Sarah Kantartzis. Welcome on behalf of our partners Σας καλωσορίζουμε εκ μέρους των εταίρων: Hellenic Association of Occupational Therapists, Greece Actenz,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Meeting place in Leuven, Belgium Σημείο συνάντησης στη Leuven, Βέλγιο.
Advertisements

European Career of Researchers- E*CARE project Ελισάβετ Κοκόζηλα ΕΚΕΤΑ 11 η Συνάντηση του Ελληνικού Δικτύου Κέντρων Κινητικότητας Ερευνητών, 11 Δεκεμβρίου.
ΜΚΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗ Διαγόρου 11, Λεμεσός Τ.Κ Τηλ. / Φαξ
Σύλλογος Ελλήνων Εργοθεραπευτών
Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ; I’m somebody you live with every day.. Είμαι κάποια με την ποία ζεις μαζί… κάθε μέρα..
Investing in children: Promoting the right of children to participate Αθήνα / Athens, Επενδύοντας στα παιδιά: Προωθώντας το δικαίωμα της συμμετοχής.
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
PESTALOZZI Council of Europe training Program for education professionals European Modules for Trainer Training ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ PESTALOZZI EDUCATION.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
WE SAY NO TO BULLYING. ALL WE NEED IS RESPECT.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
T4E Grade 5 (E2) 1st Primary School of Amyntaio Maria Vlachopoulou.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Κουλτούρα, πολιτισμός και εθνική ταυτότητα (CULTURE &I DENTITY.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
Περιπτώσεις εφαρμογών σε αναπτυσσόμενες χώρες από την Practical Action This publication has been produced with the assistance of the European Commission.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Απασχόληση φοιτητών Erasmus για πρακτική άσκηση στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Αριάδνη Λ. Χάγερ-Θεοδωρίδου.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Do you know who I am? ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ;.
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Φάσμα παιδαγωγικής ανάπτυξης
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
Σύμβαση του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /3 Χειμερινό εξάμηνο
Νίκησε την Πλημμύρα Μια πρόκληση για το σχεδιασμό και την κατασκευή ενός αντιπλημμυρικού σπιτιού στο νησί Watu Εάν σκοπεύετε να βάλετε τους μαθητές σας.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης
Σχολ. Σύμβουλος Αγγλικής
(Oliveira de Azemeis, 11-18/10/2015)
Ενημέρωση για eTwinning
“PROBLEM SOLVING AND DECISION MAKING”
Τι είναι η AIESEC; Η AIESEC είναι ένας παγκόσμιος νεανικός οργανισμός που προσπαθεί να πετύχει ειρήνη στον κόσμο και μεγιστοποίηση των ανθρώπινων δυνατοτήτων,
Teen thoughts Χριστίνα Γ. Ραφαέλα Γ..
Working Along with Key Experts
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Π Ρ Α Κ Τ Ι Κ Η Α Σ Κ Η Σ Η (Κωδ.: TR1101)
Μαγείρεμα και Υγεία This publication has been produced with the assistance of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility.
Νερό και Τρόφιμα Συνοδευτικό υλικό για τη διδασκαλία του μαθήματος
Το Οικολογικό Αποτύπωμα του Γάλακτος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
We are the world Τραγούδι με μήνυμα για την ισότητα των παιδιών και όλων των ανθρώπων 13/12/2016 Παναγιώτης Γαλατσίδας.
Εξόρυξη δεδομένων και διαχείριση δεδομένων μεγάλης κλίμακας
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
Σεμινάριο “Πώς να καταστήσετε το έργο σας Ανοικτής Πρόσβασης”
Anti-bullying Campaign
Φωτογραφίες Περιβαλλοντικής Καταστροφής
Η κοιτίδα των ΙΕ Η συνέχεια.
Η Περιβαλλοντική Αγωγή εισήλθε στα εκπαιδευτικά συστήματα πολλών κρατών από την ανάγκη ανταπόκρισης στις όλο και αυξανόμενες πιέσεις της οικολογικής κρίσης.
Living with Church Growth
Εισαγωγή στα Τρόφιμα This publication has been produced with the support of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility.
Children with visual disability in the digital environment
Ενημέρωση για eTwinning
aka Mathematical Models and Applications
Study in Holland: open to international minds
Study in Holland: open to international minds
Η Συμμετοχή των Μεταναστών στη Δημόσια Ζωή: Εμπειρίες από την Ελλάδα και την Ευρώπη Immigrant Participation in Public Life: European & Greek experiences.
Ελληνικά στο Clemton Park PS
Soft & Transversal Skills
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ‘ABC of Selling’. ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ThinkBiz.
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Sarah Kantartzis

Welcome on behalf of our partners Σας καλωσορίζουμε εκ μέρους των εταίρων: Hellenic Association of Occupational Therapists, Greece Actenz, GGZ inGeest, Amsterdam The Netherlands Hogeschool-Universiteit Brussel, Belgium

 European Union Life Long Learning Programme  A Grundtvig Learning Partnership  Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης  Εκπαιδευτική Σύμπραξη Grundtvig

Δουλεύοντας για την ανάπτυξη- προώθηση της κοινωνικής ένταξης για άτομα με προβλήματα ψυχικής υγείας, μετανάστες και πρόσφυγες Working to develop social inclusion for persons with mental health problems, immigrants and refugees

Partners - Εταίροι Actenz, part of GGZ inGeest, Άμστερνταμ, Ολλανδία Τοπικές δράσεις (local projects) Τοπικές δράσεις (local projects):  The Network table (σε συνεργασία με Prezens)  The Healthy Bite  Sports for all  Going on Holiday  Και πολλά άλλα

Εταίροι Hogeschool-Universiteit Brussel, Bέλγιο Τοπικοί εταίροι:  Café Polparole  De Hulster

Εταίροι Hellenic Association of Occupational Therapists Occupational Therapists Σύλλογος Ελλήνων Εργοθεραπευτών Τοπική εταίροι (local partners) :  Center for Ergotherapy Services, Municipality of Heraklio Attikis  Κέντρο Εργοθεραπείας, Δήμου Ηρακλείου Αττικής  Pan-Hellenic Union for Psychosocial Rehabilitation and Work Integration (PEPSAEE)  Πανελλαδική Ένωση για την Ψυχοκοινωνική Αποκατάσταση και την Επαγγελματική Επανένταξη (ΠΕΨΑΕΕ)

Collaborating Partners: Συνεργαζόμενοι εταίροι:  Rusenski Universitet “Angel Kanchev”, Ρούσε, Βουλγαρία  Fundacio Universitaria Balmes, Vic, Ισπανία  University of Teesside, Αγγλία  ENOTHE (Ευρωπαικό Δίκτυο της Εργοθεραπείας στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση)

A learning partnership Μια εκπαιδευτική σύμπραξη Μια εκπαιδευτική σύμπραξη  Learners are service users, staff, occupational therapists and occupational therapy students  Εκπαιδευόμενοι είναι λήπτες υπηρεσιών και επαγγελματίες  Principles of equality, respect, mutual learning  Βασικές αρχές της ισότητας, του σεβασμού και της αμοιβαίας μάθησης  We are all ‘ELSITO members’  Είμαστε όλοι ‘μέλη του ELSITO’

A learning partnership Learning about social inclusion through:  international visits = experiencing social inclusion (lived experience)  descriptions of good practice (community based projects, programmes, activities)  narratives of learners (stories, photographs, drawings) Μια εκπαιδευτική σύμπραξη Μαθαίνοντας για την κοινωνική ένταξη μέσα από:  Διεθνείς επισκέψεις = η εμπειρία της κοινωνικής ένταξης (ζώντας την εμπειρία)  Περιγραφές της καλής πρακτικής (προγράμματα και δραστηριότητες στην κοινότητα)  Αφηγήσεις των συμμετεχόντων (ιστορίες, ζωγραφιές, φωτογραφίες)

Results: Booklet (to be published Sept.2011) Website –  Descriptions of good practice  Narratives of learners  Discussion of experiences  Essential competences  Newsletters Αποτελέσματα: Έντυπο (έκδοση Σεπτ. 2011) Ιστοσελίδα – • Περιγραφές καλής πρακτικής • Αφηγήσεις των συμμετεχόντων • Συζήτηση για τις εμπειρίες • Aπαραίτητες επάρκειες • Newsletters

Learning Visits/ Εκπαιδευτικές επισκέψεις: 1. Amsterdam, The Netherlands, March Athens, Greece, June Leuven-Brussels, Belgium, November Athens, Greece, March 2011

Ταξιδεύοντας μαζί

Brewery Du Prael Μπυραρία, Άμστερνταμ Market Garden ΚΟΙΣΠΕ, ΨΝΑ Café PolParol, Βέλγιο

«Art in the scaffolding» Βέλγιο Psylos (Αθλητισμός) Βέλγιο Α΄ ΚΑΠΗ Ηρακλείου Αττικής

Πολιτισμικές εμπειρίες cultural experiences

Στο Βέλγιο με φοιτητές Στην Αθήνα με λήπτες υπηρεσιών Στην Ισπανία με καθηγητές και λήπτες υπηρεσιών Στη Σουηδία με καθηγητές και φοιτητές

Our lived experience of social inclusion:  ‘Doing’ together, especially daily activities – travelling, meals, games and sports, preparing workshops  Sharing life events and stories  Sharing responsibility and power Enables seeing and being a whole person Η βιωματική εμπειρία της κοινωνικής ένταξης :  ‘Κάνοντας’ καθημερινές δραστηριότητες μαζί – ταξίδια, γεύματα, παιχνίδια, εργαστήρια  Μοιράζοντας γεγονότα και ιστορίες από τη ζωή  Μοιράζοντας υπευθυνότητες και δύναμη/εξουσία Βλέποντας ένα ολοκληρωμένο άτομο, του δίνουμε την ευκαιρία να είναι ένα ολοκληρωμένο άτομο

Inclusion is:  Having space to be who we are  Belonging and being connected  Feeling safe and others feeling safe with you  Seeing the whole and not just the illness  Building alternative identities to being a sick person  Being heard Η κοινωνική ένταξη είναι:  Να υπάρχει χώρος να εκφράζουμε τον εαυτό μας  Να αισθανόμαστε συνδεδεμένοι και ότι ανήκουμε κάπου  Να νιώθουμε ασφαλείς & οι άλλοι ασφαλείς μαζί μας  Να βλέπουμε το σύνολο και όχι μόνο την ‘αρρώστια’  Να χτίζουμε άλλες ταυτότητες πέρα από του ‘άρρωστου’  Να μας ακούνε

“ In ELSITO I began to see beyond the stigma, that perhaps I am more than that” «Στο ELSITO είχα την ευκαιρία να δω πέρα από το στίγμα, ότι ίσως είμαι κάτι παραπάνω από αυτό»

Our understandings of inclusion (from lived experiences and projects)  Is subjective and objective, political and a feeling, about you and about the others  One can be included but still feel excluded Πώς καταλαβαίνουμε την κοινωνική ένταξη (μέσα από τις βιωματικές εμπειρίες και τα προγράμματα)  Είναι υποκειμενική και αντικειμενική, είναι πολιτικό φαινόμενο και συναίσθημα, σχετίζεται με μένα και με τους άλλους  Μπορεί κανείς να είναι ενταγμένος αλλά να αισθάνεται αποκλεισμένος

About the group/activity: - In the community and with the community - Work (voluntary and paid) and all types of leisure and social activities are important - No fixed receipes…A variety of experiences, opportunities, types of activities are required Σχετικά με την ομάδα/ δραστηριότητα: - Να πραγματοποιείται μέσα στην κοινότητα και με την κοινότητα - Η εργασία (εθελοντική και με αμοιβή), και όλες οι δραστηριότητες του ελεύθερου χρόνου είναι σημαντικές - Δεν υπάρχει μια ‘τέλεια’ συνταγή…Απαιτεί ποικίλες εμπειρίες, ευκαιρίες, και τύπους προγραμμάτων και δραστηριοτήτων

but each person is an individual -  Specific experience groups and mixed groups  High and low skill level  Rigid and flexible content, timing  ‘Busy’ activities and quiet activities  Known people and strangers  Known activities and new activities αλλά το κάθε άτομο είναι μοναδικό -  Άλλες ομάδες με άτομα με τις ίδιες εμπειρίες, άλλες ανάμικτες  Ομάδες με υψηλές/χαμηλές απαιτήσεις δεξιοτήτων  Δομημένο/ευέλικτο πρόγραμμα –σε περιεχόμενο και χρόνο  Έντονες και ήσυχες δραστηριότητες  Με γνωστούς ή με ξένους  Με γνωστές ή με καινούργιες δραστηριότητες

“An environment that can lift me up and make me better” «ένα περιβάλλον που μπορεί να με ‘ωθήσει’ και να με κάνει καλύτερο»

About the individual (Preparation) About the individual (Preparation):  Take small steps, identify small things  Have choices and choose  Accept differences Για το άτομο – προετοιμασία για τις δραστηριότητες –  Κάνε μικρά βήματα, αναγνώρισε μικρά πράγματα  Να έχεις επιλογές και να επιλέξεις,  Αποδοχή της διαφορετικότητας

About participating in activities:  Social skills, e.g being able to share  Cognitive skills, e.g.concentration  Vulnerability to conflicts  Relationship with staff important (how I feel in the group)  Sometimes you want to be alone Σχετικά με τη συμμετοχή σε δραστηριότητες:  Κοινωνικές δεξιότητες – πχ να μπορώ να μοιράζομαι  Γνωστικές δεξιότητες – πχ συγκέντρωση  Ευαισθησία σε συγκρούσεις  Οι σχέσεις με το προσωπικό είναι σημαντικές (πώς αισθάνομαι στην ομάδα)

Support that may be required: Starting out  Practical information – dates, places, names (in multiple languages)  Financial support  Someone to go with Η υποστήριξη που μπορεί να χρειαστεί Η υποστήριξη που μπορεί να χρειαστεί – Αρχικά  Πληροφορίες – ημερομηνίες, μέρος, ονόματα (σε πολλές γλώσσες)  Οικονομική ενίσχυση  Κάποιος να είναι μαζί

Carrying on  Staff and members know about mental health problems  Support/ pushing from staff  Staff members share own experiences and stories  Atmosphere of respect, equality, enjoyment of diversity and differences, friendly  Having space for oneself  Feeling safe Συνεχίζοντας με τη δραστηριότητα/ ομάδα  Προσωπικό και μέλη γνωρίζουν για τα προβλήματα υγείας  Υποστήριξη/ ώθηση από το προσωπικό  Το προσωπικό μοιράζεται δικές του εμπειρίες και ιστορίες  Ατμόσφαιρα φιλική με σεβασμό, ισότητα, απόλαυση της πολυμορφίας και της διαφορετικότητας  Έχοντας χώρο για τον εαυτό σου  Νιώθοντας ασφαλής

Social inclusion is about how we all live our daily lives; it is about our communities and how we live together Η κοινωνική ένταξη αφορά στο πώς όλοι μας ζούμε τις καθημερινές μας ζωές ֹ ˑ αφορά στις κοινότητες μας και στο πώς ζούμε μαζί

 Thank you  Σας ευχαριστώ πολύ