ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΙΣΙΜΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελένη Σιδηροπούλου ΠΕ Εξοικείωση με ένα wiki 1)H πλευρική μπάρα πλοήγησης (εδώ βρίσκεται αριστερά) «Τι περιέχει το wiki” 2) Και η γραμμή εντολών.
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ NWA. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ 150,000,000 Ε H ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ MLM
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
Διάλεξη 7η: Διαγραμματική επίλυση προβλημάτων μεγίστου κατά την εφαρμογή του γραμμικού προγραμματισμού στη γεωργική παραγωγή 1.Η διαγραμματική επίλυση.
Περισσότερες Ασκήσεις Συνδυαστικής
Ανάλυση Συστημάτων Αυτομάτου Ελέγχου:
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να,
ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΣΕ ΤΥΧΟΥΣΑ ΔΙΕΓΕΡΣΗ – ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΑ DUHAMEL
Να υπολογισθούν τα γινόμενα: 2  0 = 0 0  3 = 0 0  0 = 0 2  3  0 = 0 α  0 = 0 0  3  1  β  α = 0 (x - 1)  0 = 0 0  x  (x - 1)  (x + 2) 
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Τι θα κάνουμε Στο υπάρχον σενάριο θα προστεθούν 3 λειτουργίες : Όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται εκτός πίστας η μέγιστη δυνατή μονάδα μετατόπισής του θα μειώνεται.
Γ΄ κατεύθυνση Προβληματισμοί για τους ορισμούς, θεωρήματα, παραδείγματα και τις ασκήσεις του 3ου κεφαλαίου
ΙΣΧΥΣ Η χρονική συνάρτηση της στιγμιαίας ισχύος προκύπτει από τη σχέση
Ιωάννης Γ. Κοντοχριστόπουλος Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών Επιβλέπων: Επ. Καθηγητής Κ. Σγάρμπας Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012.
Δίνεται το επίπεδο x+2y+3z=24. Από το σημείο (2,8,2) του επιπέδου φέρουμε ένα κάθετο διάνυσμα και παίρνουμε επί του διανύσματος το σημείο. Ζητείται να.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΝ ΣΕ ΣΕΙΡΑ
Δίνεται συρμάτινο πλέγμα μήκους 10 μέτρων. Να περιφράξετε με αυτό ένα οικόπεδο, (με το μεγαλύτερο εμβαδόν), σχήματος ορθογωνίου! Ορίζουμε ως: X: Μήκος.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
1 Βέλτιστη δρομολόγηση (optimal routing) Αντιμετώπιση της δρομολόγησης σαν «συνολικό» πρόβλημα βελτιστoποίησης. Γιατί: Η αλλαγή της δρομολόγησης μιας συνόδου.
Αφαίρεση δύο ρητών αριθμών
Αντιστάσεις παράλληλα
ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ
Αντιστάσεις σε σειρά-παράλληλα
Κοζαλάκης Ευστάθιος ΠΕ03
Αντιστάσεις σε σειρά Δύο ή περισσότερες αντιστάσεις, λέμε ότι είναι συνδεδεμένες σε σειρά όταν το άκρο της μίας αντίστασης συνδέεται με την αρχή της άλλης.
1Διαδικασίες με παραμέτρους Άσκηση 1 Κάνε κλικ να δεις τη λύση.
- = ΣωστάΛάθος - = AΣΚΗΣΕΙΣ - = Εως = ΣωστάΛάθος - = AΣΚΗΣΕΙΣ - =
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
1 Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Διάλεξη 7 η Διαχείριση Πόρων.
Άσκηση 1 : Δίνονται οι συντεταγμένες δυο σημείων Χ ο = m, Y ο = m, X 1 = m, Y 1 = m. Μετρήθηκαν οι γωνίες θλάσης (β 1 =250 g.2345.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΥΡΕΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ Άπληστη Αναζήτηση και Αναζήτηση Α* ΣΠΥΡΟΣ ΛΥΚΟΘΑΝΑΣΗΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.
Τεχνική Αξιολόγησης και Αναθεώρησης Προγραμμάτων (PERT)
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Ι 7 η Διάλεξη Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟΥ ΤΟΠΟΥ ΡΙΖΩΝ  Ορισμός του γεωμετρικού τόπου ριζών Αποτελεί μια συγκεκριμένη καμπύλη,
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Χρονοπρογραμματισμός δραστηριοτήτων σε τοξωτά δίκτυα, κρίσιμη διαδρομή και χρήση περιθωρίων.
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών “ Ενισχύσεις και Επισκευές Κατασκευών από Ω.Σ. ” Αναγνώριση – Καταγραφή υφιστάμενη δομικού συστήματος.
Κεφάλαιο 7 Διαδικτύωση-Internet 7.8 Σύστημα ονομάτων περιοχών (DNS)
1 Ηλεκτρονική Διπολικά Τρανζίστορ Ένωσης (Ι) Bipolar Junction Transistors (BJTs) (Ι) Φώτης Πλέσσας Τμήμα Μηχανικών Η/Υ, Τηλεπικοινωνιών.
Hy335a Φροντιστήριο 1 ησ σειράς ασκήσεων Βαρδάκης Γιώργος Τριανταφυλλάκης Κωστής.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Ι 8 η Διάλεξη ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ Ι ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΟΥ ΤΟΠΟΥ ΤΩΝ ΡΙΖΩΝ Το σύστημα ελέγχου.
Δειγματοληψία Στην Επαγωγική στατιστική οδηγούμαστε σε συμπεράσματα και αποφάσεις για τις παραμέτρους ενός πληθυσμού με τη βοήθεια ενός τυχαίου δείγματος.
LAB HY335 Evripidis tzamousis
Βέλτιστη δρομολόγηση (optimal routing)
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο)
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
Διαχείριση Τεχνικών Έργων
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Δικτυωτός Προγραμματισμός έργων
Σχεδιασμός των Μεταφορών
Ct = Co + Co*r*t = Co*(1+r*t)
Ανάλυση της εικόνας 4-25 (Rabaey)
Μέθοδος προγραμματισμού των δραστηριοτήτων ενός έργου
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΈΡΓΩΝ
Σταυρούλα Σαμαρτζή και Σμαράγδα Καζή Τμήμα Ψυχολογίας
ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΝ
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Πρακτική Άσκηση: Διδασκαλία σε Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
3. ακριβείς δ.ε. 1ης τάξης.
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Ενότητα Α5.2.2 ( Διαχείριση Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου )
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ 10/12/2015
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
1η διδακτική ώρα από τις 2 ή 3 για την ολοκλήρωση του.
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
ΑΣΚΗΣΗ-1. ΜΗΝΙΑΙΑ ΑΥΞΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΡΟΦΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΙΣΙΜΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ Στο δίκτυο έργου του σχήματος ,να βρεθούν όλες οι πιθανές διαδρομές που μπορεί να ακολουθήσει κάποιος από την έναρξη έως και τη λήξη του έργου και να υπολογισθεί η κρίσιμη διαδρομή. ΔΔΕ 9η Νίκος Μπλάνας

Διαδρομή 1 Διαδρομή 2 Διαδρομή 3 Διαδρομή 4 8 8 7 9 Μελετώντας το παραπάνω δίκτυο, είναι φανερό ότι υπάρχουν παραπάνω από μία πιθανές διαδρομές για να φτάσει κάποιος από την αρχή στο τέλος. Η κρίσιμη διαδρομή, με βάση όσα αναφέρθηκαν παραπάνω είναι μια από αυτές τις πιθανές διαδρομές και συγκεκριμένα είναι η διαδρομή που έχει τη μεγαλύτερη διάρκεια. Με βάση λοιπόν, τα παραπάνω και το σχήμα 3 οι πιθανές διαδρομές που προκύπτουν είναι οι εξής: Διαδρομή 1 Διαδρομή 2 Διαδρομή 3 Διαδρομή 4 1-2-3-4-5-6-7 1-2-4-6-7 1-2-4-5-6-7 1-2-3-4-6-7 Προσθέτοντας τους επιμέρους χρόνους των εργασιών της κάθε διαδρομής, προκύπτει η συνολική διάρκεια για την καθεμιά από αυτές, όπως παρουσιάζεται στη συνέχεια. Διαδρομή 1 Διαδρομή 2 Διαδρομή 3 Διαδρομή 4 8 8 7 9 Με βάση, λοιπόν, τα παραπάνω προκύπτει ότι η κρίσιμη διαδρομή είναι η διαδρομή 1-2-3-4-6-7 που έχει διάρκεια 9. ΔΔΕ 9η Νίκος Μπλάνας

Με βάση, λοιπόν, τα παραπάνω προκύπτει ότι η κρίσιμη διαδρομή είναι η διαδρομή 1-2-3-4-6-7 που έχει διάρκεια 9. ΔΔΕ 9η Νίκος Μπλάνας

'Aσκηση ΔΔΕ 9η Νίκος Μπλάνας

Λύση ΔΔΕ 9η Νίκος Μπλάνας

Παράδειγμα δικτύου να βρεθεί η κρίσιμη διαδρομή και η διάρκειά της. Παράδειγμα δικτύου να βρεθεί η κρίσιμη διαδρομή και η διάρκειά της. ΔΔΕ 9η Νίκος Μπλάνας

ΔΔΕ 9η Νίκος Μπλάνας

Ασκηση να γίνει το δίκτυο δραστηριοτήτων Ασκηση να γίνει το δίκτυο δραστηριοτήτων ΔΔΕ 9η Νίκος Μπλάνας

Λύση ΔΔΕ 9η Νίκος Μπλάνας

ΑΣΚΗΣΗ να γίνει το δίκτυο δραστηριοτήτων να βρεθεί η κρίσιμη διαδρομή και η διάρκειά της. ΔΔΕ 9η Νίκος Μπλάνας

Λύση ΔΔΕ 9η Νίκος Μπλάνας