Сабақтың тақырыбы: Фотоэффект тақырыбына есептер шығару

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Εξέλιξη Δεικτών 2009 – Βαρόμετρο ΕΒΕΘ: Οι δείκτες Οι δείκτες του Βαρόμετρου ΕΒΕΘ είναι οι αριθμητικές διαφορές μεταξύ των συνολικών.
Advertisements

Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Εξέλιξη Δεικτών 2009 – Βαρόμετρο ΕΒΕΘ: Οι δείκτες Οι δείκτες του Βαρόμετρου ΕΒΕΘ είναι οι αριθμητικές διαφορές μεταξύ των συνολικών.
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑ 9 – ΕΠΙΛΟΓΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΧΑΜΗΛΗΣ ΤΑΣΕΩΣ – ΜΕΡΟΣ Γ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ: 1.Γραμμή.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ: ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΝΙΚΟΣ ΣΕΛΛΑΣ, ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ Workshops Αλεξανδρούπολη 15 Ιανουαρίου 2016.
Εφαρμογές ηλιακής ενέργειας στη θέρμανση θερμοκηπίων Τ.Ε.Ι. ΛΑΡΙΣΑΣ Σ.ΤΕ.Γ Τμήμα Γεωργικών Μηχανών και Αρδεύσεων Μάθημα: Έλεγχος Περιβάλλοντος Αγροτικών.
Συνοπτικό Πρόγραμμα Προετοιμασίας Ομάδων στο Ερασιτεχνικό Ποδόσφαιρο.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΩΝ Αθήνα - 14 Μαΐου 2012 Κ. Μ. ΠΑΣΕΓΕΣ.
1 Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Διάλεξη 8 η Διαχείριση Κόστους.
Βασική Υποστήριξη της Ζωής και Αυτόματη Εξωτερική Απινίδωση ΛΙΑΝΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΙΑΤΡΟΣ Γ.Ν.ΠΑΤΡΩΝ.
Ανδρέας Ιωάννου Κασσέτας ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΕΣ Φαινόμενο ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ Κινητήρας Γεννήτρια.
1 Οικονοµική Εργασίας και Εργασιακές Σχέσεις Απασχόληση και Ανεργία Καραµάνης Κώστας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Α. Μούγιου Αιματολόγος ΠΓΝΠ Μετάγγιση αίματος και παραγώγων.
ΠΟΣΟΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΑΜΙΝΟΞΕΩΝ ΣΕ ΧΥΜΟΥΣ ΕΣΠΕΡΙΔΟΕΙΔΩΝ Δρ. Όλγα Γκορτζή.
Πρωτεσ βοηθειεσ – ειμαι κοντα σου
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ 4. ΟΠΤΙΚΗ ΧΑΡΑΞΗ Νίκος Κ. Μπάρκας
Τεχνολογία Ξύλου 1 Ενότητα 11: Καμπύλωση του Ξύλου. Διδάσκων: Δρ. Μιχάλης Σκαρβέλης, Αναπληρωτής Καθηγητής. Τμήμα Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Ξύλου και.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΕΕ-ΗΠΕΙΡΟΥ για Εκτοξευόμενο σκυρόδεμα και Κονιάματα Σάββατο 2 Απριλίου 2005 Το νέο σχέδιο Ευρωπαϊκού προτύπου για το εκτοξευόμενο σκυρόδεμα prEN.
 Τ º C λουτρού -> 25 º C  Σφαιρική φιάλη όγκου 250 ml  5 gr για ξηρό δείγμα ή 10 gr για νωπό δείγμα καλά λειοτριβημένων φύλλων ρίγανης, θυμαριού ή.
Φυσική Α γυμνάσιου. Φυσικά Φαινόμενα Έκρηξη ηφαιστείου Βροχή κεραυνός Έκρηξη ηφαιστείου Βροχή κεραυνός.
ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΑ ΝΟΜΙΣΜΑΤΑ ΚΥΠΡΟΥ
H MetLife στην Ελλάδα Ασφαλισμένοι σε Ατομικά και Ομαδικά Προγράμματα Νο1 Πάροχος Ομαδικά & Επενδυτικά Προγράμματα 129εκ. Σε παροχές το
Περιορισμός της μικροβιακής αύξησης  Επιτυγχάνεται με δύο τρόπους:  Περιορισμό της μικροβιακής αύξησης  Θανάτωση των μικροβιακών κυττάρων  Αποστείρωση:
  Θέμα :   Εφαρμογή Ι Διδασκαλία 9ης περίπτωσης : Ενόργανη γυμναστική ► Η Ειρήνη είναι προπονήτρια ενόργανης γυμναστικής και φέτος ανέλαβε μία ομάδα.
ΑΡΧΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΑΝΑΚΟΠΗΣ
Το νέο τοπίο στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας και ο ρόλος του ΔΕΔΔΗΕ
ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΑΚΧΑΡΩΝ
Προβλήματα στην παραγωγή & εξαγωγή ποιοτικών ελαιολάδων
Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική
Φυσική Γυμνασίου - Λυκείου
ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ «Ικανοποίηση των ασθενών με ΡΑ
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 024 ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΑΣΚΗΣΗ Τριγώνης.
Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης   Συμβούλιο Απασχόλησης, Κοινωνικής πολιτικής, Υγείας και Καταναλωτών (EPSCO) Γεωργία Αναγνωστάκη Πηγή:
ΟΡΙΣΜΟΣ: ΕΓΚΑΥΜΑΤΟΣ – ΕΓΚΑΥΜΑΤΙΚΗΣ ΝΟΣΟΥ
ΥΠΑΣΒΕΣΤΙΑΙΜΙΑ Κυφωνίδης Δημήτριος Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής.
ΚΑΥΣΤΗΡΕΣ ΑΕΡΙΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Τμήμα κολύμβησης Ολυμπιακού
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ Π.Μ.Σ. «ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗ.
Πνιγμονή Πνιγμός είναι μια μορφή ασφυξίας που οφείλεται σε μηχανική απόφραξη της αναπνευστικής οδού. Τα συνηθέστερα αίτια πνιγμού στη χώρα μας είναι από.
Ι.Ευρωπαϊκός χώρος και Ευρωπαϊκοί Θεσμοί
ΖΩΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ ΑΝΑΠΝΟΗ.
Aλγόριθμος Floyd Βρίσκει τα μήκη των συντομότερων μονοπατιών για κάθε ζεύγος κορυφών ενός προσανατολισμένου γραφήματος με βάρη. Βασική Ιδέα του Αλγόριθμου.
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Εξέλιξη Δεικτών 2009 – 2017.
ΧΗΜΕΙΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Υπεύθυνος καθηγητής: Π. Διαμάντης Μάθημα : Τεχνολογία Βύρωνας Πετρίδης
Υπεύθυνος καθηγητής: Π. Διαμάντης
ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ - ΜΕΘ
Εξοπλισμός ασφάλειας & Μέσα Ατομικής Προστασίας (Μ.Α.Π.)
Στρατηγική Προσέγγιση Διοίκησης του Ανθρωπίνου Δυναμικού
Δημοτικό Σχολείο Νεοχωρούδας
Διατήρηση της Ενέργειας
ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΦΑΣΗΣ – ΒΡΑΣΜΟΣ
Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Εξωτερικής Δράσης
ΕΡΓΟ : «Κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα έξοδος Σ.Σ. Αθηνών (Σ.Σ.Α.) – Τρεις Γέφυρες, με υπογειοποίηση στην περιοχή Σεπολίων» (Α.Σ.
Φυσική του εσωτερικού των αστεριών
EU in My Region 2018 Χίος, Ανάδειξη του έργου ανάπλασης της Απλωταριάς
Στοιχεία θεωρίας σφαλμάτων
Για τη Φυσική ένα ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι
Ενώσεις με γενικό τύπο CnH2n+2O Αλκοόλες και Αιθέρες
Ο χώρος Ποῦ; Σημείο Πόσο απέχουν;
Шоқан Уәлиханов атындағы мектеп-гимназиясы
Толқындардың интерференция және дифракция құбылысы
ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΛΛΑΔΑ (1) Όλες οι κλινικές & τα νοσοκομεία της Ελλάδος, πλην εκείνων στο λεκανοπέδιο Αττικής ΕΛΛΑΔΑ (2) Όλες οι κλινικές & τα.
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
Σύγχρονα Ζητήματα Διεθνούς Ασφάλειας «Η τομή στις Ελληνοτουρκικές σχέσεις. Συνέχεια και αλλαγή» Αγγελική Αλεξοπούλου
EU in My Region 2018 Χίος, Ανάδειξη του έργου ανάπλασης της Απλωταριάς
Υγιεινή εργοστασίων επεξεργασίας γάλακτος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Сабақтың тақырыбы: Фотоэффект тақырыбына есептер шығару Сабақтың тақырыбы: Фотоэффект тақырыбына есептер шығару Практикалық сабақ

Сабақтың мақсаты: білім беру: Фотоэффектінің кванттық теориясына арналған заңдылықтар мен формулаларды талдай отырып, есеп шығаруға үйрету. Теориялық алған білімдерін практикалық түрде қолдануға үйрету. дамыту: Фотоэффектінің заңдарын еске түсіре отырып, Эйнштейннің фотоэффект үшін жазған теңдеуінің физикалық мағынасын аша отырып, фотоэффектінің заңдарына, фотонның импульсін, массасын, энергиясын есептеуді үйрету. тәрбиелеу:табиғат заңдарының жүйелілігін саралай келіп, басты мақсат ғылым жетістігін дұрыс ұғына отырып, оны пайдалана білуге тәрбиелеу. Мысалдар келтіру арқылы, фотоэффектінің қолданылуымен таныстырып, оқушыларды ізденімпаздыққа, мақсатқа жетуге ұмтылуға, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Практикалық сабақ. Сабақтың түрі: Практикалық сабақ. Көрнекілік құрал жабдықтар: сурет пен формулалар, үлестірмелі тапсырмалар7

Болжап отырған нәтиже: оқушы білуі тиіс: фотоэффектінің заңдарын, олардың ғылыми тұжырымдамасын оқи білуге және қолдана алуы тиіс. Фотондар мен оның энергиясы, импульсінің бар болуының ғылыми тұжырымдамасына баға бере алуы тиіс. Теориялық алған білімдерін практикалық түрде қолдануға үйренуі тиіс. оқушылар үйренуі тиіс: фотоэффектінің заңдарын түрлендіре отырып жаза білуге, фотондар мен оның энергиясы, импульсін пайдаланып есеп шығара білуге тиіс.

Үй тапсырмасын тексеру(8’): Ұйымдастыру кезеңі(2’): Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру мен сабақты ұйымдастыру. Үй тапсырмасын тексеру(8’): Фотоэффект деп қандай құбылысты айтамыз? Фотоэффектінің тәжірибелік заңдарын айтып беріңдер. Фотон деген не?

Фотоэффект дегеніміз - Дұрыс жауабы:

Фотоэффект дегеніміз– түскен жарықтың әсерінен заттан(металдан және сұйықтардан) электрондардың ұшып шығу құбылысы

Фотоэффектінің заңдары: eUж; Дұрыс жауабы:

І заңы:Фотоэлектрондардың максимал жылдамдығы түскен жарықтың интенсивтілігіне тәуелді емес, ол тек жарықтың жиілігіне тәуелді. υ ~ v

Фотоэффектінің заңдары: Дұрыс жауабы:

ІІ заңы: Қанығу фототок күші максимал жылдамдығы түскен жарықтың интенсивтілігіне пропорционал өседі, бірақ жарықтың жиілігіне тәуелді емес. υмах ~ Іинтенс.

Фотоэффектінің қызыл шекарасы: Aш=hν K А ΔE~Δt° немесе λмах= K Дұрыс жауабы:

ІІІ заңы: Әр металл үшін фотоэффектінің қызыл шекарасы, яғни одан төменгі жиілікте фотоэффект байқалмайтын шекті ең аз жиілік νmin υмах ~ Іинтенс.

Есеп шығару A - деңгей Толқын ұзындығы λ=5,0*10-7 м. Фотонның энергиясын анықта (h=6,63*10-34 Дж*с; c= 3*108 м/с).

Шешуі:

В - деңгей Егер тежеуші кернеудің 1В мәнінде фототок тоқтайтын болса, онда фотоэлектрондардың максимал жылдамдығы қандай болғаны (е=1,6*10-19Кл; ме= 9,1*10-31 кг).

Шешуі:

С – деңгей(1) Электрондардың металдан шығу жұмысы А 3,3*10-19 Дж. Фотоэффектінің қызыл шекарасын анықта υмин(h=6,63*10-34 Дж*с; )

Шешуі:

С – деңгей(2) UT=3B потенциалдар айырымында толығымен тежелетін электрондарды жұлып шығаратын жарықтың жиілігі (Фотоэффект басталатын жиілік) υ0 = 6*1014 Гц; һ=6,63*10-34Дж*c;

Шешуі:

Сабақты бекіту(15’): ActivOte – мен тест сұрақтарына жауап беру

Қорытынды(2’): Не білуіміз керек еді? Не білдік? Не үйрендік? Нені түсінбедік?...

Оқушылар білімін бағалау(2’). Үйге тапсырма беру(1’): § 6.4 - 6.6 Сұрақтарды талдау. Жаттығудың есептерін аяқтау.