Κάμπος Χίου- Περιδιαβαίνοντας το μυροβόλο δάσος των εσπεριδοειδών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΙΤΛΟΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχ. Έτοσ.
Advertisements

Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
το αμπέλι 1ο 12/θ Δημοτικό Σχολείο Σουφλίου Δ΄ Τάξη
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
« ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ » Μια Πρώτη Γνωριμία. Είδη Εκπαιδευτικού Λογισμικού Λογισμικό που υποστηρίζει τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας, τη μετάδοση.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
Ειρήνη Παππά Η αξιολόγηση του μαθητή/τριας στο μάθημα των Θρησκευτικών.
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
Α’ Λυκείου | Υπ. Καθηγητής: Μαραγκός Ι.Γεώργιος
ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2009 Μ. Τορτούρης
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
8oς Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Ερμηνεία δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
Καραγκιόζης Από την Ειδική Μονάδα Γυμνάσιο Γερίου στο Comenius
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
1 ο Βήμα  Ανάλυση θέματος σε επιμέρους παραρτήματα.  Διαχωρισμός των μαθητών σε 4 ομάδες και επιλογή θέματος για κάθε ομάδα.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Βασιλική Αρβανιταντώνη Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων Π.Ε. Πειραιά
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Γυμνασίου Μαχαιράδου ‘Υγιεινή διατροφή από τη Ζακυνθινή γη : Η μεταποίηση γεωργικών και κτηνοτροφικών προιόντων.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ «ΕΝΕΡΓΟΚΛΑΔΕΥΤΕΣ» ΤΟΥ ΕΠΑ.Λ. ΓΕΡΑΣ «ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΒΙΟΜΑΖΑ ΕΛΙΑΣ Εκμετάλλευση για την παραγωγή ενέργειας» Παρουσίαση Προγράμματος.
Γιάννης Τζωρτζάκης Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12 Αξιολόγηση με Πίνακες Διαβαθμισμένων Κριτηρίων (rubrics) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Βιωματική δράση Ταξιδεύοντας με τα παραμύθια Β΄ Τάξη 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.
Ελιά: από το δέντρο στο…πιάτο μας Υπεύθυνη προγράμματος: Ζερβού Σοφία Τμήμα: Γ2 Δημοτικό Σχολείο Λακκίου Λέρου
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΜΠΕΛΙ: ΑΠΟ ΤΟN ΔΙΟΝΥΣΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!! ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΚΚΙΟΥ ΛΕΡΟΥ ΤΜΗΜΑ Δ2 Υπεύθυνη προγράμματος :
Γ. Αλεξιάδης.  Εκπαιδευτική δραστηριότητα, κατά την οποία οι περισσότερες ή και όλες οι πληροφορίες που απαιτούνται για την επίλυση ενός προβλήματος.
Περιβαλλοντική εκπαίδευση Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη Ένταξη στο πρόγραμμα Σπουδών.
ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ- ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΑΚΕΤΑΣ ΤΟΥ ΚΤHΡΙΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
«Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ »
Γραπτή εργασία και παρουσίαση
Χρήση της πλατφόρμας moodle για συντονισμό περιβαλλοντικών προγραμμάτων 43ο ΓΕΛ Αθηνών
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
3ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου Αγίου Μάρκου Δ΄ τάξη Σχ. Έτος:
Παιχνίδι και Παιδική Ηλικία
Ιθκιέρδο Μαρία Ιωακίνα
Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας «Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ Διερεύνηση με συζήτηση
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Περιδιαβαίνοντας στα σοκάκια του χωριού μου…
Ψηφιακοί, γλωσσικοί περίπατοι στην πόλη μου
- Προσεκτικός σχεδιασμός Α΄Φάση - Επιλογή του θέματος - Καθορισμός στόχων       Από τους μαθητές      - Προσεκτικός σχεδιασμός  
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κάμπος Χίου- Περιδιαβαίνοντας το μυροβόλο δάσος των εσπεριδοειδών

Περιβαλλοντική Εκπαίδευση 2013-2014

Διάρθρωση Εκπαιδευτικού Προγράμματος Τέθηκαν οι στόχοι του προγράμματος 2. Προγραμματισμός Επισκέψεων- Συνεργασία με το ΚΠΕ Ομηρούπολης Επίσκεψη στον Κάμπο με την ομάδα του ΚΠΕ Ομηρούπολης- CITRUS Επίσκεψη στο Μαυροκορδάτικο Επίσκεψη σε εργοστάσιο παραγωγής παραδοσιακών γλυκών 3. Αναζήτηση σχετικού πληροφοριακού Υλικού-Εργασία σε ομάδες- Επίσκεψη στη βιβλιοθήκη Κοραή 4. Καταγραφή πληροφοριών- Δημιουργία Φυλλαδίου 5. Συνέντευξη με τον κ. Μαστοράκη στο χώρο της τάξης 6. Κατασκευή βοτσαλωτού στο χώρο του σχολείου, υπό την καθοδήγηση του κ. Γεωργίου Σκανδάλη 7. Παρουσίαση προγράμματος στο χώρο του σχολείου και αναμνηστικά βαζάκια με γλυκό του κουταλιού και DVD ενθύμιο του προγράμματος στους μαθητές

Στόχοι Προγράμματος Κατάκτηση της γνώσης μέσω ενεργητικής- βιωματικής μάθησης (έρευνας) 2. Καλλιέργεια ομαδοσυνεργατικού πνεύματος 3. Ανάλυση- Σύνθεση και Ταξινόμηση πληροφοριών 4. Καλλιέργεια κριτικής και δημιουργικής σκέψης 5. Επαφή με την τοπική ιστορία και την πολιτιστική μας κληρονομιά 6. Καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης 7. Καλλιέργεια γραπτής έκφρασης και ανάπτυξη δεξιοτήτων μέσω της χρήσης Η/Υ

Κάμπος Χίου Επιμέρους Ενότητες 1. Αρχοντικά 2. Μαγγανοπήγαδα 3. Εσπεριδοειδή 4. Βοτσαλωτά

Επίσκεψη στον Κάμπο με τους υπευθύνους του ΚΠΕ Ομηρούπολης Επίσκεψη στον Κάμπο με τους υπευθύνους του ΚΠΕ Ομηρούπολης

Περίπατος στον Κάμπο και επίσκεψη στο Μαυροκορδάτικο

Επίσκεψη σε εργοστάσιο παραγωγής παραδοσιακών γλυκών

Επίσκεψη στη βιβλιοθήκη Κοραή

Συνέντευξη με τον κ. Μαστοράκη Ερωτήσεις Συνέντευξης (Η συνέντευξη διεξήχθη στο χώρο του σχολείου με προσκεκλημένο τον κ. Μαστοράκη, από τους μαθητές) 1. Πότε ξεκίνησε ο Κάμπος να γίνεται γνωστός εκτός Χίου; 2. Πώς ήταν ο Κάμπος πριν τους Γενοβέζους; 3. Ποια ήταν τα πιο εμπορικά προϊόντα του Κάμπου που εξάγονταν; 4. Ποιοι έφτιαξαν και ποιοι κατοικούσαν στα αρχοντικά; 5. Γιατί οι αυλόπορτες χτίζονταν τόσο μεγάλες; 6. Τι γνωρίζετε για την προέλευση των μαγγανοπήγαδων και πώς χρησιμοποιούνταν; 7. Από πού προέρχεται η τέχνη του βοτσαλωτού; Υπάρχει κάποιος συμβολισμός στα διάφορα σχέδιά τους; 8. Μέχρι πότε διαρκεί η ακμή του Κάμπου; 9. Ποιες καταστροφές έχουν συμβεί κατά περιόδους στα αρχοντικά ή τα εσπεριδοειδή; 10. Ποια είναι τα σημερινά προβλήματα της περιοχής:

Κατασκευή Βοτσαλωτού στο χώρο του σχολείου υπό τις οδηγίες του κ Κατασκευή Βοτσαλωτού στο χώρο του σχολείου υπό τις οδηγίες του κ. Σκανδάλη

Ανασκόπηση Προγράμματος Ευχαριστούμε!!!