Στάσεις και συνήθειες απέναντι στα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα Απρίλιος 2008.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

Έρευνα Κοινής Γνώμης Για το Περιβάλλον IΣΤΑΜΕ – Ανδρέας Παπανδρέου.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
© ΕΙΔΙΚΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
1 Έρευνα κοινής γνώμης για την κρίση στην Εκκλησία ΠΕΙΡΑΙΑΣ 1-3 Μαρτίου 2005.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
Πανελλαδική Έρευνα Metron Forum Συντάχθηκε για το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. •Ανάθεση Ερευνας FLASH MULTIMEDIA •Τύπος έρευνας Ποσοτική έρευνα με προσωπικές συνεντεύξεις και χρήση δομημένου ερωτηματολογίου.
1 ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Δήμος Ιωαννιτών (αποσπάσματα δημοσίευσης την εφημερίδα ‘Ελευθερία’ ) ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάρτιος 2005.
Ιανουάριος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
1 Έρευνα 13-14/4 Έρευνα κοινής γνώμης για το θέμα των Σκοπίων και τις προκλήσεις της Τουρκίας στα Ίμια ΠΕΙΡΑΙΑΣ Απρίλιος 2005.
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ Πανελλήνια Έρευνα για το Internet Η εξέλιξη της χρήσης των Social Media.
Μάιος 2010 Πανελλαδική έρευνα γνώμης. 2 Συλλογή στοιχείων 11-12/05 Ανάθεση: ‘ Περίοδος έρευνας: Η έρευνα διεξήχθη από 11 έως και 12 Μαΐου.
1 24/1-2/2/2004 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ 24 Ιανουαρίου – 2 Φεβρουαρίου 2004.
1 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Δήμος Πειραιά ΠΕΙΡΑΙΑΣ Φεβρουάριος 2005.
50 χρόνια ΕΕ 26 χρόνια ένταξης για την Ελλάδα Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Πανελλαδικής ΤηλεφωνικήςΈρευνας Μάρτιος 2007.
1 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Δήμος Θεσσαλονίκης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Φεβρουάριος 2005.
Σωματείο Κρεοπωλών Θεσσαλονίκης Έρευνα Κοινής Γνώμης «Το παραδοσιακό Κρεοπωλείο της γειτονιάς» Φεβρουάριος 2007 Θεσσαλονίκη.
Περιφέρεια Αττικής – Εκλογές 2014 Μάρτιος ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Εντολέας: TVXS.GR Αντικείμενο Έρευνας:Έρευνα Εκλογικών Τάσεων στην Περιφέρεια Αττικής.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Έρευνα για το Εθνικό Φορολογικό Σύστημα Αθήνα 9 Νοεμβρίου ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Ι.Ο.Φο.Μ. Ι.Ο.Φο.Μ. – Π.Μ.Σ. Φορολογία και Ελεγκτική.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ alco THE PULSE OF SOCIETY. Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ:alco ΑΡ. ΜΗΤΡΩΟΥ Ε.Σ.Ρ. 12 ΕΝΤΟΛΕΑΣ:«STAR» ΤΥΠΟΣ:ΠΟΣΟΤΙΚΗ (ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ.
1 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ Φεβρουαρίου 2004.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
© ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Ιανουάριος 2011 Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 © ΕΚΛΟΓΙΚΟ.
Πανελλαδική Έρευνα Metron Forum Συντάχθηκε για το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τις απαντήσεις που έδωσε ο Πρωθυπουργός κ. Κώστας Καραμανλής στις ερωτήσεις που δέχθηκε στο σημερινό debate; ΣΥΝΟΛΟ.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
PUBLICOPINIONGREEK. Ταυτότητα της έρευνας Α Επωνυμία του διενεργήσαντος τη δημοσκόπηση: G.P.O. ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ν. ΠΛΑΣΤΗΡΑ 86 ΤΗΛΕΦΩΝΟ:
ΣΧΟΛΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ «ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ»
Πανελλαδική Έρευνα για το ΕΠΑΝ. 2 Η ταυτότητα της έρευνας Η METRON ANALYSIS είναι μέλος της ESOMAR και του ΣΕΔΕΑ και τηρεί τους κώδικες δεοντολογίας και.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ για την υγεία
ΜΑΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Μάιος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
Ο τομέας της Πληροφορικής
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
ΕΡΕΥΝΑ στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης Νοέμβριος 2013.
Μάρτιος 2015 Πανελλαδική Έρευνα για τα Ιδιαίτερα Μαθήματα και τα Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Έρευνα για το πρόγραμμα «Καλύτερη ζωή» WWF ΕΛΛΑΣ Διαγραμματική παρουσίαση της έρευνας Ιούνιος 2014.
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση!
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
ΠΑΓΚΥΠΡΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ
ΕΡΕΥΝΑ Αποτίμηση 2013 – Εκτιμήσεις για το 2014
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ alco THE PULSE OF SOCIETY.
Βαρομετρο για ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ιανουαριοσ 2019
Δείκτες ΓΣΕΕ Δεκέμβριος 2018
Βαρομετρο για ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ιανουαριοσ 2019
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στάσεις και συνήθειες απέναντι στα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα Απρίλιος 2008

2  Ανάθεση :Σωματείο Ιδιοκτητών Φροντιστηρίων Μ.Ε Αττικής  Τύπος έρευνας: Computer Assisted Τηλεφωνικές Συνεντεύξεις  Περιοχή έρευνας: Πολεοδομικό Συγκρόημα Αθηνών  Μέθοδος δειγματοληψίας: Απλή τυχαία δειγματοληψία τηλεφωνικών αριθμών από τη λίστα τηλεφώνων του ΟΤΕ με χρήση ποσοστώσεων φύλου 340  Μέγεθος δείγματος: Το μέγεθος του δείγματος ανέρχεται σε 340 άτομα ηλικίας ετών. 11/4-15/4/2007  Χρόνος διεξαγωγής: Η έρευνα διεξήχθη από 11/4-15/4/  Προσωπικό field: Εργάστηκαν 2 επόπτης και 25 ερευνητές.  Έλεγχοι ποιότητας: 20% των συνεντεύξεων ελέγχθηκε με τη μέθοδο της συνακρόασης και 100% ηλεκτρονικά  Παρατηρήσεις: Στους πίνακες που ακολουθούν, όπου οι βάσεις είναι μικρότερες των 60 ερωτηθέντων, τα στοιχεία είναι τελείως ενδεικτικά. Αν ο πελάτης θέλει να δώσει σε οπoιoυσδήποτε τρίτους μέρος ή το σύνολο των αποτελεσμάτων, θα πρέπει να συμφωνήσει προηγουμένως τη μορφή και τον τρόπο με τη METRON-ANALYSIS. Η METRON ANALYSIS είναι μέλος της ESOMAR και του ΣΕΔΕΑ και τηρεί τους κώδικες δεοντολογίας και διεξαγωγής ερευνών και επαγγελματικής πρακτικής της ESOMAR και του ΣΕΔΕΑ. Η ταυτότητα της έρευνας

3 Περιεχόμενα Δημογραφικό προφίλ δείγματος Στάση απέναντι στα φροντιστήρια Στάση απέναντι στα ιδιαίτερα μαθήματα Εικόνα φροντιστηρίου vs ιδιαιτέρων μαθημάτων Συμπεράσματα

Δημογραφικό προφίλ δείγματος

Δημογραφικό προφίλ Δείγματος Α/Β: ανώτερη κοινωνική τάξη C1: μεσαία προς ανώτερη κοινωνική τάξη C2: μεσαία προς κατώτερη κοινωνική τάξη D/E: κατώτερη κοινωνική τάξη

6 Εισαγωγή στην ανώτατη εκπαίδευση “ Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν περάσατε σε κάποια σχολή ΑΕΙ ή ΤΕΙ;”

7 Εισαγωγή σε σχολή προτίμησης [βάση: 377 μαθητές που πέρασαν σε κάποιο ΑΕΙ/ΤΕΙ] “ Η σχολή που περάσατε ήταν μέσα στις αρχικές σας κύριες επιλογές;”

8 Φοίτηση σε ιδιωτικό ή δημόσιο σχολείο “ Μου είπατε ότι δώσατε πανελλήνιες εξετάσεις. Και φοιτήσατε σε ιδιωτικό ή δημόσιο σχολείο;”

9 Άποψη για το εκπαιδευτικό σύστημα “ Θα ήθελα να σας ρωτήσω τι άποψη έχετε εσείς προσωπικά για το σημερινό εκπαιδευτικό σύστημα”

Στάση απέναντι στα φροντιστήρια

11 Παρακολούθηση φροντιστηριακών μαθημάτων “ Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν είχατε παρακολουθήσει μαθήματα του σχολείου σε κάποιο φροντιστήριο (εκτός του μαθήματος των ξένων γλωσσών)”

12 Παρακολούθηση φροντιστηριακών μαθημάτων - δημογραφικά [%] *Αποτελέσματα ενδεικτικά: Βάση<50 ατόμων

13 Τάξεις παρακολούθησης φροντιστηρίου [βάση: 360 μαθητές που πήγαν φροντιστήριο]

14 Είδος μαθημάτων για τα οποία πήγαν φροντιστήριο [βάση: 360 μαθητές που πήγαν φροντιστήριο] “ Τα μαθήματα για τα οποία πηγαίνετε φροντιστήριο αφορούν...”

15 Είδος μαθημάτων για τα οποία πήγαν φροντιστήριο - δημογραφικά [%] *Αποτελέσματα ενδεικτικά: Βάση<50 ατόμων

16 Βαθμός ικανοποίησης από το φροντιστήριο [βάση: 360 μαθητές που πήγαν φροντιστήριο] “ Και πόσο ικανοποιημένος/η είστε εσείς προσωπικά από το φροντιστήριο στην επίτευξη του στόχου σας;”

17 Βαθμός ικανοποίησης από φροντιστήρια – δημογραφικά [Ποσοστά επί των ικανοποιημένων] [%] *Αποτελέσματα ενδεικτικά: Βάση<50 ατόμων

Στάση απέναντι στα ιδιαίτερα μαθήματα

19 Παρακολούθηση ιδιαιτέρων μαθημάτων “ Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν είχατε κάνει ποτέ ιδιαίτερα μαθήματα (εκτός του μαθήματος των ξένων γλωσσών);”

20 Παρακολούθηση ιδιαίτερων μαθημάτων - δημογραφικά [%] *Αποτελέσματα ενδεικτικά: Βάση<50 ατόμων

21 Τάξεις παρακολούθησης ιδιαίτερων μαθημάτων

22 Είδος μαθημάτων για τα οποία παρακολούθησαν ιδιαίτερα [βάση: 360 μαθητές που παρακολούθησαν ιδιαίτερα]

23 Είδος μαθημάτων για τα οποία παρακολούθησαν ιδιαίτερα - δημογραφικά [%] *Αποτελέσματα ενδεικτικά: Βάση<50 ατόμων

24 Βαθμός ικανοποίησης από ιδιαίτερα μαθήματα [βάση: 258 μαθητές που παρακολούθησαν ιδιαίτερα] “ Και πόσο ικανοποιημένος/η είστε εσείς προσωπικά από τα ιδιαίτερα μαθήματα στην επίτευξη του στόχου σας;”

25 Βαθμός ικανοποίησης από ιδιαίτερα μαθήματα- δημογραφικά [Ποσοστά επί των ικανοποιημένων] [%] *Αποτελέσματα ενδεικτικά: Βάση<50 ατόμων

Εικόνα φροντιστηρίου vs ιδιαίτερων μαθημάτων

27 “Εάν υπήρχε η δυνατότητα ύπαρξης μαθήματος επαγγελματικού προσανατολισμού στο φροντιστήριο προκειμένου να επιλέξετε την κατεύθυνση των σπουδών σας αυτό θα αποτελούσε κίνητρο για να επιλέξετε τα φροντιστήρια έναντι των ιδιαιτέρων;” Προτίμηση φροντιστηρίων με επαγγελματικό προσανατολισμό έναντι ιδιαίτερων

28 Προτίμηση φροντιστηρίων με επαγγελματικό προσανατολισμό έναντι ιδιαιτέρων - δημογραφικά [%] *Αποτελέσματα ενδεικτικά: Βάση<50 ατόμων

29 “Και εσείς προσωπικά πιστεύετε ότι το σύστημα των διαγωνισμάτων στα φροντιστήρια που προσομοιάζουν εκείνο των πανελληνίων εξετάσεων αποτελεί κίνητρο για την επιλογή του φροντιστηρίου έναντι των ιδιαιτέρων μαθημάτων; ” Προτίμηση φροντιστηρίων έναντι ιδιαίτερων λόγω διαγωνισμάτων

30 Προτίμηση φροντιστηρίων έναντι ιδιαιτέρων λόγω διαγωνισμάτων - δημογραφικά [%] *Αποτελέσματα ενδεικτικά: Βάση<50 ατόμων

31 Εικόνα φροντιστηρίου vs εικόνας ενισχυτικής διδασκαλίας [βάση: 430 μαθητές] “ Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από φράσεις και θα ήθελα να μου πείτε την προσωπική σας άποψη για το αν η φράση ταιριάζει περισσότερο στο φροντιστήριο, στα ιδιαίτερα, και στα δύο ή σε κανένα από τα δύο...” [%]

32 Εικόνα φροντιστηρίου vs εικόνας ιδιαιτέρων μαθημάτων [βάση: 360 μαθητές που πήγαν φροντιστήριο] “ Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από φράσεις και θα ήθελα να μου πείτε την προσωπική σας άποψη για το αν η φράση ταιριάζει περισσότερο στο φροντιστήριο, στα ιδιαίτερα, και στα δύο ή σε κανένα από τα δύο...” [%]

33 Εικόνα φροντιστηρίου vs εικόνας ιδιαιτέρων μαθημάτων [βάση: 258 μαθητές που παρακολουθούσαν ιδιαίτερα] “ Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από φράσεις και θα ήθελα να μου πείτε την προσωπική σας άποψη για το αν η φράση ταιριάζει περισσότερο στο φροντιστήριο, στα ιδιαίτερα, και στα δύο ή σε κανένα από τα δύο...” [%]

34 Εικόνα φροντιστηρίου vs εικόνας ιδιαιτέρων μαθημάτων [βάση: 208 μαθητές που παρακολουθούσαν και τα δύο] “ Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από φράσεις και θα ήθελα να μου πείτε την προσωπική σας άποψη για το αν η φράση ταιριάζει περισσότερο στο φροντιστήριο, στα ιδιαίτερα, και στα δύο ή σε κανένα από τα δύο...” [%]

Συμπεράσματα

36 Φροντιστήρια  Τα Φροντιστήρια επιβεβαιώνεται ότι αποτελούν ένα θεσμό της εκπαιδευ τικής μας πραγματικότητας, αυξημένης αξιοπιστίας. Το 84% απαντά ότι έχει παρακολουθήσει Φροντιστήριο(86% αυτών που αποφοίτησαν από Δημό σιο Σχολείο-με ισορροπία στις κοινωνικοοικονομικές τάξεις-με κύριο κοινό απεύθυνσης τους μαθητές Λυκείου που προετοιμάζονται για τις εισαγωγικές)  Ο βαθμός ικανοποίησης από τα Φροντιστήρια είναι υψηλός: το 80% των ερωτηθέντων που έχει πρακολουθήσει Φροντιστήριο δηλώνει πολύ ή αρκετά ικανοποιημένο με κάπως πιο έντονα θετική γνώμη για τη δουλειά τους στις ανώτερες κοινωνικοοικονομικές τάξεις(κατά 6 περίπου μονάδες).  Σε σχέση με τα ιδιαίτερα, η υπευθυνότητα για την προετοιμασία του υποψη φίου (υπεροχή 24 μονάδων), τα διαγωνίσματα επιπέδου πανελληνίων εξετά σεων και (υπό προϋποθέσεις) ο εντός του Φροντιστηρίου επαγγελματικός προσανατολισμός αποτελούν ισχυρά σημεία για το θεσμό του Φροντιστηρίου (κυρίως για τους μαθητές Δημοσίων Σχολείων και χαμηλότερων κ/ο τάξεων) Τρωτό σημείο στην ίδια σύγκριση η επαφή με το γονέα και τον ίδιο το μαθητή.

37 Ιδιαίτερα  Τα ιδιαίτερα μαθήματα έχουν μεγάλη αποδοχή στο κοινό των ανθρώπων που ερωτήθηκαν και αποτελεί τη βασική μορφή ανταγωνιστικής προς τα Φροντιστήρια ενισχυτικής διδασκαλίας στο επίπεδο του Λυκείου(ενώ παρου σιάζουν αξιοσημείωτη διεισδυτικότητα στις χαμηλότερες εκπ/κες βαθμίδες).  Όπως ήταν αναμενόμενο, η επιλογή για ιδιαίτερα μαθήματα συνδέεται με αυξημένες οικονομικές δυνατότητες: Παρακολουθούν ιδιαίτερα μαθήματα οι μαθητές που φοιτούν στα ιδιωτικά σχολεία (κατά 24 % σε σχέση με τα Δημό σια Σχολεία) και που προέρχονται από τις ανώτερες κοινωνικοοικονομικές τάξεις(+ 16%),. Έχει ενδιαφέρον το εύρημα ότι 1 στους 5 περίπου μαθητές των Ιδιωτικών Σχολείων που παρακολούθησαν ιδιαίτερα μαθήματα, τα επέλεξαν για μαθήματα που δεν αφορούσαν στις εισαγωγικές εξετάσεις για ΑΕΙ/ΤΕΙ.  Δυνατά σημεία των ιδιαίτερων μαθημάτων αποτελούν η αίσθηση της αποτε λεσματικότητας για την επίτευξη του βασικού επιδιωκόμενου στόχου καθώς και η αίσθηση ελέγχου του γονέα. Ο βαθμός ικανοποίησης από τα ιδιαίτερα είναι κατά τι υψηλότερος από τον αντίστοιχο στα Φροντιστήρια (περίπου 5 μονάδες-άρα αυξημένη αναλογία value for money). Τρωτά σημεία η απουσία Ανταγωνισμού/συναγωνισμού για το μαθητή και η έλλειψη διαγωνισμάτων -και τα δύο βασικά πλεονεκτήματα των Φροντιστηρίων.