Δρ Μύρια Σιακαλλή Σύμβουλος για τα Μαθηματικά Δεκέμβριος 2007

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

Αλγόριθμοι σχεδίασης βασικών 2D σχημάτων (ευθεία)
© 2002 Thomson / South-Western Slide 2-1 Κεφάλαιο 2 Διαγράμματα και Γραφήματα Περιγράφικής Στατιστικής.
Συνέδριο Μαθηματικών σε A΄ τάξη
Οι πράξεις στα μαθηματικά.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Αριθμητική με σφηνοειδείς αριθμούς Ν. Καστάνη
Κλάσματα.
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Διδακτική της Πληροφορικής
Δρ Μύρια Σιακαλλή Σύμβουλος για τα Μαθηματικά
Δρ Μύρια Σιακαλλή Σύμβουλος για τα Μαθηματικά
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Έ.
ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμος Μαθήματα.
Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ (ΒΑΣΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ) ΤΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ.
Τα στοιχειώδη περί γεωδαιτικών υπολογισμών
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
F.B.S. Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου Καβάλας και η εταιρία “F.B.S. Δρ. ΔΗΜ. ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ &ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ” Σας καλωσορίζουν στην παρουσίαση της μελέτης με.
Τα Μαθηματικά στην Αρχαία Αίγυπτο Ν. Καστάνη
1 SOFAS. 2 Storm Διαστάσεις: (ΠxΥxB) Καναπές τριθέσιος: 215x65x95 cm. Καναπές διθέσιος: 169x65x95 cm. Πουφ: 92x46x92 cm.
Ρωτήθηκαν 67 άτομα μιας σχολής χορού και έδωσαν τις εξής απαντήσεις: Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,L,L,L,L,L,L, L,L,L,L,T,T,T,T,T,T,T,M,M,M,M,M,M,M,M,M,M,L,L,L,L,L,L,L,T,T,T,T,T,M,M,
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Κεφάλαιο 2ο Πεπερασμένα αυτόματα.
1 5 Δεκεμβρίου 2009 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
5 10 5:10 Το κλάσμα ως ακριβές πηλίκο μιας διαίρεσης
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσι τηλ.: fax:
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
A΄ ΤΑΞΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΑΝΑ ΕΝΟΤΗΤΑ.
Καλώς ήρθατε στις Οικονομικές Επιστήμες
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Αποτελέσματα μετρήσεων σύστασης σώματος
Μάθημα 14ο «Ισοδύναμα κλάσματα» Δάσκαλος: Γιάννης Στυλιανού
Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Μαθηματικών
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Περιγραφική Στατιστική
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Ισοδύναμα κλάσματα Δύο κλάσματα είναι ισοδύναμα όταν φανερώνουν το ίδιο μέρος μιας ποσότητας, π.χ.   ― = ―
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Τρίτο Συστήματα.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Εκκίνηση: 1η Δεκεμβρίου 2014 Πανευρωπαϊκά Πλεονεκτήματα Προσφέρει ένα δυναμικό ξεκίνημα και … στιγμιαίο εισόδημα.
Σοφία Τζελέπη, App Inventor ΜΕΡΟΣ B’ Σοφία Τζελέπη,
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
Επιστημονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης 1 ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ: Αποτίμηση της πορεί ας κατά το 2010 και το
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ
Παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου (ΠΚΚ) σε ηλικιωμένους και υπέργηρους με ισχαιμικό αγγειακό εγκεφαλικό επεισόδιο (ι-ΑΕΕ). Η θέση του σακχαρώδη διαβήτη.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 25  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 6 (24%) και Μη Ικανοποιητικά 19 (76%)  Μη Συμμορφώσεις : 257  Διορθωτικές.
Υποενότητα 5.5: Διδακτικός σχεδιασμός σε σύγχρονα υπολογιστικά περιβάλλοντα Γουλή Ευαγγελία Ενότητα 5: Χρήση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Παρασκευή, 3 Απριλίου.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Αναδιάρθρωση και εξορθολογισμός της διδακτέας ύλης Μαθηματικά Α΄ - Στ ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70.
ΕΝΟΤΗΤΑ : 6   ΘΕΜΑ: Διαίρεση –επιμεριστική ιδιότητα  ΤΑΞΗ: Δ’
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δρ Μύρια Σιακαλλή Σύμβουλος για τα Μαθηματικά Δεκέμβριος 2007 Η Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στη Διδασκαλία των Μαθηματικών: Από τη Θεωρία στην Πράξη Δρ Μύρια Σιακαλλή Σύμβουλος για τα Μαθηματικά Δεκέμβριος 2007

Η Αξιοποίηση του Υπολογιστή στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εργαστήριο υπολογιστών Ένας υπολογιστής στην τάξη Σύνδεση ενός υπολογιστή με το βιντεοπροβολέα

Τάξη: Ε΄ Θέμα: Εισαγωγή στη LOGO - Κατευθύνσεις Ενότητα 2 Μάθημα 5 Βιβλίο Μαθητή: σελίδες 52 – 53 Βιβλίο Δασκάλου: σελίδες 36 – 37

Τάξη: Ε΄ Στόχοι: Οι μαθητές: http://nlvm.usu.edu/en/nav/vlibrary.html Να ακολουθούν απλές οδηγίες, για να φτιάχνουν σχήματα Να ακολουθούν συγκεκριμένη κατεύθυνση, εκτελώντας εντολές Να περιγράφουν την πορεία μιας διαδρομής http://nlvm.usu.edu/en/nav/vlibrary.html Number & Operations (6 – 8) Turtle Geometry Geometry (6 – 8 ) Ladybug Leaf Ladybug Mazes

Τάξη: Ε΄ Θέμα: Τρίγωνο Πασκάλ Ενότητα 2 Μάθημα 6 Βιβλίο Μαθητή: σελίδες 54 – 55 Βιβλίο Δασκάλου: σελίδες 37 – 38

Τάξη: Ε΄ Στόχοι: Οι μαθητές: http://nlvm.usu.edu/en/nav/vlibrary.html Να ανακαλύψουν μοτίβα αριθμών στο τρίγωνο του Πασκάλ Να ανακαλύψουν τις σχέσεις των αριθμών στο τρίγωνο του Πασκάλ http://nlvm.usu.edu/en/nav/vlibrary.html Number & Operations (6 – 8) Pascal’s Triangle

Τάξη: Ε΄ Θέμα: Πρόσθεση – Αφαίρεση δεκαδικών αριθμών Ενότητα 3 Θέμα: Πρόσθεση – Αφαίρεση δεκαδικών αριθμών Ενότητα 3 Μαθήματα 22 – 24 Βιβλίο Μαθητή: σελίδες 53 – 59 Βιβλίο Δασκάλου: σελίδες 76 – 77

Τάξη: Ε΄ Στόχοι: Οι μαθητές: http://nlvm.usu.edu/en/nav/vlibrary.html Να προσθέτουν και να αφαιρούν δεκαδικούς αριθμούς γραπτώς, οριζόντια και κατακόρυφα Να κάνουν εκτίμηση για το αποτέλεσμα του αθροίσματος και της διαφοράς δεκαδικών αριθμών Να λύνουν προβλήματα πρόσθεσης και αφαίρεσης δεκαδικών αριθμών http://nlvm.usu.edu/en/nav/vlibrary.html Number & Operations (6 – 8) Base Blocks Decimals

Τάξη: Στ΄ Θέμα: Πρόσθεση και αφαίρεση δεκαδικών αριθμών Ενότητα 1 Θέμα: Πρόσθεση και αφαίρεση δεκαδικών αριθμών Ενότητα 1 Μάθημα 12 Βιβλίο Μαθητή: σελίδες 32 – 33 Βιβλίο Δασκάλου: σελίδες 44 – 45

Τάξη: Στ΄ Στόχοι: Οι μαθητές: http://nlvm.usu.edu/en/nav/vlibrary.html Να προσθέτουν και να αφαιρούν δεκαδικούς αριθμούς Να συμπληρώνουν πράξεις πρόσθεσης και αφαίρεσης δεκαδικών αριθμών με ελλιπή ψηφία Να λύνουν σχετικά προβλήματα http://nlvm.usu.edu/en/nav/vlibrary.html Number & Operations (6 – 8) Base Blocks Decimals

Τάξη: Ε΄ Θέμα: Πρώτοι αριθμοί – Σύνθετοι αριθμοί Ενότητα 4 Μάθημα 4 Βιβλίο Μαθητή: σελίδες 70 – 71 Βιβλίο Δασκάλου: σελίδες 81 – 82

Τάξη: Ε΄ Στόχοι: Οι μαθητές: Να διακρίνουν τους ακέραιους αριθμούς σε πρώτους και σύνθετους Να χρησιμοποιούν το κόσκινο του Ερατοσθένη στην εύρεση των πρώτων αριθμών http://nlvm.usu.edu/en/nav/vlibrary.html Number & Operations (6 – 8) Sieve of Eratosthenes

Τάξη: Ε΄ Θέμα: Ανάλυση αριθμών – Μέγιστος Κοινός Διαιρέτης (Μ.Κ.Δ.) Θέμα: Ανάλυση αριθμών – Μέγιστος Κοινός Διαιρέτης (Μ.Κ.Δ.) Ενότητα 4 Μαθήματα 5 – 6 Βιβλίο Μαθητή: σελίδες 72 – 75 Βιβλίο Δασκάλου: σελίδα 82

Τάξη: Ε΄ Στόχοι: Οι μαθητές: http://nlvm.usu.edu/en/nav/vlibrary.html Να αναλύουν αριθμούς σε γινόμενο δύο παραγόντων με διάφορους τρόπους Να αναλύουν σύνθετους αριθμούς σε γινόμενο πρώτων παραγόντων, χρησιμοποιώντας δεντροδιάγραμμα ή διαίρεση Να χρησιμοποιούν σωστά τους όρους διαιρέτης και παράγοντας Να βρίσκουν τους διαιρέτες αριθμών που τους δίνονται Να βρίσκουν το Μ.Κ.Δ. δύο ή περισσότερων ακέραιων αριθμών http://nlvm.usu.edu/en/nav/vlibrary.html Number & Operations (3 – 5) Factor Tree

Τάξη: Στ΄ Θέμα: Ανάλυση σύνθετων αριθμών Ενότητα 4 Μάθημα 4 Θέμα: Ανάλυση σύνθετων αριθμών Ενότητα 4 Μάθημα 4 Βιβλίο Μαθητή: σελίδες 74 – 75 Βιβλίο Δασκάλου: σελίδες 178 – 179

Τάξη: Στ΄ Στόχοι: Οι μαθητές: http://nlvm.usu.edu/en/nav/vlibrary.html Να βρίσκουν τους παράγοντες (διαιρέτες) αριθμών χρησιμοποιώντας γεωμετρικά σχήματα Να αναλύουν σύνθετους αριθμούς σε γινόμενο πρώτων παραγόντων, χρησιμοποιώντας δεντροδιάγραμμα Να επιλύουν προβλήματα διαδικασίας http://nlvm.usu.edu/en/nav/vlibrary.html Number & Operations (3 – 5) Factor Tree

Τάξη: Ε΄ Θέμα: Ισοδυναμία – Απλοποίηση κλασμάτων Ενότητα 4 Θέμα: Ισοδυναμία – Απλοποίηση κλασμάτων Ενότητα 4 Μαθήματα 7 – 8 Βιβλίο Μαθητή: σελίδες 76 – 78 Βιβλίο Δασκάλου: σελίδα 83

Τάξη: Ε΄ Στόχοι: Οι μαθητές: http://nlvm.usu.edu/en/nav/vlibrary.html Να αναγνωρίζουν ισοδύναμα κλάσματα Να σχηματίζουν ισοδύναμα κλάσματα χρησιμοποιώντας λωρίδες κλασμάτων ή κλασματικούς κύκλους Να απλοποιούν κλάσματα διαιρώντας τους όρους του κλάσματος με οποιοδήποτε από τους κοινούς διαιρέτες του Να γράφουν έναν κλασματικό αριθμό στην πιο απλή του μορφή, χρησιμοποιώντας το Μ.Κ.Δ. Να συγκρίνουν και να σειροθετούν κλασματικούς αριθμούς. http://nlvm.usu.edu/en/nav/vlibrary.html Number & Operations (3 – 5) Fractions – Naming Fractions – Parts of a Whole Fractions – Visualizing Fraction Pieces

Τάξη: Στ΄ Θέμα: Ισοδυναμία – Απλοποίηση κλασμάτων Ενότητα 2 Μάθημα 14 Θέμα: Ισοδυναμία – Απλοποίηση κλασμάτων Ενότητα 2 Μάθημα 14 Βιβλίο Μαθητή: σελίδες 78 – 79 Βιβλίο Δασκάλου: σελίδες 92 – 93

Τάξη: Στ΄ Στόχοι: Οι μαθητές: http://nlvm.usu.edu/en/nav/vlibrary.html Να αναγνωρίζουν ισοδύναμα κλάσματα Να βρίσκουν ισοδύναμα κλάσματα, πολλαπλασιάζοντας ή διαιρώντας τους όρους του κλάσματος με τον ίδιο αριθμό http://nlvm.usu.edu/en/nav/vlibrary.html Number & Operations (3 – 5) Fractions – Naming Fractions – Parts of a Whole Fractions – Visualizing Fraction Pieces

Τάξη: Ε΄ Θέμα: Πρόσθεση και αφαίρεση ετερώνυμων κλασμάτων Ενότητα 4 Θέμα: Πρόσθεση και αφαίρεση ετερώνυμων κλασμάτων Ενότητα 4 Μαθήματα 24 – 25 Βιβλίο Μαθητή: σελίδες 118 – 123 Βιβλίο Δασκάλου: σελίδες 100 – 101

Τάξη: Ε΄ Στόχοι: Οι μαθητές: http://nlvm.usu.edu/en/nav/vlibrary.html Να εκτελούν πράξεις πρόσθεσης και αφαίρεσης ετερώνυμων κλασμάτων Να λύνουν προβλήματα πρόσθεσης και αφαίρεσης κλασματικών αριθμών http://nlvm.usu.edu/en/nav/vlibrary.html Number & Operations (6 – 8) Fractions - Adding

Τάξη: Στ΄ Θέμα: Πρόσθεση και αφαίρεση ετερώνυμων κλασμάτων Ενότητα 4 Θέμα: Πρόσθεση και αφαίρεση ετερώνυμων κλασμάτων Ενότητα 4 Μάθημα 16 Βιβλίο Μαθητή: σελίδες 98 – 99 Βιβλίο Δασκάλου: σελίδες 202 – 203

Τάξη: Στ΄ Στόχοι: Οι μαθητές: http://nlvm.usu.edu/en/nav/vlibrary.html Να εκτελούν προσθέσεις και αφαιρέσεις ετερώνυμων κλασμάτων, αφού πρώτα τα μετρατρέψουν σε ομώνυμα κλάσματα Να λύνουν προβλήματα πρόσθεσης και αφαίρεσης ετερώνυμων κλασμάτων http://nlvm.usu.edu/en/nav/vlibrary.html Number & Operations (6 – 8) Fractions - Adding

Τάξη: Ε΄ Θέμα: Πιθανότητες Ενότητα 6 Μαθήματα 6 – 7 και 12 – 13 Θέμα: Πιθανότητες Ενότητα 6 Μαθήματα 6 – 7 και 12 – 13 Βιβλίο Μαθητή: σελίδες 66 – 69 και 80 – 83 Βιβλίο Δασκάλου: σελίδες 120 – 121 και 122 – 123

Τάξη: Ε΄ Στόχοι (Μαθήματα 6 – 7): Οι μαθητές: Να γνωρίσουν, μέσα από πραγματικές καταστάσεις, την έννοια της πιθανότητας Να καταγράφουν μια πιθανότητα με μορφή κλάσματος Να ερμηνεύουν πιθανότητες και να εξάγουν συμπεράσματα

Τάξη: Ε΄ Στόχοι (Μαθήματα 12 – 13): Οι μαθητές: Να εξάγουν συμπεράσματα και να κάνουν προβλέψεις για πιθανότητες, λύνοντας διάφορα προβλήματα Πιθανότητες με μορφή κλάσματος (Δραστηριότητα Α) Υπολογισμός πιθανοτήτων με μορφή κλάσματος (Δραστηριότητα Α, Β) http://nlvm.usu.edu/en/nav/vlibrary.html Number & Operations (6 – 8) Spinners

Τάξη: Στ΄ Θέμα: Πιθανότητες Ενότητα 7 Μάθημα 2 Θέμα: Πιθανότητες Ενότητα 7 Μάθημα 2 Βιβλίο Μαθητή: σελίδες 12 – 13 Βιβλίο Δασκάλου: σελίδες 116 – 117

Τάξη: Στ΄ Στόχοι: Οι μαθητές: http://nlvm.usu.edu/en/nav/vlibrary.html Να καταγράφουν δεδομένα σε πίνακα συχνοτήτων Να υπολογίζουν και να καταγράφουν μια πιθανότητα σε μορφή κλάσματος http://nlvm.usu.edu/en/nav/vlibrary.html Number & Operations (6 – 8) Spinners

Τάξη: Ε΄ Θέμα: Πολλαπλασιασμός κλασμάτων Ενότητα 6 Μαθήματα 14 – 15 Θέμα: Πολλαπλασιασμός κλασμάτων Ενότητα 6 Μαθήματα 14 – 15 Βιβλίο Μαθητή: σελίδες 84 – 89 Βιβλίο Δασκάλου: σελίδες 123 – 124

Τάξη: Ε΄ Στόχοι: Οι μαθητές: http://nlvm.usu.edu/en/nav/vlibrary.html Να δείχνουν το γινόμενο κλάσματος επί κλάσμα σε επιφάνεια Να βρίσκουν το γινόμενο κλάσματος επί κλάσμα Να βρίσκουν απάντηση στο γινόμενο κλάσματος επί κλάσμα, στην πιο απλή της μορφή, κάνοντας τις κατάλληλες πράξεις http://nlvm.usu.edu/en/nav/vlibrary.html Number & Operations (6 – 8) Fractions – Rectangle Multiplication

Τάξη: Στ΄ Θέμα: Κλάσματα Ενότητα 1 Μάθημα 18 Θέμα: Κλάσματα Ενότητα 1 Μάθημα 18 Βιβλίο Μαθητή: σελίδες 44 – 45 Βιβλίο Δασκάλου: σελίδες 56 – 57

Τάξη: Στ΄ Στόχοι: Οι μαθητές: Να εκφράζουν κλάσματα σε διάφορες μονάδες μέτρησης (μέτρα, χιλιόμετρα, κιλά και λίτρα) Να γράφουν το πηλίκο σε μορφή κλάσματος Να λύνουν σχετικά προβλήματα http://nlvm.usu.edu/en/nav/vlibrary.html Number & Operations (3 – 5) Fraction Bars

Τάξη: Στ΄ Θέμα: Τρισδιάστατα σχήματα - Όγκος Ενότητα 2 Μάθημα 6 Θέμα: Τρισδιάστατα σχήματα - Όγκος Ενότητα 2 Μάθημα 6 Βιβλίο Μαθητή: σελίδες 62 – 63 Βιβλίο Δασκάλου: σελίδες 76 – 77

Τάξη: Στ΄ Στόχοι: Οι μαθητές: http://nlvm.usu.edu/en/nav/vlibrary.html Να κατασκευάζουν τρισδιάστατα σχήματα με τη βοήθεια κύβων με μέγεθος ακμής 1 cm Nα υπολογίζουν τον όγκο τρισδιάστατων σχημάτων, μετρώντας τα κυβικά εκατοστόμετρα της αναπαράστασής τους σε ισομετρικό χαρτί Να κατασκευάζουν τρισδιάστατα σχήματα και να τα αναπαριστούν σε ισομετρικό χαρτί http://nlvm.usu.edu/en/nav/vlibrary.html Algebra (3 – 5) Space Blocks

Τάξη: Στ΄ Θέμα: Ποσοστά – Κλάσματα – Δεκαδικοί Αριθμοί Ενότητα 3 Θέμα: Ποσοστά – Κλάσματα – Δεκαδικοί Αριθμοί Ενότητα 3 Μάθημα 18 Βιβλίο Μαθητή: σελίδες 44 – 45 Βιβλίο Δασκάλου: σελίδες 146 – 147

Τάξη: Στ΄ Στόχοι: Οι μαθητές: Να μετατρέπουν κλάσματα σε δεκαδικούς αριθμούς και ποσοστά και αντίστροφα Να συγκρίνουν δεκαδικούς αριθμούς, κλάσματα και ποσοστά Να λύνουν σχετικά προβλήματα http://illuminations.nctm.org/ActivitySearch.aspx 3 - 5 Fraction Model I