Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο παράγων «Άνθρωπος» κινητήριος Μοχλός στην ανάπτυξη των σύγχρονων εφοδιαστικών αλυσίδων Ηλίας Σιαμαήλας Προϊστάμενος Διαχείρισης Αποθηκών & Αποθεμάτων.
Advertisements

Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Abraham Maslow (1908 – 1970) – Ψυχολόγος Του άρεσε να υποβάλλει στους μαθητές του την ερώτηση: «Ποιος από εσάς θα γίνει ο μεγάλος ζωγράφος, ο ποιητής,
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
Μιχαηλίδου Χριστίνα Μάιος  Μετατροπή της output σε nominal  Επιλογή χαρακτηριστικών  BestFirst – CfsSubSetEval 6 attr.  Genetic Search – CfsSubsetEval14.
ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΑΓΚΩΝ Abraham Maslow
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ
ΡΕΛΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΕΠΠΑΙΚ ΑΡΓΟΥΣ
Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας
Το δίλλημα του μάνατζερ Πως ο μάνατζερ θα ΄΄βάλει΄΄ τους διαφορετικούς ανθρώπους της επιχείρησης στην κατεύθυνση της επίτευξης των στόχων του οργανισμού;
1 ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Ανακάλυψη Γνώσης από Βιολογικές Αλληλουχίες Αλεξανδρίδου Αναστασία.
Adobe Dreamweaver Καριπίδης Πέτρος Α.Μ. 767 Τσολάκης Κωνσταντίνος Α.Μ. 840.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
1 ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ Εμμ. Κ. Κονδύλης Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιώς 2013.
«Σύνδεση Αγροτικού Τομέα με Τουρισμό & Πολιτισμό» Τούντας Σ. Κανέλλος Εντεταλμένος Διδασκαλίας Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών τ. Υποδιοικητής.
ΓΕΝΙΚΉ ΨΥΧΟΛΟΓΊΑ – ΕΞΆΜΗΝΟ Α ’ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΊΑ - ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΊΑ Δήμητρα Παπαστεργίου MSc Λάρισα.
ΑΝΑΓΚΕΣ Νίκη Κάτσαρη Καθηγήτρια Οικιακής Οικονομίας & Οικολογίας.
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων Ενότητα 2: Βασικές έννοιες στο σχεδιασμό και τη διαχείριση έργου Κλεάνθης Συρακούλης, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης.
Το ψυχοπαιδαγωγικό υπόβαθρο της Διδακτικής. Σκοπός της Διάλεξης Να μελετηθεί η ανάδυση του γνωστικού πεδίου που οριοθετείται με τον όρο ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ.
1. Ιστορία της Νοσηλευτικής Πρωτόγονοι λαοί Η νοσηλευτική στους αρχαίους πολιτισμούς Η «μετά Χριστόν» νοσηλευτική Σύγχρονη Ελληνική Νοσηλευτική 2. Η έννοια.
ΤΟ ΡΑΥΤΟΠΟΥΛΕΙΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ: ΜΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ Δρ Σοφία Αράβου-Παπαδάτου π. Πρόεδρος Συλλόγου Φίλων του Ραυτοπούλειου Κληροδοτήματος Κοινωνική.
Ακαδημαϊκός τρόπος γραφής & λογοκλοπή Schools of Hospitality & Engineering Ευχαριστίες στη Δρ. Πηνελόπη Λουκά και στον κ. Δημήτρη Κόγκα Renata Tsaousi,Coordinator.
1 ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓIA ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ -ΑΝΑΚΛΗΣΗ 24ΩΡΟΥ -ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ -HOUSEHOLD.
Διοικητική Πρακτική 2 ο μάθημα Μαρία Μπατσικούρα.
Δημητρίου Ανθή Εργοθεραπεύτρια.  Οι κυριότερες σύγχρονες βιωματικές μέθοδοι και τεχνικές εμψύχωσης ομάδων πήραν μορφή και εξελίχθηκαν στο πλαίσιο του.
Σταθεροποίηση στην τάση επίπτωσης ΣΕΛ, νεφρίτιδας και νευροψυχιατρικού λύκου και ηπιότερη νόσος στην κοινότητα: Δεδομένα Αρχείου ΣΕΛ «Λητώ», Κρήτη,
ΕΞΟΡΥΞΗ ΓΝΩΣΗΣ ΑΠΟ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ JAVA: ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ WEKA
Παρακίνηση Εργαζομένων
ΥΓΕΙΑ-ΑΣΘΕΝΕΙΑ.
Ασκήσεις WEKA.
Μάθημα 6ο Κινητοποίηση Προσωπικού
Δημιουργία κινήτρων στην εκπαίδευση
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
Η ΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Έκθεση βιβλίου: Εικονογράφηση του 1821 μέσα από το ιστορικό βιβλίο
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΑΞΗ: Β’ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης
Καλλιρρόη Παπαδοπούλου
Βασικά θεωρητικά σημεία της Νοσηλευτικής Ψυχικής Υγείας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (SOFTWARE ENGINEERING) Διατύπωση προβλήματος
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΙΟΒΑΝΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Εισαγωγή στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η Θεωρίες Κινήτρων
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 2
Ενθάρρυνση Επιχειρηματικών Δράσεων, Καινοτομικών Εφαρμογών
Ασκήσεις WEKA.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Προδιαγραφές – Επικύρωση Απαιτήσεων
ΤΟ ΡΑΥΤΟΠΟΥΛΕΙΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ: ΜΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Έννοιες Παρακίνησης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ - ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ.
Βήματα σχεδιασμού Ερευνας Διατροφικής Επιδημιολογίας
ΘΕΩΡΙΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ και Σχολική Μονάδα.
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓIA ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Συμπεριφορά Καταναλωτή
Ο ΣΤΟΧΟΣ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ Να κατανοήσετε βασικούς όρους που σχετίζονται με την έννοια της δημιουργικότητας.
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διοίκηση επιχειρήσεων
ΥΠΟΚΙΝΗΣΗ Ή ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ.
Οργάνωση και Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
ΔΙΟΙΚΗΣΗ/ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ (MANAGEMENT) ΕΝΌΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ
ΠΡΟΔΙΑΘΕΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ, ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ, ΚΙΝΗΤΡΑ
Βάσεις Δεδομένων 18/1/2019 Ενότητα Γ6.3β (Δημιουργία και Αποθήκευση Βάσης Δεδομένων και Πίνακα. Καθορισμός Πεδίων του Πίνακα, Τύπων Δεδομένων και Ιδιότητες.
Ελεύθερος χρόνος, προσωπική ανάπτυξη και ευεξία
Κεφάλαιο 2: Η Ιστορία της Διοικητικής Σκέψης
Βασικά θεωρητικά σημεία της Νοσηλευτικής Ψυχικής Υγείας
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας 1ο Γυμνάσιο Ανατολής Σχολικό έτος 2015-16

Θεματολογία Προγράμματος: κοινωνικοσυναισθηματική μάθηση Θεματολογία Προγράμματος: κοινωνικοσυναισθηματική μάθηση

Στόχοι του Προγράμματος ενίσχυση των ακαδημαϊκών, συναισθηματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών και της αυτοεικόνας και αυτοπεποίθησης τους εφοδιασμένος ο έφηβος με βασικές δεξιότητες και αποτελεσματικούς τρόπους διεκδίκησης των αναγκών του, εντάσσεται ομαλότερα στην ομάδα και εξασφαλίζει τις προϋποθέσεις εκείνες που διευκολύνουν και ευνοούν τη διαδικασία της μάθησης. Ειδικότερα, οι σχέσεις των εφήβων με τους συνομηλίκους και η διαμόρφωση ταυτότητας αποτελούν κεντρικά ζητήματα στη ζωή τους. Τα ζητήματα αυτά συχνά απορροφούν σημαντική ενέργεια από την καθημερινότητά τους και επιδρούν στην αυτοεικόνα, στην αυτοεκτίμηση, στη συναισθηματική τους κατάσταση, καθώς και στην παρουσία τους στο σχολικό πλαίσιο. 

Υλικό για την υλοποίηση του Προγράμματος Αποτελείται από 7 ενότητες Σχεδιάστηκε από το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας «Σχεδία» Έγινε σχετική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Ολοκληρώθηκαν 4 από τις 7 ενότητες Προβλέπεται η συνέχεια του προγράμματος κατά το επόμενο σχολικό έτος

1η ενότητα: Γνωριμία- Δέσιμο ομάδας Εισαγωγή στη φιλοσοφία του Προγράμματος Ασκήσεις γνωριμίας Άσκηση ανάδειξης κοινών αναγκών των ανθρώπων- Πυραμίδα Maslow

Πυραμίδα Maslow Η συγκεκριμένη ιεράρχηση απεικονίζεται συχνά με την μορφή πυραμίδας. Στα κατώτερα επίπεδα της πυραμίδας συνομαδώνονται οι βασικότερες ανθρώπινες ανάγκες, ενώ οι πιο σύνθετες ανάγκες εντοπίζονται στην κορυφή της πυραμίδας. Οι ανάγκες της βάσης της πυραμίδας του Maslow αποτελούν τις φυσιολογικές/βιολογικές ανθρώπινες ανάγκες, συμπεριλαμβάνοντας την ανάγκη για τροφή, νερό, ύπνο, και θέρμανση. Από την στιγμή που ικανοποιούνται οι συγκεκριμένες ανάγκες οι άνθρωποι κινούνται προς το επόμενο επίπεδο αναγκών, που συμπεριλαμβάνουν τις ανάγκες για ασφάλεια και προστασία. Καθώς οι άνθρωποι κινούνται προς την κορυφή της πυραμίδας, οι ανάγκες καθίστανται ολοένα και περισσότερο ψυχολογικές και κοινωνικές. Η ανάγκη για αγάπη, φιλία και οικειότητα καθίσταται σημαντική, ενώ ανωτέρω η ανάγκη για προσωπική/κοινωνική αποδοχή και για αισθήματα επιτυχίας αποκτούν προτεραιότητα.

2η ενότητα: Συμβόλαιο όροι και όρια στη λειτουργία της ομάδας Προϋποθέσεις καλής συνεργασίας Διαχείριση διάσπασης της ομάδας

3η ενότητα: θετική ενίσχυση Εστιάζουμε στα θετικά στοιχεία των άλλων Μαθαίνουμε να κάνουμε θετικά σχόλια Προβολή ταινίας validation

4η ενότητα: Γνωστικά σφάλματα Στόχος: να συνειδητοποιήσουμε τους λανθασμένους τρόπους σκέψης που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι μερικές φορές Να αντιληφθούμε ότι τα γνωστικά σφάλματα που κάνουμε μάς εμποδίζουν από το να βλέπουμε τα πράγματα στην πραγματική τους διάσταση και να ενεργούμε αποτελεσματικά Ανάλυση ιστοριών

Ο αλυσοδεμένος ελέφαντας Χόρχε Μπουκάι Ο αλυσοδεμένος ελέφαντας Χόρχε Μπουκάι Όπως ο ελέφαντας της ιστορίας, έτσι και όλοι εμείς παραμένουμε υποσυνείδητα δεμένοι με τις ψυχολογικές μας αλυσίδες από την πιο τρυφερή μας ηλικία, τραυματίζοντας την αυτοεκτίμηση και την εμπιστοσύνη προς τον εαυτό μας.

5η 6η 7η ενότητα Αναγνώριση Έκφραση Διαχείριση συναισθημάτων

Μαθητές που συμμετείχαν στο πρόγραμμα: Α3 Υπεύθυνες καθηγήτριες Πάνου Μάγδα Μποτωνάκη Νίκη