© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου 2014 1 GfK Hellas | Consumer Experiences | Dr. Spyridon Tryfonas Αθήνα, 4 Φεβουαρίου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Γερμανία Μαρίλια Διόλα.
1 Έρευνα κοινής γνώμης για την κρίση στην Εκκλησία ΠΕΙΡΑΙΑΣ 1-3 Μαρτίου 2005.
1 ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Δήμος Ιωαννιτών (αποσπάσματα δημοσίευσης την εφημερίδα ‘Ελευθερία’ ) ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάρτιος 2005.
1 ΑΝΤΙΡΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΥΠΡΟΥ 25 Χρόνια Προσφοράς Έρευνα του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Ατόμων με Ρευματικές Παθήσεις (EULAR-PARE) για την Παγκόσμια Ημέρα.
Συνεισφορά στις ελληνικές εξαγωγές ανά περιφέρεια Διάστημα: Ιαν-Ιούνιος 2012 •70% των ελληνικών εξαγωγών εξακολουθεί να πραγματοποιείται από τις περιφέρειες.
Η Κύπρος ετοιμάζεται για το ευρώ… …το νόμισμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Η Κύπρος ετοιμάζεται για το ευρώ… …το νόμισμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης
1 Έρευνα 13-14/4 Έρευνα κοινής γνώμης για το θέμα των Σκοπίων και τις προκλήσεις της Τουρκίας στα Ίμια ΠΕΙΡΑΙΑΣ Απρίλιος 2005.
Καλως Ήρθατε στο CERN!.
Ευρωπαϊκη ενωση Το μετέωρο βήμα….
30 June 2014 GfK GroupCustom Research„WSJ Investment Barometer“. S.E. Camileris GfK. Growth from Knowledge GfK-WSJ Investment Barometer Αποτελέσματα Άνοιξης.
50 χρόνια ΕΕ 26 χρόνια ένταξης για την Ελλάδα Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Πανελλαδικής ΤηλεφωνικήςΈρευνας Μάρτιος 2007.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2011 alco THE PULSE OF SOCIETY.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Δημήτρης Κούσιας, Οικονομολόγος-Msc Πληροφορική και Διοίκηση Σύμβουλος Επιχειρήσεων ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΕ.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
GALLUP INTERNATIONAL ASSOCIATION ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 2003 ΕΛΛΑΔΑ Ετοιμάστηκε για την Eυρωπαϊκή Ένωση Επιμελητηρίων από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
© ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Ιανουάριος 2011 Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 © ΕΚΛΟΓΙΚΟ.
Διανεμητικές επιπτώσεις της λιτότητας και της ύφεσης Μάνος Ματσαγγάνης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών.
Καλώς Ήρθατε στο CERN! Χρήστος Λαζαρίδης University of Wisconsin-Madison.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ για την υγεία
ΜΑΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Α. Ίκκος, Διευθύνων Σύμβουλος.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 Ανιχνεύοντας τη γνώση στην ελληνική επιχειρηματικότητα Σταύρος Ιωαννίδης.
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Λίγα λόγια για την ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ «Αλφιτόπωλις» Τίτλος έργου: «Παραγωγή και Εμπορία Τοπικών προϊόντων και προώθησής τους μέσω του Θεματικού Εναλλακτικού.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
1 Πανελλαδική πολιτική έρευνα γνώμης Ιανουάριος 2015.
Έργο SECSTACON της Δράσης ΑΡΙΣΤΕΙΑ
Χάρτης Χώρες Πληθυσμός
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Τα Σύμβολα της Ενωμένης Ευρώπης
Residency Database Residency Database Project IFMSA Transnational project Από τηv Ελληνική Επιτροπή Διεθνών Σχέσεων και Ανταλλαγών Φοιτητών Ιατρικής (HelMSIC)
Όλοι μαζί μια αγκαλιά, όλοι μαζί μια ένωση.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΡΟΥΜΑΝΙΑ.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Καταγραφής Ενδιαφέροντος των Επιχειρήσεων – Μελών του ΕΒΕΘ για τις Αγορές του Εξωτερικού.
Μελέτη Κόστους Κινητών Επικοινωνιών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου GfK Hellas | Consumer Experiences | Dr. Spyridon Tryfonas Αθήνα, 4 Φεβουαρίου 2014 Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Ενθαρρύνοντας τους Αυτοαπασχολούμενους | Εξαλείφοντας τον Φόβο της Αποτυχίας

© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου Διεξαγωγή έρευνας στον κόσμο

© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου Μεθοδολογία | Τεχνική περιγραφή Προσωπικές/ τηλεφωνικές συνεντεύξεις | διαφορετική μεθοδολογική προσέγγιση σε κάθε χώρα Περίοδος Διεξαγωγής 8 Μαρτίου – 19 Μαϊου 2013 Μέθοδος Συλλογής 24 χώρες Αυστραλία, Αυστρία, Κολομβία, Τσεχία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Μεγάλη Βρετανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιταλία, Ιαπωνία, Μεξικό, Ολλανδία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Ρωσία, Ισπανία, Ελβετία, Τουρκία, Ουκρανία, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής Δείγμα Κοινό-Στόχος 26,009 άνδρες και γυναίκες, ηλικίας 14+ ετών. Αντιπροσωπευτική κατανομή δείγματος με βάση τα δημογραφικά χαρακτηριστικά του πληθυσμού της εκάστοτε χώρας. Χώρες Διεξαγωγής Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την εταιρία GfK SE σε συνεργασία με το School of Management του Technical University of Munich, στο Μόναχο, για λογαριασμό της Amway Europe. Οργανισμός/ Εταιρία

© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου Κύρια ευρήματα

© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου Ποιά είναι η γνώμη σας σχετικά με την αυτοαπασχόληση; 25 % 70 %...θετική...αρνητική Περισσότεροι από τα 2/3 του πληθυσμού σε 24 χώρες έχουν θετική στάση απέναντι στην επιχειρηματικότητα. Περισσότεροι από το 1/3 του πληθυσμού είναι εξοικειωμένοι με την ιδέα έναρξης της δικής τους επιχείρησης (39%). Ιδιαίτερα οι νέοι κάτω των 30 ετών (77%) και όσοι έχουν ανώτατη μόρφωση (82%) θεωρούν την αυτοαπασχόληση σαν μια καλή επιλογή.

© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου Ποιά είναι η γνώμη σας σχετικά με την αυτοαπασχόληση;

© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου Συμπεράσματα Έννοια της Επιχειρηματικότητας Στάση απέναντι στην Επιχειρηματικότητα Εμπόδια για Επιχειρηματικότητα Η αυτοαπασχόληση έχει παγκοσμίως ευρεία φήμη. Οι άνθρωποι την συνδέουν με την ανεξαρτησία και την ελευθερία να υλοποιήσουν τις ιδέες τους. Παρ’ όλα αυτά, η πλειονότητα των ανθρώπων δεν αισθάνεται ότι οι κοινωνίες τους είναι «φιλικές» προς την επιχειρηματικότητα. Γι’αυτό το λόγο, περισσότερο από τα 2/3 του πληθυσμού δηλώνει ότι ο φόβος της αποτυχίας αποτελεί εμπόδιο στην έναρξη μιας επιχείρησης και κατ’ επέκταση στην ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας.

© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου Ευρήματα στην Ελλάδα

© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου Ποιά είναι η γνώμη σας σχετικά με την αυτοαπασχόληση; Περισσότερο από τα 2/3 του πληθυσμού στην Ελλάδα έχει θετική στάση απέναντι στην αυτοαπασχόληση – αντίστοιχη αναλογία με τον μέσο όρο σε παγκόσμιο επίπεδο (70%). Παρ’ όλα αυτά, σχεδόν 1 στους 3 έχει αρνητική στάση. Σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος (72%), παρατηρείται μείωση στην θετική στάση κατά 3%, το οποίο ενδεχομένως αποτελεί αντίκτυπο της οικονομικής κρίσης.

© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου Σημείωση: Πολλαπλές απαντήσεις...Ποιός από τους παρακάτω λόγους σας εκφράζει για να ξεκινήσετε τη δική σας επιχείρηση; Ο βασικότερος λόγος που «κάνει ελκυστική» την ιδέα έναρξης μιας επιχείρησης είναι «να είμαι αφεντικό του εαυτού μου, ανεξάρτητος από κάθε εργοδότη», τόσο στο σύνολο του πληθυσμού όλων των χωρών (43%), όσο και στην Ελλάδα (56%). Την συγκεκριμένη άποψη υιοθετούν ιδιαίτερα οι νέοι ηλικίας κάτω των 30 ετών (64%) και οι σπουδαστές (65%).

© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου Κατά την γνώμη σας, ο φόβος της αποτυχίας είναι εμπόδιο στο ξεκίνημα μιας επιχείρησης; Περισσότερο από τα 4/5 του πληθυσμού της Ελλάδας (85%) θεωρεί το φόβο της αποτυχίας ως εμπόδιο για την έναρξη μιας επιχείρησης. Η αναλογία παρατηρείται ενισχυμένη κατά 15% σε σύγκριση με το μέσο όρο σε παγκόσμιο επίπεδο, όπου το 70% φοβάται την αποτυχία σύστασης μιας επιχείρησης.

© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου Σημείωση: Πολλαπλές απαντήσεις... Ποιοι από τους παρακάτω παράγοντες αξιολογείτε ότι είναι οι πιο σημαντικοί για την ενθάρρυνση της αυτοαπασχόλησης; Οι Έλληνες συμφωνούν ότι «η δημόσια εκπαίδευση και τα δάνεια εκκίνησης» είναι απαραίτητα (50%), ενώ η αναλογία παρρουσιάζεται υψηλότερη από τον παγκόσμιο μέσο όρο (42%). Επιπλέον, η «εκπαίδευση στην αυτο-απασχόληση/ επιχειρηματικότητα κι εκμάθηση επιχειρηματικών δεξιοτήτων», καθώς και η «χαμηλή γραφειοκρατία» θα μπορούσαν επίσης να ενισχύσουν την απόφαση των ανθρώπων να ξεκινήσουν την δική τους επιχείρηση. Παγκόσμιος μέσος όρος 42% 33% 29% 24% 27% 23%

© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου Πόσο φιλική προς την αυτο-απασχόληση είναι η κοινωνία στην Ελλάδα γενικά; Ο πληθυσμός της Ελλάδας αναγνωρίζει στην χώρα και την κοινωνία μια – αν και περιορισμένη – φιλική στάση απέναντι στην αυτο- απασχόληση (9% πολύ φιλική, 42% κάπως φιλική). Σε παγκόσμιο επίπεδο, παρατηρείται πόλωση - το 46% του πληθυσμού θεωρεί ότι η χώρα του είναι φιλική προς την αυτο- απασχόληση, ενώ αντίστοιχη αναλογία του πληθυσμού πιστεύει το αντίθετο.

© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ GfK Hellas | Consumer Experiences