An Ardteistiméireacht

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πίνακες και επεξεργασία τους
Advertisements

Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης «Αρχαία Ελληνική και Βυζαντινή Ιστορία και Πολιτισμός» Μάθημα 3 ο (Μυκηναϊκός Πολιτισμός – Γεωμετρική.
Σαββίνα - Μανώλης Έτος Μάθημα Πληροφορικής Τάξη Δ΄
Χολινεργικοί Αγωνιστές. Φάρμακα που επιδρούν στο Αυτόνομο ΝΣ Δρουν διεγείροντας ή αποκλείοντας νευρώνες του αυτόνομου ΝΣ Χολινεργικά (επιδρούν σε υποδοχείς.
Χολινεργικοί ανταγωνιστές. Χολινεργικοί ανταγωνιστές* * χολινεργικοί αποκλειστές η αντιχολινεργικά φάρμακα Συνδέονται με τους χολινεργικούς υποδοχείς.
ΘΕΩΡΙΑ 1. 2 Oι παράγοντες, οι οποίοι επέδρασαν σημαντικά και αποφασιστικά στην αναβάθμιση του ρόλου της συσκευασίας στην παραγωγή και εμπορία των προϊόντων,
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής
Εργομετρια 4 Πηγές μυικης ενέργειας
إعداد: أسَاتذة الرياضيات
Περιοδικός Πίνακας Λιόντος Ιωάννης Lio.
The Real Number System Το σύστημα των Πραγματικών Αριθμών
Περιοδικός Πίνακας Λιόντος Ιωάννης Lio.
Ευρωπαϊκή μέρα γλωσσών QUIZ
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet
Προγραμματισμός και Εφαρμογές Η/Υ (Ε)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΑΚΗ ΔΟΜΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ
ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ NEΡΟΥ Σπουδαιότητα του νερού
Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Βρισκόμαστε σ’ ένα σχολικό εργαστήριο, όπου ο δάσκαλος της Χημείας μιλά για το Ουράνιο (U), μετά από απορία κάποιου μαθητή του. Είχε προηγηθεί το μάθημα.
ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ ΟΜΗΛΙΚΟΥ ΔΑΣΟΥΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ & ΛΤ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
Σύμβολα χημικών στοιχείων και χημικών ενώσεων
Υδραυλικά & Πνευματικά ΣΑΕ
TO NEΡΟ ΩΣ ΔΙΑΛΥΤΗΣ – ΜΕΙΓΜΑΤΑ
گردآورندگان: ژاله صادقی نسرین نعمتی
Konštrukcia trojuholníka
CHƯƠNG 4: CÁC LOẠI BẢO VỆ 4.1 Bảo vệ quá dòng Nguyên tắc hoạt động 4.2 Bảo vệ dòng điện cực đại (51) Nguyên tắc hoạt động Thời gian làm.
ΣΕΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ Για να αποφευχθούν ανθρώπινες απώλειες πρέπει προσεισμικά: Na εμπεδώσουμε την αντισεισμική συμπεριφορά Να γίνουν βίωμα κάποιοι βασικοί.
An t-adamh, an nuicléas agus radaigníomhaíocht
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.
An Siollabas don Chéimseata 2012/2013/2014
An Ardteistiméireacht
المستقيمات الهامة في مثلث
An Ardteistiméireacht
Leictreachas Statach Caibidil 19
An Ardteistiméireacht Ardleibhéal Páipéar 1 Uimhreacha Coimpléascacha
chúc mừng quý thầy cô về dự giờ với lớp
מבנה האטום (היסודות ומבנה האטום)
الحث الكهرومغناطيسي مؤشرات الأداء
المثلث القائم الزاوية والدائرة
ΕΝΕΡΓΕΙΑ 7s_______ 7p_________ 7d____________ 7f_______________
الكيــمــيــــــــــــاء
النسبة الذهبية العدد الإلهي
مدرس: جواد اسماعیل زاده موسسه آموزش عالی خاوران
לוגיקה למדעי המחשב1.
محاضر بجامعة السودان للعلوم والتكنولوجيا
ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΕΙΛΩΤΕΣ-ΠΕΡΙΟΙΚΟΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
Rovnoramenný trojuholník
حساب المحيطات و المساحات و الحجوم
Caibidil 23 Friotaíocht.
М.Әуезов атындағы орта мектебі
Caibidil 17 Fuaim.
Iarmhairtí Srutha Leictrigh & Ciorcaid theaghlaigh
Sruth i réimse maighnéadach
TRÖÔØNG HÔÏP ÑOÀNG DAÏNG THÖÙ III
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΜΥΙΚΗ ΣΥΣΤΟΛΗ.
Fórsaí, Mais agus Móiminteam
τι σημαίνει να είσαι παντρεμένος
Өнөөдрийн хичээлд амжилт хүсье!
An Ardteistiméireacht Ardleibhéal Páipéar 2
Caibidil 29 An Leictreon.
Βιργιλίου Αινειάδα KΦL 03 Σοφία Παπαϊωάννου
Cb. 13 Leanúnachas Ceall An Mhiotóis & An Mhéóis.
Feidhmeanna.
Athraonadh Athrú threo gha sholais nuair a théann sé ó ábhar amháin go hábhar eile
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
Бөлім 1. Электр барлау әдістерін жіктеу. Кедергі әдістері
ΑΤΟΜΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΜΑΖΑΣ (1 amu)
RAONADH ATH CUID_1 Le Mark Jordan ©
Constructing a Triangle
Μεταγράφημα παρουσίασης:

An Ardteistiméireacht Ardleibhéal Páipéar 2 Teoirim Teoirim 11 Teoirim 12 Teoirim 13

Teoirim 11: Má ghearrann trí líne chomhthreomhara mírlínte cothroma ar thraslíne éigin, ansin gearrfaidh siad mírlínte cothroma ar aon traslíne eile. Léaráid: Tugtha: s agus t mar thrasnaí trí líne chomhthreomhara, a thrasnaíonn a chéile ag A, B, C agus D, E, F. s t A D 1 | AB | = | BC | B E 2 G 3 Le cruthú: | DE | = | EF | C F 4 H Togáil: Tarraing AG agus BH, comhthreomhar le t, ag bualadh na línte eile ag G agus H. Maircéail na huillinneacha 1, 2, 3 agus 4 mar atá léirithe.

Teoirim 11: Má ghearrann trí líne chomhthreomhara mírlínte cothroma ar thraslíne éigin, ansin gearrfaidh siad mírlínte cothroma ar aon traslíne eile. Cruthú: Féach ar na triantáin ∆ ABG agus ∆ BCH. |1| = |3| uillinneacha comhfhreagracha s t | AB | = | BC | tugtha A D |2| = |4| uillinneacha comhfhreagracha 1 B E 2 ∆ ABG ≡ ∆ BCH USU G 3 C F 4 | AG | = | BH | sleasa comhfhreagracha H Is comhthreomharáin iad ADEG agus BEFH, mar bhí AG agus BH comhthreomhar le t | AG | = | DE | | BH | = | EF | | DE | = | EF | QED

Teoirim 12: Is triantán é ABC. Má tá an líne l comhthreomhar le BC agus gearann sé [AB] sa chóimheas m : n, gearann sé [AC] sa chóimheas céanna. m páirt chothrom Léaráid: A Tugtha: Triantán ABC leis an líne l || BC. | AD | | DB | | AE | | EC | –––– = Le cruthú: Togáil: D E l Lig do D [AB] a roinnt sa cóimheas m : n n páirt chothrom | AD | | DB | m n = B C Lig do [AD] a bheith roinnte i m páirt chothrom agus [DB] i n páirt chothrom. Trí gach pointe, tarraing línte comhthreomhara le BC a bhuaileann le AC. Cruthú: [AE] roinnte i m páirt chothrom agus [EC] i n páirt chothrom. | AE | | EC | m n = | AD | | DB | | AE | | EC | –––– = QED .

Teoirim 13: Má tá dhá thriantán ΔABC agus ∆A′B′C′ comhchosúil, cruthaigh go bhfuil a sleasa comhréireach, in ord: | AB | | A′B′ | | BC | | B′C′ | ––––– = | CA | | C′A′ | A A′ Léaráid: M N B′ C′ B C Tugtha: Na triantáin chomhchosúla ∆ABC agus ∆A′B′C′ | AB | | A′B′ | | BC | | B′C′ | ––––– = | CA | | C′A′ | Le Cruthú: Tógáil: Marcáil M ar [AB] sa chaoi go mbeidh | AM | = | A′B′ | Marcáil N ar [AC] sa chaoi go mbeidh | AN | = | A′C′ |.

Teoirim 13: Má tá dhá thriantán ΔABC agus ∆A′B′C′ comhchosúil, cruthaigh go bhfuil a sleasa comhréireach, in ord: | AB | | A′B′ | | BC | | B′C′ | ––––– = | CA | | C′A′ | A A′ 4 Cruthú: 1 MN || BC 5 M N 2 7 B′ C′ B C | AM | = | A′B′ | Togáil | AN | = | A′C′ | Togáil |1| = |4| Tugtha  ∆AMN ≡ ∆A′B′C′ SUS  |2| = |5| ach |2| = |7| |5| = |7|

––––– = –––– = ––––– = ––––– = ––––– = Teoirim 13: Má tá dhá thriantán ΔABC agus ∆A′B′C′ comhchosúil, cruthaigh go bhfuil a sleasa comhréireach, in ord: Teoirim 12 Líne atá comhthreomhar le slios amháin ar thriantán, gearrann sí an dá shlios eile sa chóimheas céanna | AB | | A′B′ | | BC | | B′C′ | ––––– = | CA | | C′A′ | A A′ 1 Cruthú: 4 MN || BC 5 M N 2 7 B′ C′ B C | AB | | AM | | CA | | NA | –––– = | AB | | A′B′ | | CA | | C′A′ | ––––– = | AM | = | A′B′ | Ach | AN | = | C′A′| Cosúil le, | AB | | A′B′ | | BC | | B′C′ | ––––– = | AB | | A′B′ | | BC | | B′C′ | ––––– = | CA | | C′A′ |