T XT M E the next step on e-marketing By. Τι είναι το T XT M E ; Το TxtMe είναι μία δωρεάν on-line κοινότητα. Τα μέλη: Στέλνουν free SMS προς οποιονδήποτε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
Advertisements

«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ στη διαμόρφωση δράσεων υπέρ της προστασίας των Καταναλωτών ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
Έρευνα Αποτελεσματικότητας των Διαφημίσεων πίσω από τις Αποδείξεις
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
CytaInfo+ 1 ένα application για τη Cyta….. Αυτή είναι η όψη του CytaInfo+ 2.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Συνεισφορά στις ελληνικές εξαγωγές ανά περιφέρεια Διάστημα: Ιαν-Ιούνιος 2012 •70% των ελληνικών εξαγωγών εξακολουθεί να πραγματοποιείται από τις περιφέρειες.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Πέτσας Δημήτριος Παρουσίαση στο μάθημα: Ψηφιακές Βιβλιοθήκες
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Πρόγραμμα εταιρικών γραμμών κινητής τηλεφωνίας. Δημιουργία δικτύου μεταξύ των μελών μας Το Δ.Σ. αποφάσισε την δημιουργία τηλεπικοινωνιακού δικτύου κινητής.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ «Στοιχεία έρευνας για τη συναλλαγή του κοινού με τις Τράπεζες» Focus Bari A.E.
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
WIND Plus – Υπηρεσίες νέας γενιάς Λουκάς Μουρμουρής Marketing Senior Manager, VAS 01/10/2008.
F.B.S. Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου Καβάλας και η εταιρία “F.B.S. Δρ. ΔΗΜ. ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ &ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ” Σας καλωσορίζουν στην παρουσίαση της μελέτης με.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Ρωτήθηκαν 67 άτομα μιας σχολής χορού και έδωσαν τις εξής απαντήσεις: Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,L,L,L,L,L,L, L,L,L,L,T,T,T,T,T,T,T,M,M,M,M,M,M,M,M,M,M,L,L,L,L,L,L,L,T,T,T,T,T,M,M,
ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΚΛΕΒΕΙ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΑΛΛΟΥ Πρόκειται για παραβίαση προσωπικών δεδομένων. Αυτό από μόνο του αρκεί για να κινηθεί κάποιος.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΕΠΙΚΑΘΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ Η έρευνα αυτή συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στα.
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Αποτελέσματα μετρήσεων σύστασης σώματος
1 Θεματική Ενότητα Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ανάπτυξη και Εκτίμηση Ξενοδοχείων 25/06/05 Ανάλυση Εσόδων - Εξόδων Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
Αξιολόγηση δεδομένων της αγοράς Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών στην Κύπρο Παναγιώτης Κυριακίδης Υπεύθυνος Παρατηρητηρίου Αγοράς, ΓΕΡΗΕΤ Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
1 Τοπικές βλάβες από δήγματα όφεων Κουτσουμπού Γεωργία Ειδικευόμενη Γενικής Ιατρικής ΓΚΑ Αθήνα, 18 η Ιουλίου 2002.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1 Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ Σ.Δ.Ο. Τμήμα: Διαχείριση Πληροφοριών Ον.Επ.: Μπίκος Κωνσταντίνος Μάντη Χρυσάνθη Χατζημάρκου Αθηνά Καπίταλη Ζωή Εισηγητής: Χατζής Θέμα:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Residency Database Residency Database Project IFMSA Transnational project Από τηv Ελληνική Επιτροπή Διεθνών Σχέσεων και Ανταλλαγών Φοιτητών Ιατρικής (HelMSIC)
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Τρίτη 31 Iανουαρίου 2006 Πολύκαστρο Διάλεξη:Η ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ Δρ. Μηχ. - ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΣΤΩΡΗΣ.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΑΘΛΗΜΑ: ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ: ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΡΙΖΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ.
Μιχαέλα Φλώρου Α2 4ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Βόλου
Αντιπροσώπευση γυναικών στον αθλητισμό
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
ΟΙ ΚΙΝΗΤΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΚΑΙ Η ΚΙΝΗΤΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ
Ευθύγραμμη ομαλή κίνηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

T XT M E the next step on e-marketing By

Τι είναι το T XT M E ; Το TxtMe είναι μία δωρεάν on-line κοινότητα. Τα μέλη: Στέλνουν free SMS προς οποιονδήποτε παραλήπτη ελληνικού δικτύου κινητής τηλεφωνίας Δηλώνουν τα δημογραφικά τους στοιχεία: φύλο, ηλικία, νομός, περιοχή (για Αττική) Επιλέγουν θεματικές κατηγορίες ενδιαφερόντων, πάνω στις οποίες θα αποδέχονται ενημερωτικά sms (Info SMS) Αγγελίες Έξοδος Μόδα - Ομορφιά Αθλητικά Games Μουσική Adult Κινητή ΤηλεφωνίαΤέχνες - Βιβλίο ΓεύσηΚοινωφελείς ΟργανώσειςΤεχνολογία Cinema MediaΤουρισμός Μέλη 67% Άνδρες || 33% Γυναίκες (11/11/2008) Ηλικιακή Κατανομή: < 20 ετών: 38.2% || ετών : 26.70% ετών : 18.3% || > 30 ετών : 17.3%

Mobile T XT M E Info SMS / MMS Ενημερωτικά SMS που προωθούνται στα μέλη του TxtMe Καθορισμός παραληπτών από το διαφημιζόμενο με κριτήρια:  Δημογραφικά: φύλο, ηλικία, νομός (και περιοχή για ν. Αττικής)  Καταναλωτικά: 14 θεματικές κατηγορίες τις οποίες επιλέγει το κάθε μέλος (Αθλητισμός, Τεχνολογία, Έξοδος, Μουσική κτλ) Συνδυασμός με promotional codes για εκπτώσεις στα μέλη Πλεονεκτήματα Προβολή αποκλειστικά στους καταναλωτές που θα καθορίσει ο διαφημιζόμενος Τα μέλη έχουν επιλέξει συνειδητά τη λήψη Info SMS (επιβραβεύονται για αυτό) Ειδική χρέωση για τα μέλη του Bulker: 0,15 € ανά Info SMS (μέχρι τέλος 2008)

Internet T XT M E Targeted Banners Δυνατότητα εμφάνισης banner σε κατηγορίες μελών, με βάση δημογραφικά κριτήρια Customized profile skins (like Public) Ενημερώσεις στο προσωπικό Mailbox των μελών (Newsletters) Site customization Mobile + Internet = Unified, Multi-channel Communication

Ευχαριστούμε  Customers M-Stat S.A. Mobile Marketing Services 28 Sina Rd, Athens, T.K Tel: (+30) Fax: (+30)