M. Chenfeld Δημιουργικός παιδαγωγός, είναι το άτομο που είναι ανοικτό, ευέλικτο, πρόθυμο να δοκιμάσει καινούργια πράγματα και να ρισκάρει την αποτυχία,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Advertisements

ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΥΠΑΡΞΗ.
«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
 Διαλέξτε από την επόμενη διαφάνεια το αντικείμενο, που σας ταιριάζει περισσότερο και κάντε click επάνω του, για να διαβάσετε για την προσωπικότητά σας.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
‘Aπιστος Σύντροφος ?.
Αν το διαγράψεις αυτό μετά το διάβασμα… θα περάσεις ένα χρόνο κακής τύχης ! *** Αλλά… αν το στείλεις σε (2 τουλάχιστον) φίλους… θα έχεις 3 χρόνια καλής.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ
Μιχαλίνος Ζεμπύλας Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
Soft skills = προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες Δέκα προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες που αναπτύσσονται κατά την εφαρμογή ενός προγράμματος.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Κάποιες πληροφορίες Η αποτελεσματική αντιμετώπιση προβληματικών συμπεριφορών των παιδιών δεν συνδέεται με την αύξηση των ψυχολογικών υπηρεσιών, αλλά με.
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
Το μεγάλο ταξίδι προς την ανακάλυψη του εαυτού μας
Θρησκευτικά Γ΄ Γυμνασίου.
Θεωρητικό πλαίσιο 1ου και 2ου κύκλου
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ - ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
Τι ΕΙναι η βια;. Τι ΕΙναι η βια; Που ςυμβαινει; Σχολείο Σπίτι Δουλειά Ανάμεσα σε διαφορετικά κράτη Άνθρωποι σε επαφή με διαφορετική δύναμή.
Όψεις της Πραγματικότητας Ερευνητική Εργασία Α΄ τάξης Γενικό Λύκειο Σπήλιου Μελέτη Περίπτωσης με αποτελεσματικές πρακτικές.
Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Επαγγελματική Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών Προγραμματική Περίοδος 2007 – 2013 Απασχόληση, Ανθρώπινο Κεφάλαιο και Κοινωνική Συνοχή 2007.
Δημιουργική Απασχόληση
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Βρες χρόνο Γιάννης Ρίτσος.
Ψυχολογία έφηβων Είμαι όμορφος; Είμαι άσχημος;
ΠΡΟΣΚΟΠΙΣΜΟΣ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Η οργάνωση του χώρου στο συνεργατικό δημοτικό σχολείο
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Το Πορτρέτο του Εαυτού μου
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
Αναπτυξιακή Ψυχολογία
BONSAI Η ΑΡΜΟΝΙΑ Η καλη συμπεριφορα συνισταται στο να εισαι ειλικρινης σε ολα και να ενωσεις την ψυχη σου με την θεληση του συμπαντος δηλαδη να κανουμε.
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
Πρωτογενείς φορείς Κοινωνικοποίησης
ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΙΣ ΦΟΡΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ.  Η λέξη «κοινωνικοποίηση» εμφανίζεται στις αρχές του 20ου αιώνα από τον Εμίλ Ντιρκέμ, θεμελιωτή της σύγχρονης κοινωνιολογίας.
Θετική Σκέψη “Σκέψου θετικά, και θετικά πράγματα θα συμβούν”
Κοινωνιολόγος-Συστημικός Ψυχοθεραπευτής
H ευτυχία των παιδιών, οδηγός για την επιτυχία Ελιζάνα Πολλάτου, αναπ
Φυσικές Ιδιότητες των Υλικών
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1975 ΚΑΙ ΜΕΤΑ
Ατομικός Φάκελος Δεξιοτήτων
Μουσική αγωγή - Δυνατότητα για προσωπική έκφραση, και έκφραση συναισθηματικού κόσμου - Επαφή με μουσικές έννοιες και οικοδόμηση μουσικών γνώσεων (παλμός,
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Γεώργιος Παπαδόπουλος
Μη Γραμμική Δυναμική Ευστάθεια: Συντηρητικά Διακεκριμένα Συστήματα
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΩΝΙΩΝ ΣΤΟΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟ ΣΤΑΘΜΟ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Προσχολική Παιδαγωγική
Σκέψεις της στιγμής Μουσική: Autumn Rose.
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Διαπολιτισμικότητα και Φυσική Αγωγή
2η διάλεξη: Αμινοξέα και πρωτεΐνες, μέρος Α
Λογικο-Ενορατικές θεωρίες (Rational-Emotive Therapies) Albert Ellis
ΙΑΤΡΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ eclass: MED684
ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ Πέτρος κλιάπης 2004.
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Β΄ Τάξη Βιολογία.
Μεθόδοι και τεχνικές για επιστημονική επιλογή του προσωπικού
H εξέλιξη της ειδικής αγωγής στην Ελλάδα στον 20ο αιώνα
Αποικίες στον Άρη Top Six Χατζής Πέτρος Χατζής Ευάγγελος
To Teach Curricular Subjects
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ GARDNER ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

M. Chenfeld Δημιουργικός παιδαγωγός, είναι το άτομο που είναι ανοικτό, ευέλικτο, πρόθυμο να δοκιμάσει καινούργια πράγματα και να ρισκάρει την αποτυχία, έντιμο και ευαίσθητο πρός τους ανθρώπους και τις καταστάσεις, και ανοικτό σε νέες εμπειρίες.

Hymes,J.L Teaching the child under six Τα μικρά παιδιά είναι πολύ κινητικά. Τα μικρά παιδιά δεν μπορούν να παραμείνουν ήσυχα. Τα μικρά παιδιά είναι ντροπαλά. Τα μικρά παιδιά είναι πολύ εγωκεντρικά. Θέλουν να νοιώθουν περήφανα, μεγάλα και σπουδαία. Έχουν τον προσωπικό τους κόσμο ονείρων

Τα μικρά παιδιά είναι αξιαγάπητα. Τα μικρά παιδιά είναι αρχάριοι. Τα μικρά παιδιά διψούν για ερεθίσματα. Τα μικρά παιδιά είναι πρακτικά στη σκέψη Τα μικρά παιδιά συναινούν. Τα μικρά παιδιά είναι αναλφάβητα.

Τέσσερεις σημαντικοί λόγοι για την ύπαρξη μουσικής στην τάξη (Van der Linde) Πνευματική ικανότητα και νόηση. Γνώση του φυσικού εαυτού. Συναισθηματική ανάπτυξη. Ανάπτυξη της δημιουργικότητας.