Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Έρευνα Κοινής Γνώμης Για το Περιβάλλον IΣΤΑΜΕ – Ανδρέας Παπανδρέου.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
Στάσεις και συνήθειες απέναντι στα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα Απρίλιος 2008.
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
1 Έρευνα κοινής γνώμης για την κρίση στην Εκκλησία ΠΕΙΡΑΙΑΣ 1-3 Μαρτίου 2005.
Πανελλαδική Έρευνα Metron Forum Συντάχθηκε για το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
1 ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Δήμος Ιωαννιτών (αποσπάσματα δημοσίευσης την εφημερίδα ‘Ελευθερία’ ) ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάρτιος 2005.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
1 Έρευνα 13-14/4 Έρευνα κοινής γνώμης για το θέμα των Σκοπίων και τις προκλήσεις της Τουρκίας στα Ίμια ΠΕΙΡΑΙΑΣ Απρίλιος 2005.
Μάιος 2010 Πανελλαδική έρευνα γνώμης. 2 Συλλογή στοιχείων 11-12/05 Ανάθεση: ‘ Περίοδος έρευνας: Η έρευνα διεξήχθη από 11 έως και 12 Μαΐου.
1 24/1-2/2/2004 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ 24 Ιανουαρίου – 2 Φεβρουαρίου 2004.
1 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Δήμος Πειραιά ΠΕΙΡΑΙΑΣ Φεβρουάριος 2005.
1 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Δήμος Θεσσαλονίκης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Φεβρουάριος 2005.
Περιφέρεια Αττικής – Εκλογές 2014 Μάρτιος ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Εντολέας: TVXS.GR Αντικείμενο Έρευνας:Έρευνα Εκλογικών Τάσεων στην Περιφέρεια Αττικής.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
Δημοσκόπηση για το Δήμο ΣΥΡΟΥ.  ΕΤΑΙΡΕΙΑ  ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ  ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ  ΠΕΡΙΟΧΗ  ΔΕΙΓΜΑ  ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ  ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΕΔΙΟΥ  ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΗ.
1 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ Φεβρουαρίου 2004.
© ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Ιανουάριος 2011 Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 © ΕΚΛΟΓΙΚΟ.
Πανελλαδική Έρευνα Metron Forum Συντάχθηκε για το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τις απαντήσεις που έδωσε ο Πρωθυπουργός κ. Κώστας Καραμανλής στις ερωτήσεις που δέχθηκε στο σημερινό debate; ΣΥΝΟΛΟ.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
PUBLICOPINIONGREEK. Ταυτότητα της έρευνας Α Επωνυμία του διενεργήσαντος τη δημοσκόπηση: G.P.O. ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ν. ΠΛΑΣΤΗΡΑ 86 ΤΗΛΕΦΩΝΟ:
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Πανελλαδική Έρευνα για το ΕΠΑΝ. 2 Η ταυτότητα της έρευνας Η METRON ANALYSIS είναι μέλος της ESOMAR και του ΣΕΔΕΑ και τηρεί τους κώδικες δεοντολογίας και.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ για την υγεία
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
ΜΑΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Πανελλαδική Έρευνα Εκλογικής Συμπεριφοράς, Ευρωεκλογές 2009.
Πανελλαδική Έρευνα Εκλογικής Συμπεριφοράς – 2o κύμα 29/05-01/06 Ευρωεκλογές 2009.
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΟΙΝΟΥ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΦΙΛΙΑΣ
1 Πανελλαδική πολιτική έρευνα γνώμης Ιανουάριος 2015.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
ΕΡΕΥΝΑ στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης Νοέμβριος 2013.
Μάρτιος 2015 Πανελλαδική Έρευνα για τα Ιδιαίτερα Μαθήματα και τα Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR, έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο ΕΣΡ και τηρεί τους κανόνες δεοντολογίας.
Αποτελέσματα Δημοσκόπησης Ιανουάριος 2013 Ετοιμάστηκε από την εταιρεία RAI Consultants Ltd Ιανουάριος 2013.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Κοινωνία & Αναπηρία 2009 ΜΚΟ “ Αναπηρία Σήμερα ”.
Αποτελέσματα Δημοσκόπησης Ιανουάριος 2013 Ετοιμάστηκε από την εταιρεία RAI Consultants Ltd για τη StockWatch Ιανουάριος 2013.
Έρευνα για το πρόγραμμα «Καλύτερη ζωή» WWF ΕΛΛΑΣ Διαγραμματική παρουσίαση της έρευνας Ιούνιος 2014.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και Φορέων Δημοσκοπήσεων.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΤΙΟΣ 2017 Γ’ ΜΕΡΟΣ.
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση!
ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
ΠΑΓΚΥΠΡΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ
Βαρομετρο για ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ιανουαριοσ 2019
Δείκτες ΓΣΕΕ Δεκέμβριος 2018
Βαρομετρο για ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ιανουαριοσ 2019
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009

Ταυτότητα της έρευνας Τύπος έρευνας: Computer assisted τηλεφωνικές συνεντεύξεις. Περιοχή έρευνας: Δήμος Αθηναίων. Πληθυσμός έρευνας: Άνδρες και γυναίκες ηλικίας 18 ετών και άνω που κατοικούν στο Δήμο Αθηναίων. Μέγεθος δείγματος: 600 άτομα. Επιλογή δείγματος: Τυχαία επιλογή τηλεφωνικών αριθμών από το αρχείο τηλεφώνων του ΟΤΕ στην περιοχή έρευνας. Ερευνητές: Για τη συλλογή δεδομένων εργάσθηκαν 37 ερευνητές και 2 επόπτες. Έλεγχοι ποιότητας: 17% των συνεντεύξεων ελέγχθηκε με τη μέθοδο της συνακρόασης και 100% ηλεκτρονικά. Διεξαγωγή: Η έρευνα διεξήχθη στο διάστημα 5/6/2009-10/6/2009. Σταθμίσεις: Τα στοιχεία σταθμίσθηκαν με βάση την κατανομή φύλου και ηλικίας του πληθυσμού του Δήμου Αθηναίων. Μέγιστο δειγματοληπτικό σφάλμα: ±4% στο σύνολο. Σημειώσεις: Στατιστικά σημαντικές διαφορές σημειώνονται με αστερίσκο (*). Η Metron Analysis είναι μέλος των European Society of Opinion and Marketing Research, Marketing Research Society, World Association of Public Opinion Research και του Συλλόγου Εταιρειών Δημοσκοπήσεων και Έρευνας Αγοράς και τηρεί πιστά τους αντίστοιχους κώδικες και αρχές επαγγελματικής πρακτικής

Επαφή με τις υπό διερεύνηση ομάδες

Εσείς ή κάποιο άλλο άτομο από το οικογενειακό ή φιλικό σας περιβάλλον... {%}

Αντιλήψεις για τις υπό διερεύνηση ομάδες

Κατά τη γνώμη σας οι ακόλουθες ομάδες του πληθυσμού αποτελούν δημόσιο κίνδυνο... 57% 46% 43% 35% 26% 18% 3% Πάντα + % συχνά {%}

Αντίληψη σχετικά με το εάν τουλάχιστον μία από τις ομάδες αποτελούν δημόσιο κίνδυνο (συγκεντρωτικά) Περίπου 8 στους 10 ερωτώμενους ταυτίζουν τουλάχιστον μία από τις ομάδες* με δημόσιο κίνδυνο (άποψη που είναι εντονότερη στις ηλικίες 55 ετών και άνω) * Άτομα με ψυχική ασθένεια, μετανάστες, άτομα με σωματική αναπηρία, άτομα που έχουν κάνει φυλακή, άστεγοι, χρήστες ουσιών, οροθετικοί (HIV/Aids) {%}

Κατά τη γνώμη σας οι ακόλουθες ομάδες του πληθυσμού μπορούν να εργασθούν σε κανονικές δουλειές... 15% 26% 30% 32% 27% 60% 62% Σπάνια + % ποτέ {%}

Αντίληψη σχετικά με το εάν τουλάχιστον μία από τις ομάδες δε μπορεί να εργασθεί σε κανονικές δουλειές (συγκεντρωτικά) Περίπου 8 στους 10 ερωτώμενους ταυτίζουν τουλάχιστον μία από τις ομάδες* με ανικανότητα προς εργασία (άποψη που είναι εντονότερη στις ηλικίες 55 ετών και άνω) * Άτομα με ψυχική ασθένεια, μετανάστες, άτομα με σωματική αναπηρία, άτομα που έχουν κάνει φυλακή, άστεγοι, χρήστες ουσιών, οροθετικοί (HIV/Aids) {%}

Στάσεις απέναντι στις υπό διερεύνηση ομάδες

Δείκτης Κοινωνικής Απόστασης Ο δείκτης κοινωνικής απόστασης από καθεμία από τις ομάδες μελέτης δημιουργήθηκε με βάση τις απαντήσεις των ερωτήσεων στάσεων του κοινού: Θα καθόσασταν δίπλα στο λεωφορείο σε ένα άτομο που... Θα μένατε σε ένα διπλανό διαμέρισμα από κάποιον που... Θα νοικιάζατε το σπίτι σας σε κάποιον που... Θα δίνατε δουλειά σε κάποιον που... Θα παντρευόσασταν κάποιον που... Με βάση αυτές, Όσοι συμφωνούν σε τουλάχιστον 4 από τις 5 προτάσεις θεωρούνται ότι έχουν χαμηλή κοινωνική απόσταση από την αντίστοιχη ομάδα Όσοι συμφωνούν σε 2-3 από τις 5 προτάσεις θεωρούνται ότι έχουν μέτρια κοινωνική απόσταση από την αντίστοιχη ομάδα Όσοι συμφωνούν σε λιγότερες από 2 από τις 5 προτάσεις θεωρούνται ότι έχουν υψηλή κοινωνική απόσταση από την αντίστοιχη ομάδα

Δείκτης Κοινωνικής Απόστασης {%}

Συνολικός Δείκτης Κοινωνικής Απόστασης Συνολικός Δείκτης Κοινωνικής Απόστασης Υψηλός=εμφανίζουν υψηλό δείκτη κοινωνικής απόστασης από τουλάχιστον μία ομάδα* Μέτριος=εμφανίζουν μέτριο δείκτη κοινωνικής απόστασης από τουλάχιστον μία ομάδα και από καμία υψηλό Χαμηλός=εμφανίζουν χαμηλό δείκτη κοινωνικής απόστασης από όλες τις ομάδες * Άτομα με ψυχική ασθένεια, μετανάστες, άτομα με σωματική αναπηρία, άτομα που έχουν κάνει φυλακή, άστεγοι, χρήστες ουσιών, οροθετικοί (HIV/Aids) {%}

Στατιστικά σημαντικές διαφορές Συνολικός δείκτης Κοινωνικής Απόστασης (συγκεντρωτικά ανά φύλο και ηλικία) Στατιστικά σημαντικές διαφορές * Άτομα με ψυχική ασθένεια, μετανάστες, άτομα με σωματική αναπηρία, άτομα που έχουν κάνει φυλακή, άστεγοι, χρήστες ουσιών, οροθετικοί (HIV/Aids) {%}

Στατιστικά σημαντικές διαφορές Συνολικός δείκτης Κοινωνικής Απόστασης (συγκεντρωτικά ανά απασχόληση και εκπαίδευση) Στατιστικά σημαντικές διαφορές * Άτομα με ψυχική ασθένεια, μετανάστες, άτομα με σωματική αναπηρία, άτομα που έχουν κάνει φυλακή, άστεγοι, χρήστες ουσιών, οροθετικοί (HIV/Aids) {%}

Ενέργειες Δήμου

Κατά πόσο θα συμφωνούσατε ο Δήμος σας να κάνει κάποιες θετικές δράσεις για τις ομάδες αυτές; {%}

Πόσο πιθανόν θα ήταν να συμμετείχατε και εσείς στις δράσεις αυτές του Δήμου {%}

Ευχαριστούμε για το χρόνο σας!