ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΝΑΥΛΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Δρ. ΕΥΗ ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΦΕΡΗΣ
Σεφέρης Ομιλία Στοκχόλμης, απονομή Νόμπελ 1963
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Threading Building Blocks. Σύνοψη  Γενικά για TBBs  Tasks  Parallel for  Εσωτερική λειτουργία βιβλιοθήκης  Task graphs.
1 NAVIGON 40 Easy Comfort Edition NAVIGON 40 Easy Comfort Edition.
NOT TOO YUPPIE Καβρουδάκης Φραγκίσκος ( Μαραγκός Άγγελος ( B λαβιανός Ηλίας.
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΒΙΛΝΤΑΓΛΙΠΤΙΝΗΣ ΣΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΗΤΗ ΤΥΠΟΥ 2
FEDERATION OF INDUSTRIAL WORKERS UNIONS 1 ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ INDUSTRIAL RELATIONS IN GREECE RELATIILE INDUSTRIALE IN GRECIA.
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
Εισαγωγή στη Βιοπληροφορική
Αναλογική- Ψηφιακή Φωτογραφία (Φιλμ-Αισθητήρας)
F.B.S. Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου Καβάλας και η εταιρία “F.B.S. Δρ. ΔΗΜ. ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ &ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ” Σας καλωσορίζουν στην παρουσίαση της μελέτης με.
ΣYMBOΛIKOΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ. ΣYMBOΛIKOΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ - Παράδειγμα %polynomial (Expression, Variable) polynomial (X, X). polynomial (Term, X) :- number (Term).
1 SOFAS. 2 Storm Διαστάσεις: (ΠxΥxB) Καναπές τριθέσιος: 215x65x95 cm. Καναπές διθέσιος: 169x65x95 cm. Πουφ: 92x46x92 cm.
Προβλήματα Προσχεδιασμού. Ο κόσμος των κύβων Πρόβλημα προσχεδιασμού κατάλληλων πύργων Η Κατάσταση του κόσμου μπορεί να αναπαρασταθεί με μια λίστα από:
TEMPLATES, STL ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΡΧΕΙΑ. ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ.
Examples in XSB Prolog Επεξεργασία και Αναπαράσταση Γνώσης Άνοιξη 2010 Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών Πανεπιστημίου Κρήτης.
Google Confidential and Proprietary Τάσεις στο διαδίκτυο Σεπτέμβριος 2013.
Ρυθμίσεις Android phones για MMS και Internet. 20/6/2013 Although every effort has been taken, this DRAFT technical paper has been prepared in good faith.
Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός Κλάσεις και άλλα θέματα Απόστολος Ζάρρας * βασισμένα και σε δουλειά του.
Πληροφοριακά Συστήματα και Βάσεις Δεδομένων
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Campaign Post Evaluation Report ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΤΗ ΚΥΠΡΟ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
A model for Context-aware Databases. 19/04/20052 What is Context? Ο καθένας ορίζει το context διαφορετικά... “location, identities of nearby people and.
Εκπομπές ΝΟx (σε ktn) ανά τομέα NOx ετήσιες μέσες τιμές NO 2 ετήσιες μέσες τιμές.
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
Αποτελέσματα μετρήσεων σύστασης σώματος
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Lesson 24a: Travel III JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Comenius E.R.G.O Equal Rights Great Opportunities Presentation by the Greek Delegation to Hungary.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Lesson 18c: At the University JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Andreas Papamichael Christos Constantinou George Nikolaides Attribution.
Lesson 41c: Cooking I JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΙΝΚΡΕΤΙΝΕΣ : Ο ρόλος του ενζύμου DPP-4 στον Σακχαρώδη Διαβήτη τύπου 2
Σοφία Τζελέπη, App Inventor ΜΕΡΟΣ B’ Σοφία Τζελέπη,
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Δείκτες και Συμβολοσειρές (Pointers.
«Εἰς ἀπολογίαν τοῦ Εὐαγγελίου» (Φιλιππησίους 1, 17). Ἀπαντήσεις σὲ σύγχρονες προκλήσεις.
Ἡ μερίδα Συνοδικ ῆ ς Ἐ πιτροπ ῆ ς Θείας Λατρείας καί Ποιμαντικο ῦ Ἔ ργου «Τό πνε ῦ μα ὅ που θέλει πνε ῖ » ( Ἰ ωάννου 3,8) Ὀ ρθόδοξη πνευματική ζωή - Σύγχρονοι.
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 25  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 6 (24%) και Μη Ικανοποιητικά 19 (76%)  Μη Συμμορφώσεις : 257  Διορθωτικές.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Γενικὴ Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Α´ Ενότητα 11: Μονοθελητισμός και Μονοενεργητισμός Δρ. Ἰωάννης Ἀντ. Παναγιωτόπουλος Λέκτορας Γενικῆς Ἐκκλησιαστικῆς Ἱστορίας.
11. Ιγνάτιος ο Θεοφόρος Αποστολικός πατέρας Αποστολική παράδοση Φρόνημα, διδασκαλία, τρόπος ζωής των αποστόλων Αποστολικοί Πατέρες Εκκλησιαστικές προσωπικότητες.
Ἱερὰ Μονὴ Σταυρονικήτα Βρίσκεται στὴν ἀνατολικὴ ἀκτὴ τοῦ Ἁγίου Ὅρους σὲ ὑψόμετρο 50μ. ἀπὸ τὴν ἐπιφάνεια τῆς θάλασσας. Εἶναι ἡ τελευταία ἀπὸ τὶς μονὲς.
Ἱστορία ἀρχαία καὶ μεσαιωνικὴ
Ἱστορία ἀρχαία καὶ μεσαιωνικὴ
Ἱστορία ἀρχαία καὶ μεσαιωνικὴ
Γενικὴ Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Α´
JULIUS CAESAR Ἰούλιος Καῖσαρ.
Ἱστορία ἀρχαία καὶ μεσαιωνικὴ
Γενικὴ Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Α´
Αναστάσιμη Προσευχή ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!.
Ἱστορία ἀρχαία καὶ μεσαιωνικὴ
Ἱστορία τοῦ Νεότερου καὶ Σύγχρονου Κόσμου ἀπὸ τὸ 1453 ἕως σήμερα
Ἱστορία τοῦ νεώτερου καὶ τοῦ σύγχρονου κόσμου (ἀπὸ τὸ 1815 ἕως σήμερα)
Croy 7 - Exercises 1. λέγετε λόγον κατὰ τοῦ κυρίου τοῦ οὐρανοῦ;
Croy 14 - Exercises 1. ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ ἡμεις ἐπίομεν οἶνον
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΝΑΥΛΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Δρ. ΕΥΗ ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ

_____________________ ΣΥΝΤΟΜΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ _____________________

DRY BULK MARKET OUTLOOK (Source: CLARKSONS, Shipping Market Outlook, October 2007)

DRY BULK MARKET OUTLOOK (Source: CLARKSONS, Shipping Market Outlook, October 2007)

DRY BULK MARKET OUTLOOK (Source: CLARKSONS, Shipping Market Outlook, October 2007)

DRY BULK MARKET OUTLOOK FLEET STRUCTURE BULKERS ORDERBOOK FLEET FLEET > 20 Yrs FLEET ORDERBOOK FLEET > 15 Yrs CAPESIZE (dwt > 100,000) 69% 18% 231% PANAMAX (dwt 60-100,000) 34% 22% 117% HANDYMAX (dwt 40-60,000) 47% 23% 157% HANDYSIZE (dwt 10-40,000) 19% 63% 28% TOTAL > dwt 10,000 45% 29% 122% (Source: CLARKSONS, Shipping Market Outlook, October 2007)

(Source: CLARKSONS, Shipping Market Outlook, October 2007) TANKER MARKET OUTLOOK (Source: CLARKSONS, Shipping Market Outlook, October 2007)

(Source: CLARKSONS, Shipping Market Outlook, October 2007) TANKER MARKET OUTLOOK (Source: CLARKSONS, Shipping Market Outlook, October 2007)

(Source: CLARKSONS, Shipping Market Outlook, October 2007) TANKER MARKET OUTLOOK (Source: CLARKSONS, Shipping Market Outlook, October 2007)

TANKER MARKET OUTLOOK FLEET STRUCTURE TANKERS ORDERBOOK FLEET FLEET > 20 Yrs FLEET ORDERBOOK FLEET > 15 Yrs VLCC / ULCC (dwt > 200,000) 36% 3% 210% SUEZMAX (dwt 120-200,000) 40% 5% 180% AFRAMAX (dwt 80-120,000) 41% 9% 172% PANAMAX (dwt 60-80,000) 38% 19% 146% HANDY (dwt 10-60,000) 48% 24% 147% TOTAL > dwt 10,000 10% 175% (Source: CLARKSONS, Shipping Market Outlook, October 2007)

CONTAINER MARKET OUTLOOK (Source: CLARKSONS, Shipping Market Outlook, October 2007)

CONTAINER MARKET OUTLOOK (Source: CLARKSONS, Shipping Market Outlook, October 2007)

CONTAINER MARKET OUTLOOK FLEET STRUCTURE SHIPS ORDERBOOK FLEET FLEET > 20 Yrs FLEET POST-PANAMAX (teu > 8,000) 228% 0% (teu 5-8,000) 39% PANAMAX (teu 3-5,000) 52% 8% SUB-PANAMAX (teu 2-3,000) 25% 19% HANDY (teu 1-2,000) 31% FEEDER (teu < 1,000) 20% 26% TOTAL 40% 10% (Source: CLARKSONS, Shipping Market Outlook, October 2007)

SHIPPING MARKETS:

_____________________ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΝΑΥΛΩΣΕΩΝ _____________________

Το marketing της ναυτιλιακής επιχείρησης, που δραστηριοποιείται στην εμπορική ναυτιλία, ορίζεται ως η επιστήμη του B2B marketing, που ασχολείται με την ικανοποίηση των αναγκών του ναυλωτή - φορτωτή για θαλάσσια μεταφορά αγαθών, με κύριο σκοπό το κέρδος. Η ικανοποίηση αυτή προϋποθέτει από τη μία πλευρά σωστή διάγνωση της ναυτιλιακής αγοράς για την κατανόηση και πρόβλεψη των επιθυμιών και αναγκών του πελάτη (ναυλωτή – φορτωτή) και από την άλλη κατάλληλο σχεδιασμό, οργάνωση και έλεγχο των μέσων που διαθέτει η επιχείρηση. Πηγή: ΕΥΗ ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ, «Μάρκετινγκ Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων. Εργαλείο Βελτίωσης της Πολιτικής Ναυλώσεων», (Εκδόσεις Σταμούλης 2006).

Πηγή: ΕΥΗ ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ, «Μάρκετινγκ Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων Πηγή: ΕΥΗ ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ, «Μάρκετινγκ Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων. Εργαλείο Βελτίωσης της Πολιτικής Ναυλώσεων», (Εκδόσεις Σταμούλης 2006).

ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΝΑΥΛΩΤΩΝ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΝΑΥΛΩΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΔΕΞΑΜΕΝΟΠΛΟΙΩΝ Πηγή: ΕΥΗ ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ, «Μάρκετινγκ Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων. Εργαλείο Βελτίωσης της Πολιτικής Ναυλώσεων», (Εκδόσεις Σταμούλης 2006).

ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΝΑΥΛΩΤΩΝ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΝΑΥΛΩΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΔΕΞΑΜΕΝΟΠΛΟΙΩΝ 1η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: Ουσιαστική συμμόρφωση της πλοιοκτήτριας εταιρείας στους διεθνείς κανόνες ασφαλούς διαχείρισης πλοίων. Κατάλληλη σχεδίαση & κατασκευή πλοίων. §         Ορθολογική συντήρηση πλοίων. §         Εκπαίδευση & επαγγελματικά προσόντα πληρωμάτων. §         Εκπαίδευση & επαγγελματικά προσόντα υπαλλήλων. 2η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: Φήμη & εικόνα του πλοιοκτήτη στην αγορά. §         Ιστορικό απωλειών και ζημιών. §         Φήμη για αξιοπιστία του πλοιοκτήτη. 3η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: Παροχή υπηρεσιών σε μειωμένο κόστος. §     Στρατηγικές μείωσης κόστους & αύξησης της αποδοτικότητας των πλοίων. 4η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: Κατάλληλη (ανιδιοτελής) διαδικασία διαπραγμάτευσης. §         Κανόνες διαπραγμάτευσης ναύλωσης. §         Παροχή ακριβών και αξιόπιστων πληροφοριών που αφορούν το πλοίο. §         Συνεργασία και ανταπόκριση στις εύλογες απαιτήσεις του ναυλωτή.

ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΝΑΥΛΩΤΩΝ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΝΑΥΛΩΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΔΕΞΑΜΕΝΟΠΛΟΙΩΝ 5η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: Παροχή υψηλής ποιότητας μεταφορικών υπηρεσιών. §         Ευελιξία εμπορίου & δρομολογίου. §         Κατάλληλος σχεδιασμός ταξιδιού. §         Γρήγορη εκτέλεση του ταξιδιού. §         Γρήγορη & σωστή φόρτωση και εκφόρτωση του φορτίου. §         Μείωση του χρόνου turn-around στο ελάχιστο. §         Ασφαλή μεταφορά φορτίου στον προορισμό του. 6η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: Διατήρηση καλών σχέσεων με το ναυλωτή. §         Καλές σχέσεις πληρώματος-ναυλωτή. §         Καλές σχέσεις εταιρείας-ναυλωτή. 7η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: Σύστημα ενημέρωσης του πελάτη – ναυλωτή. §         Σύστημα ενημέρωσης / πληροφόρησης του πελάτη – ναυλωτή. Διαφήμιση ενημερωτικής / πληροφοριακής φύσεως.

ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΦΟΡΤΩΤΩΝ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΝΑΥΛΩΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΓΡΑΜΜΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΩΝ Πηγή: ΕΥΗ ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ, «Μάρκετινγκ Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων. Εργαλείο Βελτίωσης της Πολιτικής Ναυλώσεων», (Εκδόσεις Σταμούλης 2006).

ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΦΟΡΤΩΤΩΝ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΝΑΥΛΩΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΓΡΑΜΜΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΩΝ 1η Κατηγορία: Παροχή υψηλής ποιότητας μεταφορικών υπηρεσιών. §         Συχνότητα δρομολογίων. §         Απ’ ευθείας δρομολόγια. §         Ευελιξία δρομολογίων. §         Παραλαβή & παράδοση του φορτίου στην ώρα του. §         Γρήγορη εκτέλεση του ταξιδιού. §         Μείωση του χρόνου turn-around στο ελάχιστο. §         Σωστό χειρισμό του φορτίου. §         Ασφαλή μεταφορά φορτίου στον προορισμό του. 2η Κατηγορία: Ουσιαστική συμμόρφωση της πλοιοκτήτριας εταιρείας στους διεθνείς κανόνες ασφαλούς διαχείρισης πλοίων. §         Κατάλληλη σχεδίαση & κατασκευή των πλοίων. §         Ορθολογική συντήρηση πλοίων. §         Εκπαίδευση & επαγγελματικά προσόντα των πληρωμάτων. §         Εκπαίδευση & επαγγελματικά προσόντα των υπαλλήλων.

ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΦΟΡΤΩΤΩΝ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΝΑΥΛΩΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΓΡΑΜΜΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΩΝ 3η Κατηγορία: Φήμη & εικόνα του μεταφορέα στην αγορά. §         Ιστορικό απωλειών και ζημιών. §         Φήμη για αξιοπιστία του μεταφορέα. 4η Κατηγορία: Παροχή υπηρεσιών σε μειωμένο κόστος. §         Στρατηγικές μείωσης κόστους & αύξησης της αποδοτικότητας των πλοίων. 5η Κατηγορία: Ικανοποιητική συνεργασία με το γραφείο. §          Αμεσότητα / προθυμία του γραφείου του μεταφορέα. §         Παροχή ακριβών και αξιόπιστων πληροφοριών που αφορούν το πλοίο. §         Συνεργασία και ανταπόκριση στις εύλογες απαιτήσεις του φορτωτή. §         Σύστημα παρακολούθησης της μεταφοράς. §         Καλές σχέσεις πληρώματος και εταιρείας με τον φορτωτή. 6η Κατηγορία: Σύστημα ενημέρωσης / πληροφόρησης του πελάτη – φορτωτή. §         Σύστημα ενημέρωσης / πληροφόρησης του πελάτη – φορτωτή. §  Διαφήμιση ενημερωτικής / πληροφοριακής φύσεως.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΟΣΟΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Οι μεγάλες και οι μεσαίες εταιρείες δεξαμενοπλοίων στην Ελλάδα έχουν κατανοήσει τη συμβολή του marketing στην αποδοτικότητα της επιχείρησης και έχουν αντιληφθεί ότι οι απαιτήσεις των ναυλωτών είναι προσανατολισμένες στην ασφάλεια. Έτσι εφαρμόζουν στρατηγικές marketing, οι οποίες στοχεύουν στην ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών τους. Οι μεγάλες και μεσαίες εταιρείες δεξαμενοπλοίων εφαρμόζουν διαφοροποιημένη στρατηγική marketing, σύμφωνα με την οποία απευθύνονται σε επιλεγμένα τμήματα της αγοράς προσαρμόζοντας την πολιτική τους σε κάθε ένα από αυτά. Η τμηματοποίηση της αγοράς γίνεται με κριτήρια τον τύπο του πλοίου και του φορτίου, τις θαλάσσιες διαδρομές καθώς και τον τύπο της ναύλωσης. Επιπλέον, εφαρμόζουν τη γεωγραφική διαφοροποίηση, την ποιοτική διαφοροποίηση, την διαφοροποίηση του προσωπικού και την διαφοροποίηση της εικόνας, προκειμένου να κερδίσουν την προτίμηση των ναυλωτών. Τα διαφημιστικά προγράμματα που εφαρμόζουν περιλαμβάνουν διαμόρφωση ιστοσελίδας στο δυαδίκτυο, χορηγίες σε συνέδρια, ενημερωτικά φυλλάδια, καθώς και διαφήμιση στον ναυτιλιακό τύπο. Η διαφημιστική τους προσπάθεια στοχεύει σε συμφερότερες διαπραγματεύσεις ναύλωσης, στην ενημέρωση των ναυλωτών, στην βελτίωση της εικόνας τους στην αγορά, καθώς και στην προσέλκυση ικανών στελεχών. Πηγή: ΕΥΗ ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ, «Μάρκετινγκ Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων. Εργαλείο Βελτίωσης της Πολιτικής Ναυλώσεων», (Εκδόσεις Σταμούλης 2006).

Πηγή: ΕΥΗ ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ, «Μάρκετινγκ Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων Πηγή: ΕΥΗ ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ, «Μάρκετινγκ Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων. Εργαλείο Βελτίωσης της Πολιτικής Ναυλώσεων», (Εκδόσεις Σταμούλης 2006).

Πηγή: ΕΥΗ ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ, «Μάρκετινγκ Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων Πηγή: ΕΥΗ ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ, «Μάρκετινγκ Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων. Εργαλείο Βελτίωσης της Πολιτικής Ναυλώσεων», (Εκδόσεις Σταμούλης 2006).

Πηγή: ΕΥΗ ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ, «Μάρκετινγκ Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων Πηγή: ΕΥΗ ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ, «Μάρκετινγκ Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων. Εργαλείο Βελτίωσης της Πολιτικής Ναυλώσεων», (Εκδόσεις Σταμούλης 2006).

Πηγή: ΕΥΗ ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ, «Μάρκετινγκ Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων Πηγή: ΕΥΗ ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ, «Μάρκετινγκ Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων. Εργαλείο Βελτίωσης της Πολιτικής Ναυλώσεων», (Εκδόσεις Σταμούλης 2006).

Οι εταιρείες και τα πρακτορεία γραμμών, πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στην Ελλάδα έχουν αντιληφθεί ότι το marketing αποτελεί το κλειδί της επιτυχίας τους και έχουν υιοθετήσει τη φιλοσοφία του marketing με επίκεντρο τον πελάτη – φορτωτή. Οι εταιρείες και τα πρακτορεία γραμμών διατηρούν βελτιωμένο σύστημα πληροφόρησης marketing, παρακολουθούν την πορεία των ανταγωνιστών τους και έχουν σαφέστατη εικόνα των απαιτήσεων των πελατών τους, που είναι προσανατολισμένες στην ποιότητα. Αξιοσημείωτο είναι ότι τα πρακτορεία, που λειτουργούν ως αντιπρόσωποι των μεγάλων διαχειριστών γραμμών, τείνουν να εφαρμόζουν τις στρατηγικές του marketing που τους υποδεικνύουν οι διαχειρίστριες εταιρείες που αντιπροσωπεύουν. Οι εταιρείες γραμμών εφαρμόζουν διαφοροποιημένη στρατηγική marketing. Η τμηματοποίηση της αγοράς γίνεται με κριτήρια τον τύπο του φορτίου και τις θαλάσσιες διαδρομές. Οι εταιρείες γραμμών, χρησιμοποιούν τη γεωγραφική διαφοροποίηση, την ποιοτική διαφοροποίηση, την διαφοροποίηση του προσωπικού και την διαφοροποίηση της εικόνας. Τα διαφημιστικά προγράμματα που εφαρμόζουν περιλαμβάνουν διαμόρφωση ιστοσελίδας στο δυαδίκτυο, χορηγίες σε συνέδρια, ενημερωτικά φυλλάδια, καθώς και διαφήμιση στον ναυτιλιακό τύπο.

Πηγή: ΕΥΗ ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ, «Μάρκετινγκ Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων Πηγή: ΕΥΗ ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ, «Μάρκετινγκ Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων. Εργαλείο Βελτίωσης της Πολιτικής Ναυλώσεων», (Εκδόσεις Σταμούλης 2006).

Πηγή: ΕΥΗ ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ, «Μάρκετινγκ Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων Πηγή: ΕΥΗ ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ, «Μάρκετινγκ Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων. Εργαλείο Βελτίωσης της Πολιτικής Ναυλώσεων», (Εκδόσεις Σταμούλης 2006).

Πηγή: ΕΥΗ ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ, «Μάρκετινγκ Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων Πηγή: ΕΥΗ ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ, «Μάρκετινγκ Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων. Εργαλείο Βελτίωσης της Πολιτικής Ναυλώσεων», (Εκδόσεις Σταμούλης 2006).

Πηγή: ΕΥΗ ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ, «Μάρκετινγκ Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων Πηγή: ΕΥΗ ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ, «Μάρκετινγκ Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων. Εργαλείο Βελτίωσης της Πολιτικής Ναυλώσεων», (Εκδόσεις Σταμούλης 2006).

Όλες οι ναυτιλιακές επιχειρήσεις έχουν μοναδικές δυνατότητες όσον αφορά τα μέσα, τους πόρους και τις ικανότητες διαχείρισης των πλοίων τους, πράγμα που σημαίνει ότι δεν είναι δυνατό να εκμεταλλεύονται όλες τις ευκαιρίες της ναυτιλιακής αγοράς το ίδιο αποτελεσματικά. Ο συνδυασμός των δυνατοτήτων της ναυτιλιακής επιχείρησης με τις ανάγκες και επιθυμίες των πελατών της είναι βασικός για την παροχή των επιθυμητών μεταφορικών υπηρεσιών, την ικανοποίηση και διατήρηση των ναυλωτών και άρα την εμπορική επιτυχία της επιχείρησης. H ναυτιλιακή εταιρεία πρέπει να οργανώσει τους πόρους της κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορεί να εφαρμόσει τα στάδια της διαδικασίας του marketing και να επιτύχει την μακροβιότερη και αποδοτικότερη εμπορική απασχόληση των πλοίων της.