Μεταπτυχιακή διατριβή τ ο υ Χ ρ ή σ τ ο υ Τ σ α δ ή μ α

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Στέλιος Αδάμου Β.Δ. Πέτρος Πατσιάς Β.Δ. Πέτρος Πατσιάς Β.Δ.
Advertisements

Πήδουλας Γεώργιος M. sc Γυμναστής φυσικής κατάστασης ποδοσφαίρου
CROSSFITness training
Προπόνηση Doggcrap 1 (Dante Trudel)
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Πρώτο Αρχιτεκτονική.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΔΥΝΑΜΗ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΚΑΡΑΒΕΛΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ.
Τεχνικές για την ανάλυση της κίνησης και την αξιολόγηση της μάθησης
ΕΡΓΟΜΕΤΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
AΡΧΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΥΙΚΗΣ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ
Η κόπωση ως παράγοντας που επηρεάζει το λάκτισμα
WARM-UP Galazoulas Christos Assistant Professor of Basketball Coaching.
Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ-ΠΘ
Σχεδιασμός προγραμμάτων ενδυνάμωσης στις αναπτυξιακές ηλικίες
Παραδείγματα δόμησης της προπόνησης ΜΙΚ ανά ΜΕΣ
Γενικό πλαίσιο παρουσιάσεων Διάρκεια παρουσιάσεων: 10 λεπτά με 5 λεπτά για ερωτήσεις Φόρματ παρουσιάσεων: PowerPoint ή αντίστοιχο πρόγραμμα Αριθμός ομιλητών:
Χρυσοστόμου Χρυσόστομος (MSc)
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
Βλάχος Φίλιππος & Παπαδημητρίου Άρτεμις Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΕΡΓΟΜΕΤΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΥΜΠΟΥΛΗΣ Α.Ε.Μ. : 655/09 3Η ΕΡΓΑΣΙΑ
11 ημέρα 2-08 ώρα
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 2Ο
ΕΙΔΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ.
19η ημέρα ώρα
ΜΕΤΡΗΣΗ ΑΕΡΟΒΙΑΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ 7 ΕΩΣ 15 ΧΡΟΝΩΝ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΥΝΑΜΗΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ (Β!)
Foundations for Physiotherapy Practice Συνταγογράφηση της άσκησης
ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΜΠΑΣΚΕΤ Α1-A2
Η Άσκηση ως Θεραπευτική Αγωγή σε Ασθενείς με Καρδιοπάθεια
ΑΕΡΟΒΙΑ ΑΣΚΗΣΗ.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΡΙΑΣ ΗΛΙΑΝΑΣ ΚΟΡΟΣΙΔΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΜΑ ΤΗΣ ΣΦΥΡΟΒΟΛΙΑΣ ΑΠO ΕΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟΧΟ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.
 Για να πετύχουμε τους στόχους μας σε σχέση με την αερόβια άσκηση(π.χ. καύση λίπους, βελτίωση γενικής αντοχής) πρέπει να γνωρίζουμε σε ποιά ένταση.
ΓΕΛ ΕΥΚΑΡΠΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Β2) Θέμα :Η φυσική κατάσταση και οι τρόποι βελτίωσης POWER RANGERS
1o ΓΕΛ ΕΥΚΑΡΠΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Τα οφέλη της αερόβιας άσκησης στις μεγαλύτερες ηλικίες
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Πετοσφαίριση Ι Ενότητα 7η: Η Προπόνηση Δύναμης στο Βόλεϊ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Βιοκινητική αξιολόγηση αθλητικών ικανοτήτων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΡΔΙΟΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΑΣΚΟΥΜΕΝΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΡΔΙΟΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΣΟ ΑΣΚΟΥΜΕΝΟ ΦΑΤΟΥΡΟΣ Γ. ΙΩΑΝΝΗΣ, Ph.D.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ η φυσική προετοιμασία των παικτών η ψυχοπνευματική τους προετοιμασία η εκμάθηση της βασικής τεχνικής η θεμελίωση.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
Ετήσιος προγραμματισμός του αθλητή της σφυροβολίας Mιχάλη Αναστασάκη ( )
Ο σύγχρονος Τερματοφύλακας του ΒΑΓΓΕΛΗ ΛΑΠΠΑ Προ π ονητή Τερματοφυλάκων της ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΟΜΑΔΟΣ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ. Προγραμματισμός – προετοιμασία. Η περίοδος προετοιμασίας πρέπει να περιλαμβάνει βελτίωση: όλων των μορφών της αντοχής.
Είναι η κινητική ικανότητα του ατόμου να αντιδρά γρήγορα σε ένα ερέθισμα και να εκτελεί κυκλικές ή άκυκλες κινήσεις με τη μεγαλύτερη δυνατή κινητική ταχύτητα.
ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.
ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΥΙΚΗΣ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΣΕ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΗΛΙΚΙΩΝ Γαλαζούλας Χρήστος Phd. Λέκτορας Προπονητικής της Καλαθοσφαίρισης.
ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ 8 εβδομάδων. ΣΤΟΧΟΣ Στόχος της προπόνησης φυσικής κατάστασης ή αθλητικής ανάπτυξης κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας είναι.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΔΗΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ. Βασικός στόχος κάθε προπονητή είναι: Να μπορεί η ομάδα του να παρουσιάζει και να διατηρεί χωρίς διακυμάνσεις μια ιδανική αγωνιστική.
Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Δρ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΥΠΡΑΙΟΣ
Κουφός Αντώνης Καθ.Φ.Α.- Δρομέας
ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΑΝΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ (ΑΕΡΟΒΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ)
Προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών Μάθημα 059 Εξατομικευμένη άσκηση
ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ M.Sc., Ph.D
Pediatric work Physiology Congress 2-8/10/2017
Τομέας Αθλοπαιδιών Αποστολίδης Νικόλαος Αναπληρωτής Καθηγητής
Αξιολόγηση των Φυσικών και Τεχνικών Επιδεξιοτήτων στην Καλαθοσφαίριση
1. Ορμή– Γενίκευση νόμου Newton
Προπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ (Κ.Μ. N148)
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
Σχεδιασμός προγραμμάτων αναερόβιας προπόνησης στην κολύμβηση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μεταπτυχιακή διατριβή τ ο υ Χ ρ ή σ τ ο υ Τ σ α δ ή μ α ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΑΛΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΡΟΜΙΚΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΣΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΛΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΠΡΟΕΦΗΒΟΥΣ ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ Μεταπτυχιακή διατριβή τ ο υ Χ ρ ή σ τ ο υ Τ σ α δ ή μ α

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ  Άθλημα διαρκείας με εκρηκτικές κινήσεις στις κρίσιμες φάσεις του αγώνα (Vitasalo et al.1987 ) Ο πετοσφαιριστής αντλεί ενέργεια 95% από το σύστημα ATP – CP Χρησιμοποιεί το 5% από τον αναερόβιο γαλακτικό μηχανισμό ( Fox & Mathews 1974 ) Η ταχύτητα και η αλτικότητα είναι καθοριστικές ικανότητες στη διαμόρφωση του αποτελέσματος ( Hakinnen 1988 )

ΤΑΧΥΤΗΤΑ Ορισμός: Είναι η ικανότητα- μέσω γνωστικών διαδικασιών- μέγιστης δύναμης, θέλησης και της λειτουργικότητας του νευρομυϊκού συστήματος να επιτυγχάνονται μέγιστες ταχύτητες αντίδρασης και κίνησης. ( Grosser 1991 ) Βασικές της μορφές: · η ταχύτητα αντίδρασης, · η ταχύτητα ενέργειας η ταχύτητα συχνότητας (κυκλική)

Βελτίωση Δρομικής Ταχύτητας 1. Προπόνηση με βάρη: Όχι 2. Συνδυαστικά Προγράμματα: Προπόνηση με χαμηλή (30% της ΜΒΔ) και υψηλή ένταση (80-90% της ΜΒΔ) με βάρη σε διαδοχικές ημέρες (Ηarris et al. 2000) Προπόνηση με βάρη υψηλής έντασης (80-90% της ΜΜΔ) και δρομικής ταχύτητας σε διαφορετικές ημέρες του ιδίου προπονητικού μικρόκυκλου (Delecluse et al. 1997) Προπόνηση με βάρη υψηλής έντασης (80-90% της ΜΜΔ) και δρομικής ταχύτητας στην ίδια προπονητική μονάδα (Mixailidis 2000)

Βελτίωση Δρομικής Ταχύτητας 3. Κύκλος Διάτασης-Βράχυνσης (αλτικές ασκήσεις) Mονοδομικά (Delecluse 1995) Συνδυαστικά με πρόγραμμα δρομικής ταχύτητας (Rimmer and Sleivert, 2000)

Βελτίωση Αλτικότητας 1. Προπόνηση με βάρη με υψηλές εντάσεις: 8 -3 RM ή 80-90% της ΜΔΔ η 1RM Αποτελεσματικότητα Βελτιώνει την αλτικότητα στους απροπόνητους Όχι στους καλά προπονημένους αθλητές

Βελτίωση Αλτικότητας 2 2. Κύκλος Διάτασης-Βράχυνσης(αλτικέςασκήσεις) 1. Με εξωτερικές αντιστάσεις 1. Με βάρη Χαμηλής Έντασης Εκρηκτικής εκτέλεσης 30% της ΜΒΔ (Wilson 1992) Υπερ -εκρηκτική εκτέλεση 30%

Βελτίωση Αλτικότητας 3 Συνδυαστικά Προγράμματα Συνδυασμός βαρών με υψηλές εντάσεις (8-3 RM) και ασκήσεις διάτασης-βράχυνσης στην ίδια προπονητική μονάδα (Adams, 1992)

ΠΛΕΙΟΜΕΤΡΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ (ΤΙ ΕΧΕΙ ΕΡΕΥΝΗΘΕΙ;) ΠΛΕΙΟΜΕΤΡΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ (ΤΙ ΕΧΕΙ ΕΡΕΥΝΗΘΕΙ;) Η επίδοση στα 10m σπριντ βελτιώθηκε μέσω ενός πλειομετρικού προγράμματος προπόνησης σε σχέση με ένα πρόγραμμα προπόνησης ταχύτητας (Delecluse & Coppenolle 1991)

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Σκοπός της έρευνας αυτής είναι να διερευνηθεί η επίδραση της προπόνησης δρομικής ταχύτητας και αλτικότητας -μέσω πλειομετρικών ασκήσεων χαμηλής έντασης- στην ειδική ταχύτητα και αλτικότητα σε προέφηβους πετοσφαιριστές.

ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Οι συμμετέχοντες ήταν μόνο αγόρια, υγιή, χωρίς κακώσεις και χωρίς χρόνιες ασθένειες. Οι πειραματικές ομάδες αποτελούνταν από αθλητές πυρήνων της Ε.Ο.ΠΕ, ενώ η ομάδα ελέγχου από μαθητές που δεν γυμνάζονται συστηματικά.

ΔΕΙΓΜΑ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΑ Το πρόγραμμα εφαρμόσθηκε σε δύο πειραματικές και μία ομάδα ελέγχου 15 αγοριών η καθεμία.Η ηλικία των εξεταζομένων ήταν 10-12 ετών. Για την ακριβή μέτρηση της επίδοσης των μαθητών στο τεστ των 30m και στις ενδιάμεσες αποστάσεις των 5, 10, 20 και 30m χρησιμοποιήθηκε ηλεκτρονικό χρονόμετρο της εταιρίας TAG HEUER. Η αξιολόγηση της αλτικότητας έγινε με το ειδικό μηχάνημα Ergojump-Bosco System με τη βοήθεια του οποίου υπολογίζεται αυτόματα η επίδοση.

ΜΕΘΟΔΟΣ Η έρευνα εφαρμόσθηκε για 10 εβδομάδες με συχνότητα τριών ωρών την εβδομάδα (2 προπονητικές μονάδες x 1,5 ώρες). Η ομάδα ελέγχου παρακολούθησε μόνο το σχολικό πρόγραμμα Φ.Α, όπως και οι πειραματικές ομάδες. Όλες οι ομάδες αξιολογήθηκαν πριν την έναρξη και μετά τη λήξη του προπονητικού προγράμματος στο τεστ των 20m και στο Squat Jump τεστ

Σχεδιασμός Ερευνας Δύο φάσεις: Προπαρασκευαστική : Διάρκεια προπόνησης 6 εβδομάδων με γενικό περιεχόμενο ασκήσεων για την προστασία και ενίσχυση του μυοσκελετικού συστήματος Κύριο μέρος: Με περιεχόμενο προπόνησης ταχύτητας , αλτικότητας.

ΠΡΩΤΟΚΟΛΟ ΠΛΕΙΟΜΕΤΡΙΚΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ (1) (Chu 1992.)    Όλα τα άλματα βάθους εκτελέστηκαν σε μαλακό συνθετικό δάπεδο. Ο συνολικός αριθμός αλμάτων ήταν περίπου 60–100. Ταξινομημένα σε σετ των 10 επαναλήψεων H ένταση ήταν 1–2 και στις δύο τελευταίες εβδομάδες 3. Μεταξύ των πλειομετρικών προπονήσεων μεσολαβούσε ανάπαυλα 2 – 3 ημερών.

ΠΡΩΤΟΚΟΛΟ ΠΛΕΙΟΜΕΤΡΙΚΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ (2) ΠΡΩΤΟΚΟΛΟ ΠΛΕΙΟΜΕΤΡΙΚΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ (2) Οι πλειομετρικές ασκήσεις και οι εντάσεις τους επιλέχθηκαν σύμφωνα με το ασκησιολόγιο που παρατίθεται στο βιβλίο του D. Chu (1998) «Πλειομετρικές Ασκήσεις». Σκίπινγκ (χόπλες) Επιτόπια άλματα με δύο πόδια 1 Άλμα στη στεφάνη Μπλοκ στο φιλέ του Βόλεϊ 2 Πολλαπλά άλματα στο ένα πόδι 3

ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ Η δεύτερη πειραματική ομάδα εκτέλεσε: ·Δρομικές αποστάσεις 10,15,20 το ανώτερο μέχρι 30m ·Ρυθμός μέγιστος ·Διάλειμμα μεταξύ επαναλήψεων 2 λεπτά ·Αριθμός επαναλήψεων 5-8 ·Αριθμός σειρών 2-3 ·Διάλειμμα μεταξύ σειρών 5 λεπτά περίπου ( Bisanz, 1988)

Επίπεδο σημαντικότητας: p<0,05 ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ SPSS ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ Ανάλυση διακύμανσης μονής κατεύθυνσης Τυχόν στατιστικά σημαντικές επιδράσεις εντοπίστηκαν με τεστ Post-Hoc Scheffe ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ Paired t-test Επίπεδο σημαντικότητας: p<0,05

ΔΡΟΜΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ

ΔΡΟΜΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ

ΔΡΟΜΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ

ΥΨΟΣ ΑΛΜΑΤΟΣ

ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΤΟΥ ΑΛΜΑΤΟΣ (%) Ομάδα Ι 36,632±13,498 Ομάδα ΙΙ 23,250±13,333 Ομάδα Ελέγχου -1,414±18,706

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Τόσο το πρόγραμμα προπόνησης δρομικής ταχύτητας όσο και το πρόγραμμα πλειομετρικών ασκήσεων χαμηλής έντασης φαίνεται να βελτιώνουν την επίδοση στο άλμα από στάση.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η πλειομετρική προπόνηση φαίνεται να βελτιώνει την επίδοση στα 20 και 30μ, αλλά όχι και τις ενδιάμεσες αποστάσεις 0-5, 0-10μ. Βελτιώνει επίσης το χρόνο επίδοσης στις αποστάσεις 10-20 και 20-30. Η προπόνηση δρομικής ταχύτητας βελτιώνει όλες τις αποστάσεις: 0-5, 0-10, 0-20 και 0-30μ. Βελτιώνει επίσης τις επιδόσεις στις αποστάσεις 0-10 και 10-20 αλλά όχι την επίδοση στα 20-30μ.  

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Δεν εντοπίστηκαν στατιστικά σημαντικές διαφορές μεταξύ των δύο πειραματικών ομάδων στις δοκιμασίες των 30 μέτρων και squat-jump.

ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Προτείνει μεθόδους προπόνησης για τη βελτίωση της δρομικής ταχύτητας και της κάθετης αλτικότητας σε αγόρια προεφηβικής ηλικίας

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ Τα αποτελέσματα θα χρησιμοποιηθούν σαν προπονητική γνώση για την καθοδήγηση της προπόνησης στις ηλικίες 10-12 ετών.

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Η εφαρμογή του προγράμματος για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα σε κορίτσια σε προέφηβους αθλητές και αθλήτριες άλλων ομαδικών αθλημάτων

Ευχαριστώ!