5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ "ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΔΕΛΤΑ"

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

Όλοι μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας συζητώντας !
Αναστασία Ψάλτη, Επίκ. Καθηγήτρια Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας ΑΤΕΙΘ
Μαρία Κουφέλου Μαρία Παυλή Θάλεια Τσουκαρέλλη Όλγα Δουγραματζή
Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΤΡΙΤΗ 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2012.
O σχολικός εκφοβισμός Ανοιχτοί Ορίζοντες.
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓ. ΥΓΕΙΑΣ 43ου ΓΥΜΝ.) 1) Είστε αγόρι; □ ή κορίτσι ;□ 2) Πόσο ετών είστε; □ 3) Έχετε δεχθεί.
Σχολικός Εκφοβισμός Τι ακριβώς είναι ; Πώς αντιμετωπίζεται από το θύμα ; Πώς αντιμετωπίζεται από τον παρατηρητή ;
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
1ο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Κ.Σ.Β. ΚΑΤΑ της ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ!!! Καλώς ήρθατε στην πρώτη μας εκπομπή!
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Πρόληψη & αντιμετώπιση Ερασμία Φείδη Ψυχοπαιδαγωγός – Αναπληρώτρια Επιστημονικά Υπεύθυνη Κέντρου Πρόληψης «Σχεδία»
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΑ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλ. bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας,
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
Ερευνητική εργασία της Ά Λυκείου Υπεύθυνος καθηγητής: Σουσαμλής Παναγιώτης.
Η ομάδα:Βία στα σχολεία…
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Βασιλική Μουγκού Γεωργία Παπαθεοδώρου
Εθνικότητα Χρώμα δέρματος Θρήσκευμα Φύλλο(αγόρι ή κορίτσι) Εξωτερικά χαρακτηριστικά (βάρος, ύψος) Χαρακτηριστικά εμφάνισης(ακριβό ντύσιμο με επώνυμα.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Τι είναι και πώς αντιμετωπίζεται;. sdBo sdBo.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
“ Ένας 15χρονος έστειλε μήνυμα μέσω e- mail και γνωστοποιούσε ότι τον κορόιδευαν για μια συμπεριφορά που είχε και που δεν ταίριαζε με το στερεότυπο συμπεριφοράς.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ – ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ(bullying)
Μια εργασία του Νικόλα Ρώσση, Φάνη Κουσσουρή και του ‘Ιωνα Καπράλου ΄΄Τα κρούσματα σχολικού εκφοβισμού αυξάνονται ραγδαία στη χώρα μας. Εκεί δε που το.
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ: RAINBOW TEAM ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ: ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ (BULLYING)
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
 Υπάρχει πάντα ένας δράστης και ένα θύμα. Ο δράστης είναι αυτός που κάνει bullying και το θύμα είναι το παιδί που το δέχεται.  Ο δράστης μπορεί να.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΕΧΕΤΕ ΑΙΣΘΑΝΘΕΙ ΠΟΤΕ ΘΥΜΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ; Ή ΕΧΕΤΕ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΟΤΕ ΘΥΤΗΣ;
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Μαρία Μπατσίλη Εκπαιδευτικός, Μ.Α Ιστορίας
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
Έρευνα για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
Πανελλήνια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
Καθηγήτρια: Κα Μ.Ζάχου Μαθητής: Νίκος Γονιδάκης
Ερευνα για την σχολικη βια
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ PROJECT
Μεταγράφημα παρουσίασης:

5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ "ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΔΕΛΤΑ" Τίτλος: Σαν τον σκύλο με τη γάτα… Συντονισμός έρευνας: Ζαφειροπούλου Κάτια Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Παπαδημητρίου Φανή Χατζησαββίδης Μιχάλης Δέρα Δήμητρα Η έρευνα ήταν ανώνυμη και έγινε στα πλαίσια διαθεματικής προσέγγισης του φαινομένου της σχολικής βίας.

Μέρος 2ο Μορφές βίας Β'' τάξη Μέρος 2ο Μορφές βίας Β'' τάξη

Πόσο συχνά παρατηρούνται φαινόμενα βίας στο σχολείο σας; Πόσο συχνά παρατηρούνται φαινόμενα βίας στο σχολείο σας;   Αγόρι Κορίτσι Κάθε μέρα 3 7 Μία φορά την εβδομάδα 9 Μία φορά το μήνα 1 Σπάνια

Από ποιους ασκείται βία στο χώρο του σχολείου; Από ποιους ασκείται βία στο χώρο του σχολείου;   Αγόρι Κορίτσι Από τους συμμαθητές 11 14 Από τους φίλους 12 6 Από τους εκπαιδευτικούς 1 2

Με ποιους τρόπους εκδηλώνεται η βία στα θύματα; Με ποιους τρόπους εκδηλώνεται η βία στα θύματα;   Αγόρι Κορίτσι Σωματική βία 15 14 Λεκτική βία 13 Ψυχολογική βία 8 10

Ποιος είναι ο χώρος που συμβαίνουν συνήθως τέτοια περιστατικά; Ποιος είναι ο χώρος που συμβαίνουν συνήθως τέτοια περιστατικά;   Αγόρι Κορίτσι Η τάξη 5 Οι τουαλέτες 1 Το προαύλιο 8 10 Έξω από το σχολείο 3

Πόσοι συνήθως είναι οι θύτες;   Αγόρι Κορίτσι Ένας 11 Μια παρέα 15 Μια μεγάλη ομάδα 3

Για ποιους λόγους γίνεται κάποιος θύμα εκφοβισμού στο σχολείο; Για ποιους λόγους γίνεται κάποιος θύμα εκφοβισμού στο σχολείο; Για το χρώμα του δέρματός του 5 6 Για το ντύσιμό του 7 4 Για την καταγωγή του 10 Γιατί είναι αδύναμος 8 Γιατί είναι "Διαφορετικός" 12

Μέρος 3ο “Θύμα - Θύτης” Β'' τάξη

Έχεις υποστεί από συμμαθητή/συμμαθήτριά σου? Έχεις υποστεί από συμμαθητή/συμμαθήτριά σου? 1. Έχεις υποστεί από συμμαθητή/συμμαθήτριά σου? Αγόρια Κορίτσια Σωματική βία(σε έχουν χτυπήσει, σπρώξει κτλ 6 7 Λεκτική βία(βρισιές, απειλές, εκφοβισμοί) 3 4 Προκαταλήψεις/διακρίσεις λόγω καταγωγής, φύλου, κλπ 2 Κλοπή (χρημάτων, αντικειμένων, ρούχων κλπ) 1 8

Ποια είναι τα συναισθήματά σου μετά τα περιστατικά βίας στο σχολείο? Αγόρια Κορίτσια Φόβος 4 Στενοχώρια 5 12 Απόγνωση /απελπισία 1 3 Απογοήτευση 2 Τάσεις αυτοκτονίας Κατάθλιψη Απομόνωση 8

ΑΓΟΡΙΑ Σε ποιον απευθύνεσαι συνήθως όταν γίνεσαι θύμα μιας σωματικής, λεκτικής επίθεσης, κλοπής, κτλ. Σε ποιον απευθύνεσαι συνήθως όταν γίνεσαι θύμα μιας σωματικής, λεκτικής επίθεσης, κλοπής, κτλ. (έως 3 απαντήσεις) ΝΑΙ ΌΧΙ Στο διευθυντή 3 Στους δασκάλους 5 1 Στους γονείς σου Στην παρέα/σε φίλους Σε κανέναν

ΚΟΡΙΤΣΙΑ Σε ποιον απευθύνεσαι συνήθως όταν γίνεσαι θύμα μιας σωματικής, λεκτικής επίθεσης, κλοπής, κτλ. Σε ποιον απευθύνεσαι συνήθως όταν γίνεσαι θύμα μιας σωματικής, λεκτικής επίθεσης, κλοπής, κτλ. (έως 3 απαντήσεις) ΝΑΙ ΌΧΙ Στο διευθυντή 7 2 Στους δασκάλους 11 3 Στους γονείς σου Στην παρέα/σε φίλους 1 Σε κανέναν

Μέρος 4ο Παρατηρητής Β'' τάξη

ΕΧΕΙΣ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΣΕ ΣΚΗΝΗ ΒΙΑΣ? ΑΝ ΝΑΙ, ΠΟΙΑ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΣΟΥ? ΑΓΟΡΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ Συμμετείχα παίρνοντας τη θέση του θύτη 1 Προσπάθησα να βοηθήσω το θύμα 6 13 Αδιαφόρησα Το ανέφερα σε μεγαλύτερο 4 9

ΣΕ ΠΟΙΟ ΒΑΘΜΟ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΣΟΥ ΌΤΑΝ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΑΓΟΡΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ 5 11 ΣΥΧΝΑ 3 7 ΣΠΑΝΙΑ ΠΟΤΕ 2

ΠΟΙΑ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΟΥ? ΑΓΟΡΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΛΥΠΗ 6 12 ΦΟΒΟΣ 3 ΑΠΟΤΡΟΠΙΑΣΜΟΣ 1 ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ

Ποια είναι η πιο συχνή αντίδραση αντιμετώπισης φαινομένων βίας? ΑΓΟΡΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΙΜΩΡΙΑ 5 12 ΑΠΟΒΟΛΗ ΜΑΘΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ 1 3 ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ 11 ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ

Μέρος 5ο Σχολείο Β'' τάξη

Το σχολείο πώς αντιμετωπίζει τέτοια προβλήματα? ΑΓΟΡΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ Μιλάει στο θύμα 6 12 Μιλάει στο θύτη 10 Μιλάει στους γονείς του θύματος Μιλάει στους γονείς του θύτη 11 Ενημερώνει τους εκπαιδευτικούς Υποστηρίζει το θύτη 2 1 Διευρευνά το περιστατικό 3 Τιμωρεί με ποινή το θύτη Ασκεί μεγαλύτερο έλεγχο στο προαύλιο