Rhif Cymarebol (Rational number) yw rhif y gallwn ei ysgrifennu fel ffracsiwn cyffredin. Mae rhif Anghymarebol (Irrational number) yn rhif sydd ddim yn.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης «Αρχαία Ελληνική και Βυζαντινή Ιστορία και Πολιτισμός» Μάθημα 3 ο (Μυκηναϊκός Πολιτισμός – Γεωμετρική.
Advertisements

ΣΥΝΕΧΕΙΑ. Διαταραχές του νευρικού συστήματος Εγκεφαλικό επεισόδιο Το εγκεφαλικό επεισόδιο είναι η βλάβη που προκαλείται όταν η παροχή του αίματος σε.
Αθήνα, η Επιστημονική Ημερίδα της Ο.Ε.Α.Α σ.1/20 «Εξελίξεις του δικαίου της ΕΕ σχετικά με την ανεξαρτησία των ΑΔΑ – Πρόσφατες νομολογιακές.
Είναι ο κλάδος της Χημείας που ασχολείται με δύο κύρια ερωτήματα που αφορούν τις χημικές αντιδράσεις. Το πρώτο είναι το πως γίνεται μια αντίδραση, δηλαδή.
1 Κ ΕΦΑΛΑΙΟ 12 ο: Ποιος καρπώνεται το πλεόνασμα;.
Κάντε κλικ για να επεξεργαστείτε τον υπότιτλο του υποδείγματος Θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας Συνάντηση.
Αμβλώσεις, Ευθανασία, Μεταμοσχεύσεις ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ ΑΓΑΘΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΓΕΩΡΓΟΥΛΙΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΔΡΕΛΙΩΖΗ ΜΑΡΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Β.ΤΣΟΥΝΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σύγχρονοι.
Τεχνολογία και ποιοτικός έλεγχος Σιτηρών & Αρτοσκευασμάτων Ενότητα 1: Εισαγωγικά, σημασία σιτηρών. Θεοφάνης Γεωργόπουλος, Kαθηγητής Εφαρμογών, Τμήμα Τεχνολογίας.
Οι πρωτο-παύλειες επιστολές EIΔΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Μάθημα 8.
1-2- مقدمه در اين قسمت تاثير عواملي که قيمتها و مقادير کالاهاي فروخته شده را تعيين مي کنند، تحليل خواهد شد. عوامل تعيين کننده قيمت و مقدار به دو طبقه.
ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ.
Δ.Ε.Υ.Α. και Οικονομική Κρίση
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Κάτω ο διαδικτυακός εκφοβισμός
The Real Number System Το σύστημα των Πραγματικών Αριθμών
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet
γραμμικές διαφορικές εξισώσεις
1η Νοσηλευτική Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Νοσηλευτικής
Προγραμματισμός και Εφαρμογές Η/Υ (Ε)
Η ΚΑΠ μετά το 2014 : Επισημάνσεις & Θέσεις της ΠΑΣΕΓΕΣ
ΣΠΗΛΑΙΟΓΡΑΦΙΕΣ GRAFITI
Αποκωδικοποιητές είσοδοι έξοδοι x y z e0 e1 e2 e3 e4 e5 e6 e7
OI TΡEIΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ Οι τρεις Ιεράρχες ,προστάτες των γραμμάτων και των εκπαιδευτικών, γιορτάζουν στις 30 Ιανουαρίου.
Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
ΣΤΟΧΟΣ Ο μαθητής να μπορεί να,
Θεωρία αριθμών: Διαιρετότητα και πρώτοι αριθμοί
Βασικός Μηχανισμός Διωστήρα-Στοφάλου.
Περιβάλλον Εργασίας του Διαδραστικού Πίνακα
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Θεωρία Συνόλων - Set Theory
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΝΝΟΜΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗΣ
آشنایی با دستگاه اندازه‌گیری خواص مغناطیسی VSM
Χρήση οργάνων μέτρησης
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
Υπολογιστικά Φύλλα Εισαγωγή
Τι είναι το Καπαλί Τσαρσί
المستقيمات الهامة في مثلث
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
الحث الكهرومغناطيسي مؤشرات الأداء
المثلث القائم الزاوية والدائرة
KHo¶ng c¸ch.
Ενότητα Γ7.1γ (Εισαγωγή στους Αλγορίθμους )
النسبة الذهبية العدد الإلهي
مدرس: جواد اسماعیل زاده موسسه آموزش عالی خاوران
לוגיקה למדעי המחשב1.
Εμβαδομέτρηση Το εμβαδόν ενός κλειστού σχήματος μπορεί να υπολογιστεί με τις εξής μεθόδους: Αναλυτική μέθοδος Γραφική μέθοδος Μηχανική μέθοδος (εμβαδόμετρο)
حساب المحيطات و المساحات و الحجوم
به نام آنکه هستی نام ازو یافت
NHIỆT LIỆT CHÀO MỪNG QUÝ THẦY CÔ VỀ DỰ GIỜ LỚP 7A Tiết 21 - HÌNH HỌC
Dyma’r ffrwythiannau trig:
An Ardteistiméireacht
1. Darganfyddwch gylchedd cylchoedd sydd â’r radiysau hyn:
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περίοδοι) Ενότητα Α7.2.Μ1-Μ2 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
Өнөөдрийн хичээлд амжилт хүсье!
GDPR- ο ΝΕΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ.
Βιργιλίου Αινειάδα KΦL 03 Σοφία Παπαϊωάννου
Эксперыментальныя метады ядзернай фізікі
ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΣΛΑΝΟΓΛΟΥ ΣΤ΄ ΤΑΞΗ
Ζωοτεχνία Ι Πρώτο μάθημα: Εισαγωγή στη Ζωοτεχνία
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Datrys Problem – Uwch Haf 2013
Бөлім 1. Электр барлау әдістерін жіктеу. Кедергі әдістері
Arwynebedd arwyneb crwm côn = πrl
დროითი მწკრივების ანალიზი ბოქსი-ჯენკინსის მიდგომა და ARMAმოდელი
ΑΤΟΜΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΜΑΖΑΣ (1 amu)
Constructing a Triangle
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Rhif Cymarebol (Rational number) yw rhif y gallwn ei ysgrifennu fel ffracsiwn cyffredin. Mae rhif Anghymarebol (Irrational number) yn rhif sydd ddim yn gallu cael ei ysgrifennu fel ffracsiwn. E.e. π a √2 Mae syrdiau yn rhifau anghymarebol wedi’i ysgrifennu ar ffurf israddau, e.e. √c neu a + b√c lle mae c yn gyfanrif (integer)

Hint: ceisiwch darganfod ffactor sydd yn rhif sgwâr Cofiwch: √a x √b = √ab 1. Symleiddiwch A) B) C) Hint: ceisiwch darganfod ffactor sydd yn rhif sgwâr √24 = √4 x 6 = √4 x √6 = 2 x √6 = 2 √6 √40 = √4 x 10 = √4 x √10 = 2 x √10 = 2 √10 √48 = √4 x 12 = √4 x 4 x 3 = √4 x √4 x √3 = 2 x 2 x √3 = 4 √3

2. Symleiddiwch A) B) C) √20 = √4 x 5 = √4 x √5 = 2 x √5 = 2 √5 √99 = √9 x 11 = √9 x √11 = 3 x √11 = 3 √11 √128 = √2 x 64 = √2 x √64 = √2 x 8 = 8 √2

3. Ysgrifennwch rhain ar ffurf a√b √50 + √72 = √2 x 25 + √2 x 36 = √25 √2 x + √2 x √36 √2 x 5 = + √2 x 6 = 5√2 + 6√2 = 11√2

3. Ysgrifennwch rhain ar ffurf a√b √108 + √48 = √36 x 3 + √16 x 3 = √36 x √3 + √16 x √3 = 6 x √3 + 4 x √3 = 6√3 + 4√3 = 10√3

4. Mae p = 4 + 6√2 ac mae q = 5 - 9√2. Darganfyddwch, yn y ffurf a + b√2, werth: A) p + q B) q² = 4 + 6√2 + 5 - 9√2 = 4 + 5 + 6√2 - 9√2 = 9 - 3√2 =

Gweler clip 82 am ehangu par o gromfachau 4. Mae p = 4 + 6√2 ac mae q = 5 - 9√2. Darganfyddwch, yn y ffurf a + b√2, werth: A) p + q B) q² = + 4 + 6√2 5 - 9√2 = - 6√2 9√2 4 + 5 + Gweler clip 82 am ehangu par o gromfachau = 9 - 3√2 = (5 - 9√2 ) (5 - 9√2 ) = 25 - 45√2 -45√2 + 162 x 5 -9√2 = 187 - 90√2 5 25 -45√2 -9√2 -45√2 162 81 x 2

Gweler clip 82 am ehangu par o gromfachau 5. Mae p = 4 + 6√3 ac mae q = 1 + 2√3. Darganfyddwch, yn y ffurf a + b√3, werth: A) p + q B) pq = 4 + 6√3 + 1 + 2√3 = 4 + 6√3 + 1 + 2√3 = 4 + 1 + 6√3 + 2√3 Gweler clip 82 am ehangu par o gromfachau = 5 + 8√3 = (4 + 6√3 ) (1 + 2√3 ) = 4 + 6√3 + 8√3 + 36 x 4 6√3 = 40 + 14√3 1 4 6√3 2√3 8√3 36 12 x 3

© BFB 2013