγραμματισμούΞενοφών Ζαμπούλης ΜΑΘ3122/106 Γλώσσα προγραμματισμού Συναρτήσεις.
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Συναρτήσεις.
HY100 : ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ, ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ Αντώνιος Σαββίδης, Χρήστος.
Επιστημονικός Υπολογισμός Ι Πρώτο Εργαστήριο Εισαγωγή στο matlab 15 Οκτωβρίου 2010 Γιώργος Δρακόπουλος ΤΜΗΥΠ.
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΞ. Ζαμπούλης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αρχεία.
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΞενοφών Ζαμπούλης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αναδρομή (1/2)
Βασικά στοιχεία της Java
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Μαθηματικών “Θεωρητική Πληροφορική & Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου” Ανάπτυξη διαδραστικού περιβάλλοντος (GUI)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Το αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ
Προγραμματισμός & Εφαρμογές Η/Υ (Θ) Ενότητα 10: Εισαγωγή στο Προγραμματισμό με το MatLab 7.x (Μέρος 1 ο ) Δρ. Β.Χ. Μούσας, Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα.
Γλώσσες Προγραμματισμού Μεταγλωττιστές Πίνακας Συμβόλων Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής Ηλίας Σακελλαρίου.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε Τίτλος Πτυχιακής Εργασίας: Κατασκευή διδακτικού πακέτου προσομοίωσης των μηχανικών ταλαντώσεων.
Δημιουργοί ΝΑΤΣΙΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΟΣΙΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ ΤΑξη Β΄
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
Εφαρμογές Υπολογιστών
Ειδικές διαλέξεις 1: Εισαγωγή στο tecplot
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε.
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ ΤΑξη Β΄
MATLAB A MATrix LABoratoty
Prolog Επεξεργασία και Αναπαράσταση Γνώσης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΤΙΚΟ Ι∆ΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕ∆ΟΝΙΑΣ
Κεφάλαιο 10 Streams.
ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αναδρομή (1/2).
Συστήματα Αναμονής (Queuing Systems)
Ερωτήματα Επιλογής σε ACCESS
Εισαγωγή στον Αντικειμενοστρεφή Προγραμματισμό (στη γλώσσα Java)
UNIT 1 Τα Πρώτα Προγράμματα.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εισαγωγή στην Επιστήμη των Η/Υ ΙΙ Μάθημα 6 Παλινδρόμηση – Δημιουργία Video - Συναρτήσεις - GUI

Προσαρμογή δεδομένων (curve fitting)

Παλινδρόμηση (Regression) Μέθοδος των ελαχίστων τετραγώνων Χ Υ Ανεξάρτητη μεταβλητή Εξαρτημένη μεταβλητή

Παλινδρόμηση (Regression) Υ Χ

Παλινδρόμηση – Regression με τη Matlab • Polyfit – υπολογισμός καμπύλης παλινδρόμησης p = polyfit(x,y,n), υπολογίζει για τα δεδομένα x,y τους συντελεστές του πολυωνύμου p που έχει βαθμό n και προσαρμόζεται στα δεδομένα

Παλινδρόμηση – Regression με τη Matlab x = (0: 0.1: 2.5)'; y = erf(x); p = polyfit(x,y,6) p =

Παλινδρόμηση – Regression με τη Matlab y = polyval (p, x) Υπολογίζει την τιμή ενός πολυωνύμου σε ένα σημείο X. Είσοδος: οι συντελεστές του πολυωνύμου p Έξοδος : οι τιμές που αντιστοιχούν στα σημεία X f = polyval(p,x); p = polyfit(x,y,6) plot(x,y,'o',x,f,'-')

Δημιουργία βίντεο με τη Matlab

• Αποθήκευση καρέ – καρέ • Απευθείας χειρισμός των συντεταγμένων του γραφήματος

Δημιουργία βίντεο με τη Matlab • moviein(n) - δεσμεύει μνήμη για το βίντεο (δεν χρησιμοποιείται σε νέες εκδόσεις) • getframe - επιστρέφει ένα καρέ • movie – προβάλει το βίντεο • movie2avi – μετατρέπει το βίντεο σε μορφή AVI • mpgwrite – μετατρέπει το βίντεο σε μορφή MPEG

Δημιουργία βίντεο με τη Matlab F = getframe F = getframe(h) F = getframe(h,rect), [left bottom width height] Παράδειγμα for j = 1:n «…plotting commands…» F(j) = getframe; End movie(F) getframe - επιστρέφει ένα καρέ

Δημιουργία βίντεο με τη Matlab Z = peaks; surf(Z) axis tight set(gca,'nextplot','replacechildren'); for j = 1:20 surf(sin(2*pi*j/20)*Z,Z) F(j) = getframe; end movie(F,20) movie2avi(F,'test.avi’)

Δημιουργία βίντεο με τη Matlab movie(M) movie(M,n) movie(M,n,fps ) movie(h,...) movie(h,M,n,fps,loc) movie - προβάλει το βίντεο Όπου M ένας πίνακας οι στήλες του οποίου είναι καρέ του βίντεο, συνήθως η έξοδος της getframe n – είναι ο αριθμός των προβολών * Το n μπορεί να είναι διάνυσμα με την εξής μορφή: [αριθμός προβολών σειρά προβολής καρέ] π.χ. movie(M,[ ]) NumberofPlays = 2; FrameOrder = [1:5 4:-1:2]; movie(M,[NumberofPlays FrameOrder])

Δημιουργία βίντεο με τη Matlab movie2avi(mov,filename) movie2avi(mov,filename,param,value,param,value...) movie2avi – μετατρέπει το βίντεο σε μορφή AVI mov – το βίντεο της Matlab (πίνακας με καρέ)

Δημιουργία συναρτήσεων (function) στη Matlab

• Αρχεία script ή αρχεία εντολών δεν έχουν ορίσματα εισόδου και εξόδου αλλά εκτελούν μια ακολουθία εντολών σε μεταβλητές του περιβάλλοντος εργασίας • Αρχεία συναρτήσεων (function m-files) δέχονται ορίσματα εισόδου και επιστρέφουν μεταβλητές στην έξοδο, οι εσωτερικές μεταβλητές των function είναι τοπικές. Λειτουργούν όπως οι εντολές της Matlab. Τα αρχεία script και τα αρχεία function δημιουργούνται από έναν editor (καλύτερα με τον editor της Matlab - εντολή edit) H Matlab μπορεί να εκτελέσει μια ακολουθία εντολών που είναι αποθηκευμένη σε ένα αρχείο με την προέκταση.m, τα αρχεία αυτά ονομάζονται “M-files” και υπάρχουν δύο τύποι τέτοιων αρχείων τα script files και τα function files.

Δημιουργία συναρτήσεων (function) στη Matlab Παράδειγμα script

Δημιουργία συναρτήσεων (function) στη Matlab Τα αρχεία function περιέχουν και αυτά μια σειρά από εντολές της Matlab, έχουν όμως και μεταβλητές εισόδου – εξόδου Γενικά, έχουν την πιο κάτω δομή 1. Επικεφαλίδα (header) Απαραίτητα με τη μορφή: function [output1, output2, ….] = filename (input1, input2, ….) To filename είναι το όνομα του αρχείου.m ΑΛΛΑ και του function υποχρεωτικά πρέπει να είναι ίδια. Προσέξτε ότι οι μεταβλητές εισόδου είναι σε παρενθέσεις ενώ οι μεταβλητές εξόδου βρίσκονται σε αγκύλες. Οι τελευταίες δεν είναι απαραίτητες αν έχουμε μόνο μια μεταβλητή εξόδου. Για παράδειγμα αντί function [out1] = parad(x, y) μπορούμε να γράψουμε function out1 = parad(x, y) 2. Σχόλια (comments) Χρησιμοποιώντας το σύμβολο % μπορούμε να εισάγουμε σχόλια (προαιρετικά). Τα σχόλια εμφανίζονται με τη μορφή βοήθειας όταν τρέχουμε την εντολή help για το function. 3. Εντολές Μπορούν να χρησιμοποιηθούν όλες οι εντολές της Matlab και απαραίτητα θα πρέπει να υπολογίζονται τα output.

Δημιουργία συναρτήσεων (function) στη Matlab function y = randint(m,n,a,b) % RANDINT Randomly generated integral matrix. % randint(m,n) returns an m-by-n such matrix with % entries between 0 and 9. % randint(m,n,a,b) returns entries between integers a and b. if nargin < 3, a=0; b=9; end y = floor((b-a+1)*rand(m,n))+a; Ο παραπάνω κώδικας πρέπει να αποθηκευτεί σε ένα αρχείο με το όνομα randint.m.

Οι εντολές της MATLAB, όπως οι max, size, κλπ είναι function m-files. Για την ονομασία ενός function ισχύουν οι κανόνες ονοματολογίας που ισχύουν και για τις μεταβλητές: • Το όνομα αρχίζει με γράμμα (του αγγλικού αλφαβήτου). • Το όνομα περιέχει μόνο γράμματα, αριθμούς και υποπαύλες (underscore). • Δεν χρησιμοποιούνται ονόματα που έχουν δεσμευτεί από τη MATLAB (π.χ.συναρτήσεις βιβλιοθήκης και εργαλειοθηκών). • Προτιμούνται μικρά ονόματα για πρακτικούς λόγους αν και δεν υπάρχει περιορισμός στο μήκος των ονομάτων. Δημιουργία συναρτήσεων (function) στη Matlab

function [mean, stdev] = stat(x) % STAT Mean and standard deviation % For a vector x, stat(x) returns the % mean and standard deviation of x. % For a matrix x, stat(x) returns two row % vectors containing, respectively, the % mean and standard deviation of each column. [m n] = size(x); if m == 1 m = n; % handle case of a row vector end mean = sum(x)/m; stdev = sqrt(sum(x.^2)/m -mean.^2);

Δημιουργία GUI με τη Matlab

Graphical User Interfaces GUI είναι ένα γραφικό περιβάλλον με το οποίο αλληλεπιδρά ο χρήστης, μέσω διαφόρων «αντικειμένων» που περιέχονται στο GUI. Τα αντικείμενα μπορεί να είναι menus, toolbars, push buttons, radio buttons, list boxes, and sliders κλπ. Τα GUI της Matlab μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν σαν «αντικείμενα» διαγράμματα και να δημιουργήσουν ομάδες «αντικειμένων»

Δημιουργώντας GUI με το GUIDE To guide είναι το πρόγραμμα σχεδιασμού GUI της Matlab. Εμφανίζεται με την εντολή guide και μας δίνει τη δυνατότητα να σχεδιάσουμε το GUI και να προσθέσουμε τον κώδικα. Το guide δημιουργεί δύο αρχεία: *.fig που περιέχει το GUI *.m που περιέχει τον κώδικα

Δημιουργώντας GUI 1.Σχεδιασμός 2.Δημιουργία – Με το guide 3.Προγραμματισμός – Με το guide και το edit (δημιουργία callback) 4.Εκτέλεση, έλεγχος λειτουργίας

Δημιουργώντας GUI

Δημιουργώντας GUI - Σχεδιασμός

Δημιουργώντας GUI - Προγραμματισμός Προγραμματισμός είναι η δημιουργία των callback δηλαδή η ακολουθία των εντολών που εκτελούνται όταν ενεργοποιείται ένα «αντικείμενο» • Οι εντολές callback αποθηκεύονται στο M-file του GUI • τα callback ανήκουν στα αντικείμενα (e.g. CreateFnc, ButtonDwnFnc, Callback, DeleteFnc) Ένα callback αποτελείται από τα παρακάτω στάδια: • 1. Έλεγχος της κατάστασης του αντικειμένου που ξεκινά την ενέργεια • 2. Έλεγχος της κατάστασης του αντικειμένου που δέχεται την ενέργεια και του οποίου θα αλλάξουν οι ιδιότητες • 3. Συλλογή των δεδομένων/πληροφοριών • 4. Επεξεργασία • 5. Αλλαγή κατάσταση στο αντικείμενο που δέχεται την ενέργεια

Δημιουργώντας GUI - Προγραμματισμός % Create the data to plot. handles.peaks=peaks(35); handles.membrane=membrane; [x,y] = meshgrid(-8:.5:8); r = sqrt(x.^2+y.^2) + eps; sinc = sin(r)./r; handles.sinc = sinc; % Set the current data value. handles.current_data = handles.peaks; surf(handles.current_data)

% Display surf plot of the currently selected data. surf(handles.current_data);

% Determine the selected data set. str = get(hObject, 'String'); val = get(hObject,'Value'); % Set current data to the selected data set. switch str{val}; case 'Peaks' % User selects peaks. handles.current_data = handles.peaks; case 'Membrane' % User selects membrane. handles.current_data = handles.membrane; case 'Sinc' % User selects sinc. handles.current_data = handles.sinc; end % Save the handles structure. guidata(hObject,handles)

Έτοιμα GUI ……

[FileName,PathName] = uigetfile('*.m','Select the M-file'); helpdlg('Choose 10 points from the figure','Point Selection'); prompt = {'Enter matrix size:','Enter colormap name:'}; dlg_title = 'Input for peaks function'; num_lines= 1; def = {'20','hsv'}; answer = inputdlg(prompt,dlg_title,num_lines,def);