Ανάλυση τριωνύμου σε γινόμενο πρώτων παραγόντων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αλγόριθμοι σχεδίασης βασικών 2D σχημάτων (ευθεία)
Advertisements

Συνδυαστικα κυκλωματα με MSI και LSI
1. Να γραφτεί αλγόριθμος που θα υπολογίζει το ελάχιστο πλήθος (χαρτο)νομισμάτων που απαιτούνται για τη συμπλήρωση ενός συγκεκριμένου ποσού. Για παράδειγμα.
Ο παράγων «Άνθρωπος» κινητήριος Μοχλός στην ανάπτυξη των σύγχρονων εφοδιαστικών αλυσίδων Σύστημα Bonus • Κατηγορία Β: Στόχοι Εταιρείας : Συντελεστής Βαρύτητας:
Συνήθως, η συνισταμένη δύο δυνάμεων βρίσκεται υπολογιστικά
Αν το διαγράψεις αυτό μετά το διάβασμα… θα περάσεις ένα χρόνο κακής τύχης ! *** Αλλά… αν το στείλεις σε (2 τουλάχιστον) φίλους… θα έχεις 3 χρόνια καλής.
Πώς μετράμε με το παχύμετρο;
Ασκήσεις Συνδυαστικής
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΣΑΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.
Η αρχή της ανεξαρτησίας των κινήσεων.
Μια μικρή βοήθεια με εικόνες. Σίγουρα θα λάβατε κάποιο mail από τη Μαρία στο οποίο θα είδατε κάτι σαν τη παρακάτω εικόνα Διπλό κλικ στο “diktyoklima”
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΙΚΤΥΟΥ (web tools) + ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΜΑΘΗΣΗΣ (PLN) Άννα Βαρνά
Πολλαπλασιαμός. οδηγίες Παρουσιάζεται ένας κάμπος με ανεμόμυλους. Κάθε φορά εμφανίζεται και ένας ανεμόμυλος με μια μαθηματική πράξη πολλαπλασιασμού. Θα.
Εισαγωγή στις ανισώσεις
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αναναναν Ποια από τα πιο κάτω γινόμενα ξεχωρίζουν από τα άλλα και γιατί; 2 ∙ 3 ∙ 4 2 ∙ 3 ∙ 4 3 ∙ 3 ∙ 3 ∙ 3 3 ∙ 3 ∙ 3 ∙ 3 4 ∙ 4 ∙ 5 ∙ 9 4 ∙ 4.
Κ. Μόδη: Γεωστατιστική και Εφαρμογές της (Κεφάλαιο 3) 1 Από κοινού κατανομή δύο ΤΜ Στην περίπτωση που υπάρχουν δύο ΤΜ ενδιαφέροντος, η συνάρτηση κατανομής.
Εργαστήριο Δασικής Διαχειριστικής & Τηλεπισκόπησης Δασική Διαχειριστική Ι Διδάσκων Δημήτριος Καραμανώλης, Επίκουρος Καθηγητής Μάθημα 3 ο.
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
Βάσεις Δεδομένων II Διαχείριση Δοσοληψιών Πάνος Βασιλειάδης Σεπτέμβρης 2002
1. Εκφράσεις (βλ. βιβλίο, σελ )
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
Συναλήθευση ανισώσεων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ & ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Ανάλυση Πολλαπλής Παλινδρόμησης
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
Σχετικά με κλασματικές παραστάσεις
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ
3ο Γυμνάσιο Ν. Ιωνίας - Βόλου Μακρή Βαρβάρα
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
Αφαίρεση δύο ρητών αριθμών
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
ΣΥΝΟΛΑ.
ΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Κοζαλάκης Ευστάθιος ΠΕ03
2ο Γυμνάσιο Αριδαίας Α’ Γυμνασίου
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΕΤΡΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΩΤΟ ΘΕΩΡΙΑΣ - ΑΠΛΟ ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ Δρ. Κουνετάς Η Κωνσταντίνος.
1 η σκέψη : Χμ! Θα μου ήταν πιο εύκολο να αποκαλύψω το λ αν δεν είχε παρέα! Ίσως αν απομακρύνω το 45! Για να διατηρηθεί όμως η ισορροπία, πρέπει ό,τι κάνω.
Επαλήθευση κάνω, όταν θέλω να σιγουρευτώ ότι έκανα σωστά μια πράξη.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Γραφή μετρήσεων με σημαντικά ψηφία
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι προσθετέος
Με αξιοποίηση του 9 και του 8 Κων/νος Κλουβάτος, Σχ. Σύμβουλος
Επιστήμη των Υπολογιστών
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ 13ο ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
έχει δύο άνισες λύσεις τις:
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ - VARIABLES
Ποια είναι η προπαίδεια;
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Λύση προβλήματος με την βοήθεια εξίσωσης. Λεκτικές προτάσεις Σκέφτομαι ένα αριθμό Το διπλάσιο ενός αριθμού Το μισό ενός αριθμού Τρία περισσότερα από κάποιο.
Ενότητα Γ7.3.8(Προβλήματα Ακολουθιακής Δομής )
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Ενότητα Γ6.10 (Δημιουργία, Τροποποίηση και Εκτύπωση Εκθέσεων )
Ενότητα Γ6.11 (Ταξινόμηση Δεδομένων )
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Βάσεις Δεδομένων (Δύο Περίοδοι)
ΘΕΜΑ : ΓΡΑΦΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΩΝ 2 ου ΒΑΘΜΟΥ.
Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες )
ΑΣΚΗΣΕΙΣ Σε ένα σώμα ασκούνται δύο οριζόντιες δυνάμεις F 1, και F 2, και δύο κατακόρυφες F 3 και F 4 όπως φαίνεται στο σχήμα. Αν τα μέτρα των δυνάμεων.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανάλυση τριωνύμου σε γινόμενο πρώτων παραγόντων

Ποια από τα πιο κάτω είναι τριώνυμα β’ βαθμού; χ2 + 6χ - 3 χ4 + χ2 + 5 3ω2 + ω – 1   α2 – 7α + 6  45χ2 + 8χ + 1 χ2 + 1  χ2ψ + 3χ + 2 χ3 + 2χ + 1 Εμείς θα ασχοληθούμε με τα τριώνυμα της μορφής αχ2 + βχ + γ όπου α=1

Θα αναλύσουμε τώρα τα πιο κάτω τριώνυμα Θα αναλύσουμε τώρα τα πιο κάτω τριώνυμα χτίζουμε πάντα τις γνώσεις μας στις παλιές

Να αναλύσετε σε γινόμενο τα τριώνυμα χ2 + (α + β) χ + α β = χ2 + αχ + βχ + αβ =χ ( χ + α ) + β ( χ + α ) =(χ + α ) ( χ + β) χ2 + ( γ + δ)χ + γ δ= χ2 + γ χ + δ χ + γδ Είναι τριώνυμο; Οι συντελεστές; = χ ( χ + γ ) + δ ( χ + γ) = (χ + γ ) ( χ + δ )

Οι επιστήμες έχουν προοδεύσει ακριβώς γιατί ο άνθρωπος κάνει παρατηρήσεις σ’ αυτά που συμβαίνουν γύρω του☺ Εσείς τι παρατηρήσεις έχετε να κάνετε στις προηγούμενες δυο ασκήσεις; Ο συντελεστής του πρωτοβάθμιου όρου είναι το άθροισμα των δυο παραγόντων του σταθερού όρου.

Ας δουλέψουμε λοιπόν τώρα στηριζόμενοι στις παρατηρήσεις μας ( χωρίς να κάνουμε τις πράξεις) (χ + 4) χ2 + ( 4 + α ) χ + 4 α = (χ+ α) (χ + 2) (χ+ 3) χ2 + ( 2 + 3 ) χ + 2 . 3 = χ2 + ( 7+ 2 ) χ + 7. 2 = (χ + 7) (χ+ 2)

Συνεχίζουμε λοιπόν για περισσότερη εξάσκηση Να συμπληρώσετε τα πιο κάτω κενά: χ2 + 5χ + 6 = (χ......)(χ.....) +3 +2 χ2 + 7χ + 12 = (χ.....)(χ.....) +3 +4 χ2 – 5χ +6 = (χ......)(χ.....) – 3 – 2

Άρα ; Ψάχνουμε για δυο αριθμούς που να έχουν γινόμενο τον σταθερό όρο και άθροισμα τoν συντελεστή του πρωτοβάθμιου όρου. πολλαπλασιάζω δυο παρενθέσεις όπου στην μια προσθέτω την μεταβλητή με τον ένα αριθμό και στην άλλη προσθέτω την μεταβλητή με τον άλλο αριθμό

Εφαρμόστε λοιπόν αυτά που μόλις μάθατε, αναλύοντας σε γινόμενο τα πιο κάτω τριώνυμα α2 +8α +15 = (α +3)(α +5) (χ – 3 )(χ – 15) χ2 – 18 χ + 45 = (χ + 3 )( χ + 3) χ2 + 6χ + 9 = =(χ+3)2 εύκολο δεν είναι;

Και για να μην τεμπελιάζουμε!!!!!!!!!!! Διαβάζουμε από το βιβλίο σελίδες 69, 70, 71 Να λύσουμε όμως και μερικές ασκήσεις για να εμπεδώσουμε καλύτερα αυτά που μάθαμε σελ. 71 ασκ. 1 – 5 , 12, 15, 18, 20 Είμαι σίγουρη πως θα τα πάτε πολύ καλά!!!!!!!!!!!!!

Ένας ευκολότερος τρόπος πλήρους ανάλυσης ενός τριωνύμου σε γινόμενο πρώτων παραγόντων φαίνεται πιο κάτω!!!!!!!

Τότε το τριώνυμό μας γράφεται σαν χ2 + 6χ + 8 Γράφουμε το χ2 σαν γινόμενο χ . χ αλλά κατακόρυφα Βρίσκουμε δυο παράγοντες του +8 χ +2 +4 Πολλαπλασιάζουμε διαγωνίως το χ . (+ 4) και το χ . (+2 )και προσθέτουμε τα δυο γινόμενα +4χ+2χ = +6χ +4χ + 2χ = +6χ Τότε το τριώνυμό μας γράφεται σαν γινόμενο χ2 +6χ +8 =( χ + 2 ) ( χ + 4)

Ας δοκιμάσουμε τώρα να αναλύσουμε το τριώνυμο 9χ2 + 6χ + 1 3χ +1 9χ2 + 6χ + 1 = ( 3χ + 1)(3χ+1) = (3χ + 1 )2 +3χ + 3χ = +6χ

Ακόμα ένα παράδειγμα το οποίο θα μας βοηθήσει να καταλάβουμε καλύτερα! 2χ2 - 9χ + 4 ( 2χ χ - 1 - 4 ) 2χ2 - 9χ + 4 = ( 2χ - 1)(χ - 4) ( ) - 8χ - 1χ = - 9χ Δηλαδή ενώ πολλαπλασιάζουμε διαγώνια, στις παρενθέσεις οι όροι μπαίνουν όπως φαίνονται οριζόντια.

Ελπίζουμε να διασκεδάσατε μαθαίνοντας Ελπίζουμε να διασκεδάσατε μαθαίνοντας Η παρουσίαση ετοιμάστηκε από... Κλεάνθους Πολυξένη Καουτζάνη Μάχη Σαλλούμη Σοφία