Έρευνα Κοινής Γνώμης Για το Περιβάλλον IΣΤΑΜΕ – Ανδρέας Παπανδρέου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
Στάσεις και συνήθειες απέναντι στα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα Απρίλιος 2008.
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
© ΕΙΔΙΚΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
1 Έρευνα κοινής γνώμης για την κρίση στην Εκκλησία ΠΕΙΡΑΙΑΣ 1-3 Μαρτίου 2005.
Πανελλαδική Έρευνα Metron Forum Συντάχθηκε για το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. •Ανάθεση Ερευνας FLASH MULTIMEDIA •Τύπος έρευνας Ποσοτική έρευνα με προσωπικές συνεντεύξεις και χρήση δομημένου ερωτηματολογίου.
1 ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Δήμος Ιωαννιτών (αποσπάσματα δημοσίευσης την εφημερίδα ‘Ελευθερία’ ) ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάρτιος 2005.
Ιανουάριος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
1 Έρευνα 13-14/4 Έρευνα κοινής γνώμης για το θέμα των Σκοπίων και τις προκλήσεις της Τουρκίας στα Ίμια ΠΕΙΡΑΙΑΣ Απρίλιος 2005.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2013 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΙΟΥΛΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Μάιος 2010 Πανελλαδική έρευνα γνώμης. 2 Συλλογή στοιχείων 11-12/05 Ανάθεση: ‘ Περίοδος έρευνας: Η έρευνα διεξήχθη από 11 έως και 12 Μαΐου.
1 24/1-2/2/2004 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ 24 Ιανουαρίου – 2 Φεβρουαρίου 2004.
50 χρόνια ΕΕ 26 χρόνια ένταξης για την Ελλάδα Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Πανελλαδικής ΤηλεφωνικήςΈρευνας Μάρτιος 2007.
1 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Δήμος Θεσσαλονίκης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Φεβρουάριος 2005.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ alco THE PULSE OF SOCIETY. Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ:alco ΑΡ. ΜΗΤΡΩΟΥ Ε.Σ.Ρ. 12 ΕΝΤΟΛΕΑΣ:«STAR» ΤΥΠΟΣ:ΠΟΣΟΤΙΚΗ (ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ.
1 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ Φεβρουαρίου 2004.
1 5 Δεκεμβρίου 2009 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσι τηλ.: fax:
© ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Ιανουάριος 2011 Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 © ΕΚΛΟΓΙΚΟ.
Πανελλαδική Έρευνα Metron Forum Συντάχθηκε για το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τις απαντήσεις που έδωσε ο Πρωθυπουργός κ. Κώστας Καραμανλής στις ερωτήσεις που δέχθηκε στο σημερινό debate; ΣΥΝΟΛΟ.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
3 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εκλογική συμπεριφορά 1 3 ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ( Πρόθεση ψήφου )
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
Πανελλαδική Έρευνα για το ΕΠΑΝ. 2 Η ταυτότητα της έρευνας Η METRON ANALYSIS είναι μέλος της ESOMAR και του ΣΕΔΕΑ και τηρεί τους κώδικες δεοντολογίας και.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ για την υγεία
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
ΜΑΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Μάιος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Πανελλαδική Έρευνα Εκλογικής Συμπεριφοράς, Ευρωεκλογές 2009.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
1 Πανελλαδική πολιτική έρευνα γνώμης Ιανουάριος 2015.
ΕΡΕΥΝΑ στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης Νοέμβριος 2013.
Δημοτικές Εκλογές 2010 Δήμος Θεσσαλονίκης. Δημοτικές Εκλογές 2010 Δήμος Θεσσαλονίκης Ταυτότητα Έρευνας Ανάθεση: Αγγελιοφόρος της Κυριακής Διεξαγωγή: Palmos.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR, έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο ΕΣΡ και τηρεί τους κανόνες δεοντολογίας.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Έρευνα για το πρόγραμμα «Καλύτερη ζωή» WWF ΕΛΛΑΣ Διαγραμματική παρουσίαση της έρευνας Ιούνιος 2014.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ alco THE PULSE OF SOCIETY.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έρευνα Κοινής Γνώμης Για το Περιβάλλον IΣΤΑΜΕ – Ανδρέας Παπανδρέου

2  Ανάθεση: ΙΣΤΑΜΕ  Τύπος έρευνας: Ποσοτική έρευνα με τηλεφωνικές συνεντεύξεις και χρήση δομημένου ερωτηματολογίου.  Περιοχή έρευνας: Η περιοχή έρευνας είναι το σύνολο της χώρας.  Μέθοδος δειγματοληψίας: Για την επιλογή του δείγματος χρησιμοποιήθηκε τυχαία δειγματοληψία από το αρχείο τηλεφωνικών αριθμών του ΟΤΕ. 603  Μέγεθος δείγματος: Το μέγεθος του δείγματος ανέρχεται σε 603 άτομα ηλικίας 18 ετών και άνω. /5-01/6/2007  Χρόνος διεξαγωγής: Η έρευνα πεδίου διεξήχθη από 31/5-01/6/2007.  Σταθμίσεις: Το δείγμα σταθμίσθηκε εκ των υστέρων ως προς το φύλο και την ηλικία και την ψήφο στις Βουλευτικές εκλογές  Προσωπικό field: Εργάστηκαν 2 επόπτες και 44 ερευνητές.  Παρατηρήσεις: Στους πίνακες που ακολουθούν, όπου οι βάσεις είναι μικρότερες των 60 ερωτηθέντων, τα στοιχεία είναι τελείως ενδεικτικά. Αν ο πελάτης θέλει να δώσει σε οπoιoυσδήποτε τρίτους μέρος ή το σύνολο των αποτελεσμάτων, θα πρέπει να συμφωνήσει προηγουμένως τη μορφή και τον τρόπο με τη METRON-ANALYSIS. Η METRON ANALYSIS είναι μέλος της ESOMAR και του ΣΕΔΕΑ και τηρεί τους κώδικες δεοντολογίας και διεξαγωγής ερευνών και επαγγελματικής πρακτικής της ESOMAR και του ΣΕΔΕΑ. Η ταυτότητα της έρευνας

Θέματα που Αφορούν στο Περιβάλλον

4 ‘Ενημερώνεστε σχετικά με τα θέματα που αφορούν το περιβάλλον;’

5 ‘Ενημερώνεστε σχετικά με τα θέματα που αφορούν το περιβάλλον;

6 ‘Ποιες είναι οι πηγές πληροφόρησής σας;’ Έως δύο απαντήσεις Βάση: 466 άτομα που ενημερώνονται για θέματα που αφορούν στο περιβάλλον

7 ‘Ποιες είναι οι πηγές πληροφόρησής σας;’ (2) Έως δύο απαντήσεις Βάση: 466 άτομα που ενημερώνονται για θέματα που αφορούν στο περιβάλλον

8 ‘Αξιολογείστε το κάθε ένα από τα παρακάτω περιβαλλοντικά θέματα ξεχωριστά με βάση τη σπουδαιότητα του. Παρακαλώ σημειώστε ένα αριθμό από το 1 μέχρι το 5 δίπλα σε κάθε φράση (το 1 είναι πολύ σημαντικό ενώ το 5 δεν είναι καθόλου σημαντικό)’

9 ‘Κατά τη γνώμη σας το φαινόμενο των κλιματικών αλλαγών, σε ποιους παράγοντες οφείλεται και πώς μπορείτε να δράσετε σε ατομικό επίπεδο;’

10 ‘Όπως γνωρίζετε αντιμετωπίζουμε νέες ενεργειακές προκλήσεις που σχετίζονται και με το κόστος που καταβάλλουμε για την κατανάλωση ενέργειας. Σε ποιο από τα παρακάτω συμφωνείτε;’

11 ‘Όπως γνωρίζετε αντιμετωπίζουμε νέες ενεργειακές προκλήσεις που σχετίζονται και με το κόστος που καταβάλλουμε για την κατανάλωση ενέργειας. Σε ποιο από τα παρακάτω συμφωνείτε;’

12 ‘Πιστεύετε ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2004 βελτίωσαν το περιβάλλον στην Αθήνα;’ 50,8% 39,8%

13 * Λευκό/Άκυρο/Δεν ψήφισαν/ΔΑ ‘Πιστεύετε ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2004 βελτίωσαν το περιβάλλον στην Αθήνα;’

14 ‘Πιστεύετε ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2004 βελτίωσαν το περιβάλλον στην Αθήνα;’ ‘Πιστεύετε ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2004 βελτίωσαν το περιβάλλον στην Αθήνα;’

15 ‘Πιστεύετε ότι η ποιότητα του περιβάλλοντος στην Ελλάδα...’

16 ‘Πιστεύετε ότι η ποιότητα του περιβάλλοντος στην Ελλάδα...’

17 ‘Η ερώτηση αυτή αναφέρεται σε καθημερινά πράγματα που μπορεί να κάνει ένας πολίτης συμβάλλοντας στη προστασία του περιβάλλοντος. Για κάθε ένα από αυτά προσδιορίστε εάν δεν τα έχετε κάνει ποτέ, μερικές φορές, συχνά, καθημερινά’

18 ‘Σε ποιες από τις παρακάτω δράσεις θα συμμετείχατε;’ Πολλαπλές αναφορές

19 ‘Σε ποιες από τις παρακάτω δράσεις θα συμμετείχατε;’ Πολλαπλές αναφορές

20 ‘Σε ποιες από τις παρακάτω δράσεις θα συμμετείχατε;’ Πολλαπλές αναφορές

21 ‘Το τελευταίο διάστημα γίνεται αρκετός λόγος για τον αποκλεισμό των πολιτών από τις ακτές. Πιστεύετε ότι πρέπει να επιδιωχθεί η πλήρης απομάκρυνση των σημερινών χρήσεων (εστιατόρια, μπαρ, οργανωμένες πλαζ, κ.α.) από τις ακτές;’

22 ‘Το τελευταίο διάστημα γίνεται αρκετός λόγος για τον αποκλεισμό των πολιτών από τις ακτές. Πιστεύετε ότι πρέπει να επιδιωχθεί η πλήρης απομάκρυνση των σημερινών χρήσεων (εστιατόρια, μπαρ, οργανωμένες πλαζ, κ.α.) από τις ακτές;’

23 ‘Πιστεύετε ότι μία επιχείρηση (βιομηχανική, τουριστική, κ.α.) που ρυπαίνει συστηματικά το περιβάλλον και δεν εναρμονίζεται με τη νομοθεσία που ισχύει, πρέπει να κλείσει ακόμη και αν αυτό οδηγεί σε απώλεια θέσεων εργασίας.’

24 ‘Θα ήσασταν διατεθειμένος να καταβάλλετε ένα μικρό ποσό (της τάξης 2-3 ευρώ) το μήνα για διάστημα ορισμένων ετών (π.χ. 5) για να συγκεντρωθεί το αναγκαίο κεφάλαιο διαμόρφωσης ενός ελεύθερου χώρου που βρίσκεται στο δήμο σας σε πάρκο;’

25 ‘Θα ήσασταν διατεθειμένος να καταβάλλετε ένα μικρό ποσό (της τάξης 2-3 ευρώ) το μήνα για διάστημα ορισμένων ετών (π.χ. 5) για να συγκεντρωθεί το αναγκαίο κεφάλαιο διαμόρφωσης ενός ελεύθερου χώρου που βρίσκεται στο δήμο σας σε πάρκο;’

26 ‘Για να μειώσουν οι πολίτες τη χρήση του αυτοκινήτου στην πόλη χρειάζεται να βελτιωθεί το δίκτυο αστικών συγκοινωνιών. Μεταξύ των μέτρων που αποσκοπούν στην αύξηση της χρήσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς ποια θα επιλέγατε ως τα 2 σημαντικότερα;’ Έως 2 αναφορές ‘Για να μειώσουν οι πολίτες τη χρήση του αυτοκινήτου στην πόλη χρειάζεται να βελτιωθεί το δίκτυο αστικών συγκοινωνιών. Μεταξύ των μέτρων που αποσκοπούν στην αύξηση της χρήσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς ποια θα επιλέγατε ως τα 2 σημαντικότερα;’ Έως 2 αναφορές

27 ‘Για να μειώσουν οι πολίτες τη χρήση του αυτοκινήτου στην πόλη χρειάζεται να βελτιωθεί το δίκτυο αστικών συγκοινωνιών. Μεταξύ των μέτρων που αποσκοπούν στην αύξηση της χρήσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς ποια θα επιλέγατε ως τα 2 σημαντικότερα;’ Έως 2 αναφορές

28 ‘Για να μειώσουν οι πολίτες τη χρήση του αυτοκινήτου στην πόλη χρειάζεται να βελτιωθεί το δίκτυο αστικών συγκοινωνιών. Μεταξύ των μέτρων που αποσκοπούν στην αύξηση της χρήσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς ποια θα επιλέγατε ως τα 2 σημαντικότερα;’ Έως 2 αναφορές

29 ‘Αν επιλεγόταν ο δικός σας Δήμος για την κατασκευή ενός σύγχρονου χώρου υγειονομικής ταφής υπολειμμάτων (ΧΥΤΥ), ποια θα ήταν η αντίδρασή σας;’

30 ‘Αν επιλεγόταν ο δικός σας Δήμος για την κατασκευή ενός σύγχρονου χώρου υγειονομικής ταφής υπολειμμάτων (ΧΥΤΥ), ποια θα ήταν η αντίδρασή σας;’

31 ‘Πρόσφατα γίνεται αρκετή συζήτηση για την ενεργειακή αξιοποίηση (καύση) των απορριμμάτων. Ποια είναι η άποψη σας πάνω σε αυτό το θέμα;’

32 ‘Πρόσφατα γίνεται αρκετή συζήτηση για την ενεργειακή αξιοποίηση (καύση) των απορριμμάτων. Ποια είναι η άποψη σας πάνω σε αυτό το θέμα;’

33 ‘Πρόσφατα γίνεται αρκετή συζήτηση για την ενεργειακή αξιοποίηση (καύση) των απορριμμάτων. Ποια είναι η άποψη σας πάνω σε αυτό το θέμα;’

34 ‘Αν σας έλεγαν ότι μία Κυβέρνηση ή ένα πολιτικό κόμμα επιδεικνύει ευαισθησία στο περιβάλλον, σε ποιο χώρο θα πιστεύατε ότι βρίσκεται;’

35 * Λευκό/Άκυρο/Δεν ψήφισαν/ΔΑ ‘Αν σας έλεγαν ότι μία Κυβέρνηση ή ένα πολιτικό κόμμα επιδεικνύει ευαισθησία στο περιβάλλον, σε ποιο χώρο θα πιστεύατε ότι βρίσκεται;’

Κοινωνικοδημογραφικό προφίλ ερωτώμενων

37 Αστικότητα Περιοχή κατοικίας Κοινωνικοδημογραφικό προφίλ (1)

38 Φύλο Ηλικία Κοινωνικοδημογραφικό προφίλ (2)

39 Θέση στην απασχόληση Εκπαιδευτικό επίπεδο Κοινωνικοδημογραφικό προφίλ (3)

40 Υποκειμενική κοινωνική ένταξη Οικογενειακή εισοδηματική κλίμακα Κοινωνικοδημογραφικό προφίλ (4)

41 Αυτοτοποθέτηση στην Α-Δ κλίμακα