Οι πράξεις στα μαθηματικά.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αλγόριθμοι σχεδίασης βασικών 2D σχημάτων (ευθεία)
Advertisements

Δρ Μύρια Σιακαλλή Σύμβουλος για τα Μαθηματικά Δεκέμβριος 2007
Αριθμητική με σφηνοειδείς αριθμούς Ν. Καστάνη
Δυαδικη παρασταση αριθμων και συμβολων
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Έ.
Γιάννης Θωμαΐδης Δρ Μαθηματικών Σχολικός Σύμβουλος
Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ (ΒΑΣΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ) ΤΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Τα Μαθηματικά στην Αρχαία Αίγυπτο Ν. Καστάνη
ΘΕΩΡΙΑ ΔΙΑΛΕΞΗ 4 Αριθμητικές εκφράσεις και πράξεις Εντολές ανάθεσης
Μέγιστος Κοινός Διαιρέτης
MAΘHMATIKA ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ Χ.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Το παιχνίδι των πράξεων
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Έρευνα για το Εθνικό Φορολογικό Σύστημα Αθήνα 9 Νοεμβρίου ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Ι.Ο.Φο.Μ. Ι.Ο.Φο.Μ. – Π.Μ.Σ. Φορολογία και Ελεγκτική.
Campaign Post Evaluation Report ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΤΗ ΚΥΠΡΟ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ.
Ανάλυση λαθών Πρόσθεση και Αφαίρεση
Πολλαπλασιαμός. οδηγίες Παρουσιάζεται ένας κάμπος με ανεμόμυλους. Κάθε φορά εμφανίζεται και ένας ανεμόμυλος με μια μαθηματική πράξη πολλαπλασιασμού. Θα.
Διαίρεση Ενότητα 1 – Δ’ τάξης.
Αβιοτικό περιβάλλον οργανισμοί.
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
A΄ ΤΑΞΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΑΝΑ ΕΝΟΤΗΤΑ.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ 2013 Ελληνική Αιματολογική Εταιρεία Τμήμα Μεταμόσχευσης Αιμοποιητικών Κυττάρων.
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Δυαδικό Σύστημα Δεκαδικό Σύστημα Δεκαεξαδικό Σύστημα
Οι νοεροί υπολογισμοί Χρησιμοποιούνται περισσότερο από τους γραπτούς υπολογισμούς. Αναφέρονται συνήθως στις τέσσερις πράξεις, αλλά και στους αριθμούς και.
ΤΕΤΡΑΓΩΝΑ ΔΙΨΗΦΙΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ Νικολάου Άγγελος τάξη: B Υπεύθυνος Καθηγητής: Μουρατίδης Χρήστος.
Τα 5 μέτρα ύφασμα κοστίζουν 30 €. Πόσο κοστίζουν τα 12 μέτρα ύφασμα; ? Σκέφτομαι: Τα ποσά είναι ανάλογα. Το πρόβλημα μπορεί να λυθεί με 3 τρόπους. Ο πρώτος.
Μαθηματικά Στ’ Δημοτικού
ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΣΠΥΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
Χημικούς Υπολογισμούς
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΒΡΕΣ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ Συμπλήρωσε τις σχέσεις ώστε να ισχύει η ισότητα: x ….. + ….. =
Η Ομορφιά των Μαθηματικών
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ 2007 ΑΛΛΟΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΛΟΓΕΣ ΜΑΚ 1.Γ. Παπανικολάου (n= 71) 2.Ευαγγελισμός (n= 60) 3.Άγ. Σάββας,
Διαδικασία τοποθέτησης υποστιβάδων κατά σειρά αυξανόμενης ενέργειας
Travel Salesman. ABDCA, ABCDA, ACBDA, ACDBA, ADBCA, ADCBA … (3!) 3 σταθμοί και 1 βάση (3! διαδρομές) 4 σταθμοί και 1 βάση (4! = 24) 5 σταθμοί και 1 βάση.
Μοντελοποίηση ταυτοτήτων - Παραγοντοποίηση
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ
ΑΠΟ ΚΛΑΣΜΑ ΣΕ ΜΕΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΙΚΤΟ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑ!!!
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
Αναλυτική παρουσίαση εκτέλεσης διαίρεσης με διψήφιο διαιρέτη
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Ο πολλαπλασιασμός με το 11 πολύ απλά και γρήγορα Επιμέλεια: Κων/νος Κλουβάτος (από το icks.html#20x20«)
Τι μάθαμε μέχρι τώρα: Η μέτρηση μπορεί να είναι: ΑΜΕΣΗ ή ΕΜΜΕΣΗ Κάθε μέτρηση έχει ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ. Παρουσιάζοντας τη μέτρηση σύμφωνα με τη θεωρία σφαλμάτων.
Τεστ στα Μαθηματικά δεκαδικά κλάσματα δεκαδικοί αριθμοί δεκαδικά κλάσματα δεκαδικοί αριθμοί.
Γιώργος Δημητρίου Μάθημα 11-12: Σύνθετες Πράξεις
Δεκαδικοί αριθμοί Τι σημαίνουν ;.
Γραφή μετρήσεων με σημαντικά ψηφία
Η ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ Διαιρετέος: Ακέραιος διαιρέτης: Ακέραιος
Κεφάλαιο 14: Πρώτοι και Σύνθετοι αριθμοί Στόχοι:
Μαθηματικά Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Τεστ στα Μαθηματικά πολλαπλασιασμοί & διαιρέσεις 10, 100, 1000.
ΑΠΟ ΚΛΑΣΜΑ ΣΕ ΜΕΙΚΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΙΚΤΟ ΣΕ ΚΛΑΣΜΑ!!!
ΕΝΟΤΗΤΑ : 6   ΘΕΜΑ: Διαίρεση –επιμεριστική ιδιότητα  ΤΑΞΗ: Δ’
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οι πράξεις στα μαθηματικά. 85 : 2 35 + 28 100 - 61 8 x 9 Οι πράξεις στα μαθηματικά. Ο πολλαπλασιασμός μονοψήφιο με διψήφιο. Ο πολλαπλασιασμός διψήφιου με διψήφιο. Γνωριμία με τη διαίρεση. Η διαίρεση διψήφιου με μονοψήφιο. Η διαίρεση τριψήφιου με διψήφιο.

Πολλαπλασιάζουμε πρώτα το 3 με τις 6 μονάδες ( Μ ). Γράφουμε το 8 κάτω από τις μονάδες ( Μ ) και το 1 το κρατάμε ως κρατούμενο. Πολλαπλασιάζουμε το 3 με τις 4 δεκάδες ( Δ ). Προσθέτουμε στο 12 το 1 κρατούμενο και λέμε : 12 + 1 = 13 Γράφουμε το 13 μπροστά από τις 8 μονάδες ( Μ ). κρατούμενο 4 6 1 + 3 3 3 6 4 1 1 2 8 χ χ x = = 1 3 8

Πολλαπλασιάζουμε πρώτα το 7 με τις 8 μονάδες ( Μ ). Γράφουμε το 6 κάτω από τις μονάδες ( Μ ) και το 5 το κρατάμε ως κρατούμενο. Πολλαπλασιάζουμε το 7 με τις 5 δεκάδες ( Δ ) και στο γινόμενο προσθέτουμε τα 5 κρατούμενα. Πολλαπλασιάζουμε το 4 με τις 8 μονάδες ( Μ ). Γράφουμε το 2 κάτω από τις 0 δεκάδες ( Δ ) και το 3 το κρατάμε ως κρατούμενο. Πολλαπλασιάζουμε το 4 με τις 5 δεκάδες ( Δ ) και στο γινόμενο προσθέτουμε τα 3 κρατούμενα. Προσθέτουμε τα δύο γινόμενα. + 5 7 8 5 6 5 8 χ = 3 + 4 7 χ 7 5 3 5 χ = 4 6 2 3 2 4 8 3 2 + χ = 2 7 2 6 4 5 2 χ =

Δ Ι Α Ι Ρ Ε Σ Η Δ δ Διαιρετέος διαιρέτης πηλίκο π υπόλοιπο υ Δ δ ( ) π ( ) π υ χ + =

Κριτήρια διαιρετότητας. Για να ξέρεις αν ένας αριθμός διαιρείται ακριβώς με το 2, το 3, το 5 και το 9 πριν κάνεις τη διαίρεση πρόσεξε τι έχουν να σου πουν οι παρακάτω φίλοι μας. Διαιρείται ακριβώς με το 5 όταν ο αριθμός τελειώνει σε ( π.χ. 240 – 485 ) Διαιρείται ακριβώς με το 2 όταν ο αριθμός τελειώνει σε ( π.χ. 280 – 982 – 344 – 56 – 908 ) 0 - 2 - 4 - 6 - 8 0 - 5 Διαιρείται ακριβώς με το 3 όταν το μονοψήφιο άθροισμα των ψηφίων του είναι : (π.χ. 453 = 4+5+3=12=1+2= 3 ) (π.χ. 357 = 3+5+7=15=1+5= 6 ) (π.χ. 990 = 9+9+0=18=1+8= 9 ) Διαιρείται ακριβώς με το 9 όταν το μονοψήφιο άθροισμα των ψηφίων του είναι : (π.χ. 702 = 7+0+2=7+2= 9 ) 3 - 6 - 9 9

Ένα ψηφίο έχει ο διαιρέτης, ένα τονίζουμε αριστερά του διαιρετέου και λέμε : « Το 3 στο 8 χωράει … φορές ». Γράφουμε το 2 στη θέση του πηλίκου. Πολλαπλασιάζουμε το 2 με το 3. Γράφουμε το 6 κάτω από το 8. Αφαιρούμε από το 8 το 6 . Κατεβάζουμε δίπλα στο 2 και το 1 και λέμε : « Το 3 στο 21 χωράει … φορές ». Γράφουμε το 7 στη θέση του πηλίκου. Πολλαπλασιάζουμε το 3 με το 7 και αφαιρούμε το γινόμενο από το 21 . 8 3 2 3 8 1 1 : : 6 2 7 2 3 6 χ : 2 2 1 3 7 : : 2 1 3 7 2 1 χ :

Τονίζουμε και κατεβάζουμε δίπλα στο 2 και τις 6 μονάδες του Διαιρετέου και λέμε : « Το 24 στο 26 χωράει τόσες φορές όσες το 2 στο 2. Γράφουμε το 1 στο πηλίκο. Πολλαπλασιάζουμε το 1 του πηλίκου με τις 4 μονάδες του διαιρέτη. Γράφουμε το 4 κάτω από το 6. Πολλαπλασιάζουμε το 1 του πηλίκου με τις 2 δεκάδες του διαιρέτη. Γράφουμε το 2 κάτω από το 2. Αφαιρούμε από το 26 το 24. Γράφουμε το 2 κάτω από τις μονάδες του 24. Δύο ψηφία έχει ο διαιρέτης, δύο τονίζουμε και στα αριστερά του Διαιρετέου και λέμε : « Το 24 στο 98 χωράει όσο το 2 στο 9 ». Γράφουμε το 4 στη θέση του πηλίκου. Πολλαπλασιάζουμε το 4 του πηλίκου με τις 4 μονάδες του διαιρέτη. Γράφουμε το 6 κάτω από το 8 και το 1 το κρατάμε ως κρατούμενο. Πολλαπλασιάζουμε το 4 του πηλίκου με τις 2 δεκάδες του διαιρέτη και στο γινόμενο προσθέτουμε το κρατούμενο. Γράφουμε το 9 κάτω από τις 9 εκατοντάδες του Διαιρετέου. Αφαιρούμε από το 98 το 96. Γράφουμε το 2 κάτω από τις μονάδες του 96. 9 9 8 6 6 2 2 2 4 4 1 : = = 1 9 6 + 4 1 1 4 4 4 1 4 6 χ χ = = 2 2 = 2 1 2 4 2 8 2 4 χ χ = = 2 2 9 6 8 9 2 6 4 2 2 = = =