Δίκτυα Υπολογιστών και Διαδίκτυο/Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημιουργία λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου gmail της Google
Advertisements

Δημιουργία Λογαριασμού. Τι είναι το Gmail; To Gmail είναι ένα webmail, δηλαδή ένας λογαριασμός ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που μπορείτε να λαμβάνετε από.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ( )
– Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Επικοινωνίες και Διαδίκτυο
Κουλίνας Μιχαήλ Α.Μ.:774 Μπουρνάζης Χρήστος Α.Μ.:792 Ρογκάκος Γεώργιος Α.Μ.:817.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΖΕΠΙΔΟΥ ΡΑΦΑΕΛΑ ΚΟΚΚΙΝΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΝΕΦΕΛΗ ΤΟΚΑΤΛΗ ΜΑΡΙΑ.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» ΜΟΝΑΔΑ Β’ - ΟΔΗΓΟΣ.
Δημιουργία Λιώτσιος, Κων/νος, B.Sc, Ph.D. (Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ) ΑΕΝ Μακεδονίας 1 η /16Δρ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (BLOG) ΣΤΟ BLOGGER Τα διαδοχικά βήματα.
Χαμομήλι Η μαθήτρια : Αναστασία Συνοδινού. Στοιχεία για την παραγωγή του χαμομηλιού Το γερμανικό χαμομήλι είναι ετήσιο ποώδες φυτό της Νοτιοανατολικής.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΟΔΗΓΟΣ
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Ερώτηση 2.6 Υποθέστε ότι θέλετε να κάνετε μια συναλλαγή από έναν απομακρυσμένο πελάτη προς έναν εξυπηρέτη, όσο το δυνατόν ταχύτερα. Θα χρησιμοποιούσατε.
Δημιουργία Λογαριασμού
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΣΤΥΛΙΑΔΗ ΣΤΕΛΛΑ, ΜΒΑ
ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ 58 ΑΘΗΝΑ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΜΙΛΟΥ MF
2ο ΓΕ.Λ. ΑΛΙΜΟΥ ΤΑΞΗ :Β΄ ΤΜΗΜΑ:4ο
Κέντρο Συμβουλευτικής
Εάν τις αγαπάς ΑΛΗΘΙΝΑ ενθάρρυνε ΟΛΕΣ τις γυναίκες που γνωρίζεις να κάνουν τακτικά αυτοεξέταση και να κάνουν τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο μαστογραφία.
Δημιουργία και επεξεργασία ερωτηματολογίου με τις google forms
Προσθήκη εικόνας σε ιστολόγιο
Σχολικός εκφοβισμός Bullying
Τα Βασικά δόγματα Γιώργος Λεπίδας Γ΄2.
11. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
Εφαρμογή 1: Μια πρώτη, μινιμαλιστική ιστοσελίδα
ΛΕΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΗ ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Επισυνάπτονται τα 25 ΠΔΣΒ των αντίστοιχων Δήμων των 4 ΠΕ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.....
ΔιδΑςκων Νίκος Κ. Μπάρκας
Μουσείο μαραθώνιου δρόμου Ολυμπιακός Μαραθώνιος του 1896
Υπηρεσίες και εφαρμογές Διαδικτύου
Τ.Ε.Ι. Ιονίων Νήσων Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας - Λευκάδα
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ.
ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ ΧΑΝΙΩΝ Γιαμπουδάκη & Νεάρχου Τηλ.& fax:
Πλατφόρμα Κέντρων Κοινότητας
που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 6 Οκτωβρίου
Γενικές Αρχές Συντήρησης Πέτρας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασίλης Γκιμίσης ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ
Πρότυπο παρουσίασης προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων Γράψτε τον τίτλο του προγράμματος Σχολική μονάδα.
"Για να σερφάρεις στο Internet με ασφάλεια"
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ 3 Τοιχώματα - τα κατακόρυφα.
Ασφαλής Χρήση του Διαδικτύου: Πως και Γιατί!
Ευρύτερη Άποψη της Κοινωνίας των Πολιτών για την Κατάσταση στην Κύπρο - Γραφείο Επιτρόπου Εθελοντισμού και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων.
4α. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
Δημιουργία ομάδας στο facebook
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΜΗΤΡΩΟ
ՀԱՄԱԿԱՐԳՉԱՅԻՆ ՀԵՌԱՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒՂԻՆԵՐ
ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ Ν
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
Το μοντέλο JOHARI.
АКТУАРСТВО др Наташа Папић-Благојевић
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Ενότητα A5.1.2γ (Αποθήκευση Αρχείων από το Διαδίκτυο )
Ιωάννης Σταυρόπουλος ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Υπολογιστικό σύστημα Αναβάθμιση
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περίοδοι) Ενότητα Α7.2.Μ1-Μ2 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΈΝΑ WIKI ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΣΕ 9 ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ
ΑΞΕΧΑΣΤΑ.....
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
4α. ΑΣΚΗΣΕΙΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
Αςφαλεια ςτο ψηφιακο κοςμο
Προκήρυξη - Ανακοίνωση Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δίκτυα Υπολογιστών και Διαδίκτυο/Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο 16/1/2019 Δίκτυα Υπολογιστών και Διαδίκτυο/Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο Ενότητα Α5.2.1 (Βασικές Έννοιες Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου) Ο Δάσκαλος

Ενότητα A5.2.1 (Περιγραφή) Ο Δάσκαλος θα θυμίσει το προηγούμενο μάθημα και θα παρουσιάσει και θα εξηγήσει τους στόχους του σημερινού μαθήματος (10’) Θα λύσουν ασκήσεις Ομαδικά για εμπέδωση (20’) Θα λύσουν ασκήσεις Ατομικά για εμπέδωση (5’) Ο δάσκαλος θα ανακεφαλαιώσει (4’) Θα αναφερθεί στο επόμενο μάθημα(1’)

Στόχοι Μαθήματος 9(Προηγούμενο) 16/1/2019 Στόχοι Μαθήματος 9(Προηγούμενο) Να αποθηκεύουμε μια ιστοσελίδα σε συγκεκριμένη θέση σε μια μονάδα δίσκου σε μορφή αρχείου απλού κειμένου, αρχείου html (Κλικ) Να λαμβάνουμε αρχεία κειμένου, εικόνας, ήχου, βίντεο, λογισμικού από συγκεκριμένη ιστοσελίδα και να τα αποθηκεύουμε σε συγκεκριμένη θέση μονάδας δίσκου. (Κλικ) Ο Δάσκαλος

Στόχοι Μαθήματος 10 (Σημερινό) Στόχοι Μαθήματος 10 (Σημερινό) 16/1/2019 Να ορίζουμε τι είναι το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail) Να περιγράφουμε τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν από τη χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Να ονομάζουμε τα είδη των πληροφοριών που μπορούν να αποσταλούν μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Να περιγράφουμε τη συγκρότηση και τη δομή μιας διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Να δημιουργούμε μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μέσω του παγκόσμιου ιστού (webmail). (Επόμενο Μάθημα)

16/1/2019 Βασικές έννοιες Ο Δάσκαλος

Να ορίζουμε τι είναι το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail) 16/1/2019 Υπηρεσία που προσφέρεται μέσω του διαδικτύου, για τη συγγραφή, αποστολή, λήψη και αποθήκευση μηνυμάτων. Ο Δάσκαλος

Ευκολία (στην αποστολή μεγάλου αριθμού μηνυμάτων ταυτόχρονα) Να περιγράφουμε τα πλεονεκτήματα που προκύπτουν από τη χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου 16/1/2019 Αμεσότητα/ταχύτητα Ευκολία (στην αποστολή μεγάλου αριθμού μηνυμάτων ταυτόχρονα) Χαμηλό κόστος Δυνατότητα αποστολής πολυμεσικού υλικού Οργάνωση επαφών Ο Δάσκαλος

κειμένου ήχου εικόνας κινούμενης εικόνας βίντεο Να ονομάζουμε τα είδη των πληροφοριών που μπορούν να αποσταλούν μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου 16/1/2019 κειμένου ήχου εικόνας κινούμενης εικόνας βίντεο Ο Δάσκαλος

Να περιγράφουμε τη συγκρότηση και τη δομή μιας διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου 16/1/2019 panaos@hotmail.com Χώρα ή Είδος Οργανισμού Όνομα Παροχέα Όνομα Κατόχου Ο Δάσκαλος

Να δημιουργούμε μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μέσω του παγκόσμιου ιστού (webmail). 16/1/2019 Yahoo Mail Gmail Hotmail όνoμα και το επώνυμό μας, το όνομα που θέλουμε να χρησιμοποιούμε (user name), και τον κωδικό ασφαλείας που θέλουμε να χρησιμοποιούμε (password). Ο Δάσκαλος

Ασκήσεις στην τάξη Ομαδικά(20’) 16/1/2019 Ασκήσεις στην τάξη Ομαδικά(20’) Άσκηση 1-3 (Φύλλα Εργασίας σελ 127-128) Άσκηση 1-6 (Φύλλα Εργασίας σελ 129-130) ή A5.2.M2 Ο Δάσκαλος

Ασκήσεις στην τάξη Ατομικά (5’) 16/1/2019 Ασκήσεις στην τάξη Ατομικά (5’) Άσκηση 4 (Φύλλα Εργασίας σελ 128) Ο Δάσκαλος

Ασκήσεις στο σπίτι Άσκηση 5,6 (Φύλλα Εργασίας σελ 128) 16/1/2019 Ασκήσεις στο σπίτι Άσκηση 5,6 (Φύλλα Εργασίας σελ 128) Παρατήρηση: Οι ασκήσεις να γίνουν σε φύλλο Α4 και να επιστραφούν στο Δάσκαλο το επόμενο μάθημα. Ο Δάσκαλος

Πηγές Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Σημειώσεις (Σελίδες: 139-140) 16/1/2019 Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Σημειώσεις (Σελίδες: 139-140) Ο Δάσκαλος