ΜΕΡΟΣ 2 SECTION A:  RRS 10, RRS 11, RRS 12, RRS 13 Οι κανόνες αυτοί καθορίζουν ποιό σκάφος έχει δικαίωμα πορείας και ποιό σκάφος πρέπει να κρατηθεί μακριά.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αλγόριθμοι σχεδίασης βασικών 2D σχημάτων (ευθεία)
Advertisements

Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
DEFINITIONS - ΟΡΙΣΜΟΙ Εγκατάλειψη: Μία ιστιοδρομία που μία επιτροπή αγώνων ή μία επιτροπή ενστάσεων εγκαταλείπει είναι άκυρη αλλά μπορεί να επαναληφθεί.
Σχέση ισοτιμίας και εισοδήματος
Φυσική του στερεού σώματος (rigid body)
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
CytaInfo+ 1 ένα application για τη Cyta….. Αυτή είναι η όψη του CytaInfo+ 2.
Κεφάλαιο 3 ον OΠΤΙΚΗ.
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
1 ΤΑ ΝΕΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕΤΡΑ. 2 - Από τον Ιούλιο ψηφίστηκαν τρεις νόμοι που περιέχουν σημαντικές αλλαγές στην φορολογική νομοθεσία και επιβάλλουν νέους φόρους.
ΑΛΛΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΝΟΝΑΣ Ένα σκάφος που ιστιοδρομεί προς την πίσω πλευρά της γραμμής εκκίνησης ή μία των προεκτάσεων αυτής μετά το σήμα της εκκίνησης.
ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμος Μαθήματα.
Slide 1 Δίκτυα Τηλεπικοινωνιών ENOTHTA 7 η ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ (ΜΕΡΟΣ Α’) 1. ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ  Εκτός από τις τερματικές.
Ανάλυση Πολλαπλής Παλινδρόμησης
Ασκήσεις Συνδυαστικής
RRS 2009-’12: New Section C RRS 2009-’12: ΝΕΟ ΤΜΗΜΑ C Γραμμένο από την Ομάδα Εργασίας για το Τμήμα C της Επιτροπής Κανονισμών της ISAF Νοέμβριος2008.
Δρ. Παναγιώτης Συμεωνίδης
Από τη Θερμότητα στη Θερμοκρασία Η Θερμική Ισορροπία
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Έρευνα για το Εθνικό Φορολογικό Σύστημα Αθήνα 9 Νοεμβρίου ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Ι.Ο.Φο.Μ. Ι.Ο.Φο.Μ. – Π.Μ.Σ. Φορολογία και Ελεγκτική.
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
1 AYTOΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ….
STOP ΣΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
Αν θέλουμε να περιγράψουμε με ακρίβεια τις κινήσεις χρειαζόμαστε και άλλα μεγέθη. Κατά τη διάρκεια κάθε κίνησης ένα άλλο μέγεθος που αλλάζει συνεχώς.
1 D -STAR ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΩΝ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ SV4LAX SV4LAX.
Δυνάμεις του 10: κοσμικό ταξίδι, από το Σύμπαν των γαλαξιών μέχρι το άτομο.
1 Θεματική Ενότητα Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα.
ΙΣΧΥΣ Η χρονική συνάρτηση της στιγμιαίας ισχύος προκύπτει από τη σχέση
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΓΩΝΩΝ ΙΣΤΙΟΠΛΟΪΑΣ
2.1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
Διαδικασία τοποθέτησης υποστιβάδων κατά σειρά αυξανόμενης ενέργειας
Μαγνητική ροή.
Travel Salesman. ABDCA, ABCDA, ACBDA, ACDBA, ADBCA, ADCBA … (3!) 3 σταθμοί και 1 βάση (3! διαδρομές) 4 σταθμοί και 1 βάση (4! = 24) 5 σταθμοί και 1 βάση.
Ανάλυση Πολλαπλής Παλινδρόμησης
Ηλεκτρονική Ενότητα 5: DC λειτουργία – Πόλωση του διπολικού τρανζίστορ
Δημιουργικό Marketing συνθέσεις...με χρωματιστούς όγκους παιδικές.
Πλευρικές Ωθήσεις Γαιών
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
1. Θερμόμετρα και μέτρηση θερμοκρασίας
ANAKOINWSH H 2η Ενδιάμεση Εξέταση μεταφέρεται στις αντί για , την 24 Νοεμβρίου στις αίθουσες ΧΩΔ και 110 λόγω μη-διαθεσιμότητας.
Φυσική του στερεού σώματος (rigid body)
ΣΧΟΛΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΧΕΙΡΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Εισαγωγή στην Τεχνολογία
ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ! ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΈΝΑ ΧΡΩΜΑ ΑΤΟΥ, ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΙΤ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΜΠΑΙΚΤΗ.
ΓΕΝΙΚΑ ΤΥΠΟΙ ΜΑΤΙΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ
Movement Studies Week 3 Verveniotis P
Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης
Ενότητα Α.4. Δομημένος Προγραμματισμός
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
Οπτικά φαινόμενα (Ανάκλαση – Διάθλαση)
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Σχεδιασμός Σχεσιακών Σχημάτων.
Ερωτήσεις Σωστού - Λάθους
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Σχεσιακό Μοντέλο.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 1 Κεφάλαιο 3 Η Σημασιολογία των Γλωσσών Προγραμματισμού Προπτυχιακό.
Τα προβλήματα στην διαχείριση της πληροφορίας μέσα στην επιχείρηση
Αφαίρεση δύο ρητών αριθμών
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
1 Βάσεις Δεδομένων ΙI Επιμέλεια: ΘΟΔΩΡΗΣ ΜΑΝΑΒΗΣ SQL (3 από 3) T Manavis.
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Διαδικασία σχεδίασης τομών
ΜΕΡΟΣ 2 SECTION A: SECTION B: SECTION C: SECTION D:
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΕΡΟΣ 2 SECTION A:  RRS 10, RRS 11, RRS 12, RRS 13 Οι κανόνες αυτοί καθορίζουν ποιό σκάφος έχει δικαίωμα πορείας και ποιό σκάφος πρέπει να κρατηθεί μακριά SECTION B:  RRS 14, RRS 15, RRS 16, RRS 17 Οι κανόνες αυτοί βάζουν περιορισμούς στις κινήσεις που μπορεί να κάνει ένα σκάφος, κυρίως ένα σκάφος με δικαίωμα πορείας SECTION C:  RRS 18, RRS 19, RRS 20, RRS 21 Οι κανόνες που ισχύουν σε σημεία και εμπόδια SECTION D:  RRS 22, RRS 23, RRS 24

ΜΕΡΟΣ 2 – SECTION A Κανόνας 10: «ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΠΛΕΥΣΕΙΣ Όταν σκάφη έχουν αντίθετες πλεύσεις το αριστερήνεμο σκάφος πρέπει να κρατιέται μακριά από το δεξήνεμο σκάφος.» Κανόνας 11: « ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΛΕΥΣΗ, ΕΠΙΚΑΛΥΠΤΟΜΕΝΑ Όταν σκάφη έχουν τις ίδιες πλεύσεις και επικαλύπτονται, ένα προσήνεμο σκάφος πρέπει να κρατιέται μακριά από ένα υπήνεμο σκάφος.»

ΜΕΡΟΣ 2 – SECTION A Κανόνας 12: «ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΛΕΥΣΗ, ΜΗ ΕΠΙΚΑΛΥΠΤΟΜΕΝΑ Όταν σκάφη έχουν την ίδια πλεύση και δεν επικαλύπτονται, ένα σκάφος καθαρά πίσω πρέπει να κρατιέται μακριά από ένα σκάφος καθαρά μπροστά.» Κανόνας 13: « ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ Ένα σκάφος αφού ορθοπλωρίσει πρέπει να κρατηθεί μακριά από τα άλλα σκάφη μέχρι να βρεθεί στην εγγυτάτη. Κατά το διάστημα αυτό δεν εφαρμόζονται οι κανόνες 10, 11 και 12. Αν δύο σκάφη υπόκεινται ταυτόχρονα σ' αυτόν τον κανόνα, αυτό που είναι στην αριστερή πλευρά του άλλου ή αυτό που ευρίσκεται προς την πρύμη, πρέπει να κρατηθεί μακριά.»

ΜΕΡΟΣ 2 – SECTION A

ΚΑΝΟΝΑΣ 13

ΜΕΡΟΣ 2 – SECTION A ΚΑΝΟΝΑΣ 13

ΜΕΡΟΣ 2 – SECTION B Κανόνας 14: «ΑΠΟΦΥΓΗ ΕΠΑΦΗΣ Ένα σκάφος πρέπει να αποφύγει επαφή με ένα άλλο εφόσον είναι λογικά εφικτό. Εντούτοις, ένα σκάφος με δικαίωμα πορείας ή έχον δικαίωμα χώρου ή χώρου σημείου. (a)δεν απαιτείται να ενεργήσει για να αποφύγει την επαφή μέχρις ότου είναι φανερό ότι το άλλο σκάφος δεν κρατιέται μακριά ή δεν δίνει χώρο ή χώρο σημείου και (b)Πρέπει να απαλλαγεί εάν παραβεί αυτόν το Κανόνα και η επαφή δεν προκαλέσει ζημιά ή τραυματισμό.» Κανόνας 15: « ΑΠΟΚΤΩΝΤΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΟΡΕΙΑΣ Όταν ένα σκάφος αποκτά δικαίωμα πορείας, πρέπει αρχικά να δώσει στο άλλο σκάφος χώρο για να κρατηθεί μακριά, εκτός αν αποκτά δικαίωμα πορείας εξ αιτίας χειρισμών του άλλου σκάφους.

ΜΕΡΟΣ 2 – SECTION B Κανόνας 16: «ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΡΕΙΑΣ 16.1Όταν ένα σκάφος με δικαίωμα πορείας αλλάζει πορεία, πρέπει να δώσει στο άλλο σκάφος χώρο για να κρατηθεί μακριά. 16.2Επιπλέον, όταν μετά το σήμα της εκκίνησης ένα αριστερήνεμο σκάφος κρατείται μακριά για να περάσει από την πρύμη ενός δεξήνεμου σκάφους, το δεξήνεμο σκάφος δεν θα αλλάξει πορεία εάν αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα το αριστερήνεμο σκάφος να πρέπει αμέσως να αλλάξει πορεία για να εξακολουθήσει να κρατιέται μακριά. Κανόνας 17: « ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΥΤΗΣ ΠΛΕΥΣΗΣ, ΟΡΘΗ ΠΟΡΕΙΑ Εάν ένα σκάφος καθαρά πίσω δημιουργήσει υπήνεμο επικάλυψη μέσα σε απόσταση δύο δικών του μηκών με σκάφος στην ίδια πλεύση, πρέπει να μην ιστιοδρομήσει πάνω από την ορθή του πορεία όσο διατηρείται η ίδια πλεύση και η επικάλυψη σ’ αυτήν την μεταξύ τους απόσταση, εκτός εάν ιστιοδρομώντας πάνω από την ορθή του πορεία περάσει αμέσως από την πρύμη του άλλου σκάφους. Ο κανόνας αυτός δεν εφαρμόζεται εάν η επικάλυψη δημιουργηθεί κατά τη διάρκεια που το προσήνεμο σκάφος ήταν υποχρεωμένο να κρατιέται μακριά σύμφωνα με τον κανόνα 13.

ΜΕΡΟΣ 2 – SECTION B ΤΙ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΖΗΜΙΑ Ή ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΣ?  Το Case 19 της ISAF δίνει μία εξήγηση του όρου «ζημιά» Σύμφωνα με το case και σύμφωνα με τον ορισμό που δίνει ένα λεξικό ζημιά είναι... Κάτι που χειροτερεύει την αξία ή τη χρησιμότητα κάποιου αντικειμένου Πρέπει να αναρωτηθούμε τα εξης 1.Έγινε η εμπορική αξία κάποιου αντικειμένου ή του σκάφους ολόκληρου μικρότερη? 2.Κάποιο αντικείμενο ή εξοπλισμός του σκάφους έγινε λιγότερο λειτουργικό?  Ο όρος Ζημιά αναφέρεται σε καταστροφή σε σκάφος ή τον εξοπλισμό του  Ο όρος Τραυματισμός αναφέρεται μόνο σε σωματικό τραυματισμό

ΚΑΝΟΝΑΣ 15 - ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ

ΚΑΝΟΝΑΣ 16 - ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ

ΜΕΡΟΣ 2 – SECTION B ΚΑΝΟΝΑΣ 17 – ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ  Τα σκάφη να είναι επικαλυπτόμενα στη ίδια πλεύση  Τα σκάφη να βρίσκονται σε απόσταση 2 μήκη σκαφών του υπήνεμου σκάφους  Το σκάφος να έχει αποκτήσει την επικάλυψη από ΚΑΘΑΡΑ ΠΙΣΩ και ΥΠΗΝΕΜΑ  Το προσήνεμο σκάφος να υπόκειται στον κανόνα 13 όταν δημιουργήθηκε η επικάλυψη  Έχει δοθεί το σήμα εκκίνησης

ΚΑΝΟΝΑΣ 17 - ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ

ΜΕΡΟΣ 2 – SECTION C ΜΠΛΕ Ή ΚΙΤΡΙΝΟΣ????

ΜΕΡΟΣ 2 – SECTION C ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ SECTION C ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΛΕΥΣΙΜΑ ΝΕΡΑ ΟΤΑΝ ΤΑ ΣΚΑΦΗ ΤΟ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΚΙΝΗΣΟΥΝ • Πώς καθορίζεται η στιγμή που τα σκάφη πλησιάζουν τη γραμμή για να εκκινήσουν? Τα σκάφη πλησιάζουν τη γραμμή εκκίνησης για να εκκινήσουν; το Τμήμα C δεν ισχύει ΝΑΙ Το σκάφος καλεί για χώρο για να αναστρέψει; ΟΧΙ Περνούν, τα σκάφη, ένα συνεχές εμπόδιο; Τα σκάφη βρίσκονται ή πλησιάζουν σημείο στροφής; Τα σκάφη βρίσκονται σε εμπόδιο; ΟΧΙ ΝΑΙ R20 ισχύει R19.2(c) ισχύει R18 ισχύει R19 ισχύει

ΜΕΡΟΣ 2 – SECTION C 1.ΚΑΝΟΝΑΣ 18 • Ισχύει σε ΣΗΜΕΙΑ, συμπεριλαμβανομένων και των σημείων που είναι ΕΜΠΟΔΙΑ που τα σκάφη πρέπει να τα περάσουν από την ίδια πλευρά 2.ΚΑΝΟΝΑΣ 19 • Ισχύει σε εμπόδια, εκτός από την περίπτωση που το εμπόδιο είναι επίσης και σημείο 3.ΚΑΝΟΝΑΣ 20 • Ισχύει όταν ένα σκάφος ιστιοδρομεί την εγγύτατη ή πάνω από αυτήν και πρέπει να αναστρέψει για να αποφύγει ένα εμπόδιο

ΜΕΡΟΣ 2 – SECTION C ΛΙΜΕΝΟΒΡΑΧΙΟΝΑΣ

ΚΑΝΟΝΑΣ 18  ΠΟΤΕ ΙΣΧΥΕΙ? • Μεταξύ σκαφών που οφείλουν να παρακάμψουν ένα σημείο από την ίδια πλευρά… • …και τουλάχιστον ένα από αυτά ευρίσκεται μέσα στη ζώνη...ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ X μεταξύ σκαφών σε αντίθετες πλεύσεις όταν πλέουν την εγγυτάτη X μεταξύ σκαφών σε αντίθετες πλεύσεις όταν ή ορθή πορεία του ενός είναι να αναστρέψει στο σημείο X μεταξύ ενός σκάφους που πλησιάζει και ενός που απομακρύνεται από το σημείο X εάν το σημείο είναι ένα συνεχόμενο εμπόδιο (ισχύει ο R19.2(c) )‏

3 μήκη Πρέπει να δώσει χώρο σε σημείο 3 μήκη Πρέπει να δώσει χώρο σε σημείο 3 μήκη Πρέπει να δώσει Χώρο σε σημείο 3 μήκη Πρέπει να δώσει Χώρο σε σημείο Χώρος-Σημείο: Βασική εφαρμογή (R18.2)‏ Όταν το πλησιέστερο σκάφος μπαίνει στη ζώνη: • το εξωτερικό επικαλυπτόμενο σκάφος πρέπει να δώσει χώρο-σημείου στο εσωτερικό (R18.2(b))‏ • Το καθαρά πίσω σκάφος πρέπει να δώσει χώρο-σημείου στο καθαρά εμπρός σκάφος (R18.2(b))‏ • Αν δεν ισχύουν τα παραπάνω, ή αν στη συνέχεια κάποιο σκάφος αναστρέψει, το εξωτερικό σκάφος πρέπει να δώσει χώρο- σημείου στο εσωτερικό (R18.2(a) & (c))‏

Άλλοι κανόνες σε σημείο: 18.2(d) & (e) • Απαλλαγή (18.2(d)): “Αν υπάρχει λογική αμφιβολία για το αν ένα σκάφος δημιούργησε ή έσπασε μια επικάλυψη έγκαιρα, θα πρέπει να υποθέτουμε ότι δεν το έκανε.” • Πρόβλεψη (18.2(e)): “Αν ένα σκάφος δημιούργησε επικάλυψη από καθαρά πίσω ή αναστρέφοντας προσήνεμα του άλλου σκάφους και, από την ώρα που άρχισε η επικάλυψη, το εξωτερικό σκάφος δεν ήταν δυνατόν να δώσει χώρο σε σημείο, τότε αυτό δεν απαιτείται να τον δώσει”. • Ο καν.18.2(e) επιβάλλει μια απαίτηση πρόβλεψης όταν υπάρχει πολλαπλή επικάλυψη : Δικαίωμα για χώρο σε σημείο Πρέπει να προβλέψει και να δώσει χώρο από τώρα

Πρόσθετος κανόνας αναστροφής στη ζώνη (καν. 18.3) Σκοπός: για να εμποδίσει την καθυστερημένη εσωτερική παρεμβολή • Εάν ένα σκάφος ορθοπλωρίσει μέσα στη ζώνη και εν συνεχεία βρεθεί στην ίδια πλεύση με ένα σκάφος που είναι σε πορεία παράπλευσης για το σημείο X δεν πρέπει να αναγκάσει το άλλο σκάφος να πλεύσει πάνω απ την εγγυτάτη για να το αποφύγει X δεν πρέπει εμποδίσει το άλλο σκάφος απ το να περάσει το σημείο απο την απαιτούμενη πλευρά X πρέπει να δώσει χώρο σε σημείο άν το άλλο σκάφος επικαλυφθεί εσωτερικά του Υπόκειται στον Καν 18.3 Μπορεί μα παραπλεύσει το σημείο • Ο κανόνας 18.2 δεν εφαρμόζεται. Αντ’ αυτού το σκάφος που ανέστρεψε

Χώρος να περάσει ένα Εμπόδιο(R19) • Το σκάφος με δικαίωμα πορείας μπορεί να διαλέξει από ποιά πλευρά θα περάσει (R19.2(α)) • Πρέπει να δώσει σε οποιοδήποτε εσωτερικά επικαλυπτόμενο σκάφος χώρο (R19.2(β)) Ορισμοί: επικαλυπτόμενα, καθαρά μπροστά, καθαρά πίσω Νέο: Αυτοί οι όροι εφαρμόζονται πάντα σε σκάφη στην ίδια πλεύση. Δεν εφαρμόζονται σε σκάφη σε αντίθετες πλεύσεις, εκτός αν εφαρμόζεται ο κανόνας 18 ή και τα δύο σκάφη πλέουν υπό γωνία >90º από τον πραγματικό άνεμο Επιλέγει να περάσει προσήνεμα, το άλλο σκάφος πρέπει να κρατιέται μακριά Σημειώσεις: • Ο Κανόνας19 δεν εφαρμόζεται σε σημείο, εκτός αν το σημείο είναι συνεχές εμπόδιο (π.χ. η ακτή ενός νησιού), οπότε εφαρμόζεται επίσης ο κανόνας εξαίρεσης (R19.3). Η ίδια απαίτηση πρόβλεψης υπάρχει όπως σε σημείο Εμπόδιο Επιλέγει να περάσει υπήνεμα, πρέπει να δώσει χώρο στο εσωτερικό σκάφος Εμπόδιο

Κανόνας εξαίρεσης σε Συνεχές Εμπόδιο (R19.2(c)) Αν σκάφος που ήταν καθαρά πίσω και απαιτείτο να κρατιέται μακρυά δημιουργήσει επικάλυψη ανάμεσα από το άλλο σκάφος και ένα συνεχές εμπόδιο, και δεν υπάρχει χώρος για αυτό να περάσει, δεν δικαιούται χώρου. Ενόσω παραμένει επικαλυπτόμενο, πρέπει να κρατιέται μακριά. Ορισμός Εμποδίου : πρόσθετη διευκρίνιση: Ένα σκάφος σε πλεύση, συμπεριλαμβανομένου ενός σκάφους που αγωνίζεται, δεν είναι ποτέ συνεχές εμπόδιο Σημείωση για ειδικούς: αυτή είναι η μόνη υπέρβαση κανόνα του μέρους A A Όταν το Α ήταν καθαρά πίσω, απαιτείτο να κρατιέται μακριά. Γι αυτό εξακολουθεί να πρέπει να κρατιέται μακριά και δεν δικαιούται χώρου A Όταν το Α ήταν καθαρά πίσω, ήταν σκάφος με δικαίωμα πορείας. Γιαυτό δικαιούται χώρου

Χώρος για αναστροφή σε εμπόδιο (R20) 1.Το σκάφος Α φωνάζει (καλεί) και δίνει στο B χρόνο να απαντήσει (ίσως υπαρχουν σκάφη προσήνεμα του B) 2.Το B είτε αναστρέφει το ταχύτερο δυνατόν, είτε φωνάζει “συ αναστρέφεις” και δίνει χώρο 3.Το A αναστρέφει το ταχύτερο δυνατόν (R20.2(d)) Δε χρειάζεται κλήση εάν(R20.1): • Δεν απαιτείται σημαντική αλλαγή πορείας για το A (RRS 20.1(a)) • Το εμπόδιο είναι σημείο που το B μπορεί να παραπλεύσει. (RRS 20.1(c)) • Σημείωση: ακόμη και αν η κλήση του A είναι άκυρη, τα βήματα 1-3 πιο πάνω εξακολουθούν να εφαρμόζονται. (RRS 20.2(b)) AB Στην αγγυτάτη ή πιο πάνω AB ΣΗΜΕΙΟ Το A δεν δικαιούται να καλέσει, αφού το B μπορεί να παραπλεύ σει