1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
© ΕΙΔΙΚΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
1 Έρευνα κοινής γνώμης για την κρίση στην Εκκλησία ΠΕΙΡΑΙΑΣ 1-3 Μαρτίου 2005.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Ιανουάριος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
1 Έρευνα 13-14/4 Έρευνα κοινής γνώμης για το θέμα των Σκοπίων και τις προκλήσεις της Τουρκίας στα Ίμια ΠΕΙΡΑΙΑΣ Απρίλιος 2005.
Μάρτιος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
Βαρόμετρο Cypronetwork ® Μηνιαία Παγκύπρια Έρευνα Κοινής Γνώμης της εταιρείας CMR Cypronetwork Marketing Research Ltd Member of… Δεκέμβριος 2005.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2013 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΙΟΥΛΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Μάιος 2010 Πανελλαδική έρευνα γνώμης. 2 Συλλογή στοιχείων 11-12/05 Ανάθεση: ‘ Περίοδος έρευνας: Η έρευνα διεξήχθη από 11 έως και 12 Μαΐου.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Βαρόμετρο Cypronetwork ® Μηνιαία Παγκύπρια Έρευνα Κοινής Γνώμης της εταιρείας CMR Cypronetwork Marketing Research Ltd Member of…
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 5 Δεκεμβρίου 2009 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
© ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Ιανουάριος 2011 Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 © ΕΚΛΟΓΙΚΟ.
Εξάσκηση στην προπαίδεια
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΜΑΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Μάιος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Διάγραμμα 1: Φύλο. ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΥΠΡΟΥ (ΔΡ ΑΝΔΡΕΑΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ) ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΥΠΡΟΥ.
1 Πανελλαδική πολιτική έρευνα γνώμης Ιανουάριος 2015.
Ανάλυση αποτελεσμάτων Έρευνας Αγοράς για την Δημοσιογραφική Διάσκεψη Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015.
ΕΡΕΥΝΑ στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης Νοέμβριος 2013.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR, έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο ΕΣΡ και τηρεί τους κανόνες δεοντολογίας.
Αποτελέσματα Δημοσκόπησης Ιανουάριος 2013 Ετοιμάστηκε από την εταιρεία RAI Consultants Ltd Ιανουάριος 2013.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Αποτελέσματα Δημοσκόπησης Ιανουάριος 2013 Ετοιμάστηκε από την εταιρεία RAI Consultants Ltd για τη StockWatch Ιανουάριος 2013.
Απρίλιος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ © ΕΚΛΟΓΙΚΟ
Νοέμβριος 2010 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ
Ιούλιος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 18ο κύμα
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 21ο κύμα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών και Ποιότητας Ζωής

2 Μέλος… •Του ομίλου εταιρειών παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών Cypronetwork •Του πολυεθνικού δικτύου ερευνών αγοράς GfK Worldwide •Του ΣΕΔΕΑΚ και της ESOMAR

3 13 και 14 Ιουλίου 2009 Ταυτότητα Έρευνας Καταναλωτών 580 Καταναλωτές Ημερομηνία Διεξαγωγής Δείγμα Παγκύπρια Κάλυψη Τηλεφωνικές συνεντεύξεις χρησιμοποιώντας ένα δομημένο ερωτηματολόγιο Τηλεφωνικές συνεντεύξεις χρησιμοποιώντας ένα δομημένο ερωτηματολόγιο Συλλογή στοιχείων Συλλογή στοιχείων Δειγματοληψία Τυχαία, πολυσταδιακή στρωματοποιημένη Τυχαία, πολυσταδιακή στρωματοποιημένη

4 Γνώση για Μποϋκοτάζ στο Γάλα και στο Ψωμί •Σχεδόν 4 στους 5 (78%) καταναλωτές είναι ενήμεροι για το μποϋκοτάζ στο γάλα και το ψωμί που εξαγγέλθηκε την προηγούμενη βδομάδα. •Η ενημέρωση για το μποϋκοτάζ φαίνεται να διαχύθηκε εξίσου σε όλες τις επαρχίες. Σχετικά πιο γνωστό έγινε στην Λεμεσό (82%) και λιγότερο γνωστό στην επαρχία Αμμοχώστου (70%). Το αν κάποιος μένει σε αστική περιοχή ή σε αγροτική περιοχή δεν φαίνεται να επηρέασε την γνώση για το μποϋκοτάζ. •Το φύλο των καταναλωτών δεν είναι παράγοντας καθορισμού του επιπέδου γνώσης. Η ηλικία όμως είναι. Φαίνεται ότι όσο πιο μεγάλος είναι ο καταναλωτής τόσο πιο ενήμερος είναι για το μποϋκοτάζ. Δηλαδή, ενώ στους καταναλωτές της ηλικιακής ομάδας η γνώση είναι στο 41% στους καταναλωτές της ηλικιακής ομάδας η γνώση είναι στο 93%! •Όσον αφορά στο μορφωτικό επίπεδο δεν υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις ως προς το επίπεδο γνώσης. Διαφαίνεται μια τάση η οποία δείχνει ότι όσο πιο μορφωμένος είναι ο καταναλωτής τόσο μικρότερες είναι οι πιθανότητες να γνωρίζει για το μποϋκοτάζ.

5 Γνώση για Μποϋκοτάζ στο Γάλα και στο Ψωμί

6 Ανά Επαρχία Διαμονής

7 Γνώση για Μποϋκοτάζ στο Γάλα και στο Ψωμί Ανά Ηλικιακή Ομάδα

8 Γνώση για Μποϋκοτάζ στο Γάλα και στο Ψωμί Ανά Μορφωτικό Επίπεδο

9 Υποστήριξη Μποϋκοτάζ •Το μποϋκοτάζ φαίνεται να υποστηρίχθηκε από λίγο περισσότερους από τους μισούς (55%) καταναλωτές. •Φαίνεται ότι οι ιδιαίτερα τουριστικές επαρχίες υποστήριξαν το μποϋκοτάζ σε μεγαλύτερο βαθμό, με πρώτη την Λεμεσό (68%). Επίσης, το μποϋκοτάζ υποστηρίχθηκε από όσους κατοικούν σε αστικές περιοχές (61%) σε αντίθεση με όσους κατοικούν σε αγροτικές περιοχές (44%). •Ως προς το φύλο δεν φαίνεται να υπάρχει μεγάλη διαφοροποίηση ενώ, ως προς την ηλικιακή κατανομή, οι μεγάλες ηλικίες το υποστήριξαν ένθερμα, οι μεσαίες ηλικίες το υποστήριξαν στο μέσο όρο και οι μικρότερες ηλικίες δεν το υποστήριξαν. •Τέλος, το μποϋκοτάζ υποστηρίχθηκε περισσότερο από τους απόφοιτους δημοτικού σε ποσοστό 60% παρά από άτομα υψηλότερου μορφωτικού επιπέδου.

10 Υποστήριξη Μποϋκοτάζ

11 Υποστήριξη Μποϋκοτάζ Ανά Επαρχία Διαμονής

12 Υποστήριξη Μποϋκοτάζ Ανά Περιοχή Διαμονής

13 Υποστήριξη Μποϋκοτάζ Ανά Ηλικιακή Ομάδα

14 Υποστήριξη Μποϋκοτάζ Ανά Μορφωτικό Επίπεδο

15 Συμφωνία με Τέτοιου Είδους Ενέργειες •Τα τρία τέταρτα (76%) των καταναλωτών είναι σύμφωνοι στο να γίνονται τέτοιου είδους ενέργειες. Οι διαφωνούντες είναι μόνο ένας στους δέκα (12%) καταναλωτές ενώ άλλοι τόσοι (11%) είναι ουδέτεροι. Υπάρχει και ένα πολύ μικρό ποσοστό της τάξης του 1% που δεν γνωρίζουν ή δεν θέλουν να μας πουν τη γνώμη τους. •Η επαρχία διαμονής των καταναλωτών δεν φαίνεται να επηρεάζει σημαντικά την συμφωνία με τέτοιου είδους ενέργειες. Μόνο οι Λεμεσιανοί είναι πιο ένθερμοι υποστηρικτές τέτοιων ενεργειών, σε ποσοστό 81% και οι κάτοικοι της επαρχίας Αμμοχώστου οι λιγότεροι ένθερμοι (64%). Οι καταναλωτές στις αστικές περιοχές φαίνεται να είναι πιο σύμφωνοι με τέτοιου είδους ενέργειες, σε ποσοστό που ανέρχεται στο 80%. Οι καταναλωτές που μένουν σε αγροτικές περιοχές είναι σύμφωνοι σε ποσοστό 66%.

16 Συμφωνία με Τέτοιου Είδους Ενέργειες •Το φύλο δεν επηρεάζει καθόλου την υποστήριξη ή όχι τέτοιων ενεργειών. Άνδρες και γυναίκες τις υποστηρίζουν εξίσου. Όσον αφορά στις ηλικιακές ομάδες εξακολουθεί να ισχύει το γεγονός ότι οι μεγαλύτεροι σε ηλικία υποστηρίζουν αυτές τις ενέργειες σε μεγαλύτερο βαθμό. Πάντως, πιο πολύ φαίνεται να υποστηρίζουν αυτές τις ενέργειες οι καταναλωτές μεταξύ 55 και 64 ετών (89%) ακολουθούμενοι από τους με 82%. •Τέλος, όσον αφορά στο μορφωτικό επίπεδο, εδώ έχουμε μια διαφοροποίηση από τις προηγούμενες δύο ερωτήσεις με την έννοια ότι όσο πιο μορφωμένος είναι ο καταναλωτής τόσο πιο πολύ υποστηρίζει αυτές τις ενέργειες. Το ψηλότερο ποσοστό υποστήριξης εκφράζεται από τους αποφοίτους πανεπιστημίου με 82% και το χαμηλότερο από τους αποφοίτους δημοτικού (70%).

17 Συμφωνία με Τέτοιου Είδους Ενέργειες

18 Συμφωνία με Τέτοιου Είδους Ενέργειες Ανά Επαρχία Διαμονής

19 Συμφωνία με Τέτοιου Είδους Ενέργειες Ανά Περιοχή Διαμονής

20 Συμφωνία με Τέτοιου Είδους Ενέργειες Ανά Ηλικιακή Ομάδα

21 Συμφωνία με Τέτοιου Είδους Ενέργειες Ανά Μορφωτικό Επίπεδο

22 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

23 ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ