Αποτίμηση Επιχειρήσεων Ενότητα 3

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Advertisements

Κοντού Γ. Μαρία Ph.D, M.Sc., ΚΦΑ. Ο όρος «προβλήματα όρασης» καλύπτει ένα ευρύ φάσμα διαταραχών της οπτικής ικανότητας από τα μικρά προβλήματα όρασης.
Μετά τον Αγώνα!! Στέφανος, Ι. Πέρκος, PhD. T ί Λέει ο coach; Εκτίμηση αγώνα Eρμηνεία απόδοσης Mελλοντικές κατευθύνσεις.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΕΡΕΥΝΕΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ Ή ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΒΑΡΟΥΣ: Α) ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΟΣ ΕΜΕΤΟΣ Β) ΧΡΗΣΗ ΔΙΟΥΡΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΤΙΚΩΝ.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ N. Apostolidis PhD.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ > ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ Κίνηση.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 13: ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ- ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤHΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΣΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΗΜΑΚΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ PhD Μέλος Δ.Σ Ευρωπαικής Ομοσπονδίας Στίβου ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΕΓΑΣ.
Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΜΥΝΑ N. Apostolidis Ph.D.. ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥ ΑΜΥΝΤΙΚΟΥ ΠΑΙΚΤΗ n αλτική ικανότητα n ταχύτητα - εκρηκτικότητα n φυσική κατάσταση n επικοινωνία.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μάθημα 2 : Μεθόδευση πληροφοριών και λήψη αποφάσεων ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med,
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΣΥΕΕΠ Εισηγήτρια: Τσακίρη Θεανώ, PhD in Developmental Psychology, MA Education (Psychology), Παιδαγωγός Προσχολικής.
"Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο" Διακογεωργίου Αρχοντούλα, Σχολική Σύμβουλος, 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Σάμου
Εργοθεραπεία Μάθημα: Κινησιολογία
Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Π. ΙΑΚΩΒΑΚΗ¹, Α. ΚΑΤΑΤΣΗ², Α. ΦΡΑΓΚΟΥΛΗ³, ΑΘ. ΤΖΙΜΑΡΑ4, Α. ΑΝΤΩΝΙΟΥ5
ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
Σημειώσεις 5ης Συνάντησης
Η ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΚΗΣΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A. Αναπλ. Καθηγητής.
Ειδικη εκπαιδευση ιι Τμημα προσχολικησ αγωγησ και εκπαιδευσησ
ΔΟΜΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Εταιρική Διακυβέρνηση
Τμημα προσχολικησ αγωγησ και εκπαιδευσησ Διδασκουσα: ΡΗΓΑ ΑΣΗΜΙΝΑ
“ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.”
ΥΠΕΡΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗ ΚΑΨΙΜΟ
5ο FORUM ΥΓΕΙΑΣ Η Νοσοκομειακή Υποδομή της Αχαΐας και Δυτ. Ελλάδας
Εταιρική Διακυβέρνηση
Περιεχομενο σημερινου μαθηματοσ
Μεθοδολογία έρευνας στην κινητική αγωγή και μάθηση
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α1 To σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ και ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ της ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ στο e-Learning
Νέα Ιωνία Βόλου: ΜΑΡΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ
Βιοκινητική αξιολόγηση αθλητικών ικανοτήτων
ΑΜΥΝΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΔΥΟ ΠΑΙΚΤΩΝ
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ 2017
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
O ρόλος της ερώτησης στην εκπαιδευτική διαδικασία
Γίνε ο Κατάλληλος Ηγέτης!!!
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΟΙΚΕΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΤΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ Διδάσκων: κ
Project τμηματοσ γυναικων
Οικογενειακός γραμματισμός: Δομημένες Δραστηριότητες Ανάγνωσης
Σχολείο Ανοιχτού Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
Για να γίνει το γεύμα σας πιο ισορροπημένο...
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΗΜΕΡΑ
Η ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΝΟΣ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ Παναγιώτου Νικολέτα1, Πρεζεράκος Παναγιώτης2, Κουράκος Μιχαήλ3, Δρελιώζη.
Νοσηλευτική Φροντίδα σε παθήσεις Θυρεοειδή
Νοσηλευτική φροντίδα ασθενούς που υποβάλλεται σε χειρουργική επέμβαση
Νοσηλευτικής Υπηρεσίας ΩΚΚ Παιδιατρικής Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ
Νοσηλευτική φροντίδα τραυματία
Μανομενίδης Γεώργιος Νοσηλευτής PhD
Κούρτη Μαρία Βιολόγος, Msc, PhD Ιανουαρίου 2018
Νοσηλευτική φροντίδα ασθενών που βιώνουν Απώλεια, Θρήνο και Θάνατο
Σημειώσεις 8ης Συνάντησης
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση
Παραπτωματικότητα: πρόληψη & αντιμετώπιση Μαρία Σμυρνάκη, Ψυχολόγος MSc στις Εξαρτήσεις, PhD Επιστημών Αγωγής Παν/μίου Κρήτης, Υπεύθυνη Ανοικτής Δομής.
Η ΜΕΤΑΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ 2020
ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΟΡΙΣΜΟΙ
Ζωοτεχνία Ι Πρώτο μάθημα: Εισαγωγή στη Ζωοτεχνία
Σχεδιασμός Παρέμβασης- Δραστηριότητας Πλαίσιο & μάθηση M
Ο ερμηνευτικός διάλογος
Παιδοψυχιατρική Dr. Μαρία Παπαδημητρίου, MD, PhD
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αποτίμηση Επιχειρήσεων Ενότητα 3 ΤΕΙ Πελοποννήσου, Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής Β. Μπαμπαλός,PhD

Μέθοδος προστιθέμενης οικονομικής αξίας Συνδυάζει αμιγώς χρηματοοικονομικά στοιχεία με ποιοτικά στοιχεία και την στρατηγική της επιχείρησης. Η βάση της μεθόδου είναι τα καθαρά λειτουργικά κέρδη μετά από φόρους, το σταθμισμένο κόστος κεφαλαίου και τα απασχολούμενα κεφάλαια της επιχείρησης. Ενδείκνυται για την δυναμική εκτίμηση της αξίας της επιχείρησης. Είναι χρήσιμη για πολλούς ενδιαφερόμενους

Μέθοδος προστιθέμενης οικονομικής αξίας-πλεονεκτήματα Χρησιμοποιείται για την ρύθμιση συστημάτων αμοιβών και κινήτρων απόδοσης Καλύπτει όλες τις πλευρές του επιχειρηματικού κύκλου Χρησιμοποιεί μέτρα που είναι κατανοητά από πολλούς και δεν μπορούν να αμφισβητηθούν εύκολα. Διευκολύνει την λήψη αποφάσεων Είναι περισσότερο κατανοητή από παραδοσιακούς δείκτες κερδοφορίας όπως ο ROI

Μέθοδος προστιθέμενης οικονομικής αξίας-μειονεκτήματα Βασίζεται σε χρηματοοικονομικές-λογιστικές μεθόδους και πληροφορίες με αποτέλεσμα οι πληροφορίες και οι μέθοδοι να έχουν περιορισμούς και να υπόκεινται σε χειραγώγηση Εστιάζει στα άμεσα οικονομικά αποτελέσματα οπότε δεν υπάρχει κίνητρο για σχεδιασμό μακροπρόθεσμων στρατηγικών Είναι πολύπλοκη και απαιτείται σημαντικός χρόνο και πληροφορίες για την εφαρμογή της Η τεχνογνωσία για την εφαρμογή της δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη

Μέθοδος κεφαλαιοποιημένων οργανικών κερδών Συναφής με την προεξόφληση ταμειακών ροών εάν χρησιμοποιηθούν τα οργανικά κέρδη της επόμενης πενταετίας αντί για αυτά της προηγούμενης. Και οι δυο μέθοδοι αποτιμούν την συνολική ωφέλεια που θα έχει ο επενδυτής στην πορεία του χρόνου. Οι διαφορές τους είναι οι παρακάτω: Η μια χρησιμοποιεί τα οργανικά κέρδη και η άλλη τα ταμειακά πλεονάσματα Η μέθοδος της προεξόφλησης των ταμειακών ροών συνυπολογίζει την υπολειμματική αξία της επιχείρησης και όχι το σύνολο της αξίας όπως συμβαίνει με την μέθοδο των οργανικών κερδών.

Μέθοδος κεφαλαιοποιημένων οργανικών κερδών-πλεονεκτήματα Εστιάζει στις βασικές δραστηριότητες της επιχείρησης Είναι δυνατή η προβολή των οργανικών κερδών στο μέλλον Καταγράφει την δυναμική της επιχείρησης Είναι δυνατό να δώσει αρκετά αξιόπιστο αποτέλεσμα εάν χρησιμοποιηθεί συνδυαστικά με την ανάλυση αριθμοδεικτών και την βασική χρηματοοικονομική ανάλυση

Μέθοδος κεφαλαιοποιημένων οργανικών κερδών-μειονεκτήματα Απαιτείται πολύς χρόνος Δεν λαμβάνεται υπόψη η κεφαλαιακή και περιουσιακή θέση της επιχείρησης Απαιτούνται πολλές πληροφορίες Η πρόβλεψη των μελλοντικών οργανικών κερδών απαιτεί την υιοθέτηση αρκετών υποθέσεων Χρησιμοποιεί ως συντελεστή κεφαλαιοποίησης της μέση απόδοση της αγοράς που δεν θεωρείται ιδιαίτερα αξιόπιστο μέτρο.

Μέθοδος κεφαλαιοποίησης της Υπερπροσόδου Η συγκεκριμένη μέθοδος περιορίζει το βασικό αρνητικό στοιχείο της μεθόδου της καθαρής περιουσιακή θέσης που δεν λαμβάνει υπόψη της μελλοντικά υπερκέρδη/υπερπροσόδους. Ιδιαίτερα χρήσιμο για επιχειρήσεις που αναμένεται να αναπτυχθούν με υψηλό ρυθμό τα επόμενα έτη. Τα κεφάλαια που διαθέτει η επιχείρηση ανά πάσα στιγμή μπορεί να αποτιμηθούν. Στην περίπτωση που η αποτίμησή τους είναι μεγαλύτερη από την λογιστική(ιστορική) αξία τους η διαφορά μεταξύ της αποτίμησης και της λογιστικής αξίας θεωρείται ως υπεραξία.

Μέθοδος κεφαλαιοποίησης της Υπερπροσόδου Το ποσό της υπεραξίας από την επιχειρηματική δράση θα πρέπει να συγκριθεί με την αντίστοιχη υπεραξία από τις επενδύσεις με χαμηλό ή μηδενικό κίνδυνο. Η διαφορά των δυο υπεραξιών ονομάζεται υπερπρόσοδος. Η υπερπρόσοδος στις περιπτώσεις εξαγορών και συγχωνεύσεων παρουσιάζεται ως υπεραξία (φήμη και πελατεία).

Μέθοδος συγκριτικής ανάλυσης εισηγμένων εταιρειών και χρήσης δεικτών κεφαλαιαγοράς Η μέθοδος αυτή μαζί με την μέθοδο της καθαρής περιουσιακής θέσης και της προεξόφλησης των ταμειακών ροών θεωρείται από τις πιο συνηθισμένες μεθόδους αποτίμησης. Θεωρείται συμπληρωματική μέθοδος και όχι κύρια. Χρησιμοποιείται κυρίως για την επαλήθευση των αποτελεσμάτων κυρίων μεθόδων. Η μέθοδος υλοποιείται με την χρήση πολλαπλασιαστών βασικών οικονομικών μεγεθών (πωλήσεις, ΚΠΦ, καθαρή θέση, σύνολο ενεργητικού κ.α.). Η επιλογή των μεγεθών εξαρτάται από τον κλάδο, τα προιόντα/υπηρεσίες που παράγει η επιχείρηση καθώς και από τις ιδιαιτερότητες που παρατηρούνται σε αυτά.

Μέθοδος Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς Χρησιμοποιεί τα αποτελέσματα δυο άλλων μεθόδων (καθαρής περιουσιακής θέσης και οργανικών κερδών) για τον υπολογισμό της αξίας της εταιρείας. Λαμβάνονται υπόψη όλα τα βασικά χρηματοοικονομικά και λογιστικά στοιχεία της επιχείρησης. Χρησιμοποιείται από τη Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς για την αποτίμηση εταιριών όταν αυτές πρόκειται να αρχίσουν την διαπραγμάτευσή τους στην κεφαλαιαγορά.

Μέθοδος συγκριτικών συναλλαγών Εάν έχει γίνει κάποια εξαγορά ή συγχώνευση επιχείρησης η οποία μπορεί να θεωρηθεί ότι είναι ομοειδής και άμεσα συγκρίσιμη με την επιχείρηση με την οποία ενδιαφερόμαστε να αποτιμήσουμε τότε η αξία της επιχείρησης μπορεί να υπολογιστεί με βάση και μέτρο την αξία της επιχείρησης που έχει εξαγοραστεί ή συγχωνευτεί. Χρειάζεται προσαρμογή της αξίας αποτίμησης με βάση το μέγεθος, την θέση στον ανταγωνισμό και την δυναμικότητα της επιχείρησης.

Καταλληλότητα μεθόδων αποτίμησης ανάλογα με την περίπτωση

Καταλληλότητα μεθόδων αποτίμησης ανάλογα με την περίπτωση

Πηγές Λαζαρίδης, Θ. 2017.Αποτίμηση Επιχειρήσεων, Εκδόσεις Gutenberg