COMMUNICATION SKILLS Παντσίδης Γεώργιος – Μάριος Ζιουμπιλούδης Χρήστος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

Η ιστορία του Πέπε.
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Αποτελεσματικές Τεχνικές Επικοινωνίας
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
 Εκτίμηση Ικανοτήτων  Αντιμετώπιση Άγχους  Σχεδιασμός Παρουσίασης  Οργάνωση της Παρουσίασης  Έλεγχος του Περιβάλλοντος  Πραγματοποίηση Παρουσίασης.
Βασικεσ αρχεσ επικοινωνιακησ αγωγήσ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Σχολικός εκφοβισμός Black and White.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Στο εργαστήριο Τεχνικές Επικοινωνίας. Παίρνοντας ότι καλύτερο από το εργαστήριο •Τολμήστε •Κάντε ερωτήσεις •Μάθετε από τους άλλους •Φυσικός Εαυτός.
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
Αναστάσιος Μιχαηλίδης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
Κάποιες πληροφορίες Η αποτελεσματική αντιμετώπιση προβληματικών συμπεριφορών των παιδιών δεν συνδέεται με την αύξηση των ψυχολογικών υπηρεσιών, αλλά με.
Έχεις δύο επιλογές! από το
Αντανάκλαση Συναισθήματος
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
ΛΟΥΣΙΜΟ-ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΓΕΣΙΑΣ Οργανωμένο από την Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Διεθνής Οργάνωση Λεσχών.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Όλες οι παρατηρήσεις για κάποιο άτομο περιλαμβάνουν και θετικά και αρνητικά σημεία. Σχολιάστε τη συμπεριφορά του ατόμου, όχι την εντύπωσή σας για το άτομο.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΠΛΑΓΙΕΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Κανόνες Καλής Συμπεριφοράς στο διαδίκτυο. γρά φ Xρησιμοποιήστε την ίδια ευγένεια που θα δείχνατε αν είχατε µια προσωπική επικοινωνία. Ακολουθείστε τους.
ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ Δεξιότητες παρουσιάσεων Monica Hadjichrysanthou Senior Instructor – Communication Department of Humanities.
 Προσαρμόζοντας τις προσδοκίες Οι γονείς πρέπει να καταλάβουν ότι το δυσλεκτικό παιδί τους χρειάζεται να προσπαθήσει περισσότερο και με διαφορετικό τρόπο.
Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΓΕΣΙΑΣ Οργανωμένο από την Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Του Π. Θέματος 117 Ελλάδος.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
ΦΙΛΊΑ Τα χαρακτηριστικά του καλού φίλου ◦ Τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου μπορεί να είναι χρήσιμα πάντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές που θα.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Θετική Σκέψη “Σκέψου θετικά, και θετικά πράγματα θα συμβούν”
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Παρουσίαση Ερευνητικής εργασίας ομάδας 2
Συνέντευξη με νήπια.
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
«Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία!»
Το σώμα ως μια μηχανή.
Το σώμα ως μια μηχανή.
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Α.ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥ –ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Επικοινωνία ….τι είναι;
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Επίλυση Συγκρούσεων στον Εργασιακό Χώρο των Εκπαιδευτικών με την Αξιοποίηση της Εκπαιδευτικής Τεχνικής Παιχνίδι Ρόλων.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
Ετυμολογία Το άγχος προέρχεται ετυμολογικά από το ρήμα «άγχω» που σημαίνει αισθάνομαι πνιγμό. Πρόκειται για: Μια φυσιολογική αντίδραση σε έναν επικείμενο.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

COMMUNICATION SKILLS Παντσίδης Γεώργιος – Μάριος Ζιουμπιλούδης Χρήστος Hellenic Medical Students’ International Committee International Federation of Medical Students’ Association COMMUNICATION SKILLS Παντσίδης Γεώργιος – Μάριος Ζιουμπιλούδης Χρήστος Παπαγεωργίου Δήμητρα – Ιωσηφίνα

Η σημασία της σωστής επικοινωνίας Προσδίδει δύναμη & κίνητρο Ενισχύει την πειθώ Εξοικονομεί χρόνο και πόρους Ευνοεί τις ανθρώπινες σχέσεις Αποτρέπει τις παρεξηγήσεις Οδηγεί σε σωστές λύσεις Poor communication inevitably leads to a negative outcome Effective communication will undoubtedly lead to a positive one

Σε ποιες περιστάσεις πρέπει να επικοινωνούμε σωστά; Όταν είμαστε ομιλητές Όταν είμαστε ακροατές Όταν ανακύπτουν διαμάχες – προβλήματα Όταν παρουσιάζουμε ένα θέμα Όταν ασκούμε κριτική (feedback)

Τρόποι επικοινωνίας Μονόδρομη επικοινωνία: περιλαμβάνει τον ομιλητή - πομπό και τους ακροατές - δέκτες (ναι, με ακούτε; Πάρτε το 0!) Αμφίδρομη επικοινωνία: όλοι οι συμμετέχοντες είναι ταυτόχρονα πομποί και δέκτες (ναι, σας ακούω, πείτε μου!) Ενδιάμεση κατάσταση: ο ομιλητής δεν λειτουργεί ως δέκτης, ενώ ο ακροατής λειτουργεί και ως πομπός (δεν ακούω τίποτα, δεν θέλω να ακούσω τίποτα!)

Βασικές αρχές επικοινωνίας (ακούω – βλέπω – αισθάνομαι) Χρησιμοποίησε όλες τις αισθήσεις σου Επικεντρώσου στην ομιλία (Άνοιξε τα αυτιά σου!) Κράτα οπτική επαφή (eye-contact) Βεβαιώσου ότι κατανόησες το περιεχόμενο της συνομιλίας Ξεκίνα τη συζήτηση με μια ερώτηση Μια θετική απάντηση θα αναγεννήσει μια επίσης θετική αντίδραση

Στοιχεία σύνθεσης επικοινωνίας Περιεχόμενο ομιλίας – συζήτησης 7-10% Τόνος φωνής 20-23% Γλώσσα του σώματος 70%

Γλώσσα του σώματος Στέλνει συνεχώς μηνύματα Μπορεί να είναι ξεκάθαρη ή αινιγματική Αντικατοπτρίζει τα αισθήματά μας και τις διακυμάνσεις τους Η στάση του σώματος είναι ο καθρέφτης της προσωπικότητάς μας Η εξωτερική εμφάνιση έχει επίδραση στη γλώσσα του σώματος Θυμήσου: οι σκέψεις σου επηρεάζουν πάντα τις εκφράσεις του προσώπου σου

Δυσκολίες αμφίδρομης επικοινωνίας Επίτευξη και διατήρηση αλληλεπίδρασης Ανομοιογένεια κοινού Μέγεθος κοινού Προσωπικότητα μεμονωμένων ατόμων Χρονοβόρα Κίνδυνος να ξεφύγεις από το θέμα Δεκτικότητα στο διαφορετικό

Προσωπικότητα κοινού Ι Ο Αντιδραστικός Πώς να τον αντιμετωπίσεις; Μη χάνεις την ψυχραιμία σου Απέφυγε την ευθεία σύγκρουση Μην τον γελοιοποιείς Προσπάθησε να προσεγγίσεις τον τρόπο σκέψης του

Προσωπικότητα κοινού ΙΙ Ο Πεισματάρης Διακόπτει συχνά Δε θέλει να μάθει από κανέναν Αγνοεί την άποψη των άλλων Πώς να τον αντιμετωπίσεις; Προσπάθησε να τον κάνεις να σε ακούσει Μην τον αγνοείς επιδεικτικά

Προσωπικότητα κοινού III Relentless questioner (διακόφτης = διακόπτει και “φτύνει” τον ομιλητή) Συνεχώς διακόπτει Σπαταλά χρόνο Είναι επιδειξίας Προσπαθεί να βρει συμμάχους για τις απόψεις του Πώς να τον αντιμετωπίσεις; Απάντησε αργότερα στις ερωτήσεις του Μην απαντάς σε ερωτήσεις που δεν ξέρεις

Προσωπικότητα κοινού ΙV Ο Ξερόλας Επιφανειακός και εγωιστής Καλά ενημερωμένος Προσπαθεί να επιβάλει την άποψη Πώς να τον αντιμετωπίσεις; Αγνόησέ τον (“μην τον παίζεις”) Σεβάσου την άποψή του και ευχαρίστησέ τον Συζήτησε το θέμα με την ομάδα

Προσωπικότητα κοινού V Ο Ντροπαλός Δε συμμετέχει Αποφεύγει την οπτική επαφή Διστακτικός να απαντήσει Συχνά απομονώνεται Πώς να τον αντιμετωπίσεις; Ενθάρρυνέ τον να συμμετέχει (Πέτα του μπαλάκι) Μην τον τρομάζεις με τη στάση του σώματος

Προσωπικότητα κοινού VI Ο Επιδειξίας Μιλά χωρίς να σκέφτεται Έχει μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του Κάνει άσχετες κινήσεις και σχόλια Είναι ο ‘κλόουν’ της ομάδας Πώς να τον αντιμετωπίσεις; Χρησιμοποίησε την ομάδα για να τον ελέγξεις Προσπαθείς να μην ξεφύγεις από το θέμα

Προσωπικότητα κοινού VII Ο Γλείφτης Πολύ φιλικός Επαινεί τον ομιλητή αλλά σπάει την ομάδα Σίγουρος για τον εαυτό του Πρόθυμος να βοηθήσει Πώς να τον αντιμετωπίσεις; Ευχαρίστησέ τον αλλά μην τον χαϊδεύεις Απέφυγέ τον Διόρθωσε τα λάθη του

Προσωπικότητα κοινού VIII Ο Χαζούλης Περνά εύκολα απαρατήρητος Δε συμμετέχει και δε μοιράζεται Επικοινωνεί με αφηρημένο τρόπο Πώς να τον αντιμετωπίσεις; Ρώτα τη γνώμη του Ξεκαθάρισε την άποψή του

Προσωπικότητα ομιλητή Ι Η γλώσσα του φιδιού (snake language) Είναι η γλώσσα της επίθεσης και της κατηγορίας, χωρίς ο ομιλητής να λαμβάνει υπόψιν του τις ανάγκες και τις ανησυχίες των άλλων. Χαρακτηρίζεται από το «εσύ» (π.χ. Εσύ το έκανες επίτηδες…, Εσύ δε με καταλαβαίνεις…, Εσύ φταις για όλα…)

Προσωπικότητα ομιλητή ΙΙ Giraffe language Είναι η γλώσσα της παρατήρησης και της επισκόπησης των αναγκών και των αισθημάτων των άλλων. Χαρακτηρίζεται από το «εγώ» (π.χ. Εγώ αισθάνομαι έτσι γιατί…, Είναι σημαντικό για εμένα…, Εγώ θέλω να ξέρω τι σκέφτεσαι…)

Επίλυση διαμάχης Μην αφήσεις την κατάσταση να βγει εκτός ελέγχου Κράτα χαμηλούς τόνους Χρησιμοποίησε σωστά τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις σου Βρείτε μια χρυσή τομή εφόσον οι στόχοι και η συνοχή της ομάδας είναι σημαντικοί

Επίλυση διαμάχης -Τι πρέπει να γίνει- Απέφυγε την κατά μέτωπο σύγκρουση Άνοιξε δίαυλο επικοινωνίας Πιθανή κατάληξη Υποχώρηση Συμβιβασμός Συμφωνία

Βήματα επίλυσης Έναρξη διαπραγματεύσεων Παρουσίαση θέσεων – λύσεων Διαπραγματεύσεις σε ουδέτερο έδαφος Επανατοποθέτηση θέσεων Συμφωνία Συμπέρασμα

Feedback Περιγραφικό (και όχι επικριτικό) Θετικό ή αρνητικό (shit sandwich) Συγκεκριμένο Εποικοδομητικό Ελεγμένο Στο σωστό χρόνο Σχετικό με το θέμα (και όχι με τον ομιλητή)

Τι πρέπει να προσέχουμε στο feedback Γλώσσα Χρόνο Να είστε ανοιχτόμυαλοι Αποδοχή διαφορετικών απόψεων Επικεντρωθείτε στην επίλυση των προβλημάτων Εκφράστε κοινούς στόχους και επιθυμίες Μην μονολογείς Κατάλληλη γλώσσα του σώματος Αμοιβαίο ικανοποιητικό αποτέλεσμα

Presentation skills Αποφύγετε άσκοπες κινήσεις Κρατήστε οπτική επαφή με το κοινό Κάντε διαλείμματα Διατηρήστε τον τόνο της φωνής σας Περπατάτε – σταματάτε – μιλάτε – περπατάτε…

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!